Ik ben nog op zoek naar twee mongolen die de voorste en achterste rol in vervulling nemen.quote:
Die zijn heir vast wel te vinden.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar twee mongolen die de voorste en achterste rol in vervulling nemen.
Nouja, ik vind de rest hier vrij normaal.quote:
Bedanktquote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nouja, ik vind de rest hier vrij normaal.
Ik ook. Wat is je puntquote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nouja, ik vind de rest hier vrij normaal.
Nee jij bent een gek die in het midden van the human centipede wilquote:
Sick, ik zou graag de doktersrol vervullen.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nice. Ik dacht aan een Nederlandse verfilming voor dit En ik heb jou zojuist gecast voor de middenpositie van de ketting.
Dat is toch wel een grote rol, dus ik ben blij dat ik al een speler heb.
Ja, dat kan wel.quote:
Lijkt mij wel uitdagendquote:Op maandag 26 mei 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee jij bent een gek die in het midden van the human centipede wil
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee jij bent een gek die in het midden van the human centipede wil
Oke dan fixen we wel wat.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sick, ik zou graag de doktersrol vervullen.
[..]
Ja, dat kan wel.
Bedankt Rodawa voor deze aanmelding. Ik had jou hier al voor in gedachten, maar wist niet of je wel tijd zou hebben voor een productie als deze.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sick, ik zou graag de doktersrol vervullen.
[..]
Ja, dat kan wel.
Ik zit al een tijdje niet meer in die groep, durrr ook niet trouwens. Als we gaan, gaan we met z'n drieën.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke dan fixen we wel wat.
Die andere gymboys zijn er dan niet he :s
sneaky durr en hugh erbij halen :s
Oke is goed. Ik laat je even weten welke zaterdag oké?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje niet meer in die groep, durrr ook niet trouwens. Als we gaan, gaan we met z'n drieën.
Dit is geen meeten meer.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:10 schreef supersof het volgende:
cachie, ik dacht dat jij nooit meer wilde meeten?
Is Hez echt zo'n mongooltje?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is geen meeten meer.
Rodawa en hez heb ik al gezien toch :$
je wilde ezell en mij niet meer meetenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is geen meeten meer.
Rodawa en hez heb ik al gezien toch :$
Voor mensen infecteren met hiv-positieve bloednaalden maak ik wel tijd.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Bedankt Rodawa voor deze aanmelding. Ik had jou hier al voor in gedachten, maar wist niet of je wel tijd zou hebben voor een productie als deze.
Dat is goed, cachet.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke is goed. Ik laat je even weten welke zaterdag oké?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |