abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2014 @ 15:51:26 #1
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_140388196

Omdat er nog geen topic(reeks) is die over baarden gaat (op het baardenfototopic in US(erfoto) na) maak ik dit topic aan, ik hoop dat dit een algemeen baardentopic wordt voor informatie over verzorging, de verschillende baarden en andere dingen die te maken hebben met baarden (8>

Zie ook:
GC / Waar is het baarden topic?
US / Een foto van je baard [M] #4

Wikipedia | Baard

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 26 mei 2014 @ 15:52:08 #2
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140388221
Jan, Pier, Tjoris en Corneel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_140388389
quote:
2s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:03 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Op welk niveau zit je nu? "Heb je vis gegeten?", "He joh, zwerver!" of al op "Hey Sinterklaas!"
Die van die vis snap ik niet.
Children of the night. What music they make.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:23:48 #4
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_140389320
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:13 schreef RicardoKishna het volgende:
[ afbeelding ]

2 en half á 3 weken.
Ga je voor de kabouterbaard? Of is er op je wangen gewoon niet zoveel aan de hand (nog)?
pi_140389372
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:56 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

De graten groeien naar buiten :X
Kindness
pi_140390601
quote:
6s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:45 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Volhouden :P
Onder de mond en richting de snor valt het echt tegen. Wel wat kleine haren (geeneens te zien op de foto).

Hopen dat de 'dichtheid' wat toe gaat nemen als die wat langer is.
pi_140390851
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:53 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

Onder de mond en richting de snor valt het echt tegen. Wel wat kleine haren (geeneens te zien op de foto).

Hopen dat de 'dichtheid' wat toe gaat nemen als die wat langer is.
Je moet het echt de kans geven ;)
pi_140391985
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:00 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Je moet het echt de kans geven ;)
Ga ik doen. Laat hem nog wel een aantal weken staan. Is het dan niks trim ik hem gewoon kort.
  Moderator maandag 26 mei 2014 @ 17:43:41 #9
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140392136
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:37 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

Ga ik doen. Laat hem nog wel een aantal weken staan. Is het dan niks trim ik hem gewoon kort.
Inderdaad eerst een aantal weken (3 maandjes) de kans geven. Daarna kun je altijd nog beslissen om voor een bepaald type baard te gaan, of 'm helemaal af scheren. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als het nu niets wordt kun je het over een aantal jaren nog eens proberen. Genoeg mannen bij wie echte baardgroei pas op latere leeftijd echt begint.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140392266
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:56 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Wat GeorgeMichael zegt ^^^
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_140392295
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:43 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Inderdaad eerst een aantal weken (3 maandjes) de kans geven. Daarna kun je altijd nog beslissen om voor een bepaald type baard te gaan, of 'm helemaal af scheren. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als het nu niets wordt kun je het over een aantal jaren nog eens proberen. Genoeg mannen bij wie echte baardgroei pas op latere leeftijd echt begint.
25. Gaan het zien, sla me moedig en trots door de opmerkingen heen ;)
pi_140394451
Hier nu bijna 3.5 week.

Kindness
pi_140429030
En de baardolie is binnen (Damn Good Soap Original). 'Baard' is een stuk zachter en de jeuk een stuk minder.
  Moderator dinsdag 27 mei 2014 @ 15:50:22 #14
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140429940
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:57 schreef GeorgeMichael het volgende:
Hier nu bijna 3.5 week.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het begin is er. ^O^
Nu komt de periode van jeuk en van de opmerkingen 'Ben je je vergeten te scheren?' en 'Er zit iets op je gezicht'. Gewoon volhouden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 15:28 schreef RicardoKishna het volgende:
En de baardolie is binnen (Damn Good Soap Original). 'Baard' is een stuk zachter en de jeuk een stuk minder.
Goed spul, wel even een goede kam/borstel gebruiken.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:07:14 #15
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140430624
En om aan te tonen dat je ook zonder volle wangen een prima baard kunt zetten, bij deze een paar update baard selfies (8>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet 'm binnenkort wel een beetje bijwerken, want er zitten nogal wat uitstekende haartjes in momenteel :) Over de snor heb ik twijfels; trimmen of laten groeien en opzij duwen met wax? Met deze lengte kan ik er nog net niks mee.

[ Bericht 6% gewijzigd door star_gazer op 27-05-2014 16:20:22 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140430938
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 15:50 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Het begin is er. ^O^
Nu komt de periode van jeuk en van de opmerkingen 'Ben je je vergeten te scheren?' en 'Er zit iets op je gezicht'. Gewoon volhouden.

Haha herkenbaar inderdaad. Had 'm gisteren bijna afgeschoren. Toch maar niet gedaan want daar zal ik vast nog wel spijt van hebben gekregen
Kindness
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:16:47 #17
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_140430995
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef star_gazer het volgende:
En om aan te tonen dat je ook zonder volle wangen een prima baard kunt zetten, bij deze een paar update baard selfies (8>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet 'm binnenkort wel een beetje bijwerken, want er zitten nogal wat uitstekende haartjes in momenteel :)
staat je goed :7
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:18:29 #18
77130 star_gazer
pi_140431056
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:16 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

staat je goed :7
Dank. krijg er best veel complimenten voor ook.

Grappig; een jaar geleden kon ik mezelf niet met baard voorstellen. Nu kan ik niet meer zonder. Wat een blotebillen beta gezicht heb ik zonder baard :')

Baarden ^O^
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140431166
quote:

SPOILER
Ik moet 'm binnenkort wel een beetje bijwerken, want er zitten nogal wat uitstekende haartjes in momenteel :) Over de snor heb ik twijfels; trimmen of laten groeien en opzij duwen met wax? Met deze lengte kan ik er nog net niks mee.
Toffe baar inderdaad :D
Kindness
  Moderator dinsdag 27 mei 2014 @ 16:59:37 #20
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140432838
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:15 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Haha herkenbaar inderdaad. Had 'm gisteren bijna afgeschoren. Toch maar niet gedaan want daar zal ik vast nog wel spijt van hebben gekregen
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:15 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Inderdaad. Gewoon negeren. Op een gegeven moment geven ze het wel op en op den duur gaan ze wellicht zelfs complimenten geven.

Soms is het ook jaloezie: sommigen zouden ook graag een baard willen laten staan, maar kunnen/mogen dat niet.

quote:

SPOILER
Geweldig toch, zo'n baard die precies bij je past. Die baard hoort daar gewoon te zijn. Ik zou de snor trouwens laten groeien. Kun je 'm over een tijdje, als je 'm niets vindt, altijd nog trimmen. Vaak vind ik het zonde wanneer iemand met een mooie baard z'n snor trimt. Een geweldige baard met een veel te klein snorretje ziet niet uit; de snor moet het uiteindelijk afmaken.

Om maar even in de updates te blijven, deze is van afgelopen weekend. Precies 9 weken zonder te scheren:

SPOILER
F.K.A. SuperwormJim
pi_140433025
Goed bezig met alle foto's trouwens. Misschien een idee om het één en ander in de OP te plaatsen? Baardfoto's met aantal weken erbij?
  dinsdag 27 mei 2014 @ 17:05:58 #22
77130 star_gazer
pi_140433069
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad. Gewoon negeren. Op een gegeven moment geven ze het wel op en op den duur gaan ze wellicht zelfs complimenten geven.

Soms is het ook jaloezie: sommigen zouden ook graag een baard willen laten staan, maar kunnen/mogen dat niet.

[..]

Geweldig toch, zo'n baard die precies bij je past. Die baard hoort daar gewoon te zijn. Ik zou de snor trouwens laten groeien. Kun je 'm over een tijdje, als je 'm niets vindt, altijd nog trimmen. Vaak vind ik het zonde wanneer iemand met een mooie baard z'n snor trimt. Een geweldige baard met een veel te klein snorretje ziet niet uit; de snor moet het uiteindelijk afmaken.
Ja, ben er best blij mee. Voel me ook 100x meer man. Ik heb zonder baard best een zwak blotebillengezicht (kleine kin enzo) en word gerust 5 tot zelfs 8 (!!) jaar jonger ingeschat. Daar heb ik nu stukken minder last van. Best fijn ^O^

quote:
SPOILER
Goeie, volle baard. Je zou zo kunnen gaan houthakken :7

[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 27-05-2014 17:18:10 ]
-
  dinsdag 27 mei 2014 @ 17:08:35 #23
77130 star_gazer
pi_140433168
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:57 schreef GeorgeMichael het volgende:
Hier nu bijna 3.5 week.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Doorzetten *O*
-
pi_140434699
Echt een bazenbaard swj ^O^ Die sigaar maakt het af he
Kindness
pi_140471440
http://www.jefffsbeardboard.yuku.com/ is wel een ideale site om een beetje rond te kijken. Zie velen die aan het begin minder groei hadden dan mij, maar na verloop van tijd een mooie baard hebben.
pi_140477838
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:04 schreef RicardoKishna het volgende:
http://www.jefffsbeardboard.yuku.com/ is wel een ideale site om een beetje rond te kijken. Zie velen die aan het begin minder groei hadden dan mij, maar na verloop van tijd een mooie baard hebben.
Bedankt voor de link ^O^ Wel motiverend. Heb jij al een idee voor welk model je graag zou willen of waar je voor gaat met de baardgroei die je hebt?
Kindness
pi_140500137
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:59 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Bedankt voor de link ^O^ Wel motiverend. Heb jij al een idee voor welk model je graag zou willen of waar je voor gaat met de baardgroei die je hebt?
Nee, nog niet echt een idee. Eerst is kijken hoe die onder de mond gaat groeien en of mijn snor aansluiting gaat vinden. Jij weet het wel al? Of ook nog niet?
pi_140503927
Ik heb de baardstijl die Dave Grohl heeft altijd wel vet gevonden. Is ook nog wel aardig te doen denk ik

Kindness
pi_140504417
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

[..]

[..]

Om maar even in de updates te blijven, deze is van afgelopen weekend. Precies 9 weken zonder te scheren:

SPOILER
Ook ik kan niet anders dan je bard complimenteren. Die paar grijze haren erin maken het helemaal af. ^O^
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_140504443

Dit vind ik wel tof. Ben alleen bang dat dit nooit gaat lukken bij mij.
pi_140504468
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:16 schreef RicardoKishna het volgende:
[ afbeelding ]

Dit vind ik wel tof. Ben alleen bang dat dit nooit gaat lukken bij mij.

Wel zeer badass ja :P
Kindness
pi_140504506
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:17 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wel zeer badass ja :P
Thanks. Was al druk om de foto zichtbaar te maken ;).
pi_140505247
Neklijn weer bijgewerkt. Is alleen wat scheef helaas :(. Dus dat moet ook even aangroeien.
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 14:17:18 #34
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140506171
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:15 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ook ik kan niet anders dan je bard complimenteren. Die paar grijze haren erin maken het helemaal af. ^O^
Thanks. Die grijze plukken vind ik zelf ook we lerg mooi, die geven het toch weer net een eigen identiteit.

Ik weet nog niet wat ik verder met de baard ga doen. Misschien ga ik wel voor de yeard. Voorlopig blijf ik er in ieder geval van af.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140506915
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:45 schreef RicardoKishna het volgende:
Neklijn weer bijgewerkt. Is alleen wat scheef helaas :(. Dus dat moet ook even aangroeien.
Ik heb mijn neklijn al vanaf het begin met wat te hoog zitten. Maar als ik hem nu omlaag wel hebben krijg ik een raar verschil lijkt me
Kindness
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 14:52:43 #36
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140507097
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:45 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Ik heb mijn neklijn al vanaf het begin met wat te hoog zitten. Maar als ik hem nu omlaag wel hebben krijg ik een raar verschil lijkt me
Dat verschil is er alleen maar de eertste paar weken. Hoe lang je wacht met je neklijn omlaag te brengen, hoe groter en hoe langer het verschil.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140507364
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:52 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Dat verschil is er alleen maar de eertste paar weken. Hoe lang je wacht met je neklijn omlaag te brengen, hoe groter en hoe langer het verschil.
Toch maar eens bijwerken dus. Ben benieuwd hoe belachelijk het eruit ziet over een week :+
Kindness
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 15:22:05 #38
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140508046
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:00 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Toch maar eens bijwerken dus. Ben benieuwd hoe belachelijk het eruit ziet over een week :+
Dat zijn van die dagen/weken waar je gewoon even doorheen. Net zoals de eerste paar weekjes nadat je je geschoren hebt en een baard laat staan: net geen stoppels meer maar ook nog geen baard.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140515096
Collega's hadden vandaag weer een discussie over mijn baardgroei. 1 Merkte op dat het een goed idee is om alvast een trimmer eroverheen te halen (wel op een lengte vergelijkbaar met de baard uiteraard). Zodat het al meer op 1 lengte is ipv nu overal die uitsteeksels. Is dat een goed idee of niet? Hij heeft zelf overigens nooit een baard gehad :+
Kindness
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 19:42:00 #40
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140515707
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 19:19 schreef GeorgeMichael het volgende:
Collega's hadden vandaag weer een discussie over mijn baardgroei. 1 Merkte op dat het een goed idee is om alvast een trimmer eroverheen te halen (wel op een lengte vergelijkbaar met de baard uiteraard). Zodat het al meer op 1 lengte is ipv nu overal die uitsteeksels. Is dat een goed idee of niet? Hij heeft zelf overigens nooit een baard gehad :+
Mijn tip: absoluut niet doen! Probeer echt een doel te stellen: zo'n 13 weken (3 maanden) zonder te scheren of te trimmen (behalve dan een neklijn aanbrengen).

Punt is dat op dit moment de haren niet even snel groeien. Nu groeien sommige haren sneller dan andere, over een week kan dat omgedraaid zijn. Als je nu alles dus gelijk gaat trimmen, is de kans aanwezig dat je volgende week weer een ongelijke baard hebt.

Dit kan nu eenmaal een vervelende periode zijn waar je doorheen moet. Heb ik ook last van gehad: sommige plekken weinig baardgroei, andere plaatsen weer veel. Haartjes die net niet lang genoeg zijn en gaan uitsteken in plaats van platliggen. Tip: verzorg je baard dagelijks met olie en een borstel/kam.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 19:45:03 #41
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140515794
O ja, en nooit tips aannemen over baardverzorging van iemand die zelf geen baard heeft (gehad).
F.K.A. SuperwormJim
pi_140517566
Bedankt voor het herstel :+ Ook vervelend is dat door de krul (?) de haren niet echt een bepaalde richting opgroeien (naar beneden bijv.) maar alle kanten op.
Kindness
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 20:45:59 #43
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140517850
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:38 schreef GeorgeMichael het volgende:
Bedankt voor het herstel :+ Ook vervelend is dat door de krul (?) de haren niet echt een bepaalde richting opgroeien (naar beneden bijv.) maar alle kanten op.
Herkenbaar ;(
Maar een tijdje, als de haren lang genoeg zijn, neemt de zwaartekracht het vaak over en gaan ze naar beneden hangen/groeien.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140519031
Heb m'n baard wat bijgewerkt, ik ga nu voor een meer volle baard ipv veel haar voor en veel minder op de wangen.
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 21:26:55 #45
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140519085
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
Heb m'n baard wat bijgewerkt, ik ga nu voor een meer volle baard ipv veel haar voor en veel minder op de wangen.
Aan de voorkant wat getrimd en dat op de wangen er bij geplakt? :D

Serieus, heb je de wangen altijd bijgehouden door trimmen en laat je ze vanaf nu gewoon meer uitgroeien?
F.K.A. SuperwormJim
pi_140519772
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Aan de voorkant wat getrimd en dat op de wangen er bij geplakt? :D

Serieus, heb je de wangen altijd bijgehouden door trimmen en laat je ze vanaf nu gewoon meer uitgroeien?
Nee, ik had al een tijd een goatee, dus mn wangen geschoren. Toen heb ik die goatee langer laten groeien en mn wangen getrimd. Nu ga ik de voorkant wat meer bijhouden en de wangen trimmen zodat uiteindelijk alles dezelfde lengte heeft. Ik zie wel hoe het gaat :D
  vrijdag 30 mei 2014 @ 01:46:11 #47
77130 star_gazer
pi_140528505
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:38 schreef GeorgeMichael het volgende:
Dat heb ik ook. Vooral op m'n kin is er een plukje haren dat midden in m'n goatee ineens opzij groeit, dwars er doorheen :{ Gewoon de juiste vorm trimmen / knippen.
-
  vrijdag 30 mei 2014 @ 02:51:30 #48
77130 star_gazer
pi_140529191
Nog meer blonde baarden hier?
-
  Moderator vrijdag 30 mei 2014 @ 08:31:04 #49
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140530343
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:44 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Nee, ik had al een tijd een goatee, dus mn wangen geschoren. Toen heb ik die goatee langer laten groeien en mn wangen getrimd. Nu ga ik de voorkant wat meer bijhouden en de wangen trimmen zodat uiteindelijk alles dezelfde lengte heeft. Ik zie wel hoe het gaat :D
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 30 mei 2014 @ 08:31:44 #50
77130 star_gazer
pi_140530350
Ik snap de TT niet trouwens
-
pi_140530389
Dat komt van een liedje: Al die willen te kaap'ren varen
quote:
Al die willen te kaap'ren varen
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjores en Corneel
Die hebben baarden, die hebben baarden
Die hebben baarden, zij varen mee
Al die ranzige tweebak lusten
Al die deftige pijpkens smoren
Al die met ons de walrus kelen
Al die de dood en de duivel niet duchten
  vrijdag 30 mei 2014 @ 08:48:58 #52
77130 star_gazer
pi_140530501
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 08:36 schreef WheeleE het volgende:
Dat komt van een liedje: Al die willen te kaap'ren varen

[..]

Thanks
-
pi_140532327
Hoelang mijn 'baard' exact staat weet ik niet. Maar in elk geval minimaal drie weken nu.

https://imagizer.imageshack.us/v2/880x495q90/838/81ir.jpg (copy/paste deze link)
pi_140532401
Ik plaats de foto's gewoon met [ img ] ... [ / img ] (maar dan zonder spaties). Waarom lukt het niet?
  Moderator vrijdag 30 mei 2014 @ 13:08:47 #55
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140536013
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 10:51 schreef RicardoKishna het volgende:
Ik plaats de foto's gewoon met [ img ] ... [ / img ] (maar dan zonder spaties). Waarom lukt het niet?
Vanwege de imagehost, imageshack. Gebruik anders eens imgur of tinypic.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140537949
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:08 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Vanwege de imagehost, imageshack. Gebruik anders eens imgur of tinypic.
Zal het proberen, thanks.
pi_140538093

Moderator vrijdag 30 mei 2014 @ 15:07:48 #58
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140539828
Het begin is er. Het is pas 3 weken, dus niet ongerust worden. Op dit moment is het nog veel te vroeg er iets over te zeggen. Laat het nog een paar weken doorgroeien.
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:13:02 #59
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_140539975
Als dat 3 weken is zou ik het eerlijk gezegd helemaal weglaten, geen mooie look IMHO
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  Moderator vrijdag 30 mei 2014 @ 15:17:09 #60
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140540071
Ik zou het niet zo laten, nee. Weghalen is de makkelijke weg. Laten groeien en kijken wat er de komende weken mee gaat gebeuren, kan ook.

En is het dan nog steeds niets, kun je het altijd scheren. Het ergste wat je kan overkomen is dat je een paar weekjes rondloopt met een paar plukjes op je gezicht. Nou en?
F.K.A. SuperwormJim
pi_140540322
Ach, de 3 maanden regel begreep ik. Heb serieus veel mindere baarden voorbij zien komen met een week of 3.

Voorlopig gaat die er nog niet af.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 16:38:22 #62
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_140542271
Ondanks dat ik er nu baardloos bij moet lopen mis ik het toch wel af en toe om gewoon met baard rond te lopen.

SPOILER
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_140562585
Volgens mij alweer een week of twee niet getrimd. De baard begint wel ietwat onhandelbaar te worden. :{w

SPOILER
pi_140575048

[ Bericht 19% gewijzigd door Skillsy op 31-05-2014 18:56:10 ]
  zondag 1 juni 2014 @ 07:44:33 #65
77130 star_gazer
pi_140590453
In het kader van sociale druk: we hebben er een loser van het jaar bij. Meneer (kennis van me) heeft een Facebook pagina opgestart met als titel "star_gazer has to shave his ridiculous beard" :') Geloof me, die gast gaat het zwaar krijgen.

SPOILER
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 01-06-2014 07:50:26 ]
-
  zondag 1 juni 2014 @ 07:47:30 #66
77130 star_gazer
pi_140590469
Oeps
-
  zondag 1 juni 2014 @ 07:52:30 #67
77130 star_gazer
pi_140590486
quote:
hoe oud ben je?

Veel is het niet, maar ik zou het zoals eerder gezegd nog een maand of 2 aankijken.
-
  Moderator zondag 1 juni 2014 @ 08:32:36 #68
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140590692
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 07:44 schreef star_gazer het volgende:
In het kader van sociale druk: we hebben er een loser van het jaar bij. Meneer (kennis van me) heeft een Facebook pagina opgestart met als titel "star_gazer has to shave his ridiculous beard" :') Geloof me, die gast gaat het zwaar krijgen.

omg, zeker zo'n beta-mannetje die gewoon jaloers is omdat ie zelf geen baardgroei heeft :')
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 1 juni 2014 @ 10:21:34 #69
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_140591538
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:04 schreef RicardoKishna het volgende:
Goed bezig met alle foto's trouwens. Misschien een idee om het één en ander in de OP te plaatsen? Baardfoto's met aantal weken erbij?
Er is eigenlijk al een topic speciaal voor foto's: US / Een foto van je baard [M] #4

quote:

SPOILER
SPOILER
Ik vind het een goeie baard :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_140591894
quote:
6s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het een goeie baard :D
Dat dus. :) Ik zou het tof vinden als mijn baard uiteindelijk ook zo wordt. :P

SPOILER
pi_140592113
quote:

SPOILER
SPOILER
Dat ziet eruit als en goeie baard hoor. En je hebt er ook de juiste kop voor ^O^
  zondag 1 juni 2014 @ 11:10:24 #72
77130 star_gazer
pi_140592260
Ben er ook niet onzeker om ;) het gekke is dat die gozer zelf ook prima (zeer prima zelfs) baardgroei heeft, maar te onzeker is hem te laten staan :')

Afgelopen vrijdag in een kroeg willekeurig een groep baarden ontmoet en een brute avond gehad; je hebt toch gelijk een soort connectie...

[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 01-06-2014 13:54:30 ]
-
pi_140610091
Heb een 'zin om de trimmer / scheermes te pakken' moment. Vind het er nu onverzorgd uit zien.
  Moderator zondag 1 juni 2014 @ 21:26:46 #74
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140610137
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:25 schreef RicardoKishna het volgende:
Heb een 'zin om de trimmer / scheermes te pakken' moment. Vind het er nu onverzorgd uit zien.
Doe 't niet. Hanteer de 48 uur regel: mocht je de neiging hebben om te gaan trimmen/scheren, geef je zelf 48 uur bedenktijd.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140610371
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:26 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Doe 't niet. Hanteer de 48 uur regel: mocht je de neiging hebben om te gaan trimmen/scheren, geef je zelf 48 uur bedenktijd.
Goed dat je zo snel reageert ;) Ga me inhouden, zonde van de dik 3 weken sparen.
  Moderator zondag 1 juni 2014 @ 21:31:28 #76
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140610413
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:30 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

Goed dat je zo snel reageert ;) Ga me inhouden, zonde van de dik 3 weken sparen.
Precies. Als je over 48 uur nog steeds van mening bent dat je er af wilt scheren, kun je het dan altijd nog doen. Na 3 weken maken die 48 uur dan ook niets meer uit.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140610863
Herkenbaar helaas. Hoewel ik vandaag eindelijk een beetje succes heb gehad met de kam. Een gedeelte van de baard is al enigzins te kammen waardoor die haren nu niet meer alle kanten opgroeien maar al enigzins 1 richting op te sturen zijn. Joepiee :D
Kindness
  zondag 1 juni 2014 @ 21:56:00 #78
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_140611889
Ik laat hem trouwens ook weer staan nadat ik eerst alleen wangen/soort bakkebaard had laten staan. Ik zit nu op iets van 2 weken.
pi_140612588
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:25 schreef RicardoKishna het volgende:
Dat heb ik enkele uren geleden al gedaan. Ik begon op 15mm en ben in stappen van 0,5mm naar 11 gegaan. Resultaat: niets eraf. _O- :')
  zondag 1 juni 2014 @ 23:49:48 #80
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_140617871
Ik laat op het moment ook mijn baard staan. De vrouw vind het alleen niks.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 2 juni 2014 @ 02:46:59 #81
77130 star_gazer
pi_140620585
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:39 schreef GeorgeMichael het volgende:
Herkenbaar helaas. Hoewel ik vandaag eindelijk een beetje succes heb gehad met de kam. Een gedeelte van de baard is al enigzins te kammen waardoor die haren nu niet meer alle kanten opgroeien maar al enigzins 1 richting op te sturen zijn. Joepiee :D
Baardolie is daar ook goed voor :) Maakt het net wat kambaarder allemaal.
-
pi_140621384
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:49 schreef M1stral het volgende:
Ik laat op het moment ook mijn baard staan. De vrouw vind het alleen niks.
Als je eindelijk een strakke baard hebt zal ze je smeken het te laten staan. 8-)
pi_140621396
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat heb ik enkele uren geleden al gedaan. Ik begon op 15mm en ben in stappen van 0,5mm naar 11 gegaan. Resultaat: niets eraf. _O- :')
Wacht, ik volg deze even niet ;). 0,5mm?

Gelukkig is de werkweek weer begonnen. Geen tijd voor verveling en dus ook geen tijd voor baard troubles.
pi_140621495
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 07:32 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

Wacht, ik volg deze even niet ;). 0,5mm?
Ja, ik heb een baardtrimmer met een kniplengte tussen 0,5mm en 15mm (in stappen van 0,5mm). :P

Ik begon dus met 15mm en ging door tot 11mm. Ik besef me nu trouwens dat ik het kapje voor de korte lengtes (tot 5mm) op had laten zitten. Waarschijnlijk ging er daarom niets van af, want mijn baard is echt wel langer dan 11mm... :')
  maandag 2 juni 2014 @ 08:09:05 #85
77130 star_gazer
pi_140621630
quote:
6s.gif Op maandag 2 juni 2014 07:27 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als je eindelijk een strakke baard hebt zal ze je smeken het te laten staan. 8-)
Dit. Vrouwen houden van baarden (mits verzorgd).
-
pi_140621957
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 07:50 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ja, ik heb een baardtrimmer met een kniplengte tussen 0,5mm en 15mm (in stappen van 0,5mm). :P

Ik begon dus met 15mm en ging door tot 11mm. Ik besef me nu trouwens dat ik het kapje voor de korte lengtes (tot 5mm) op had laten zitten. Waarschijnlijk ging er daarom niets van af, want mijn baard is echt wel langer dan 11mm... :')
Okee, ik las het verkeerd. Dacht dat je begon op 0,5 en toen naar 15. Dus dat was niet erg logisch ;)
pi_140623848
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 02:46 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Baardolie is daar ook goed voor :) Maakt het net wat kambaarder allemaal.
Ik zal er eens naar kijken.

4,5 week nu

Kindness
pi_140628029
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:30 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

4,5 week nu

[ afbeelding ]
Prima baard!!
pi_140632405
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:34 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

Prima baard!!
Dankje :P

Kindness
  maandag 2 juni 2014 @ 16:33:35 #90
77130 star_gazer
pi_140635537
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:30 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

4,5 week nu

[ afbeelding ]
goed begin ^O^
-
  maandag 2 juni 2014 @ 19:52:32 #91
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_140642646
Ik zag hier volgens mij ook iemand voorbij komen die een houten kam had aangeschaft. Ben erg benieuwd naar de ervaringen. En dan met name de verschillen met een plastic kam.
Ikzelf gebruik een plastic kam. En dan niet één van een euro bij de Kruidvat, maar een echt stukje vakmanschap.

Nog even een foto van mijn baard:
SPOILER
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 01:16:34 #92
77130 star_gazer
pi_140657479
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:52 schreef HappyBob het volgende:
Ik zag hier volgens mij ook iemand voorbij komen die een houten kam had aangeschaft. Ben erg benieuwd naar de ervaringen. En dan met name de verschillen met een plastic kam.
Ikzelf gebruik een plastic kam. En dan niet één van een euro bij de Kruidvat, maar een echt stukje vakmanschap.

SPOILER
_O_ dit is het betere werk.

[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 03-06-2014 01:24:54 ]
-
pi_140658891
quote:

SPOILER
Hoelang duurde het voordat je zo'n bazenbaard ontwikkeld had ?
pi_140659443
quote:

SPOILER
Kijk, dát is een baard _O_
Alleen vind ik die gekrulde snor punten niks.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:37:36 #95
308564 HappyBob
pi_140661629
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 07:31 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

Hoelang duurde het voordat je zo'n bazenbaard ontwikkeld had ?
Ik denk dat het ongeveer 4 maanden hard werken was om ongeveer dit resultaat te bereiken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 08:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Kijk, dát is een baard _O_
Alleen vind ik die gekrulde snor punten niks.
Hoewel er wel weer iets vanaf mag, blijf ik een liefhebber van de krulsnor.
pi_140661739
Hey mijn reeks.
Soort van.
pi_140664356
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:37 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Ik denk dat het ongeveer 4 maanden hard werken was om ongeveer dit resultaat te bereiken.

Vier maanden maar :O
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:01:00 #98
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_140665311
quote:

[..]

Dan heb je een stevige baardgroei
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:08:35 #99
308564 HappyBob
pi_140667338
Kan iets meer zijn trouwens. Hij is nu wat aan de lange kant. Tijd voor een bezoekje aan de barbier.
  woensdag 4 juni 2014 @ 01:56:56 #100
77130 star_gazer
pi_140695114
quote:

[..]

Dat is wel erg snel zeg!

/jelly
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')