Goed bezigquote:Op maandag 26 mei 2014 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het album is af.
Ik geef dit album een 7.5/10.
Ik ben enigszins prikkelbaar vandaag Ro. Zullen we anders een verhelderend gesprek houden en elkaar tot wanhoop drijven?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
#hezdunnah #prankcall #curvefever #revenge #expectmore
Deze quote is anderhalf uur later nog steeds van toepassing.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou doe ik een CF potje. Hardop aan het kankeren zo slecht als ik ben. Jouw schuld.
Hahaha godver. Al lucht het best wel op ergens.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze quote is anderhalf uur later nog steeds van toepassing.
nee hoor jullie gingen allemaal wegquote:Op maandag 26 mei 2014 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze quote is anderhalf uur later nog steeds van toepassing.
Ah, jij bent van Verweij?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
#hezdunnah #prankcall #curvefever #revenge #expectmore
Net op tijd dus, als je zelf geen hoogtepunten kent moet je stoppen voor de tegenstander op zijn hoogtepunt is. Anders gaat mijn rank eraan.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hoor jullie gingen allemaal weg
begon net in vorm te komen
CF is ook letterlijk het enige spel waarbij ik zo fucking woest kan raken. Tot ik een account maakte was ik in de veronderstelling dat ik mijn innerlijke zen gevonden had.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha godver. Al lucht het best wel op ergens.
je bent zelf een hoogtepuntquote:Op maandag 26 mei 2014 21:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Net op tijd dus, als je zelf geen hoogtepunten kent moet je stoppen voor de tegenstander op zijn hoogtepunt is. Anders gaat mijn rank eraan.
Bij mij ook wel. Meestal niet overigens, slechts als ik het echt probeer en het lukt niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Net op tijd dus, als je zelf geen hoogtepunten kent moet je stoppen voor de tegenstander op zijn hoogtepunt is. Anders gaat mijn rank eraan.
[..]
CF is ook letterlijk het enige spel waarbij ik zo fucking woest kan raken. Tot ik een account maakte was ik in de veronderstelling dat ik mijn innerlijke zen gevonden had.
Dat zegt mijn moeder ook altijd tegen me, om er vervolgens snel een 'maar dat kan ook niet anders want je bent enigskind xD' aan toe te voegen.quote:
Thanks, ik zet hem ook op. Geen gedonder meer, even de stress van me af laten glijden.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij ook wel. Meestal niet overigens, slechts als ik het echt probeer en het lukt niet.
http://www.npo.nl/live/nederland-3
Gelukkig is Pieter Derks bezig momenteel
Ik herken dit. Erg pijnlijk. Maar ik zie de band tussen ons weer een beetje groeien.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
CF is ook letterlijk het enige spel waarbij ik zo fucking woest kan raken. Tot ik een account maakte was ik in de veronderstelling dat ik mijn innerlijke zen gevonden had.
Uh, oké.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zegt mijn moeder ook altijd tegen me, om er vervolgens snel een 'maar dat kan ook niet anders want je bent enigskind xD' aan toe te voegen.
Ik hoop nog steeds oprecht dat je net genoeg afvalt waardoor je broek van je heupen glijdt.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herken dit. Erg pijnlijk. Maar ik zie de band tussen ons weer een beetje groeien.
Al die nare dingen die ik net over je zei, ik meende ze niet. Ik hoop niet dat je je bed uit moet om te poepen als je net lekker ligt. Ik hoop niet dat je moet plassen met een odol.
Kaneel is liefde.
Waarom reageer je niet op DM makkerquote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds oprecht dat je net genoeg afvalt waardoor je broek van je heupen glijdt.
Too soon, het spijt me. Ik ben er nog niet overheen.
Gek genoeg is dat ook mijn doel. Ik moet afvallen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds oprecht dat je net genoeg afvalt waardoor je broek van je heupen glijdt.
Too soon, het spijt me. Ik ben er nog niet overheen.
Hehehequote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gek genoeg is dat ook mijn doel. Ik moet afvallen.
Ik waardeer deze steun immens.
Pfoe, mijn winstpercentage is al zo abominabel.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
HeheheIk wil je wel vaker motiveren, moeten we regelmatig blijven curven.
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
HeheheIk wil je wel vaker motiveren, moeten we regelmatig blijven curven.
quote:
Oh is de pauze uit frustratie voorbij?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom je? Dan ga ik met een zonnebril opspelen om het nog stoerder te maken.
Lulquote:Op maandag 26 mei 2014 21:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik was na school gelijk naar huis (door die regen) gefietst. Had er ook niet meer aan gedacht
Uh ja? Het was afgesproken, en jij kwam niet opdagenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tuurlijk, doe je ook gewoon even voor een onbekende
Ha ha kut voor je!!!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Uh ja? Het was afgesproken, en jij kwam niet opdagen
Zag jou gisteren trouwens nog in de Kruidvatquote:Op maandag 26 mei 2014 21:45 schreef supersof het volgende:
gelukkig is snow niet gegaan
anders was ze nu verkracht
#pray4snow
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zag jou gisteren trouwens nog in de Kruidvat
ochquote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar ik ga een andere weg inslaan.
Toch ingezien dat je bedrijfje een dom idee was?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar ik ga een andere weg inslaan.
Tyf eens op, je weet niet waar je over praat manquote:Op maandag 26 mei 2014 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toch ingezien dat je bedrijfje een dom idee was?
Nieuw bedrijf opzetten met een veelbelovend toekomst perspectief.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
och
om het kort te houden?
wat ga je nu doen?
Ze zou hem sowieso opsporen en aanpakken met een ijzeren staaf.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:45 schreef supersof het volgende:
gelukkig is snow niet gegaan
anders was ze nu verkracht
#pray4snow
Lafaard, je reageert niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze zou hem sowieso opsporen en aanpakken met een ijzeren staaf.
Zeg t dan ipv "lang verhaal"quote:Op maandag 26 mei 2014 21:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tyf eens op, je weet niet waar je over praat man
[..]
Nieuw bedrijf opzetten met een veelbelovend toekomst perspectief.
Jij weetquote:Op maandag 26 mei 2014 21:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze zou hem sowieso opsporen en aanpakken met een ijzeren staaf.
Heel kort door de bocht: het liep als een trein, maar was te perfectionistisch, overgestapt op ander platform bla bla bla, uiteindelijk zelf de vernieling in geholpen.quote:
En nu de waarheidquote:Op maandag 26 mei 2014 21:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heel kort door de bocht: het liep als een trein, maar was te perfectionistisch, overgestapt op ander platform bla bla bla, uiteindelijk zelf de vernieling in geholpen.
Ja, ik kan het terugzetten naar waar het goed liep, maar ik ga voor de nieuwe uitdaging. Geld rapen kan altijd nog.
Dat is goed.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
lmi wil je mee doen met een nieuw concept van mij? Ik heb nog een middenspeler nodig.
Lolquote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
lmi wil je mee doen met een nieuw concept van mij? Ik heb nog een middenspeler nodig.
Je ouders tellen niet mee als investeerder.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is de waarheid. Gelijk nieuw project gestart, en de eerste investeerders zijn al binnen
Waarom weer een nieuw bedrijf?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tyf eens op, je weet niet waar je over praat man
[..]
Nieuw bedrijf opzetten met een veelbelovend toekomst perspectief.
Nice. Ik dacht aan een Nederlandse verfilming voor dit En ik heb jou zojuist gecast voor de middenpositie van de ketting.quote:
Gastquote:Op maandag 26 mei 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je ouders tellen niet mee als investeerder.
Oke. Wanneer beginnen we?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nice. Ik dacht aan een Nederlandse verfilming voor dit En ik heb jou zojuist gecast voor de middenpositie van de ketting.
Dat is toch wel een grote rol, dus ik ben blij dat ik al een speler heb.
Ik ben nog op zoek naar twee mongolen die de voorste en achterste rol in vervulling nemen.quote:
Die zijn heir vast wel te vinden.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar twee mongolen die de voorste en achterste rol in vervulling nemen.
Nouja, ik vind de rest hier vrij normaal.quote:
Bedanktquote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nouja, ik vind de rest hier vrij normaal.
Ik ook. Wat is je puntquote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nouja, ik vind de rest hier vrij normaal.
Nee jij bent een gek die in het midden van the human centipede wilquote:
Sick, ik zou graag de doktersrol vervullen.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nice. Ik dacht aan een Nederlandse verfilming voor dit En ik heb jou zojuist gecast voor de middenpositie van de ketting.
Dat is toch wel een grote rol, dus ik ben blij dat ik al een speler heb.
Ja, dat kan wel.quote:
Lijkt mij wel uitdagendquote:Op maandag 26 mei 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee jij bent een gek die in het midden van the human centipede wil
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee jij bent een gek die in het midden van the human centipede wil
Oke dan fixen we wel wat.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sick, ik zou graag de doktersrol vervullen.
[..]
Ja, dat kan wel.
Bedankt Rodawa voor deze aanmelding. Ik had jou hier al voor in gedachten, maar wist niet of je wel tijd zou hebben voor een productie als deze.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sick, ik zou graag de doktersrol vervullen.
[..]
Ja, dat kan wel.
Ik zit al een tijdje niet meer in die groep, durrr ook niet trouwens. Als we gaan, gaan we met z'n drieën.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke dan fixen we wel wat.
Die andere gymboys zijn er dan niet he :s
sneaky durr en hugh erbij halen :s
Oke is goed. Ik laat je even weten welke zaterdag oké?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje niet meer in die groep, durrr ook niet trouwens. Als we gaan, gaan we met z'n drieën.
Dit is geen meeten meer.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:10 schreef supersof het volgende:
cachie, ik dacht dat jij nooit meer wilde meeten?
Is Hez echt zo'n mongooltje?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is geen meeten meer.
Rodawa en hez heb ik al gezien toch :$
je wilde ezell en mij niet meer meetenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is geen meeten meer.
Rodawa en hez heb ik al gezien toch :$
Voor mensen infecteren met hiv-positieve bloednaalden maak ik wel tijd.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Bedankt Rodawa voor deze aanmelding. Ik had jou hier al voor in gedachten, maar wist niet of je wel tijd zou hebben voor een productie als deze.
Dat is goed, cachet.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke is goed. Ik laat je even weten welke zaterdag oké?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |