Lafaard, je reageert niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze zou hem sowieso opsporen en aanpakken met een ijzeren staaf.
Zeg t dan ipv "lang verhaal"quote:Op maandag 26 mei 2014 21:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tyf eens op, je weet niet waar je over praat man
[..]
Nieuw bedrijf opzetten met een veelbelovend toekomst perspectief.
Jij weetquote:Op maandag 26 mei 2014 21:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze zou hem sowieso opsporen en aanpakken met een ijzeren staaf.
Heel kort door de bocht: het liep als een trein, maar was te perfectionistisch, overgestapt op ander platform bla bla bla, uiteindelijk zelf de vernieling in geholpen.quote:
En nu de waarheidquote:Op maandag 26 mei 2014 21:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heel kort door de bocht: het liep als een trein, maar was te perfectionistisch, overgestapt op ander platform bla bla bla, uiteindelijk zelf de vernieling in geholpen.
Ja, ik kan het terugzetten naar waar het goed liep, maar ik ga voor de nieuwe uitdaging. Geld rapen kan altijd nog.
Dat is goed.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
lmi wil je mee doen met een nieuw concept van mij? Ik heb nog een middenspeler nodig.
Lolquote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
lmi wil je mee doen met een nieuw concept van mij? Ik heb nog een middenspeler nodig.
Je ouders tellen niet mee als investeerder.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is de waarheid. Gelijk nieuw project gestart, en de eerste investeerders zijn al binnen
Waarom weer een nieuw bedrijf?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tyf eens op, je weet niet waar je over praat man
[..]
Nieuw bedrijf opzetten met een veelbelovend toekomst perspectief.
Nice. Ik dacht aan een Nederlandse verfilming voor dit En ik heb jou zojuist gecast voor de middenpositie van de ketting.quote:
Gastquote:Op maandag 26 mei 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je ouders tellen niet mee als investeerder.
Oke. Wanneer beginnen we?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nice. Ik dacht aan een Nederlandse verfilming voor dit En ik heb jou zojuist gecast voor de middenpositie van de ketting.
Dat is toch wel een grote rol, dus ik ben blij dat ik al een speler heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |