Goed bezigquote:Op maandag 26 mei 2014 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het album is af.
Ik geef dit album een 7.5/10.
Ik ben enigszins prikkelbaar vandaag Ro. Zullen we anders een verhelderend gesprek houden en elkaar tot wanhoop drijven?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
#hezdunnah #prankcall #curvefever #revenge #expectmore
Deze quote is anderhalf uur later nog steeds van toepassing.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou doe ik een CF potje. Hardop aan het kankeren zo slecht als ik ben. Jouw schuld.
Hahaha godver. Al lucht het best wel op ergens.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze quote is anderhalf uur later nog steeds van toepassing.
nee hoor jullie gingen allemaal wegquote:Op maandag 26 mei 2014 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze quote is anderhalf uur later nog steeds van toepassing.
Ah, jij bent van Verweij?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
#hezdunnah #prankcall #curvefever #revenge #expectmore
Net op tijd dus, als je zelf geen hoogtepunten kent moet je stoppen voor de tegenstander op zijn hoogtepunt is. Anders gaat mijn rank eraan.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hoor jullie gingen allemaal weg
begon net in vorm te komen
CF is ook letterlijk het enige spel waarbij ik zo fucking woest kan raken. Tot ik een account maakte was ik in de veronderstelling dat ik mijn innerlijke zen gevonden had.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha godver. Al lucht het best wel op ergens.
je bent zelf een hoogtepuntquote:Op maandag 26 mei 2014 21:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Net op tijd dus, als je zelf geen hoogtepunten kent moet je stoppen voor de tegenstander op zijn hoogtepunt is. Anders gaat mijn rank eraan.
Bij mij ook wel. Meestal niet overigens, slechts als ik het echt probeer en het lukt niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Net op tijd dus, als je zelf geen hoogtepunten kent moet je stoppen voor de tegenstander op zijn hoogtepunt is. Anders gaat mijn rank eraan.
[..]
CF is ook letterlijk het enige spel waarbij ik zo fucking woest kan raken. Tot ik een account maakte was ik in de veronderstelling dat ik mijn innerlijke zen gevonden had.
Dat zegt mijn moeder ook altijd tegen me, om er vervolgens snel een 'maar dat kan ook niet anders want je bent enigskind xD' aan toe te voegen.quote:
Thanks, ik zet hem ook op. Geen gedonder meer, even de stress van me af laten glijden.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij ook wel. Meestal niet overigens, slechts als ik het echt probeer en het lukt niet.
http://www.npo.nl/live/nederland-3
Gelukkig is Pieter Derks bezig momenteel
Ik herken dit. Erg pijnlijk. Maar ik zie de band tussen ons weer een beetje groeien.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
CF is ook letterlijk het enige spel waarbij ik zo fucking woest kan raken. Tot ik een account maakte was ik in de veronderstelling dat ik mijn innerlijke zen gevonden had.
Uh, oké.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zegt mijn moeder ook altijd tegen me, om er vervolgens snel een 'maar dat kan ook niet anders want je bent enigskind xD' aan toe te voegen.
Ik hoop nog steeds oprecht dat je net genoeg afvalt waardoor je broek van je heupen glijdt.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herken dit. Erg pijnlijk. Maar ik zie de band tussen ons weer een beetje groeien.
Al die nare dingen die ik net over je zei, ik meende ze niet. Ik hoop niet dat je je bed uit moet om te poepen als je net lekker ligt. Ik hoop niet dat je moet plassen met een odol.
Kaneel is liefde.
Waarom reageer je niet op DM makkerquote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds oprecht dat je net genoeg afvalt waardoor je broek van je heupen glijdt.
Too soon, het spijt me. Ik ben er nog niet overheen.
Gek genoeg is dat ook mijn doel. Ik moet afvallen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds oprecht dat je net genoeg afvalt waardoor je broek van je heupen glijdt.
Too soon, het spijt me. Ik ben er nog niet overheen.
Hehehequote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gek genoeg is dat ook mijn doel. Ik moet afvallen.
Ik waardeer deze steun immens.
Pfoe, mijn winstpercentage is al zo abominabel.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
HeheheIk wil je wel vaker motiveren, moeten we regelmatig blijven curven.
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
HeheheIk wil je wel vaker motiveren, moeten we regelmatig blijven curven.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |