Die van die vis snap ik niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:03 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Op welk niveau zit je nu? "Heb je vis gegeten?", "He joh, zwerver!" of al op "Hey Sinterklaas!"
Onder de mond en richting de snor valt het echt tegen. Wel wat kleine haren (geeneens te zien op de foto).quote:
Je moet het echt de kans gevenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:53 schreef RicardoKishna het volgende:
[..]
Onder de mond en richting de snor valt het echt tegen. Wel wat kleine haren (geeneens te zien op de foto).
Hopen dat de 'dichtheid' wat toe gaat nemen als die wat langer is.
Inderdaad eerst een aantal weken (3 maandjes) de kans geven. Daarna kun je altijd nog beslissen om voor een bepaald type baard te gaan, of 'm helemaal af scheren. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als het nu niets wordt kun je het over een aantal jaren nog eens proberen. Genoeg mannen bij wie echte baardgroei pas op latere leeftijd echt begint.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:37 schreef RicardoKishna het volgende:
[..]
Ga ik doen. Laat hem nog wel een aantal weken staan. Is het dan niks trim ik hem gewoon kort.
Wat GeorgeMichael zegt ^^^quote:
25. Gaan het zien, sla me moedig en trots door de opmerkingen heenquote:Op maandag 26 mei 2014 17:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Inderdaad eerst een aantal weken (3 maandjes) de kans geven. Daarna kun je altijd nog beslissen om voor een bepaald type baard te gaan, of 'm helemaal af scheren. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als het nu niets wordt kun je het over een aantal jaren nog eens proberen. Genoeg mannen bij wie echte baardgroei pas op latere leeftijd echt begint.
Het begin is er.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:57 schreef GeorgeMichael het volgende:
Hier nu bijna 3.5 week.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Goed spul, wel even een goede kam/borstel gebruiken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:28 schreef RicardoKishna het volgende:
En de baardolie is binnen (Damn Good Soap Original). 'Baard' is een stuk zachter en de jeuk een stuk minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet 'm binnenkort wel een beetje bijwerken, want er zitten nogal wat uitstekende haartjes in momenteelOver de snor heb ik twijfels; trimmen of laten groeien en opzij duwen met wax? Met deze lengte kan ik er nog net niks mee.
[ Bericht 6% gewijzigd door star_gazer op 27-05-2014 16:20:22 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Haha herkenbaar inderdaad. Had 'm gisteren bijna afgeschoren. Toch maar niet gedaan want daar zal ik vast nog wel spijt van hebben gekregenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het begin is er.![]()
Nu komt de periode van jeuk en van de opmerkingen 'Ben je je vergeten te scheren?' en 'Er zit iets op je gezicht'. Gewoon volhouden.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef star_gazer het volgende:
En om aan te tonen dat je ook zonder volle wangen een prima baard kunt zetten, bij deze een paar update baard selfies
staat je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet 'm binnenkort wel een beetje bijwerken, want er zitten nogal wat uitstekende haartjes in momenteel
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Dank. krijg er best veel complimenten voor ook.quote:
En om aan te tonen dat je ook zonder volle wangen een prima baard kunt zetten, bij deze een paar update baard selfies
Toffe baar inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet 'm binnenkort wel een beetje bijwerken, want er zitten nogal wat uitstekende haartjes in momenteelOver de snor heb ik twijfels; trimmen of laten groeien en opzij duwen met wax? Met deze lengte kan ik er nog net niks mee.
Kindness
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:15 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Haha herkenbaar inderdaad. Had 'm gisteren bijna afgeschoren. Toch maar niet gedaan want daar zal ik vast nog wel spijt van hebben gekregen
Inderdaad. Gewoon negeren. Op een gegeven moment geven ze het wel op en op den duur gaan ze wellicht zelfs complimenten geven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:15 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Haha herkenbaar inderdaad. Had 'm gisteren bijna afgeschoren. Toch maar niet gedaan want daar zal ik vast nog wel spijt van hebben gekregen
Geweldig toch, zo'n baard die precies bij je past. Die baard hoort daar gewoon te zijn. Ik zou de snor trouwens laten groeien. Kun je 'm over een tijdje, als je 'm niets vindt, altijd nog trimmen. Vaak vind ik het zonde wanneer iemand met een mooie baard z'n snor trimt. Een geweldige baard met een veel te klein snorretje ziet niet uit; de snor moet het uiteindelijk afmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet 'm binnenkort wel een beetje bijwerken, want er zitten nogal wat uitstekende haartjes in momenteelOver de snor heb ik twijfels; trimmen of laten groeien en opzij duwen met wax? Met deze lengte kan ik er nog net niks mee.
Om maar even in de updates te blijven, deze is van afgelopen weekend. Precies 9 weken zonder te scheren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
Ja, ben er best blij mee. Voel me ook 100x meer man. Ik heb zonder baard best een zwak blotebillengezicht (kleine kin enzo) en word gerust 5 tot zelfs 8 (!!) jaar jonger ingeschat. Daar heb ik nu stukken minder last van. Best fijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Gewoon negeren. Op een gegeven moment geven ze het wel op en op den duur gaan ze wellicht zelfs complimenten geven.
Soms is het ook jaloezie: sommigen zouden ook graag een baard willen laten staan, maar kunnen/mogen dat niet.
[..]
Geweldig toch, zo'n baard die precies bij je past. Die baard hoort daar gewoon te zijn. Ik zou de snor trouwens laten groeien. Kun je 'm over een tijdje, als je 'm niets vindt, altijd nog trimmen. Vaak vind ik het zonde wanneer iemand met een mooie baard z'n snor trimt. Een geweldige baard met een veel te klein snorretje ziet niet uit; de snor moet het uiteindelijk afmaken.
quote:Goeie, volle baard. Je zou zo kunnen gaan houthakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 27-05-2014 17:18:10 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Doorzettenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:57 schreef GeorgeMichael het volgende:
Hier nu bijna 3.5 week.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bedankt voor de linkquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:04 schreef RicardoKishna het volgende:
http://www.jefffsbeardboard.yuku.com/ is wel een ideale site om een beetje rond te kijken. Zie velen die aan het begin minder groei hadden dan mij, maar na verloop van tijd een mooie baard hebben.
Nee, nog niet echt een idee. Eerst is kijken hoe die onder de mond gaat groeien en of mijn snor aansluiting gaat vinden. Jij weet het wel al? Of ook nog niet?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:59 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Bedankt voor de linkWel motiverend. Heb jij al een idee voor welk model je graag zou willen of waar je voor gaat met de baardgroei die je hebt?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Gewoon negeren. Op een gegeven moment geven ze het wel op en op den duur gaan ze wellicht zelfs complimenten geven.
Soms is het ook jaloezie: sommigen zouden ook graag een baard willen laten staan, maar kunnen/mogen dat niet.
[..]
Geweldig toch, zo'n baard die precies bij je past. Die baard hoort daar gewoon te zijn. Ik zou de snor trouwens laten groeien. Kun je 'm over een tijdje, als je 'm niets vindt, altijd nog trimmen. Vaak vind ik het zonde wanneer iemand met een mooie baard z'n snor trimt. Een geweldige baard met een veel te klein snorretje ziet niet uit; de snor moet het uiteindelijk afmaken.
Om maar even in de updates te blijven, deze is van afgelopen weekend. Precies 9 weken zonder te scheren:Ook ik kan niet anders dan je bard complimenteren. Die paar grijze haren erin maken het helemaal af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:16 schreef RicardoKishna het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel tof. Ben alleen bang dat dit nooit gaat lukken bij mij.
Thanks. Was al druk om de foto zichtbaar te makenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:17 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel zeer badass ja
Thanks. Die grijze plukken vind ik zelf ook we lerg mooi, die geven het toch weer net een eigen identiteit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:15 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ook ik kan niet anders dan je bard complimenteren. Die paar grijze haren erin maken het helemaal af.
Ik heb mijn neklijn al vanaf het begin met wat te hoog zitten. Maar als ik hem nu omlaag wel hebben krijg ik een raar verschil lijkt mequote:Op donderdag 29 mei 2014 13:45 schreef RicardoKishna het volgende:
Neklijn weer bijgewerkt. Is alleen wat scheef helaas. Dus dat moet ook even aangroeien.
Dat verschil is er alleen maar de eertste paar weken. Hoe lang je wacht met je neklijn omlaag te brengen, hoe groter en hoe langer het verschil.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:45 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Ik heb mijn neklijn al vanaf het begin met wat te hoog zitten. Maar als ik hem nu omlaag wel hebben krijg ik een raar verschil lijkt me
Toch maar eens bijwerken dus. Ben benieuwd hoe belachelijk het eruit ziet over een weekquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat verschil is er alleen maar de eertste paar weken. Hoe lang je wacht met je neklijn omlaag te brengen, hoe groter en hoe langer het verschil.
Dat zijn van die dagen/weken waar je gewoon even doorheen. Net zoals de eerste paar weekjes nadat je je geschoren hebt en een baard laat staan: net geen stoppels meer maar ook nog geen baard.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:00 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Toch maar eens bijwerken dus. Ben benieuwd hoe belachelijk het eruit ziet over een week
Mijn tip: absoluut niet doen! Probeer echt een doel te stellen: zo'n 13 weken (3 maanden) zonder te scheren of te trimmen (behalve dan een neklijn aanbrengen).quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:19 schreef GeorgeMichael het volgende:
Collega's hadden vandaag weer een discussie over mijn baardgroei. 1 Merkte op dat het een goed idee is om alvast een trimmer eroverheen te halen (wel op een lengte vergelijkbaar met de baard uiteraard). Zodat het al meer op 1 lengte is ipv nu overal die uitsteeksels. Is dat een goed idee of niet? Hij heeft zelf overigens nooit een baard gehad
Herkenbaarquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:38 schreef GeorgeMichael het volgende:
Bedankt voor het herstelOok vervelend is dat door de krul (?) de haren niet echt een bepaalde richting opgroeien (naar beneden bijv.) maar alle kanten op.
Aan de voorkant wat getrimd en dat op de wangen er bij geplakt?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
Heb m'n baard wat bijgewerkt, ik ga nu voor een meer volle baard ipv veel haar voor en veel minder op de wangen.
Nee, ik had al een tijd een goatee, dus mn wangen geschoren. Toen heb ik die goatee langer laten groeien en mn wangen getrimd. Nu ga ik de voorkant wat meer bijhouden en de wangen trimmen zodat uiteindelijk alles dezelfde lengte heeft. Ik zie wel hoe het gaatquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aan de voorkant wat getrimd en dat op de wangen er bij geplakt?
Serieus, heb je de wangen altijd bijgehouden door trimmen en laat je ze vanaf nu gewoon meer uitgroeien?
Dat heb ik ook. Vooral op m'n kin is er een plukje haren dat midden in m'n goatee ineens opzij groeit, dwars er doorheenquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:38 schreef GeorgeMichael het volgende:
Bedankt voor het herstelOok vervelend is dat door de krul (?) de haren niet echt een bepaalde richting opgroeien (naar beneden bijv.) maar alle kanten op.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, ik had al een tijd een goatee, dus mn wangen geschoren. Toen heb ik die goatee langer laten groeien en mn wangen getrimd. Nu ga ik de voorkant wat meer bijhouden en de wangen trimmen zodat uiteindelijk alles dezelfde lengte heeft. Ik zie wel hoe het gaat
quote:Al die willen te kaap'ren varen
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjores en Corneel
Die hebben baarden, die hebben baarden
Die hebben baarden, zij varen mee
Al die ranzige tweebak lusten
Al die deftige pijpkens smoren
Al die met ons de walrus kelen
Al die de dood en de duivel niet duchten
Thanksquote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:36 schreef WheeleE het volgende:
Dat komt van een liedje: Al die willen te kaap'ren varen
[..]
Vanwege de imagehost, imageshack. Gebruik anders eens imgur of tinypic.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:51 schreef RicardoKishna het volgende:
Ik plaats de foto's gewoon met [ img ] ... [ / img ] (maar dan zonder spaties). Waarom lukt het niet?
Zal het proberen, thanks.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vanwege de imagehost, imageshack. Gebruik anders eens imgur of tinypic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 01-06-2014 07:50:26 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:12 schreef RicardoKishna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omg, zeker zo'n beta-mannetje die gewoon jaloers is omdat ie zelf geen baardgroei heeftquote:Op zondag 1 juni 2014 07:44 schreef star_gazer het volgende:
In het kader van sociale druk: we hebben er een loser van het jaar bij. Meneer (kennis van me) heeft een Facebook pagina opgestart met als titel "star_gazer has to shave his ridiculous beard"Geloof me, die gast gaat het zwaar krijgen.
Er is eigenlijk al een topic speciaal voor foto's: US / Een foto van je baard [M] #4quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:04 schreef RicardoKishna het volgende:
Goed bezig met alle foto's trouwens. Misschien een idee om het één en ander in de OP te plaatsen? Baardfoto's met aantal weken erbij?
quote:Op zondag 1 juni 2014 07:44 schreef star_gazer het volgende:
In het kader van sociale druk: we hebben er een loser van het jaar bij. Meneer (kennis van me) heeft een Facebook pagina opgestart met als titel "star_gazer has to shave his ridiculous beard"Geloof me, die gast gaat het zwaar krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het een goeie baardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 juni 2014 07:44 schreef star_gazer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ziet eruit als en goeie baard hoor. En je hebt er ook de juiste kop voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Doe 't niet. Hanteer de 48 uur regel: mocht je de neiging hebben om te gaan trimmen/scheren, geef je zelf 48 uur bedenktijd.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:25 schreef RicardoKishna het volgende:
Heb een 'zin om de trimmer / scheermes te pakken' moment. Vind het er nu onverzorgd uit zien.
Goed dat je zo snel reageertquote:Op zondag 1 juni 2014 21:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Doe 't niet. Hanteer de 48 uur regel: mocht je de neiging hebben om te gaan trimmen/scheren, geef je zelf 48 uur bedenktijd.
Precies. Als je over 48 uur nog steeds van mening bent dat je er af wilt scheren, kun je het dan altijd nog doen. Na 3 weken maken die 48 uur dan ook niets meer uit.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:30 schreef RicardoKishna het volgende:
[..]
Goed dat je zo snel reageertGa me inhouden, zonde van de dik 3 weken sparen.
Dat heb ik enkele uren geleden al gedaan. Ik begon op 15mm en ben in stappen van 0,5mm naar 11 gegaan. Resultaat: niets eraf.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:25 schreef RicardoKishna het volgende:
Heb een 'zin om de trimmer / scheermes te pakken' moment. Vind het er nu onverzorgd uit zien.
Baardolie is daar ook goed voorquote:Op zondag 1 juni 2014 21:39 schreef GeorgeMichael het volgende:
Herkenbaar helaas. Hoewel ik vandaag eindelijk een beetje succes heb gehad met de kam. Een gedeelte van de baard is al enigzins te kammen waardoor die haren nu niet meer alle kanten opgroeien maar al enigzins 1 richting op te sturen zijn. Joepiee
Als je eindelijk een strakke baard hebt zal ze je smeken het te laten staan.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:49 schreef M1stral het volgende:
Ik laat op het moment ook mijn baard staan. De vrouw vind het alleen niks.
Wacht, ik volg deze even nietquote:Op zondag 1 juni 2014 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat heb ik enkele uren geleden al gedaan. Ik begon op 15mm en ben in stappen van 0,5mm naar 11 gegaan. Resultaat: niets eraf.![]()
Ja, ik heb een baardtrimmer met een kniplengte tussen 0,5mm en 15mm (in stappen van 0,5mm).quote:Op maandag 2 juni 2014 07:32 schreef RicardoKishna het volgende:
[..]
Wacht, ik volg deze even niet. 0,5mm?
Dit. Vrouwen houden van baarden (mits verzorgd).quote:Op maandag 2 juni 2014 07:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je eindelijk een strakke baard hebt zal ze je smeken het te laten staan.
Okee, ik las het verkeerd. Dacht dat je begon op 0,5 en toen naar 15. Dus dat was niet erg logischquote:Op maandag 2 juni 2014 07:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik heb een baardtrimmer met een kniplengte tussen 0,5mm en 15mm (in stappen van 0,5mm).
Ik begon dus met 15mm en ging door tot 11mm. Ik besef me nu trouwens dat ik het kapje voor de korte lengtes (tot 5mm) op had laten zitten. Waarschijnlijk ging er daarom niets van af, want mijn baard is echt wel langer dan 11mm...
Ik zal er eens naar kijken.quote:Op maandag 2 juni 2014 02:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Baardolie is daar ook goed voorMaakt het net wat kambaarder allemaal.
Prima baard!!quote:Op maandag 2 juni 2014 10:30 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken.
4,5 week nu
[ afbeelding ]
goed beginquote:Op maandag 2 juni 2014 10:30 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken.
4,5 week nu
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:52 schreef HappyBob het volgende:
Ik zag hier volgens mij ook iemand voorbij komen die een houten kam had aangeschaft. Ben erg benieuwd naar de ervaringen. En dan met name de verschillen met een plastic kam.
Ikzelf gebruik een plastic kam. En dan niet één van een euro bij de Kruidvat, maar een echt stukje vakmanschap.
Nog even een foto van mijn baard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is het betere werk.
[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 03-06-2014 01:24:54 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik zag hier volgens mij ook iemand voorbij komen die een houten kam had aangeschaft. Ben erg benieuwd naar de ervaringen. En dan met name de verschillen met een plastic kam.
Ikzelf gebruik een plastic kam. En dan niet één van een euro bij de Kruidvat, maar een echt stukje vakmanschap.
Nog even een foto van mijn baard:Hoelang duurde het voordat je zo'n bazenbaard ontwikkeld had ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even een foto van mijn baard:Kijk, dát is een baardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen vind ik die gekrulde snor punten niks.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik denk dat het ongeveer 4 maanden hard werken was om ongeveer dit resultaat te bereiken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:31 schreef RicardoKishna het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voordat je zo'n bazenbaard ontwikkeld had ?
Hoewel er wel weer iets vanaf mag, blijf ik een liefhebber van de krulsnor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kijk, dát is een baard![]()
Alleen vind ik die gekrulde snor punten niks.
Vier maanden maarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk dat het ongeveer 4 maanden hard werken was om ongeveer dit resultaat te bereiken.
Dan heb je een stevige baardgroeiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk dat het ongeveer 4 maanden hard werken was om ongeveer dit resultaat te bereiken.
Dat is wel erg snel zeg!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |