Dit trekt precies over Brabantquote:
Kijk eens naar de plaatsingsdatum.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:41 schreef HerrFritz het volgende:
http://www.estofex.org/
Estofex heeft een leuk 2-tje gegeven voor o.a. het zuiden van Nederland
Had net in Schiedam een klein miezerbuitje voor de bandjes
Hier is gisteren maar een beetje gevallen, terwijl er heel veel voorspeld was... Had al allerlei voorbereidingen voor de plantjes getroffen, maar waren niet nodig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:22 schreef MaLo het volgende:
In onze tuin is de afgelopen 24 uur 28,5 mm regen gevallen. Er was 1 mm voorspeld
De buienradar geeft aan dat het hier regent...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:22 schreef MaLo het volgende:
In onze tuin is de afgelopen 24 uur 28,5 mm regen gevallen. Er was 1 mm voorspeld
Ik ben er nogquote:
Het blijven hele moeilijke systemen om te voorspellen. De waarschuwing was er niet alleen voor onweer, maar ook voor veel regen. Nu kreeg het zuiden dus minder en bijvoorbeeld Hoogeveen bijna 65mm te verwerken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:33 schreef Angry_Bird het volgende:
Geen Estofex-kaartje voor vandaag?
Vond het gisteren best tegenvallen in het midden v/h land. Voor vandaag zijn mn verwachtingen ook niet hoog gespannen daarom.
Nieuwe run is iets "beter"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:46 schreef alors het volgende:
rip aan onze mais, tenzij de spuiter gister nog is geweest.
Dat is nog steeds 100+mm in een weekquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nieuwe run is iets "beter"
[ afbeelding ]
Zeker voor Oostenrijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nieuwe run is iets "beter"
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:23 schreef INViCTuS het volgende:
Het Oosten lijkt in ieder geval wel heel nat te blijven de komende 2/3 dagen.
[ afbeelding ]
Ik enkele groentenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:26 schreef Gwywen het volgende:
[..]![]()
Had onlangs plantjes gezaaid, heel dat stuk aarde stond gisteren samen met het terras onder enkele cm's water, dus ik verwacht niet dat die zaadjes daar nog zijn en zal me ook niet verbazen als de plantjes t.z.t. stroomafwaarts in m'n tuin opkomen.
Leuk hoor, met dit weer, een schuine tuin hebben.
ik woon onder de 70quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:23 schreef INViCTuS het volgende:
Deze plaatste weerplaza zojuist, niet te letterlijk nemen want het kan ook noordelijker komen te liggen. Het Oosten lijkt in ieder geval wel heel nat te blijven de komende 2/3 dagen.
[ afbeelding ]
Dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:26 schreef marcel-o het volgende:
Het regent vanaf vanmorgen vroeg al nonstop
idd .quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef Elan het volgende:
Ik heb in Zuid Holland nog nooit zoveel regen achter elkaar gezien de straten lopen ook onder hier nu
Echt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef Elan het volgende:
Ik heb in Zuid Holland nog nooit zoveel regen achter elkaar gezien de straten lopen ook onder hier nu
Het regent hier in Leiden wel al de hele dag stevig door, maar vorig jaar was het een keer een stuk erger. Volgens mij in augustus ofzo was het de hele dag plensregen, totaal 80+ mm in een dag. Zo erg is het nu voor m'n gevoel niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef Elan het volgende:
Hier in Zeeland ook serieuze regen, ruitenwissers hoogste stand net.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:14 schreef soapie het volgende:
Het is hier (randstad) nog geen seconde droog geweest vandaag....
In dit deel van de randstad begon het pas tegen 15 uur echt te regenenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:14 schreef soapie het volgende:
Het is hier (randstad) nog geen seconde droog geweest vandaag....
Hemelsluizen gaan het laatste uur goed open bij Amsterdam inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
In dit deel van de randstad begon het pas tegen 15 uur echt te regenen
bij mij onder de douche zou het droger zijn dan buitenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:54 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hemelsluizen gaan het laatste uur goed open bij Amsterdam inderdaad.
Laten ze dan ook balken, gereedschap en ijzeren bouten los in die cabine?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:36 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
orkaantje erbij?
even ter demonstratie van de expo Storms in de Pier van Blankenberge.
aanrader voor wie van het weer houdt!
Koeienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Laten ze dan ook balken, gereedschap en ijzeren bouten los in die cabine?
hehe nee. is een hurricane simulator.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Laten ze dan ook balken, gereedschap en ijzeren bouten los in die cabine?
Huuu, dat is zo akelig, natte kleren, helemaal aan je vastgezogen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:55 schreef Vogeltje88 het volgende:
5 minuutjes fietsen en ik moest m'n jas en kleren van mezelf afpellen om mezelf vervolgens uit te wringen.
Inderdaad, al vind ik het beter op de terugreis dan op de heenreisquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Huuu, dat is zo akelig, natte kleren, helemaal aan je vastgezogen.
Nat aankomen op je werk en in een gekoelde omgeving werken. Pure horror.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inderdaad, al vind ik het beter op de terugreis dan op de heenreis
Ja dus dat!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nat aankomen op je werk en in een gekoelde omgeving werken. Pure horror.
Wat de fuck.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:50 schreef minthy het volgende:
Het gaat lekker hier in de regio. Via Twitter;
"Hotel de Zon in Ommen heeft ineens een terras IN het water"![]()
[ afbeelding ]
Hehe, ik heb daar wel eens OP het terras gezetenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:50 schreef minthy het volgende:
Het gaat lekker hier in de regio. Via Twitter;
"Hotel de Zon in Ommen heeft ineens een terras IN het water"![]()
[ afbeelding ]
Doet me vooral denken aan in dronken blijdschap volledig gekleed in de zee te springenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Huuu, dat is zo akelig, natte kleren, helemaal aan je vastgezogen.
Epische etappe vandaag! Sterk optreden van Kelderman!quote:
prachtige beelden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Epische etappe vandaag! Sterk optreden van Kelderman!
Anderhalf uur regen in Den helder?!?!?!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Net even lekker anderhalf uur hardgelopen, het is geen moment droog geweest. Heerlijk, gebeurt niet vaak.
Nu nog steeds, regent al 3 uur!quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:55 schreef Vogeltje88 het volgende:
5 minuutjes fietsen en ik moest m'n jas en kleren van mezelf afpellen om mezelf vervolgens uit te wringen.
Heerlijk met dit weer toch juist omdat er door al dat vocht zoveel zuurstof is?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Net even lekker anderhalf uur hardgelopen, het is geen moment droog geweest. Heerlijk, gebeurt niet vaak.
Ja, al waait het hier altijd wel dus het is niet zo vaak benauwd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:08 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Heerlijk met dit weer toch juist omdat er door al dat vocht zoveel zuurstof is?
O, leuk, ik woon in het paarse gebied.quote:
Ben benieuwd hoe 't vandaag is in de buurt van Maastrichtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:19 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ga as woensdag trouwen op kasteel vlakbij Maastricht. Maar als ik de weersvoorspelling zie dan wordt het nul uur zon en de hele dag 95% kans op regen.
Ik dacht, zuiden van Nederland, eind mei.... zal wel ok zijn kwa weer. Not.
Ik ben nog aan het hopen, hopen, hopen dat 't mee gaat vallen.
Of niet! Ik verwacht alleen geen snilquote:
Jij nog omweer gehad daar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |