Limburgia, jeweetquote:
Ahhhh, dit verklaart alles.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Limburgia, jeweet![]()
Inmiddels hier ook een buitje.
Net als het noordenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef MaLo het volgende:
[..]
Twente zou zowat niks krijgen en wij zitten al uren in de regen
Jij trekt onweer aan? Ben benieuwd wat er gebeurt als je naar Breda gaat dan, een epische strijd tussen het forcefield van Breda en jouw aantrekkingskracht.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:24 schreef minthy het volgende:
Het blijft hier in Noord-Overijssel maar plenzen en onweren. Ik trek het aan![]()
In de dorpen om ons heen veel wateroverlast (veel foto's op Twitter met mensen die tot hun kuiten in het water staan) maar dat valt hier gelukkig mee
Daar durf ik mij dan ook niet te vertonen...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Jij trekt onweer aan? Ben benieuwd wat er gebeurt als je naar Breda gaat dan, een epische strijd tussen het forcefield van Breda en jouw aantrekkingskracht.
Nee, je hebt gelijk. De kraan is hier weer open gedraaid.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:53 schreef INViCTuS het volgende:
Komende 2 dagen is het nog lang niet droog...
Dit trekt precies over Brabantquote:
Kijk eens naar de plaatsingsdatum.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:41 schreef HerrFritz het volgende:
http://www.estofex.org/
Estofex heeft een leuk 2-tje gegeven voor o.a. het zuiden van Nederland
Had net in Schiedam een klein miezerbuitje voor de bandjes
Hier is gisteren maar een beetje gevallen, terwijl er heel veel voorspeld was... Had al allerlei voorbereidingen voor de plantjes getroffen, maar waren niet nodig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:22 schreef MaLo het volgende:
In onze tuin is de afgelopen 24 uur 28,5 mm regen gevallen. Er was 1 mm voorspeld
De buienradar geeft aan dat het hier regent...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:22 schreef MaLo het volgende:
In onze tuin is de afgelopen 24 uur 28,5 mm regen gevallen. Er was 1 mm voorspeld
Ik ben er nogquote:
Het blijven hele moeilijke systemen om te voorspellen. De waarschuwing was er niet alleen voor onweer, maar ook voor veel regen. Nu kreeg het zuiden dus minder en bijvoorbeeld Hoogeveen bijna 65mm te verwerken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:33 schreef Angry_Bird het volgende:
Geen Estofex-kaartje voor vandaag?
Vond het gisteren best tegenvallen in het midden v/h land. Voor vandaag zijn mn verwachtingen ook niet hoog gespannen daarom.
Nieuwe run is iets "beter"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:46 schreef alors het volgende:
rip aan onze mais, tenzij de spuiter gister nog is geweest.
Dat is nog steeds 100+mm in een weekquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nieuwe run is iets "beter"
[ afbeelding ]
Zeker voor Oostenrijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nieuwe run is iets "beter"
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:23 schreef INViCTuS het volgende:
Het Oosten lijkt in ieder geval wel heel nat te blijven de komende 2/3 dagen.
[ afbeelding ]
Ik enkele groentenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:26 schreef Gwywen het volgende:
[..]![]()
Had onlangs plantjes gezaaid, heel dat stuk aarde stond gisteren samen met het terras onder enkele cm's water, dus ik verwacht niet dat die zaadjes daar nog zijn en zal me ook niet verbazen als de plantjes t.z.t. stroomafwaarts in m'n tuin opkomen.
Leuk hoor, met dit weer, een schuine tuin hebben.
ik woon onder de 70quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:23 schreef INViCTuS het volgende:
Deze plaatste weerplaza zojuist, niet te letterlijk nemen want het kan ook noordelijker komen te liggen. Het Oosten lijkt in ieder geval wel heel nat te blijven de komende 2/3 dagen.
[ afbeelding ]
Dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:26 schreef marcel-o het volgende:
Het regent vanaf vanmorgen vroeg al nonstop
idd .quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef Elan het volgende:
Ik heb in Zuid Holland nog nooit zoveel regen achter elkaar gezien de straten lopen ook onder hier nu
Echt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef Elan het volgende:
Ik heb in Zuid Holland nog nooit zoveel regen achter elkaar gezien de straten lopen ook onder hier nu
Het regent hier in Leiden wel al de hele dag stevig door, maar vorig jaar was het een keer een stuk erger. Volgens mij in augustus ofzo was het de hele dag plensregen, totaal 80+ mm in een dag. Zo erg is het nu voor m'n gevoel niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef Elan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |