abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 mei 2014 @ 15:51:26 #1
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_140388196


Omdat er nog geen topic(reeks) is die over baarden gaat (op het baardenfototopic in US(erfoto) na) maak ik dit topic aan, ik hoop dat dit een algemeen baardentopic wordt voor informatie over verzorging, de verschillende baarden en andere dingen die te maken hebben met baarden (8>

Zie ook:
GC / Waar is het baarden topic?
US / Een foto van je baard [M] #4

Wikipedia | Baard

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 26 mei 2014 @ 15:52:08 #2
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140388221
Jan, Pier, Tjoris en Corneel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_140388389
quote:
2s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:03 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Op welk niveau zit je nu? "Heb je vis gegeten?", "He joh, zwerver!" of al op "Hey Sinterklaas!"
Die van die vis snap ik niet.
Children of the night. What music they make.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:23:48 #4
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_140389320
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:13 schreef RicardoKishna het volgende:
[ afbeelding ]

2 en half á 3 weken.
Ga je voor de kabouterbaard? Of is er op je wangen gewoon niet zoveel aan de hand (nog)?
pi_140389372
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:56 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die van die vis snap ik niet.
De graten groeien naar buiten :X
Kindness
pi_140390601
quote:
6s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:45 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Volhouden :P
Onder de mond en richting de snor valt het echt tegen. Wel wat kleine haren (geeneens te zien op de foto).

Hopen dat de 'dichtheid' wat toe gaat nemen als die wat langer is.
pi_140390851
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:53 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

Onder de mond en richting de snor valt het echt tegen. Wel wat kleine haren (geeneens te zien op de foto).

Hopen dat de 'dichtheid' wat toe gaat nemen als die wat langer is.
Je moet het echt de kans geven ;)
pi_140391985
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:00 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Je moet het echt de kans geven ;)
Ga ik doen. Laat hem nog wel een aantal weken staan. Is het dan niks trim ik hem gewoon kort.
  Moderator maandag 26 mei 2014 @ 17:43:41 #9
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140392136
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:37 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

Ga ik doen. Laat hem nog wel een aantal weken staan. Is het dan niks trim ik hem gewoon kort.
Inderdaad eerst een aantal weken (3 maandjes) de kans geven. Daarna kun je altijd nog beslissen om voor een bepaald type baard te gaan, of 'm helemaal af scheren. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als het nu niets wordt kun je het over een aantal jaren nog eens proberen. Genoeg mannen bij wie echte baardgroei pas op latere leeftijd echt begint.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140392266
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:56 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die van die vis snap ik niet.
Wat GeorgeMichael zegt ^^^
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_140392295
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:43 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Inderdaad eerst een aantal weken (3 maandjes) de kans geven. Daarna kun je altijd nog beslissen om voor een bepaald type baard te gaan, of 'm helemaal af scheren. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als het nu niets wordt kun je het over een aantal jaren nog eens proberen. Genoeg mannen bij wie echte baardgroei pas op latere leeftijd echt begint.
25. Gaan het zien, sla me moedig en trots door de opmerkingen heen ;)
pi_140394451
Hier nu bijna 3.5 week.

Kindness
pi_140429030
En de baardolie is binnen (Damn Good Soap Original). 'Baard' is een stuk zachter en de jeuk een stuk minder.
  Moderator dinsdag 27 mei 2014 @ 15:50:22 #14
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140429940
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:57 schreef GeorgeMichael het volgende:
Hier nu bijna 3.5 week.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het begin is er. ^O^
Nu komt de periode van jeuk en van de opmerkingen 'Ben je je vergeten te scheren?' en 'Er zit iets op je gezicht'. Gewoon volhouden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 15:28 schreef RicardoKishna het volgende:
En de baardolie is binnen (Damn Good Soap Original). 'Baard' is een stuk zachter en de jeuk een stuk minder.
Goed spul, wel even een goede kam/borstel gebruiken.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:07:14 #15
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140430624
En om aan te tonen dat je ook zonder volle wangen een prima baard kunt zetten, bij deze een paar update baard selfies (8>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet 'm binnenkort wel een beetje bijwerken, want er zitten nogal wat uitstekende haartjes in momenteel :) Over de snor heb ik twijfels; trimmen of laten groeien en opzij duwen met wax? Met deze lengte kan ik er nog net niks mee.

[ Bericht 6% gewijzigd door star_gazer op 27-05-2014 16:20:22 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140430938
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 15:50 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Het begin is er. ^O^
Nu komt de periode van jeuk en van de opmerkingen 'Ben je je vergeten te scheren?' en 'Er zit iets op je gezicht'. Gewoon volhouden.

Haha herkenbaar inderdaad. Had 'm gisteren bijna afgeschoren. Toch maar niet gedaan want daar zal ik vast nog wel spijt van hebben gekregen
Kindness
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:16:47 #17
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_140430995
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef star_gazer het volgende:
En om aan te tonen dat je ook zonder volle wangen een prima baard kunt zetten, bij deze een paar update baard selfies (8>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet 'm binnenkort wel een beetje bijwerken, want er zitten nogal wat uitstekende haartjes in momenteel :)
staat je goed :7
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:18:29 #18
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140431056
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:16 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

staat je goed :7
Dank. krijg er best veel complimenten voor ook.

Grappig; een jaar geleden kon ik mezelf niet met baard voorstellen. Nu kan ik niet meer zonder. Wat een blotebillen beta gezicht heb ik zonder baard :')

Baarden ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140431166
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef star_gazer het volgende:
En om aan te tonen dat je ook zonder volle wangen een prima baard kunt zetten, bij deze een paar update baard selfies (8>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet 'm binnenkort wel een beetje bijwerken, want er zitten nogal wat uitstekende haartjes in momenteel :) Over de snor heb ik twijfels; trimmen of laten groeien en opzij duwen met wax? Met deze lengte kan ik er nog net niks mee.
Toffe baar inderdaad :D
Kindness
  Moderator dinsdag 27 mei 2014 @ 16:59:37 #20
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140432838
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:15 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Haha herkenbaar inderdaad. Had 'm gisteren bijna afgeschoren. Toch maar niet gedaan want daar zal ik vast nog wel spijt van hebben gekregen
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:15 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Haha herkenbaar inderdaad. Had 'm gisteren bijna afgeschoren. Toch maar niet gedaan want daar zal ik vast nog wel spijt van hebben gekregen
Inderdaad. Gewoon negeren. Op een gegeven moment geven ze het wel op en op den duur gaan ze wellicht zelfs complimenten geven.

Soms is het ook jaloezie: sommigen zouden ook graag een baard willen laten staan, maar kunnen/mogen dat niet.

quote:
7s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef star_gazer het volgende:
En om aan te tonen dat je ook zonder volle wangen een prima baard kunt zetten, bij deze een paar update baard selfies (8>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet 'm binnenkort wel een beetje bijwerken, want er zitten nogal wat uitstekende haartjes in momenteel :) Over de snor heb ik twijfels; trimmen of laten groeien en opzij duwen met wax? Met deze lengte kan ik er nog net niks mee.
Geweldig toch, zo'n baard die precies bij je past. Die baard hoort daar gewoon te zijn. Ik zou de snor trouwens laten groeien. Kun je 'm over een tijdje, als je 'm niets vindt, altijd nog trimmen. Vaak vind ik het zonde wanneer iemand met een mooie baard z'n snor trimt. Een geweldige baard met een veel te klein snorretje ziet niet uit; de snor moet het uiteindelijk afmaken.

Om maar even in de updates te blijven, deze is van afgelopen weekend. Precies 9 weken zonder te scheren:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140433025
Goed bezig met alle foto's trouwens. Misschien een idee om het één en ander in de OP te plaatsen? Baardfoto's met aantal weken erbij?
  dinsdag 27 mei 2014 @ 17:05:58 #22
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140433069
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]


[..]

Inderdaad. Gewoon negeren. Op een gegeven moment geven ze het wel op en op den duur gaan ze wellicht zelfs complimenten geven.

Soms is het ook jaloezie: sommigen zouden ook graag een baard willen laten staan, maar kunnen/mogen dat niet.

[..]

Geweldig toch, zo'n baard die precies bij je past. Die baard hoort daar gewoon te zijn. Ik zou de snor trouwens laten groeien. Kun je 'm over een tijdje, als je 'm niets vindt, altijd nog trimmen. Vaak vind ik het zonde wanneer iemand met een mooie baard z'n snor trimt. Een geweldige baard met een veel te klein snorretje ziet niet uit; de snor moet het uiteindelijk afmaken.
Ja, ben er best blij mee. Voel me ook 100x meer man. Ik heb zonder baard best een zwak blotebillengezicht (kleine kin enzo) en word gerust 5 tot zelfs 8 (!!) jaar jonger ingeschat. Daar heb ik nu stukken minder last van. Best fijn ^O^

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie, volle baard. Je zou zo kunnen gaan houthakken :7

[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 27-05-2014 17:18:10 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 17:08:35 #23
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140433168
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:57 schreef GeorgeMichael het volgende:
Hier nu bijna 3.5 week.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Doorzetten *O*
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140434699
Echt een bazenbaard swj ^O^ Die sigaar maakt het af he
Kindness
pi_140471440
http://www.jefffsbeardboard.yuku.com/ is wel een ideale site om een beetje rond te kijken. Zie velen die aan het begin minder groei hadden dan mij, maar na verloop van tijd een mooie baard hebben.
pi_140477838
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:04 schreef RicardoKishna het volgende:
http://www.jefffsbeardboard.yuku.com/ is wel een ideale site om een beetje rond te kijken. Zie velen die aan het begin minder groei hadden dan mij, maar na verloop van tijd een mooie baard hebben.
Bedankt voor de link ^O^ Wel motiverend. Heb jij al een idee voor welk model je graag zou willen of waar je voor gaat met de baardgroei die je hebt?
Kindness
pi_140500137
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:59 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Bedankt voor de link ^O^ Wel motiverend. Heb jij al een idee voor welk model je graag zou willen of waar je voor gaat met de baardgroei die je hebt?
Nee, nog niet echt een idee. Eerst is kijken hoe die onder de mond gaat groeien en of mijn snor aansluiting gaat vinden. Jij weet het wel al? Of ook nog niet?
pi_140503927
Ik heb de baardstijl die Dave Grohl heeft altijd wel vet gevonden. Is ook nog wel aardig te doen denk ik

Kindness
pi_140504417
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad. Gewoon negeren. Op een gegeven moment geven ze het wel op en op den duur gaan ze wellicht zelfs complimenten geven.

Soms is het ook jaloezie: sommigen zouden ook graag een baard willen laten staan, maar kunnen/mogen dat niet.

[..]

Geweldig toch, zo'n baard die precies bij je past. Die baard hoort daar gewoon te zijn. Ik zou de snor trouwens laten groeien. Kun je 'm over een tijdje, als je 'm niets vindt, altijd nog trimmen. Vaak vind ik het zonde wanneer iemand met een mooie baard z'n snor trimt. Een geweldige baard met een veel te klein snorretje ziet niet uit; de snor moet het uiteindelijk afmaken.

Om maar even in de updates te blijven, deze is van afgelopen weekend. Precies 9 weken zonder te scheren:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook ik kan niet anders dan je bard complimenteren. Die paar grijze haren erin maken het helemaal af. ^O^
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_140504443


Dit vind ik wel tof. Ben alleen bang dat dit nooit gaat lukken bij mij.
pi_140504468
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:16 schreef RicardoKishna het volgende:
[ afbeelding ]

Dit vind ik wel tof. Ben alleen bang dat dit nooit gaat lukken bij mij.


Wel zeer badass ja :P
Kindness
pi_140504506
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:17 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wel zeer badass ja :P
Thanks. Was al druk om de foto zichtbaar te maken ;).
pi_140505247
Neklijn weer bijgewerkt. Is alleen wat scheef helaas :(. Dus dat moet ook even aangroeien.
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 14:17:18 #34
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140506171
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:15 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ook ik kan niet anders dan je bard complimenteren. Die paar grijze haren erin maken het helemaal af. ^O^
Thanks. Die grijze plukken vind ik zelf ook we lerg mooi, die geven het toch weer net een eigen identiteit.

Ik weet nog niet wat ik verder met de baard ga doen. Misschien ga ik wel voor de yeard. Voorlopig blijf ik er in ieder geval van af.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140506915
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:45 schreef RicardoKishna het volgende:
Neklijn weer bijgewerkt. Is alleen wat scheef helaas :(. Dus dat moet ook even aangroeien.
Ik heb mijn neklijn al vanaf het begin met wat te hoog zitten. Maar als ik hem nu omlaag wel hebben krijg ik een raar verschil lijkt me
Kindness
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 14:52:43 #36
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140507097
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:45 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Ik heb mijn neklijn al vanaf het begin met wat te hoog zitten. Maar als ik hem nu omlaag wel hebben krijg ik een raar verschil lijkt me
Dat verschil is er alleen maar de eertste paar weken. Hoe lang je wacht met je neklijn omlaag te brengen, hoe groter en hoe langer het verschil.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140507364
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:52 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Dat verschil is er alleen maar de eertste paar weken. Hoe lang je wacht met je neklijn omlaag te brengen, hoe groter en hoe langer het verschil.
Toch maar eens bijwerken dus. Ben benieuwd hoe belachelijk het eruit ziet over een week :+
Kindness
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 15:22:05 #38
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140508046
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:00 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Toch maar eens bijwerken dus. Ben benieuwd hoe belachelijk het eruit ziet over een week :+
Dat zijn van die dagen/weken waar je gewoon even doorheen. Net zoals de eerste paar weekjes nadat je je geschoren hebt en een baard laat staan: net geen stoppels meer maar ook nog geen baard.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140515096
Collega's hadden vandaag weer een discussie over mijn baardgroei. 1 Merkte op dat het een goed idee is om alvast een trimmer eroverheen te halen (wel op een lengte vergelijkbaar met de baard uiteraard). Zodat het al meer op 1 lengte is ipv nu overal die uitsteeksels. Is dat een goed idee of niet? Hij heeft zelf overigens nooit een baard gehad :+
Kindness
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 19:42:00 #40
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140515707
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 19:19 schreef GeorgeMichael het volgende:
Collega's hadden vandaag weer een discussie over mijn baardgroei. 1 Merkte op dat het een goed idee is om alvast een trimmer eroverheen te halen (wel op een lengte vergelijkbaar met de baard uiteraard). Zodat het al meer op 1 lengte is ipv nu overal die uitsteeksels. Is dat een goed idee of niet? Hij heeft zelf overigens nooit een baard gehad :+
Mijn tip: absoluut niet doen! Probeer echt een doel te stellen: zo'n 13 weken (3 maanden) zonder te scheren of te trimmen (behalve dan een neklijn aanbrengen).

Punt is dat op dit moment de haren niet even snel groeien. Nu groeien sommige haren sneller dan andere, over een week kan dat omgedraaid zijn. Als je nu alles dus gelijk gaat trimmen, is de kans aanwezig dat je volgende week weer een ongelijke baard hebt.

Dit kan nu eenmaal een vervelende periode zijn waar je doorheen moet. Heb ik ook last van gehad: sommige plekken weinig baardgroei, andere plaatsen weer veel. Haartjes die net niet lang genoeg zijn en gaan uitsteken in plaats van platliggen. Tip: verzorg je baard dagelijks met olie en een borstel/kam.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 19:45:03 #41
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140515794
O ja, en nooit tips aannemen over baardverzorging van iemand die zelf geen baard heeft (gehad).
F.K.A. SuperwormJim
pi_140517566
Bedankt voor het herstel :+ Ook vervelend is dat door de krul (?) de haren niet echt een bepaalde richting opgroeien (naar beneden bijv.) maar alle kanten op.
Kindness
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 20:45:59 #43
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140517850
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:38 schreef GeorgeMichael het volgende:
Bedankt voor het herstel :+ Ook vervelend is dat door de krul (?) de haren niet echt een bepaalde richting opgroeien (naar beneden bijv.) maar alle kanten op.
Herkenbaar ;(
Maar een tijdje, als de haren lang genoeg zijn, neemt de zwaartekracht het vaak over en gaan ze naar beneden hangen/groeien.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140519031
Heb m'n baard wat bijgewerkt, ik ga nu voor een meer volle baard ipv veel haar voor en veel minder op de wangen.
Children of the night. What music they make.
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 21:26:55 #45
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140519085
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
Heb m'n baard wat bijgewerkt, ik ga nu voor een meer volle baard ipv veel haar voor en veel minder op de wangen.
Aan de voorkant wat getrimd en dat op de wangen er bij geplakt? :D

Serieus, heb je de wangen altijd bijgehouden door trimmen en laat je ze vanaf nu gewoon meer uitgroeien?
F.K.A. SuperwormJim
pi_140519772
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Aan de voorkant wat getrimd en dat op de wangen er bij geplakt? :D

Serieus, heb je de wangen altijd bijgehouden door trimmen en laat je ze vanaf nu gewoon meer uitgroeien?
Nee, ik had al een tijd een goatee, dus mn wangen geschoren. Toen heb ik die goatee langer laten groeien en mn wangen getrimd. Nu ga ik de voorkant wat meer bijhouden en de wangen trimmen zodat uiteindelijk alles dezelfde lengte heeft. Ik zie wel hoe het gaat :D
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 01:46:11 #47
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140528505
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:38 schreef GeorgeMichael het volgende:
Bedankt voor het herstel :+ Ook vervelend is dat door de krul (?) de haren niet echt een bepaalde richting opgroeien (naar beneden bijv.) maar alle kanten op.
Dat heb ik ook. Vooral op m'n kin is er een plukje haren dat midden in m'n goatee ineens opzij groeit, dwars er doorheen :{ Gewoon de juiste vorm trimmen / knippen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 02:51:30 #48
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140529191
Nog meer blonde baarden hier?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  Moderator vrijdag 30 mei 2014 @ 08:31:04 #49
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140530343
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:44 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Nee, ik had al een tijd een goatee, dus mn wangen geschoren. Toen heb ik die goatee langer laten groeien en mn wangen getrimd. Nu ga ik de voorkant wat meer bijhouden en de wangen trimmen zodat uiteindelijk alles dezelfde lengte heeft. Ik zie wel hoe het gaat :D
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 30 mei 2014 @ 08:31:44 #50
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140530350
Ik snap de TT niet trouwens
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140530389
Dat komt van een liedje: Al die willen te kaap'ren varen
quote:
Al die willen te kaap'ren varen
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjores en Corneel
Die hebben baarden, die hebben baarden
Jan, Pier, Tjores en Corneel
Die hebben baarden, zij varen mee
Al die ranzige tweebak lusten
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjores en Corneel
Die hebben baarden, die hebben baarden
Jan, Pier, Tjores en Corneel
Die hebben baarden, zij varen mee
Al die deftige pijpkens smoren
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjores en Corneel
Die hebben baarden, die hebben baarden
Jan, Pier, Tjores en Corneel
Die hebben baarden, zij varen mee
Al die met ons de walrus kelen
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjores en Corneel
Die hebben baarden, die hebben baarden
Jan, Pier, Tjores en Corneel
Die hebben baarden, zij varen mee
Al die de dood en de duivel niet duchten
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjores en Corneel
Die hebben baarden, die hebben baarden
Jan, Pier, Tjores en Corneel
Die hebben baarden, zij varen mee
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  vrijdag 30 mei 2014 @ 08:48:58 #52
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140530501
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 08:36 schreef WheeleE het volgende:
Dat komt van een liedje: Al die willen te kaap'ren varen

[..]

Thanks
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140532327
Hoelang mijn 'baard' exact staat weet ik niet. Maar in elk geval minimaal drie weken nu.


https://imagizer.imageshack.us/v2/880x495q90/838/81ir.jpg (copy/paste deze link)
pi_140532401
Ik plaats de foto's gewoon met [ img ] ... [ / img ] (maar dan zonder spaties). Waarom lukt het niet?
  Moderator vrijdag 30 mei 2014 @ 13:08:47 #55
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140536013
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 10:51 schreef RicardoKishna het volgende:
Ik plaats de foto's gewoon met [ img ] ... [ / img ] (maar dan zonder spaties). Waarom lukt het niet?
Vanwege de imagehost, imageshack. Gebruik anders eens imgur of tinypic.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140537949
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:08 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Vanwege de imagehost, imageshack. Gebruik anders eens imgur of tinypic.
Zal het proberen, thanks.
pi_140538093






  Moderator vrijdag 30 mei 2014 @ 15:07:48 #58
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140539828
Het begin is er. Het is pas 3 weken, dus niet ongerust worden. Op dit moment is het nog veel te vroeg er iets over te zeggen. Laat het nog een paar weken doorgroeien.
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:13:02 #59
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_140539975
Als dat 3 weken is zou ik het eerlijk gezegd helemaal weglaten, geen mooie look IMHO
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  Moderator vrijdag 30 mei 2014 @ 15:17:09 #60
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140540071
Ik zou het niet zo laten, nee. Weghalen is de makkelijke weg. Laten groeien en kijken wat er de komende weken mee gaat gebeuren, kan ook.

En is het dan nog steeds niets, kun je het altijd scheren. Het ergste wat je kan overkomen is dat je een paar weekjes rondloopt met een paar plukjes op je gezicht. Nou en?
F.K.A. SuperwormJim
pi_140540322
Ach, de 3 maanden regel begreep ik. Heb serieus veel mindere baarden voorbij zien komen met een week of 3.

Voorlopig gaat die er nog niet af.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 16:38:22 #62
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_140542271
Ondanks dat ik er nu baardloos bij moet lopen mis ik het toch wel af en toe om gewoon met baard rond te lopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_140562585
Volgens mij alweer een week of twee niet getrimd. De baard begint wel ietwat onhandelbaar te worden. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140575048


[ Bericht 19% gewijzigd door Skillsy op 31-05-2014 18:56:10 ]
  zondag 1 juni 2014 @ 07:44:33 #65
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140590453
In het kader van sociale druk: we hebben er een loser van het jaar bij. Meneer (kennis van me) heeft een Facebook pagina opgestart met als titel "star_gazer has to shave his ridiculous beard" :') Geloof me, die gast gaat het zwaar krijgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 01-06-2014 07:50:26 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 1 juni 2014 @ 07:47:30 #66
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140590469
Oeps
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 1 juni 2014 @ 07:52:30 #67
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140590486
quote:
hoe oud ben je?

Veel is het niet, maar ik zou het zoals eerder gezegd nog een maand of 2 aankijken.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  Moderator zondag 1 juni 2014 @ 08:32:36 #68
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140590692
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 07:44 schreef star_gazer het volgende:
In het kader van sociale druk: we hebben er een loser van het jaar bij. Meneer (kennis van me) heeft een Facebook pagina opgestart met als titel "star_gazer has to shave his ridiculous beard" :') Geloof me, die gast gaat het zwaar krijgen.

omg, zeker zo'n beta-mannetje die gewoon jaloers is omdat ie zelf geen baardgroei heeft :')
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 1 juni 2014 @ 10:21:34 #69
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_140591538
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:04 schreef RicardoKishna het volgende:
Goed bezig met alle foto's trouwens. Misschien een idee om het één en ander in de OP te plaatsen? Baardfoto's met aantal weken erbij?
Er is eigenlijk al een topic speciaal voor foto's: US / Een foto van je baard [M] #4

quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 07:44 schreef star_gazer het volgende:
In het kader van sociale druk: we hebben er een loser van het jaar bij. Meneer (kennis van me) heeft een Facebook pagina opgestart met als titel "star_gazer has to shave his ridiculous beard" :') Geloof me, die gast gaat het zwaar krijgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een goeie baard :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_140591894
quote:
6s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het een goeie baard :D
Dat dus. :) Ik zou het tof vinden als mijn baard uiteindelijk ook zo wordt. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140592113
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 07:44 schreef star_gazer het volgende:
In het kader van sociale druk: we hebben er een loser van het jaar bij. Meneer (kennis van me) heeft een Facebook pagina opgestart met als titel "star_gazer has to shave his ridiculous beard" :') Geloof me, die gast gaat het zwaar krijgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet eruit als en goeie baard hoor. En je hebt er ook de juiste kop voor ^O^
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 1 juni 2014 @ 11:10:24 #72
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140592260
Ben er ook niet onzeker om ;) het gekke is dat die gozer zelf ook prima (zeer prima zelfs) baardgroei heeft, maar te onzeker is hem te laten staan :')

Afgelopen vrijdag in een kroeg willekeurig een groep baarden ontmoet en een brute avond gehad; je hebt toch gelijk een soort connectie...

[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 01-06-2014 13:54:30 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140610091
Heb een 'zin om de trimmer / scheermes te pakken' moment. Vind het er nu onverzorgd uit zien.
  Moderator zondag 1 juni 2014 @ 21:26:46 #74
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140610137
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:25 schreef RicardoKishna het volgende:
Heb een 'zin om de trimmer / scheermes te pakken' moment. Vind het er nu onverzorgd uit zien.
Doe 't niet. Hanteer de 48 uur regel: mocht je de neiging hebben om te gaan trimmen/scheren, geef je zelf 48 uur bedenktijd.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140610371
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:26 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Doe 't niet. Hanteer de 48 uur regel: mocht je de neiging hebben om te gaan trimmen/scheren, geef je zelf 48 uur bedenktijd.
Goed dat je zo snel reageert ;) Ga me inhouden, zonde van de dik 3 weken sparen.
  Moderator zondag 1 juni 2014 @ 21:31:28 #76
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140610413
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:30 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

Goed dat je zo snel reageert ;) Ga me inhouden, zonde van de dik 3 weken sparen.
Precies. Als je over 48 uur nog steeds van mening bent dat je er af wilt scheren, kun je het dan altijd nog doen. Na 3 weken maken die 48 uur dan ook niets meer uit.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140610863
Herkenbaar helaas. Hoewel ik vandaag eindelijk een beetje succes heb gehad met de kam. Een gedeelte van de baard is al enigzins te kammen waardoor die haren nu niet meer alle kanten opgroeien maar al enigzins 1 richting op te sturen zijn. Joepiee :D
Kindness
  zondag 1 juni 2014 @ 21:56:00 #78
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_140611889
Ik laat hem trouwens ook weer staan nadat ik eerst alleen wangen/soort bakkebaard had laten staan. Ik zit nu op iets van 2 weken.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_140612588
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:25 schreef RicardoKishna het volgende:
Heb een 'zin om de trimmer / scheermes te pakken' moment. Vind het er nu onverzorgd uit zien.
Dat heb ik enkele uren geleden al gedaan. Ik begon op 15mm en ben in stappen van 0,5mm naar 11 gegaan. Resultaat: niets eraf. _O- :')
  zondag 1 juni 2014 @ 23:49:48 #80
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_140617871
Ik laat op het moment ook mijn baard staan. De vrouw vind het alleen niks.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 2 juni 2014 @ 02:46:59 #81
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140620585
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:39 schreef GeorgeMichael het volgende:
Herkenbaar helaas. Hoewel ik vandaag eindelijk een beetje succes heb gehad met de kam. Een gedeelte van de baard is al enigzins te kammen waardoor die haren nu niet meer alle kanten opgroeien maar al enigzins 1 richting op te sturen zijn. Joepiee :D
Baardolie is daar ook goed voor :) Maakt het net wat kambaarder allemaal.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140621384
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:49 schreef M1stral het volgende:
Ik laat op het moment ook mijn baard staan. De vrouw vind het alleen niks.
Als je eindelijk een strakke baard hebt zal ze je smeken het te laten staan. 8-)
pi_140621396
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat heb ik enkele uren geleden al gedaan. Ik begon op 15mm en ben in stappen van 0,5mm naar 11 gegaan. Resultaat: niets eraf. _O- :')
Wacht, ik volg deze even niet ;). 0,5mm?

Gelukkig is de werkweek weer begonnen. Geen tijd voor verveling en dus ook geen tijd voor baard troubles.
pi_140621495
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 07:32 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

Wacht, ik volg deze even niet ;). 0,5mm?
Ja, ik heb een baardtrimmer met een kniplengte tussen 0,5mm en 15mm (in stappen van 0,5mm). :P

Ik begon dus met 15mm en ging door tot 11mm. Ik besef me nu trouwens dat ik het kapje voor de korte lengtes (tot 5mm) op had laten zitten. Waarschijnlijk ging er daarom niets van af, want mijn baard is echt wel langer dan 11mm... :')
  maandag 2 juni 2014 @ 08:09:05 #85
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140621630
quote:
6s.gif Op maandag 2 juni 2014 07:27 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als je eindelijk een strakke baard hebt zal ze je smeken het te laten staan. 8-)
Dit. Vrouwen houden van baarden (mits verzorgd).
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140621957
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 07:50 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ja, ik heb een baardtrimmer met een kniplengte tussen 0,5mm en 15mm (in stappen van 0,5mm). :P

Ik begon dus met 15mm en ging door tot 11mm. Ik besef me nu trouwens dat ik het kapje voor de korte lengtes (tot 5mm) op had laten zitten. Waarschijnlijk ging er daarom niets van af, want mijn baard is echt wel langer dan 11mm... :')
Okee, ik las het verkeerd. Dacht dat je begon op 0,5 en toen naar 15. Dus dat was niet erg logisch ;)
pi_140623848
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 02:46 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Baardolie is daar ook goed voor :) Maakt het net wat kambaarder allemaal.
Ik zal er eens naar kijken.

4,5 week nu

Kindness
pi_140628029
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:30 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Ik zal er eens naar kijken.

4,5 week nu

[ afbeelding ]
Prima baard!!
pi_140632405
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:34 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

Prima baard!!
Dankje :P

Kindness
  maandag 2 juni 2014 @ 16:33:35 #90
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140635537
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:30 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Ik zal er eens naar kijken.

4,5 week nu

[ afbeelding ]
goed begin ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 2 juni 2014 @ 19:52:32 #91
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_140642646
Ik zag hier volgens mij ook iemand voorbij komen die een houten kam had aangeschaft. Ben erg benieuwd naar de ervaringen. En dan met name de verschillen met een plastic kam.
Ikzelf gebruik een plastic kam. En dan niet één van een euro bij de Kruidvat, maar een echt stukje vakmanschap.

Nog even een foto van mijn baard:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 01:16:34 #92
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140657479
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:52 schreef HappyBob het volgende:
Ik zag hier volgens mij ook iemand voorbij komen die een houten kam had aangeschaft. Ben erg benieuwd naar de ervaringen. En dan met name de verschillen met een plastic kam.
Ikzelf gebruik een plastic kam. En dan niet één van een euro bij de Kruidvat, maar een echt stukje vakmanschap.

Nog even een foto van mijn baard:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ dit is het betere werk.

[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 03-06-2014 01:24:54 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140658891
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:52 schreef HappyBob het volgende:
Ik zag hier volgens mij ook iemand voorbij komen die een houten kam had aangeschaft. Ben erg benieuwd naar de ervaringen. En dan met name de verschillen met een plastic kam.
Ikzelf gebruik een plastic kam. En dan niet één van een euro bij de Kruidvat, maar een echt stukje vakmanschap.

Nog even een foto van mijn baard:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang duurde het voordat je zo'n bazenbaard ontwikkeld had ?
pi_140659443
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:52 schreef HappyBob het volgende:
Ik zag hier volgens mij ook iemand voorbij komen die een houten kam had aangeschaft. Ben erg benieuwd naar de ervaringen. En dan met name de verschillen met een plastic kam.
Ikzelf gebruik een plastic kam. En dan niet één van een euro bij de Kruidvat, maar een echt stukje vakmanschap.

Nog even een foto van mijn baard:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, dát is een baard _O_
Alleen vind ik die gekrulde snor punten niks.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:37:36 #95
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_140661629
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 07:31 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

Hoelang duurde het voordat je zo'n bazenbaard ontwikkeld had ?
Ik denk dat het ongeveer 4 maanden hard werken was om ongeveer dit resultaat te bereiken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 08:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Kijk, dát is een baard _O_
Alleen vind ik die gekrulde snor punten niks.
Hoewel er wel weer iets vanaf mag, blijf ik een liefhebber van de krulsnor.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
pi_140661739
Hey mijn reeks.
Soort van.
pi_140664356
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:37 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Ik denk dat het ongeveer 4 maanden hard werken was om ongeveer dit resultaat te bereiken.

Vier maanden maar :O
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:01:00 #98
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_140665311
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:37 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Ik denk dat het ongeveer 4 maanden hard werken was om ongeveer dit resultaat te bereiken.

Dan heb je een stevige baardgroei
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:08:35 #99
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_140667338
Kan iets meer zijn trouwens. Hij is nu wat aan de lange kant. Tijd voor een bezoekje aan de barbier.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
  woensdag 4 juni 2014 @ 01:56:56 #100
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140695114
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:37 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Ik denk dat het ongeveer 4 maanden hard werken was om ongeveer dit resultaat te bereiken.

Dat is wel erg snel zeg!

/jelly
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 4 juni 2014 @ 01:58:08 #101
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140695126
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey mijn reeks.
Soort van.
Welkom :P
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 4 juni 2014 @ 09:41:58 #102
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140697825
Ik heb mijn baard te kort getrimt gister. Helaasch. Had een standje meer moeten doen -O- -O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140697960
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb mijn baard te kort getrimt gister. Helaasch. Had een standje meer moeten doen -O- -O-
Balen! Sinds gisteren loopt mijn neklijn ook niet meer vloeiend: het mist een klein stukje. :X
  woensdag 4 juni 2014 @ 09:49:20 #104
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140697972
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 09:48 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Balen! Sinds gisteren loopt mijn neklijn ook niet meer vloeiend: het mist een klein stukje. :X
Ik ben er achter gekomen dat je een neklijn goed moet bijhouden. Eeen ruime anderhalve week niet gedaan en dan is het toch een beetje aanklooien.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140698001
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 09:49 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik ben er achter gekomen dat je een neklijn goed moet bijhouden. Eeen ruime anderhalve week niet gedaan en dan is het toch een beetje aanklooien.
Yep.

Doe je dat trouwens met de trimmer (zonder opzetkam) of met scheermes? Gisteren voor de tweede keer met de trimmer geprobeerd.

Voortaan pak ik gewoon mijn kappersmes erbij. }:|
  woensdag 4 juni 2014 @ 09:56:43 #106
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140698119
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 09:50 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Yep.

Doe je dat trouwens met de trimmer (zonder opzetkam) of met scheermes? Gisteren voor de tweede keer met de trimmer geprobeerd.

Voortaan pak ik gewoon mijn kappersmes erbij. }:|
Scheermes. Ik heb (nu nog) Gillette fusion. Dan zit er op de kopse kant 1 mesje die je daarvoor kan gebruiken.
Ik wil toch eens zo'n goedkopere uitproberen. Die Gillette werkt prima, maar kost mij effe teveel geld.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140705133
Aw yiss er blijven sinds vandaag etensresten in m'n baard hangen 8-)
Kindness
pi_140705684
Hey, ik heb een vraagje. Ik zou graag een baard willen laten staan. Het is nu al ongeveer 2 weken geleden dat ik me heb geschoren. Men bakkebaarde, kin, snor groeien goed. Maar een stukje aan men wang aan de beide kanten willen maar niet groeien. Het is of ik juist onder mijn bakkebaarden het afscheer tot aan men kin. Er staan mss paar haartjes op enig idee waarom de rest wel wil groeien maar just die twee plekjes gelijk niet. Ik ben 19 jaar
pi_140708550
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:37 schreef halotje het volgende:
Hey, ik heb een vraagje. Ik zou graag een baard willen laten staan. Het is nu al ongeveer 2 weken geleden dat ik me heb geschoren. Men bakkebaarde, kin, snor groeien goed. Maar een stukje aan men wang aan de beide kanten willen maar niet groeien. Het is of ik juist onder mijn bakkebaarden het afscheer tot aan men kin. Er staan mss paar haartjes op enig idee waarom de rest wel wil groeien maar just die twee plekjes gelijk niet. Ik ben 19 jaar
Ik ben 21 en had 2 of 3 jaar terug een paar gaten op mijn wang waar niks groeide. Die groeien tegenwoordig gewoon net zo hard mee als de rest. En nu heb ik het gebied onder mijn kin waar erg weinig groeit maar dat wordt langzaam maar zeker juist opgevuld door de langere haren. Het zal niet zo vol worden als de rest maar het dicht wel af
Kindness
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:48:37 #110
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140709844
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:37 schreef halotje het volgende:
Hey, ik heb een vraagje. Ik zou graag een baard willen laten staan. Het is nu al ongeveer 2 weken geleden dat ik me heb geschoren. Men bakkebaarde, kin, snor groeien goed. Maar een stukje aan men wang aan de beide kanten willen maar niet groeien. Het is of ik juist onder mijn bakkebaarden het afscheer tot aan men kin. Er staan mss paar haartjes op enig idee waarom de rest wel wil groeien maar just die twee plekjes gelijk niet. Ik ben 19 jaar
Zou me er niet druk om maken. Je bent nog erg jong, dus je hebt nog tijd zat. Bij de meeste mannen ontwikkelt de baardgroei zich in de 30 en soms zelfs 40 nog door.

[ Bericht 0% gewijzigd door star_gazer op 05-06-2014 01:56:29 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140726155
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 09:48 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Balen! Sinds gisteren loopt mijn neklijn ook niet meer vloeiend: het mist een klein stukje. :X
Ach, ik was schuin gegaan met de neklijn. Viel eerst niet zo op, maar nu de 'baard' wat langer is durf ik amper in de spiegel te kijken.
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:44:09 #112
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_140726814
Ik weet niet meer precies wanneer ik me voor het laatst heb geschoren ;( Irritant :P Ik hou het maar op komende zaterdag 3 weken.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_140731692
Ha, kijk eens aan! Schorem postte vandaag een bericht over een barbershop in Amsterdam en ik moet zeggen dat het er goed uitziet! Zeker eens bezoeken gezien het feit dat ik sinds ik hier woon nog geen goede 'kapper' heb gevonden.

If not now, then when.
pi_140732226
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ha, kijk eens aan! Schorem postte vandaag een bericht over een barbershop in Amsterdam en ik moet zeggen dat het er goed uitziet! Zeker eens bezoeken gezien het feit dat ik sinds ik hier woon nog geen goede 'kapper' heb gevonden.

Alsof jij ooit een foto van jezelf gaat posten hier :')
  donderdag 5 juni 2014 @ 01:03:00 #115
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_140732280
Twee en een halve week.

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 5 juni 2014 @ 02:45:00 #116
425521 Teddyburrr
Bijten of knuffelen?
pi_140733728
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ha, kijk eens aan! Schorem postte vandaag een bericht over een barbershop in Amsterdam en ik moet zeggen dat het er goed uitziet! Zeker eens bezoeken gezien het feit dat ik sinds ik hier woon nog geen goede 'kapper' heb gevonden.

Wat een kleffe gedoe man. Ik krijg er helemaal de kriebels van. :D
Grom.
pi_140734315
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ha, kijk eens aan! Schorem postte vandaag een bericht over een barbershop in Amsterdam en ik moet zeggen dat het er goed uitziet! Zeker eens bezoeken gezien het feit dat ik sinds ik hier woon nog geen goede 'kapper' heb gevonden.

Klinkt als een ouderwetse Turkse kapper. :+
pi_140735884
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet niet meer precies wanneer ik me voor het laatst heb geschoren ;( Irritant :P Ik hou het maar op komende zaterdag 3 weken.
Heb ik ook. Hou 't nu op elke vrijdag een volle week. Kwam ook vanaf een 'getrimde' baard. Dus beetje gokken is het morgen 4 weken.
pi_140736694
Ik gok ook een kleine 3-4 weken geleden dat ik mij voor het laatst getrimd heb.

Nette baard HappyBob :)
pi_140743295
Ik had mijn baard van de week laten trimmen bij de barbier en nu begint ie weer een beetje mooi lang te worden.
Ik vind dat trimmen maar niks, veel te kort en het staat veel te netjes, maar ach nu kan ik er weer 3 maanden mee door :P
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:39:18 #121
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140745706
Ik heb de ziekte van hedel. Meer haar op m'n kin dan m'n schedel :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 5 juni 2014 @ 16:24:27 #122
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_140749374
Goeie Vikingstijl. Past goed bij je 180kg deadlift

edit: Je lijkt wel een broertje van de TechnoViking :D

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_140753328
Daar dacht ik dus ook aan! Het jongere broertje van :D
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_140758972
Haha inderdaad :D
  donderdag 5 juni 2014 @ 21:40:17 #125
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_140760589
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:39 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb de ziekte van hedel. Meer haar op m'n kin dan m'n schedel :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk baardje. Staat je goed.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 01:29:04 #126
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140768940
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2014 16:24 schreef fathank het volgende:
Goeie Vikingstijl. Past goed bij je 180kg deadlift

edit: Je lijkt wel een broertje van de TechnoViking :D

[ afbeelding ]
dan moet ik eerst maar eens stevig gaan cutten :')

[ Bericht 0% gewijzigd door star_gazer op 06-06-2014 02:00:14 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140802000
Bijna twee maanden:

Kin en nek zijn al lekker donker, en ok mijn bakkebaarden beginnen te komen. Onderop lukt het al een beetje om de haren de goede kant op de krijgen.
Ik ben alleen wel aan het twijfelen of een echte baard iets voor mij is. Nog even doorbijten toch maar...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 8 juni 2014 @ 03:44:13 #128
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140823644
Je hebt in ieder geval goede volle baardgroei :)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 8 juni 2014 @ 23:55:57 #129
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_140854212
Gaat gestaag hier. Wel even getrimd omdat het nog niet overal even vol was.

Begint er al aardig uit te zien, al zeg ik het zelf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 9 juni 2014 @ 06:41:16 #130
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140861145
Wow. Jij hebt volgens mij echt een bazensnor :D
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 9 juni 2014 @ 08:58:07 #131
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_140861770
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 06:41 schreef star_gazer het volgende:
Wow. Jij hebt volgens mij echt een bazensnor :D
Ietwat vergelijkbaar met de jouwe (laatst geposte foto). Maar ik heb er laatst bijna 3 tot 4 mm afgehaald om eerder genoemde reden.

Over een snor hoef ik niet te klagen in ieder geval.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_140861849
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 08:58 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ietwat vergelijkbaar met de jouwe (laatst geposte foto). Maar ik heb er laatst bijna 3 tot 4 mm afgehaald om eerder genoemde reden.

Over een snor hoef ik niet te klagen in ieder geval.
Jij zou echt een geweldige Freddy Mercury pornosnor kunnen laten staan :+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_140862466


[ Bericht 100% gewijzigd door Mylene op 11-06-2014 11:50:42 ]
pi_140862963
Niet om vervelend te doen, maar zou hem gewoon afscheren en het over een paar jaar nog een keer proberen.
Ziet er nu imo niet zo verzorgd uit

[ Bericht % gewijzigd door Mylene op 11-06-2014 11:50:45 ]
Faka G
pi_140863298
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 10:28 schreef Atta-boy het volgende:
Niet om vervelend te doen, maar zou hem gewoon afscheren en het over een paar jaar nog een keer proberen.
Ziet er nu imo niet zo verzorgd uit
Ik weet 't. Maar blijf het nog even aankijken.

[ Bericht % gewijzigd door Mylene op 11-06-2014 11:50:47 ]
  maandag 9 juni 2014 @ 13:26:15 #136
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140867828
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 09:54 schreef RicardoKishna het volgende:
Dik vier weken:

[ afbeelding ]
Vrees dat dit 'm inderdaad niet gaat worden. De haren die er uberhaupt staan zijn (nog) veel te donzig, je snor is (nog) erg zwak en er is (nog) weinig verbinding tussen snor en baard. Zou het inderdaad over een paar jaar nog eens proberen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 9 juni 2014 @ 22:06:10 #137
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_140892873
Waarom foto's weghalen om wat commentaar?
Het is toch juist goed referentie materiaal...
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  dinsdag 10 juni 2014 @ 03:42:57 #138
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140903462
Hoe oud ben je, RicardoKishna?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140904764
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef M1stral het volgende:
Waarom foto's weghalen om wat commentaar?
Het is toch juist goed referentie materiaal...
Was niet de bedoeling ;). Zat zelf even te kloten. Via de quote van star_gazer kan je de foto nog gewoon zien.

Ik heb hem inmiddels wel bijgetrimd. Toch het idee dat die beter dan voorheen is, nu mag die weer groeien!
pi_140904914
Ook getrimd is het met jouw huidige baardgroei niks.
Een beetje een 'ik wil wel maar kan niet' idee.
Daar kun je zelf natuurlijk niks aan doen, maar jouw huidige baardgroei leent zich er momenteel gewoon niet voor.

Zoals iemand al zei kan de baardgroei zelfs bij dertigers en soms zelfs veertigers nog veranderen, dus probeer het over een jaar of wat nog eens.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_140904945
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 08:32 schreef StateOfMind het volgende:
Ook getrimd is het met jouw huidige baardgroei niks.
Een beetje een 'ik wil wel maar kan niet' idee.
Daar kun je zelf natuurlijk niks aan doen, maar jouw huidige baardgroei leent zich er momenteel gewoon niet voor.

Zoals iemand al zei kan de baardgroei zelfs bij dertigers en soms zelfs veertigers nog veranderen, dus probeer het over een jaar of wat nog eens.
Gewoon getrimd is niks mis mee. Krijg er gewoon goede reacties op en vind het zelf ook prima.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 08:52:23 #142
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140905104
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 08:36 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

Gewoon getrimd is niks mis mee. Krijg er gewoon goede reacties op en vind het zelf ook prima.
Hoe oud ben je?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140905176
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 08:52 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
25
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:03:42 #144
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140905247
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 08:57 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

25
Hmmm dan zou je wel wat meer willen ja. Tja, weinig aan te doen behalve afwachten. Bij veel mannen komt het pas na de dertigste echt op gang.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140905317
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:03 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Hmmm dan zou je wel wat meer willen ja. Tja, weinig aan te doen behalve afwachten. Bij veel mannen komt het pas na de dertigste echt op gang.
Komt goed. Is gelukkig geen halszaak natuurlijk ;). Hoe staat het met jouw baard?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:29:46 #146
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_140905604
Ik post over een weekje ofzo wel weer een update. Ben benieuwd of ik het een beetje vol kan krijgen en te gelijk een verzorgde look kan maintainen.

Trimmen doe ik komende periode in ieder geval even niet.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:07:04 #147
129836 withxhonor
straight edge
pi_140907691
ik doe ook nog steeds mee!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
high fives and stagedives
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:14:40 #148
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_140907898
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:07 schreef withxhonor het volgende:
ik doe ook nog steeds mee!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, daar komt je baard wel heel duidelijk naar voren ( ;) )

Nee, maar voor zover ik het kan beoordelen, prima baardje!

Zelf heb ik er van het weekend van de onderkant wat afgehaald. Op deze foto moest de kam er trouwens nog wel doorheen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:15:54 #149
129836 withxhonor
straight edge
pi_140907945
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:14 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Zo, daar komt je baard wel heel duidelijk naar voren ( ;) )

Nee, maar voor zover ik het kan beoordelen, prima baardje!

Zelf heb ik er van het weekend van de onderkant wat afgehaald. Op deze foto moest de kam er trouwens nog wel doorheen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo beter?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
high fives and stagedives
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:16:33 #150
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_140907962
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:15 schreef withxhonor het volgende:

[..]

zo beter?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker. Goede baard ^O^
pi_140913547
Ik ben nu denk ik zo'n 4 weken bezig. In het begin leek het qua lengte snel te gaan maar nu eigenlijk niet meer zo.
Lijkt meer alsof de gehele baard wat dikker begint te worden nu.
Ik laat hem iig nog even groeien :)
Faka G
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:07:11 #152
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140914241
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:10 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

Komt goed. Is gelukkig geen halszaak natuurlijk ;). Hoe staat het met jouw baard?
Heb hem licht getrimd. Hij ging rond de halslijn wat krullen, wat ik erg rommelig vind. Ook de snor heb i kuiteindelijk toch maar getrimd. Ik kon er echt niet mee overweg, z'n overhangende snor die zich niet wilde gedragen (wax of geen wax).

Foto's hieronder. Zoals je kunt zien (met name op de eerste foto), is mijn baard helaas behoorlijk sprieterig. Dat komt denk ik omdat hij niet enorm vol is (vol genoeg voor dekking) en daardoor individuele haren er al snel uit steken. Ben er al met al wel tevreden mee. Zoals eerder gezegd bijna niks op m;n wangen, maar desalniettemin best een leuke baard al zeg ik het zelf :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door star_gazer op 10-06-2014 14:23:00 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140914929
Ik vind de minder bedekte wangen niet storend. Staat je goed in elk geval.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:34:52 #154
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140915141
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:27 schreef RicardoKishna het volgende:
Ik vind de minder bedekte wangen niet storend. Staat je goed in elk geval.
Nee, vind het ook wel meevallen. Als ik het inscheer, kan ik het zelfs laten lijken alsof het bedoeld is ;)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:35:54 #155
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_140917015
Ik vind het wel een bazenbaard.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:46:44 #156
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140919382
Ik denk dat wangbeharing me sowieso niet zo goed had gestaan. Ik heb een redelijk rond gezicht, dus moet het juist wat langer maken voor balans.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:20:42 #157
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_140927302
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:15 schreef withxhonor het volgende:

[..]

zo beter?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie baard. Lijkt goed vol te zijn.
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:07 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Heb hem licht getrimd. Hij ging rond de halslijn wat krullen, wat ik erg rommelig vind. Ook de snor heb i kuiteindelijk toch maar getrimd. Ik kon er echt niet mee overweg, z'n overhangende snor die zich niet wilde gedragen (wax of geen wax).

Foto's hieronder. Zoals je kunt zien (met name op de eerste foto), is mijn baard helaas behoorlijk sprieterig. Dat komt denk ik omdat hij niet enorm vol is (vol genoeg voor dekking) en daardoor individuele haren er al snel uit steken. Ben er al met al wel tevreden mee. Zoals eerder gezegd bijna niks op m;n wangen, maar desalniettemin best een leuke baard al zeg ik het zelf :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ik bij jou een kortere snor ook beter vindt staan. Bij een grote krulsnor lijkt het denk ik alsof de snor er een beetje boven zweeft, waardoor de baard niet echt één geheel is. Verder mooi baardje, de kale wangen staan je goed.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
pi_140927499
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:07 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Heb hem licht getrimd. Hij ging rond de halslijn wat krullen, wat ik erg rommelig vind. Ook de snor heb i kuiteindelijk toch maar getrimd. Ik kon er echt niet mee overweg, z'n overhangende snor die zich niet wilde gedragen (wax of geen wax).

Foto's hieronder. Zoals je kunt zien (met name op de eerste foto), is mijn baard helaas behoorlijk sprieterig. Dat komt denk ik omdat hij niet enorm vol is (vol genoeg voor dekking) en daardoor individuele haren er al snel uit steken. Ben er al met al wel tevreden mee. Zoals eerder gezegd bijna niks op m;n wangen, maar desalniettemin best een leuke baard al zeg ik het zelf :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^ Goeie baard!
Mooie lichte kleur ook.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_140939799
Ik ben inmiddels in Turkije. Vanmiddag maar eens naar de kapper gaan om m'n baard bij te laten werken. :)
pi_140941583
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben inmiddels in Turkije. Vanmiddag maar eens naar de kapper gaan om m'n baard bij te laten werken. :)
Hoe ga je een goede kapper kiezen?
Children of the night. What music they make.
  woensdag 11 juni 2014 @ 02:04:38 #161
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140942721
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:20 schreef HappyBob het volgende:
Denk dat ik bij jou een kortere snor ook beter vindt staan. Bij een grote krulsnor lijkt het denk ik alsof de snor er een beetje boven zweeft, waardoor de baard niet echt één geheel is. Verder mooi baardje, de kale wangen staan je goed.
Eens. Ik heb daarbij een lichte overbeet en een volle dikke snor accentueert dit. Het mooie van de baard is juist dat je zelfs als je van nature een zwakke kin hebt, je dit goed kunt maskeren. Een dikke snor maakt dit deels ongedaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door star_gazer op 11-06-2014 02:20:08 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 11 juni 2014 @ 08:36:08 #162
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_140944655
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 00:49 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hoe ga je een goede kapper kiezen?
Dat kunnen ze allemaal wel. Toen ik in Marokko op vakantie was stond ik verbaasd hoe strak iedereen geknipt en geschoren was.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:01:52 #163
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140945026
Pic van jouw baard fathank.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140962132
Het spijt me zeer beste baard-vriendjes, maar ik heb zojuist de tondeuze erop gezet :{.
Het gefriemeld en gedoe werd me teveel, dus het is nu weer een centimeter-stoppel geworden.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 11 juni 2014 @ 20:26:55 #165
256829 Sokz
Livin' the life
pi_140965942
tis ook wel tyfuswarm nu ik ga vanaf mn kin lekken zeg maar niet echt frisch. :D
  donderdag 12 juni 2014 @ 01:27:25 #166
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140978762
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:26 schreef Sokz het volgende:
tis ook wel tyfuswarm nu ik ga vanaf mn kin lekken zeg maar niet echt frisch. :D
ijspegels in je baard in de winter _O_
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 12 juni 2014 @ 07:59:52 #167
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140980509
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140981005
Ik keek vanmorgen in de spiegel en mijn eerste gedachte was "Goh wat zie ik er mager uit..." :')
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_140983886
Net naar de kapper geweest. Een heel stuk van m'n baard eraf... Het ziet er wel beter uit zo overigens. :P
pi_140994197
Ook maar posten dan :

<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
  donderdag 12 juni 2014 @ 17:13:14 #171
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140995629
Wow. Mooie baard!

Jij hebt wel hele volle baardgroei zeg. Mazzelaar!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 12 juni 2014 @ 17:58:07 #172
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_140996844
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:29 schreef kaos- het volgende:
Ook maar posten dan :

[ afbeelding ]
Zeker mooie baard inderdaad. Heb jij overigens alleen de buitenste snorharen lang?
Ik heb al mijn snorharen lang laten groeien en deze mee laten vloeien in mijn krulsnor, alleen vind er regelmatig etensresten in terug. Voornamelijk sauzen zijn zo nu en dan erg irritant. Wellicht dat jouw snorstyle daar minder last van heeft.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
pi_141020333
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 17:58 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Zeker mooie baard inderdaad. Heb jij overigens alleen de buitenste snorharen lang?
Ik heb al mijn snorharen lang laten groeien en deze mee laten vloeien in mijn krulsnor, alleen vind er regelmatig etensresten in terug. Voornamelijk sauzen zijn zo nu en dan erg irritant. Wellicht dat jouw snorstyle daar minder last van heeft.
Ik knip m'n snor inderdaad bij, want zo'n grote pluk moet je eigenlijk altijd "stylen" en eten / drinken gaat minder makkelijk. Het is ook niet zo dat ik altijd een krulsnor heb trouwens.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
  zondag 15 juni 2014 @ 13:00:00 #174
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_141105932
Ongeveer 4 weken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Dagoduck op 16-06-2014 22:55:08 ]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_141106598
Ik heb een klein beetje spijt van het trimmen ;(
Het is wel weer lekker fris en kort, maar de voldoening van een aardige baard te hebben gekweekt was ook wel erg fijn. *zucht*
Oh well...volgende keer beter.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 16 juni 2014 @ 11:14:07 #176
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_141145046
Ik moet nog een update posten. Vanavond ff een selfie schieten dan maar.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 16 juni 2014 @ 22:15:22 #177
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_141177038
Baarrrd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 16 juni 2014 @ 22:22:32 #178
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_141177509
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 22:15 schreef M1stral het volgende:
Baarrrd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
plaatje doet t niet
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 16 juni 2014 @ 22:48:11 #179
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_141179366
Jawel. Tinypic deed het net even niet.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_141234515
Hier ook maar eens mee gaan posten na wat gelurk.
Ruim een maand geleden besloten mijn baard te laten uitgroeien, voorheen hield ik het altijd op 18mm op de trimmer.
Begint ergens op te lijken inmiddels, maar moet wel eens op zoek naar jojoba olie :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_141235487
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:29 schreef kaos- het volgende:
Ook maar posten dan :

[ afbeelding ]
_O_

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 08:57 schreef Ceased2Be het volgende:
Hier ook maar eens mee gaan posten na wat gelurk.
Ruim een maand geleden besloten mijn baard te laten uitgroeien, voorheen hield ik het altijd op 18mm op de trimmer.
Begint ergens op te lijken inmiddels, maar moet wel eens op zoek naar jojoba olie :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een mooie baard. En lijkt het maar zo of heb je grote oren?
Children of the night. What music they make.
pi_141251517
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 09:40 schreef DeHovenier het volgende:

Ook een mooie baard. En lijkt het maar zo of heb je grote oren?
Dank! En daar kan ik beter mee horen! (die oren dan, niet de baard ;) )
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 18 juni 2014 @ 23:26:17 #183
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_141271326
Bijna 5 weken alweer.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_141280155
Heb inmiddels een jaar of 4 een baard maar ik merk dat lengte toch onbewust toe neemt . Nu is het moment aangebroken dat baard aandacht nodig heeft .

Hoe verzorgen jullie je baard ? Een kam heb ik inmiddels olie heb ik van gehoord maarwil geen vette kop . Schoonmaken met shampoo en conditioner ?

(8>
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  Moderator vrijdag 20 juni 2014 @ 19:36:06 #185
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_141340882
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:50 schreef Steve-O het volgende:
Heb inmiddels een jaar of 4 een baard maar ik merk dat lengte toch onbewust toe neemt . Nu is het moment aangebroken dat baard aandacht nodig heeft .

Hoe verzorgen jullie je baard ? Een kam heb ik inmiddels olie heb ik van gehoord maarwil geen vette kop . Schoonmaken met shampoo en conditioner ?

(8>
Je moet ook zeker niet te veel olie gebruiken: 4 - 6 druppeltjes per keer. En shampoo/conditioner? Nauwelijks.

Ik was m'n baard één keer week met shanmpoo. Iedere andere dag gewoon even uitspoelen onder de douche. Na de douchebeurt een paar druppeltjes olie er in en goed doorkammen met een borstel om de olie te verdelen. Meer niet.
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 20 juni 2014 @ 21:48:20 #186
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_141348511
Teringjeuk. Kutsnor.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 20 juni 2014 @ 21:50:40 #187
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_141348631
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:48 schreef M1stral het volgende:
Teringjeuk. Kutsnor.
Zet je chick onder de douche.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:03:54 #188
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_141349388
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Zet je chick onder de douche.
Scherp. Bedoelde echter mijn gezichtsverwarmer.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_141351545
quote:
6s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ongeveer 4 weken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spijt me, maar dit vind ik echt een vies en lelijk vlezig baardje dat er zomaar af lijkt te kunnen vallen bij een beetje tegenwind.
pi_141351621
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:29 schreef kaos- het volgende:
Ook maar posten dan :

[ afbeelding ]
Awesome.
pi_141351934
Die van Dan Bilzerian is ook tof:

  zondag 22 juni 2014 @ 15:48:44 #192
285859 Meneer_Agent
De Lange Arm Der Wet
pi_141409077
Waar kun je in Amsterdam voor onder de 20 euro je baard netjes laten bijtrimmen? In Rotterdam heb je Barbershop Niels, die doet het voor 17,50. Ik vind de prijzen van een Haarbarbaar en dergelijke echt too much.
Goed dat ik er ben.
  zondag 22 juni 2014 @ 15:56:04 #193
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_141409346
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:48 schreef Meneer_Agent het volgende:
Waar kun je in Amsterdam voor onder de 20 euro je baard netjes laten bijtrimmen? In Rotterdam heb je Barbershop Niels, die doet het voor 17,50. Ik vind de prijzen van een Haarbarbaar en dergelijke echt too much.
De Turk op de hoek?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_141420637
Of gewoon zelf doen??!
  zondag 22 juni 2014 @ 23:09:44 #195
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_141431447
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:41 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Het spijt me, maar dit vind ik echt een vies en lelijk vlezig baardje dat er zomaar af lijkt te kunnen vallen bij een beetje tegenwind.
Mag je vinden hoor :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_141432597
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:48 schreef Meneer_Agent het volgende:
Waar kun je in Amsterdam voor onder de 20 euro je baard netjes laten bijtrimmen? In Rotterdam heb je Barbershop Niels, die doet het voor 17,50. Ik vind de prijzen van een Haarbarbaar en dergelijke echt too much.
Niels is chill, ga daar zelf altijd heen voor mijn haar. Tot nu toe lukt het me redelijk om mijn baard zelf goed te onderhouden, vind het dan zonde om nog 17,50 extra te betalen :+
Faka G
  maandag 23 juni 2014 @ 05:50:38 #197
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_141439370
Baard pica.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_141468023


na 1 week. vind me kin echt veel sneller gaan dan de wangen:(
  maandag 23 juni 2014 @ 22:37:24 #199
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_141471074
quote:
7s.gif Op maandag 23 juni 2014 05:50 schreef star_gazer het volgende:
Baard pica.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begint er goed wild uit te zien. Mannelijkheid straalt er vanaf.
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:46 schreef mrsjaak2 het volgende:
[ afbeelding ]

na 1 week. vind me kin echt veel sneller gaan dan de wangen:(
Je hebt volgens mij wel prima baardgroei. Echter vind ik zo'n blote onderkin er niet mooi uitzien. Geeft zo'n raar effect. Maar dat zal een kwestie van smaak zijn. Wil je dit laten groeien tot een echte baard? Of meer een lange stoppelbaard?
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 02:31:14 #200
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_141478143
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:46 schreef mrsjaak2 het volgende:
[ afbeelding ]

na 1 week. vind me kin echt veel sneller gaan dan de wangen:(
Sorry, maar die halslijn ziet er echt niet uit. Klassieke fout; je poging tot strakke lijnen geeft je juist een chubby onderkin. Alles eraf en opnieuw beginnen. Volg dit artikel om tot een correcte (lagere) halslijn te komen.

[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 24-06-2014 15:31:48 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:33:47 #201
256829 Sokz
Livin' the life
pi_141491429
Als dat zijn1-weeks baard is trekt 't wel bij, lijkt me niet nodig om helemaal eraf te halen weer. :P
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:37:13 #202
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_141491538
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:33 schreef Sokz het volgende:
Als dat zijn1-weeks baard is trekt 't wel bij, lijkt me niet nodig om helemaal eraf te halen weer. :P
Als dat 1 week is zou ik niet moelijk doen en even opnieuw beginnen. verschil is de eerste weken wel heel duidelijk anders :)
Spreek uit ervaring :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_141491543
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:33 schreef Sokz het volgende:
Als dat zijn1-weeks baard is trekt 't wel bij, lijkt me niet nodig om helemaal eraf te halen weer. :P
Als het maar 1 week is, kan je em ook net zo goed eraf halen, 1 week is niks in een baardenleven ;)
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_141491751
quote:
6s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ongeveer 4 weken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen met een baardgroei als dit kunnen beter weer het scheermes hanteren of terug naar een stoppelbaardje. Ook al laat je het wekenlang groeien, beter gaat het er echt niet van worden, het gaat er alleen maar nog meer onverzorgd uitzien dan dat het al is..
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:56:08 #205
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_141492342
Jemig. Ik heb het van de week nog getrimd, maar het zit er nu alweer aan.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_141492885
Vrijdag naar een bruiloft van een kameraad maar weer even deraf halen.
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:12:26 #207
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_141492986
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:09 schreef Geerd het volgende:
Vrijdag naar een bruiloft van een kameraad maar weer even deraf halen.
Alles?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_141493166
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Alles?
Nope nooit alles, op 3/4 mm denk ik eerst 4 maar eens proberen.
En 1x in de 2 maand ofzo al me haar ook weer te lang word gaat alles op 1mm :P
Kaal heb ik ook wel eens gehad(en dan baard op 2mm ofzo), maar dat is klote scheren, van achteren haalde ik vaak alles los.

Een bloedbad _O-
Dus gewoon trimmen die zooi ^O^
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:33:07 #209
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_141495678
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:09 schreef Geerd het volgende:
Vrijdag naar een bruiloft van een kameraad maar weer even deraf halen.
Heb a.s. maandag een bruiloft van een vriendin en 2 weken later van m'n zus :)
Zit te twijfelen om niet even naar een goede barbier te gaan, die turk hier direct onder me kan maar 1 stijl knippen en scheren geloof ik :D

Weet niet of iemand hier bekend is met Mr Wally's in Breda?
Dacht hem dan mooi te kunnen combineren met wat LP's shoppen :)

http://www.mrwallysbarbershop.nl/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:42:57 #210
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_141501291
Updeet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 19:52:12 #211
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_141501922
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:09 schreef Geerd het volgende:
Vrijdag naar een bruiloft van een kameraad maar weer even deraf halen.
Ik was afgelopen zaterdag de getuige op de bruiloft van m'n zus. Van scheren was geen sprake.
Gewoon zorgen dat je er netjes uitziet.
F.K.A. SuperwormJim
pi_141502068
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ik was afgelopen zaterdag de getuige op de bruiloft van m'n zus. Van scheren was geen sprake.
Gewoon zorgen dat je er netjes uitziet.
Scheren doe ik nooit, gewoon even trimmen.
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 25 juni 2014 @ 01:53:26 #213
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_141520924
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:09 schreef Geerd het volgende:
Vrijdag naar een bruiloft van een kameraad maar weer even deraf halen.
Waarom? Gewoon bijwerken. Een baard kan prima netjes zijn. Zie OP.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_141521419
quote:
5s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:53 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Waarom? Gewoon bijwerken. Een baard kan prima netjes zijn. Zie OP.
Nee dank je vaak genoeg geprobeerd, wat een ellende.
Gewoon trimmen met de tondeuze
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 25 juni 2014 @ 02:49:11 #215
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_141521613
Een baard is het product van maanden groeien, fine-tunen, trimmen etc. Ik zou het echt zonde vinden om al die maanden 'hard werk' er zomaar af te scheren.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_141521696
quote:
4s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:49 schreef star_gazer het volgende:
Een baard is het product van maanden groeien, fine-tunen, trimmen etc. Ik zou het echt zonde vinden om al die maanden 'hard werk' er zomaar af te scheren.
Maanden groeien??
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 25 juni 2014 @ 02:59:22 #217
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_141521729
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:55 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maanden groeien??
Ligt aan je lengte en groeisnelheid, maar als je regelmatig bijwerkt wel ja.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_141522221
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:55 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maanden groeien??
Yup, die paar mm is niet zo'n probleem maar het duurde mij al ruim een week of 5 (gokje) voordat ik de 18mm had bereikt wat de max van m'n tondeuze was.
Nu ben ik weer een maand of 2 verder (ongeveer) en zit ik op een goede 5 / 6 cm qua lengte.
Wil je een beetje een goede volle baard dan ben je zo dus maanden onderweg :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 25 juni 2014 @ 07:52:45 #219
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_141522592
Ik heb nog tot september voor ik op een bruiloft moet verschijnen dus ik kan nog ff *)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 25 juni 2014 @ 08:19:27 #220
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_141522841
Ik in Juli en heb er schijt aan. Snap niet wat mijn baard met hun huwelijk te maken heeft.

Bijwerken ja. Eraf, nee.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 25 juni 2014 @ 09:14:08 #221
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_141523510
Als je je baard netjes wilt hebben voor een bruiloft en het lukt je niet zelf, kun je altijd even langs de barbier. Nergens voor nodig om de baard af te scheren.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
pi_141524286
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:14 schreef HappyBob het volgende:
Als je je baard netjes wilt hebben voor een bruiloft en het lukt je niet zelf, kun je altijd even langs de barbier. Nergens voor nodig om de baard af te scheren.
precies; heb a.s. maandag een bruiloft van een vriendin dan is het even wat piekjes eruit knippen.
2 weken later de bruiloft van m'n zus waar ik ook moet spreken enzo en daarvoor ga ik toch even langs bij een barbier om het wat beter te fatsoeneren
no way dat m'n harde werk eraf gaat daarvoor :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_141529937
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 07:52 schreef fathank het volgende:
Ik heb nog tot september voor ik op een bruiloft moet verschijnen dus ik kan nog ff *)
Het is niet toegestaan om met baard te verschijnen op een bruiloft? :?
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
  woensdag 25 juni 2014 @ 14:58:20 #224
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_141533259
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:22 schreef kaos- het volgende:

[..]

Het is niet toegestaan om met baard te verschijnen op een bruiloft? :?
Dit begrijp ik dus ook niet. Gewoon netjes bijwerken; uitstekende haartjes eruit, snor op orde, hals- en kaaklijn bijscheren en je bent als nieuw ^O^ (8>

[ Bericht 0% gewijzigd door star_gazer op 25-06-2014 15:04:35 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:36:54 #225
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_141544153
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:22 schreef kaos- het volgende:

[..]

Het is niet toegestaan om met baard te verschijnen op een bruiloft? :?
Jawel, ik bedoel dat ik nog een tijdje heb om em nog beter te laten groeien voordat in een fotoboek vereeuwigd wordt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:37:39 #226
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_141544183
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:58 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dit begrijp ik dus ook niet. Gewoon netjes bijwerken; uitstekende haartjes eruit, snor op orde, hals- en kaaklijn bijscheren en je bent als nieuw ^O^ (8>
Afspraak bij m'n kapper staat al *)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_141640744
De kapper is iig braaf van m'n baard afgebleven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_141662015
Heren, ik had een vraagje.

Ik heb mijn baard al een tijdje laten staan. Alleen merk ik dat als ik het kam er veel haartjes loskomen/uitvallen. Is dit iets normaals of kan dit worden voorkomen?
pi_141662232
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 21:47 schreef Antoniustus het volgende:
Heren, ik had een vraagje.

Ik heb mijn baard al een tijdje laten staan. Alleen merk ik dat als ik het kam er veel haartjes loskomen/uitvallen. Is dit iets normaals of kan dit worden voorkomen?
Ik pluk altijd in mn baard en trek ik er meestal wel 1 of meer haartjes uit :P

Ik zou me er niet druk om maken.
Children of the night. What music they make.
pi_141662265
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:52 schreef Ceased2Be het volgende:
De kapper is iig braaf van m'n baard afgebleven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er (b)aardig uit :D _O_
Children of the night. What music they make.
pi_141664306
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ziet er (b)aardig uit :D _O_
Thanks :)

De bakkebaarden zijn nogal piekerig, zelfs met olie maar over anderhalve week wordt het onder handen genomen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_141665158
Waar halen jullie baardolie vandaan? Geen enkele drogist lijkt überhaupt te weten dat het bestaat, laat staan dat ze het verkopen :')
pi_141665952
Heb een flesje jojoba olie van De Tuinen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator zondag 29 juni 2014 @ 08:14:16 #234
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_141673533
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef Ireyon het volgende:
Waar halen jullie baardolie vandaan? Geen enkele drogist lijkt überhaupt te weten dat het bestaat, laat staan dat ze het verkopen :')
http://www.damngoodsoap.com/
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 29 juni 2014 @ 13:17:14 #235
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_141677861
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 21:53 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik pluk altijd in mn baard en trek ik er meestal wel 1 of meer haartjes uit :P

Ik zou me er niet druk om maken.
Dit deed ik eerst ook altijd, heerlijk ontspannen gevoel is dat. Maar heb het mezelf (grotendeels) afgeleerd, omdat ik toch bang ben voor kleine kale plekjes.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef Ireyon het volgende:
Waar halen jullie baardolie vandaan? Geen enkele drogist lijkt überhaupt te weten dat het bestaat, laat staan dat ze het verkopen :')
Ikzelf haal het van www.thebeardbaron.com, maar is kwestie van uitproberen welke je het lekkerst vindt. Misschien in je kenniskring mensen met baard(olie)?
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
  maandag 14 juli 2014 @ 00:38:08 #236
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_142269433
Wanneer komen er weer wat baardenpics van users?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 16 juli 2014 @ 07:25:12 #237
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142351827
heuj, waar gaat het heen met dit bazentopic.

Baard weer netjes bijgewerkt (8>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 16 juli 2014 @ 08:48:29 #238
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_142352409
Goed topic. Zal vandaag ergens eens een foto van mijn baard posten [tvp] dus!
  donderdag 17 juli 2014 @ 07:56:10 #239
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_142388581
Slechte selfie...

  donderdag 17 juli 2014 @ 14:02:35 #240
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142396389
Wat een snor _O_
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_142412783


Dit was na 4½ week onaagetast laten groeien :s) . Heb maar geaccepteerd dat er tussen mond en kin niks komt. Verder lijkt de verhouding links/rechts op de foto wat.. schever.. dan in het echt :P .
pi_142418535
Iemand aanraders wat betreft baardentrimmers?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  vrijdag 18 juli 2014 @ 17:11:28 #243
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_142449535
Hoeveel mm is een mooie volle baard?
Wil een baardtrimmer halen
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  vrijdag 18 juli 2014 @ 17:17:15 #244
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_142449752
Net alles er af getrimmed.
Ziet er te kort uit. Heb er al spijt van
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  vrijdag 18 juli 2014 @ 17:53:14 #245
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142450921
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:11 schreef anti-loper het volgende:
Hoeveel mm is een mooie volle baard?
Wil een baardtrimmer halen
Mijn trimmer gaat tot 18mm. En dat oogt vol.
Niet dat ik het daar nog mee red.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 18 juli 2014 @ 17:58:42 #246
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_142451139
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mijn trimmer gaat tot 18mm. En dat oogt vol.
Niet dat ik het daar nog mee red.
Mijn baardgame is wel sterk maar het gaat krullen en ziet er onverzorgd uit.
Met schaar bijknippen werkt niet echt :').
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_142451612
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:58 schreef anti-loper het volgende:

[..]

Mijn baardgame is wel sterk maar het gaat krullen en ziet er onverzorgd uit.
Met schaar bijknippen werkt niet echt :').
Baardolie + Baardbalsem + Kam en het gekrul is zo voorbij ;)

Zelfs m'n moeder heeft de mijne ondertussen geaccepteerd, kun je nagaan.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 18:25:12 #248
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_142451888
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:14 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Baardolie + Baardbalsem + Kam en het gekrul is zo voorbij ;)

Zelfs m'n moeder heeft de mijne ondertussen geaccepteerd, kun je nagaan.
Haha ja mijn mam was wel blij toen ze zag dat het er af was.
Binnenkort maar eens baardolie en balsem aanschaffen. Kijken of het werkt
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:09:25 #249
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142453218
En om er nog maar een nieuw plaatje in te gooien, eentje van afgelopen zaterdag op de bruiloft van m'n zus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:38:34 #250
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_142454182
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:09 schreef Ceased2Be het volgende:
En om er nog maar een nieuw plaatje in te gooien, eentje van afgelopen zaterdag op de bruiloft van m'n zus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit! ^O^
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 18 juli 2014 @ 20:22:54 #251
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_142455716
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:09 schreef Ceased2Be het volgende:
En om er nog maar een nieuw plaatje in te gooien, eentje van afgelopen zaterdag op de bruiloft van m'n zus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer nette baard. Ik ga één dezer dagen langs de barbier om mijn baard ook weer fatsoenlijk te krijgen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 21:05:58 #252
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142457332
Thanks!
Was de donderdag ervoor in Londen langsgeweest bij een vestiging van Murdock om e.e.a. te fatsoeneren. :)

http://www.murdocklondon.com/

Jammer alleen dat ik niets van hun producten mee terug kon nemen (had alleen handbagage voor het vliegtuig).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:20:46 #253
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_142475749
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 21:05 schreef Ceased2Be het volgende:
Thanks!
Was de donderdag ervoor in Londen langsgeweest bij een vestiging van Murdock om e.e.a. te fatsoeneren. :)

http://www.murdocklondon.com/

Jammer alleen dat ik niets van hun producten mee terug kon nemen (had alleen handbagage voor het vliegtuig).
Goede baard inderdaad :D
Jouw baard is dus 18mm?
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:51:49 #254
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142476760
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:09 schreef Ceased2Be het volgende:
En om er nog maar een nieuw plaatje in te gooien, eentje van afgelopen zaterdag op de bruiloft van m'n zus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
keurig ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_142478887
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:20 schreef anti-loper het volgende:

[..]

Goede baard inderdaad :D
Jouw baard is dus 18mm?
Nee inmiddels een cm of 7 geloof ik :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:49:08 #256
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_142480391
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee inmiddels een cm of 7 geloof ik :)
netjes netjes.
ja ik ga mijn baard maar eens laten staan voor een maandje of 2/3
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_142482206
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 20 juli 2014 @ 23:53:36 #258
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_142536661
We zijn alweer twee weken verder, maar voor de wedstrijd tegen Costa Rica had ik mijn baard netjes meegekleurd :)

pi_142545016
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:09 schreef Ceased2Be het volgende:
En om er nog maar een nieuw plaatje in te gooien, eentje van afgelopen zaterdag op de bruiloft van m'n zus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow! ^O^
  maandag 21 juli 2014 @ 10:35:13 #260
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142545658
Lumberjack mode

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 21 juli 2014 @ 10:48:31 #261
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142546020
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 10:06 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wow! ^O^
Dank! :)

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 10:35 schreef star_gazer het volgende:
Lumberjack mode

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strookt geheel met mijn plaatje eerder ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142567525
Meest recente foto van m'n baard (gisteren):

Children of the night. What music they make.
pi_142584117
Vanavond maar weer even kortwieken, 1mm :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_142584377
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 02:21 schreef Geerd het volgende:
Vanavond maar weer even kortwieken, 1mm :P
-O-

Waarom ;(
Children of the night. What music they make.
pi_142584390
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 03:03 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

-O-

Waarom ;(
Mhe openbare functie, ze mogen het je niet verbieden maar toch.
Als die 2 cm of iets meer is haal ik hem even der af.
Ik zwaai naar dieren.
pi_142584474
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 03:06 schreef Geerd het volgende:

[..]

Mhe openbare functie, ze mogen het je niet verbieden maar toch.
Als die 2 cm of iets meer is haal ik hem even der af.
Doe eens foto's posten dan?

Voor en na?
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 03:20:13 #267
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142584478
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 03:06 schreef Geerd het volgende:

[..]

Mhe openbare functie, ze mogen het je niet verbieden maar toch.
Als die 2 cm of iets meer is haal ik hem even der af.
Asl je in de horeca of zware industrie werkt kan ik er ivm hygiene en veiligheid nog wel bij, maar wat is er mis met een baard in een 'openbare functie'? Ben je niet 'openbaar' genoeg met een baard?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_142584516
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 03:19 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Doe eens foto's posten dan?

Voor en na?
Zou wel willen maar heb niks van die shit om dat te doen.
Heb een telefoon van de baas kan ik gratis mee bellen en smsen dus :P

Binnenkort wel smarthphones daarom zelf niet een gekocht./
Ik zwaai naar dieren.
pi_142584533
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 03:20 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Asl je in de horeca of zware industrie werkt kan ik er ivm hygiene en veiligheid nog wel bij, maar wat is er mis met een baard in een 'openbare functie'? Ben je niet 'openbaar' genoeg met een baard?
Er zijn niet veel collega's die er een laten staan, volgens mij ook wel een beetje ongeschreven regel dat je het een beetje bij houdt.
Ik zwaai naar dieren.
pi_142584552
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 03:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zou wel willen maar heb niks van die shit om dat te doen.
Heb een telefoon van de baas kan ik gratis mee bellen en smsen dus :P

Binnenkort wel smarthphones daarom zelf niet een gekocht./
Ah. Ik heb ook geen smartphone, heb zo'n ouderwets ding van 30 euro. Voldoet prima, alleen kan ik niet in t buitenland bellen/smsen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 03:29 schreef Geerd het volgende:

[..]

Er zijn niet veel collega's die er een laten staan, volgens mij ook wel een beetje ongeschreven regel dat je het een beetje bij houdt.
Baarden moet je sowieso bijhouden :P
Children of the night. What music they make.
pi_142584562
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 03:33 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ah. Ik heb ook geen smartphone, heb zo'n ouderwets ding van 30 euro. Voldoet prima, alleen kan ik niet in t buitenland bellen/smsen.

[..]

Baarden moet je sowieso bijhouden :P
Nee klopt kon ik ook niet even aparte sim gekocht.
Ik zwaai naar dieren.
pi_142584591
Wacht eens even heb nog een oud hok staan hier staat misschien nog een foto op 1 voedingskabel maar zo terug :P



Alleen die is al 2 jaar oud en baard er ook net af.

[ Bericht 15% gewijzigd door Geerd op 22-07-2014 04:07:51 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_142584798
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 03:42 schreef Geerd het volgende:
Wacht eens even heb nog een oud hok staan hier staat misschien nog een foto op 1 voedingskabel maar zo terug :P

[ afbeelding ]

Alleen die is al 2 jaar oud en baard er ook net af.
Waarom post je een pic van 2 jaar oud :')

Goede foto wel, maar 2 jaar oud? Heb je niet iets van deze maand?
Children of the night. What music they make.
pi_142584807
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 04:11 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Waarom post je een pic van 2 jaar oud :')

Goede foto wel, maar 2 jaar oud? Heb je niet iets van deze maand?
Nee als het even lukt vermijd ik foto''s
Ik zwaai naar dieren.
pi_142584818
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 04:12 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nee als het even lukt vermijd ik foto''s
Ah ok.

Waarom?
Children of the night. What music they make.
pi_142584855
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 04:14 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ah ok.

Waarom?
Sja :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_142584874
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 04:21 schreef Geerd het volgende:

[..]

Sja :P
Nou maak je me nieuwsgierig :+
Children of the night. What music they make.
pi_142584883
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 04:23 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Nou maak je me nieuwsgierig :+
Denk dat we teveel ot gaan krijgen we zo weer gezeik van een modje :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_142584912
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 04:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Denk dat we teveel ot gaan krijgen we zo weer gezeik van een modje :P
We zien t wel :P

Moet wel zo gaan pitten want ik heb een afspraak om 10 uur.
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 05:09:38 #280
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_142585104
Naar mijn mening staat een goede baard vele malen netter dan een stoppelbaard.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
pi_142617228
Gewoon trimmen op 21mm :Y
pi_142653298
Wat zijn jullie ervaringen met de barbier? Ik heb volgende maand mijn eerste date met een barbier en ben wel benieuwd wat ik kan verwachten. En is het handig om daar heen te gaan zonder baardolie in mijn baard, of maakt dat weinig uit?
  donderdag 24 juli 2014 @ 08:53:28 #283
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_142670494
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 05:09 schreef HappyBob het volgende:
Naar mijn mening staat een goede baard vele malen netter dan een stoppelbaard.
Mijn baardexperiment is weer over en ik ben sinds vanmorgen weer terug naar de stoppelbaard. Minder jeuk, minder werk en het staat wat strakker dan een baard met grijze vlekken en kale plekjes erin.
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
pi_142672170
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 08:53 schreef BartNH het volgende:

[..]

Mijn baardexperiment is weer over en ik ben sinds vanmorgen weer terug naar de stoppelbaard. Minder jeuk, minder werk en het staat wat strakker dan een baard met grijze vlekken en kale plekjes erin.
Dus nu heb je een stoppelbaard met kale plekjes en grijze vlekken?
Grijs in een baard vind ik overigens niet storend.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:38:41 #285
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142672617
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:19 schreef rainbowbeard het volgende:

[..]

Dus nu heb je een stoppelbaard met kale plekjes en grijze vlekken?
Grijs in een baard vind ik overigens niet storend.
Ik wil grijs in m'n baard. Heb al bruin blond en rood :P
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142672779
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:38 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik wil grijs in m'n baard. Heb al bruin blond en rood :P
Ook ik hoop uiteindelijk rond te lopen met een volle grijze baard. Op dit moment ik echter niet verder dan enkele verdwaalde grijze haartjes.


Uitstekende collectie heb je al.
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:32:18 #287
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_142676101
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:19 schreef rainbowbeard het volgende:

[..]

Dus nu heb je een stoppelbaard met kale plekjes en grijze vlekken?
Grijs in een baard vind ik overigens niet storend.
Er zat gewoon geen symmetrie in en dan blijft er alleen een vlekkerig geheel over. Met een stoppelbaard valt dat minder op. Voor wat minder dicht behaarde plekken geldt het zelfde.

De stoppels heb ik vrijwel altijd gehad. Kortere periodes met dagelijks scheren en een paar keer een iets langere baard. De stoppels bevallen me toch het beste.
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 22:08:03 #288
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_142698530
Updeet. Met extra gratis zonnebril ivm mooi weer :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 24 juli 2014 @ 23:35:06 #289
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_142702702
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:08 schreef M1stral het volgende:
Updeet. Met extra gratis zonnebril ivm mooi weer :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede snor ^O^ (en rest is ook oké 8-) )
  dinsdag 29 juli 2014 @ 21:36:40 #290
431950 cooper87
Twiffic fella
pi_142863041
Ik doe ook mee :) wilde altijd al een baard, maar het gaat er bij mij altijd al snel onverzorgd uitzien dus haal ik hem altijd weer vrij snel weg. Nu heb ik een tijdje weinig verplichtingen voor m'n werk dus durf ik het weer aan :P

Nu 4 dagen niet geschoren, op zich wel potentie denk ik. Wil wel graag m'n nek al bijwerken, maar geloof dat het beter is om voorlopig even niks te doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga voor een Pirlo baard :7
  dinsdag 29 juli 2014 @ 21:49:13 #291
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_142863614
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:36 schreef cooper87 het volgende:
Ik doe ook mee :) wilde altijd al een baard, maar het gaat er bij mij altijd al snel onverzorgd uitzien dus haal ik hem altijd weer vrij snel weg. Nu heb ik een tijdje weinig verplichtingen voor m'n werk dus durf ik het weer aan :P

Nu 4 dagen niet geschoren, op zich wel potentie denk ik. Wil wel graag m'n nek al bijwerken, maar geloof dat het beter is om voorlopig even niks te doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga voor een Pirlo baard :7
Dat gaat wel lukken :Y, ziet er prima uit.
Liever even nog niet aan de neklijn werken inderdaad.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 21:50:00 #292
431950 cooper87
Twiffic fella
pi_142863652
Jeukt wel al als de nete.... lees hier en daar wat over baard olie, misschien maar eens bestellen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 21:51:48 #293
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142863748


Ben er niet helemaal over uit. Zo laten of iets anders mee doen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:01:13 #294
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_142864256
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]

Ben er niet helemaal over uit. Zo laten of iets anders mee doen?
Heb je foto's van de zijkant en van voren?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:02:26 #295
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_142864309
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:50 schreef cooper87 het volgende:
Jeukt wel al als de nete.... lees hier en daar wat over baard olie, misschien maar eens bestellen.
Aan het begin jeukt het sowieso wel, verder is baardolie is wel prettig, zeker als de haartjes wat langer worden.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:06:44 #296
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142864488
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:01 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Heb je foto's van de zijkant en van voren?
Zal ik morgen wel effe maken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 31 juli 2014 @ 20:12:44 #297
256829 Sokz
Livin' the life
pi_142931859
Choooo 7 weeks in weeral. Mijn baard word rooder en rooder naarmate hij langer wordt helaas maar heb nog ~1 maand geen verplichtingen dus laat hem nog even staan. Oja, someone teach me how to snor? :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 31 juli 2014 @ 20:34:30 #298
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_142932644
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zal ik morgen wel effe maken.
Je loog tegen me :'(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 07:22:44 #299
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142945835
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:34 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Je loog tegen me :'(
:@
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143003855
Nog schnell en tvp hier O+
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_143016467
Erg baardig allemaal
NEE!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')