En dan te bedenken dat hij Nadal een paar weken geleden zoek stond te spelen.Dit is echt he-le-maal niks.quote:
Wat zei hij dan? Dat het nu keihard gaat ofzo?quote:
Djokovic had vorig jaar al van Nadal moeten winnen, maar toen liep hij tegen het net aanquote:Op maandag 26 mei 2014 13:57 schreef Replicat het volgende:
Mijn geld staat (tegen beter weten in) op Novak dit jaar.
Als hij net zo speelt tegen (indien weer Nadal) als in de Monte Carlo finale wordt dat een pracht partij met een nieuwe winnaar
'De muziek staat ook uit op de court van Robin Haase. En dat is maar goed ook.'quote:Op maandag 26 mei 2014 13:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Dat het nu keihard gaat ofzo?
Vuistje van Kei.Na een mooie backhandwinner.
![]()
Djokovic die net zo speelt als Federer of Wawrinkaquote:Op maandag 26 mei 2014 13:57 schreef Replicat het volgende:
Mijn geld staat (tegen beter weten in) op Novak dit jaar.
Als hij net zo speelt tegen (indien weer Nadal) als in de Monte Carlo finale wordt dat een pracht partij met een nieuwe winnaar
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:58 schreef superniger het volgende:
[..]
'De muziek staat ook uit op de court van Robin Haase. En dat is maar goed ook.'
Ja idd, en reageerde hij af op de umpire, weg concentratiequote:Op maandag 26 mei 2014 13:57 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Djokovic had vorig jaar al van Nadal moeten winnen, maar toen liep hij tegen het net aan
Errr.. Hoe bedoel je? Djokovic heeft een Double-Handed BH, Waw en Fed Single...quote:Op maandag 26 mei 2014 13:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Djokovic die net zo speelt als Federer of Wawrinka
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:59 schreef Replicat het volgende:
[..]
Ja idd, en reageerde hij af op de umpire, weg concentratie
Dat vingertje van Nadal toen ...
Bedankt.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:58 schreef superniger het volgende:
[..]
'De muziek staat ook uit op de court van Robin Haase. En dat is maar goed ook.'
Ja godverdomme, nog steeds traumaquote:Op maandag 26 mei 2014 13:59 schreef Replicat het volgende:
[..]
Ja idd, en reageerde hij af op de umpire, weg concentratie
Dat vingertje van Nadal toen ...
Ik vermoed dat hij dat ook op de lagere school deed.quote:
Ik van die gemiste backhandpassing in de AO-finale 2012 op *4-2 30-15 in de vijfde set.quote:
Dat is het enige dat het een beetje goedmaakt, dat ze uiteindelijk beiden een epische wedstrijd hebben verloren die ze hadden moeten winnen. Maar die RG halve finale was toch heel wat belangrijker dan die AO pot....quote:Op maandag 26 mei 2014 14:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik van die gemiste backhandpassing in de AO-finale 2012 op *4-2 30-15 in de vijfde set.
Omdat het voor Djokovic zijn enige ontbrekende GS is bedoel je?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
[...] Maar die RG halve finale was toch heel wat belangrijker dan die AO pot....
Volgens mij spaart hij zichzelf gewoon voor de latere rondes.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik dacht dat Kei zo lekker in vorm was
Dat ook, en de epicness van het verslaan van Rafa op RG.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat het voor Djokovic zijn enige ontbrekende GS is bedoel je?
Blijkbaar heeft hij tegen de Japanse media gezegd dat de enige reden dat hij speelt is dat het een Grand Slam is.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik dacht dat Kei zo lekker in vorm was
Teveel last van zn blessure dus?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij tegen de Japanse media gezegd dat de enige reden dat hij speelt is dat het een Grand Slam is.
Djokovic Nadal was dit jaar de Rome finale, Federer-Wawrinka de Monte Carlo.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:01 schreef Replicat het volgende:
[..]
Errr.. Hoe bedoel je? Djokovic heeft een Double-Handed BH, Waw en Fed Single...
Op zo een spannend en belangrijk moment zou vrijwel iedereen dat doen, maar jij niet natuurlijkquote:
Ik zou niet als een verwend kut kind met een vingertje gaan wijzen hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 14:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Op zo een spannend en belangrijk moment zou vrijwel iedereen dat doen, maar jij niet natuurlijk
Niet op die manier waarschijnlijk, maar ik zou wel behoorlijk boos zijn als ik dat punt niet zou krijgen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou niet als een verwend kut kind met een vingertje gaan wijzen hoor
For fuck sake...quote:Op maandag 26 mei 2014 14:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zat net even naar te kijken. In het begin zie je die onderhandse service van Chang. Ik ben er misschien een beetje 25 jaar te laat mee,maar hij maakt daar toch een voetfout? Zijn voet staat in de baan terwijl de bal nog niet aan de overkant heeft gestuiterd.
Nee man, hij staat echt duidelijk achter de lijnquote:Op maandag 26 mei 2014 14:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zat net even naar te kijken. In het begin zie je die onderhandse service van Chang. Ik ben er misschien een beetje 25 jaar te laat mee,maar hij maakt daar toch een voetfout? Zijn voet staat in de baan terwijl de bal nog niet aan de overkant heeft gestuiterd.
Waarom trok Safin z'n broek omlaag?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:17 schreef Federer-fan het volgende:
Het was nogal een belangrijk moment en delaatste tijd is het weer in de belangstelling, dus zo gek vond ik het niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
For fuck sake...
Ik ben er weer weg van, doei
Als je de herhaling ziet, zie je heel duidelijk dat zijn voet in het veld staat terwijl de bal nog in de lucht is. Maatk verder niet uit, maar ik vond het wel grappig.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:21 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Nee man, hij staat echt duidelijk achter de lijn
Al staat ie bij het net als de bal aan de overkant stuit, so what? Als ie er maar achter staat bij het slaan...quote:Op maandag 26 mei 2014 14:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was nogal een belangrijk moment en delaatste tijd is het weer in de belangstelling, dus zo gek vond ik het niet.
Oké, ik dacht dat het ging om het moment van stuiteren.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Al staat ie bij het net als de bal aan de overkant stuit, so what? Als ie er maar achter staat bij het slaan...
Nou, 't is wat.quote:laat ik me toch weer verleiden tot een antwoord
Dat heb je dan verkeerd begrepen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:24 schreef Federer-fan het volgende:
Ik begreep dat Sousa een lastige loting was voor Djokovic. Is weinig van te merken. Punt voor *4-0 Djokovic.
Ik denk dat het gewoon een reflex is in het heetst van de strijd. Kan het me wel voorstellen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou niet als een verwend kut kind met een vingertje gaan wijzen hoor
Ik heb het uit dit artikel, waar dit staat: "But Nole’s campaign may not start so smoothly. He opens against 41st-ranked Joao Sousa, a 25-year-old from Portugal who knows his way around a clay court." Nou, inderdaad zeg.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerd begrepen.
Ja om een gravelbaan heen weet die de weg goed ja. Kijk maar, hij liep zo van de baan af.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb het uit dit artikel, waar dit staat: "But Nole’s campaign may not start so smoothly. He opens against 41st-ranked Joao Sousa, a 25-year-old from Portugal who knows his way around a clay court." Nou, inderdaad zeg.
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja om een gravelbaan heen weet die de weg goed ja. Kijk maar, hij liep zo van de baan af.
Onbegrijpelijk ja. Zo'n discussie lijkt me ook zo dom bij de NOS:quote:Op maandag 26 mei 2014 14:33 schreef Norrage het volgende:
Zenden nu de finale uit van vorig jaar...waarom zenden ze dan niet de halve finale uit
Sousa is beter op hardcourt en sowieso ongevaarlijk. Kwestie van een schrijver die niet verder dan een ranking+nationaliteit kijkt.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb het uit dit artikel, waar dit staat: "But Nole’s campaign may not start so smoothly. He opens against 41st-ranked Joao Sousa, a 25-year-old from Portugal who knows his way around a clay court." Nou, inderdaad zeg.
Oké, bedankt. Wel suf dan zeg van zo'n schrijver.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Sousa is beter op hardcourt en sowieso ongevaarlijk. Kwestie van een schrijver die niet verder dan een ranking+nationaliteit kijkt.
Ik gok dat het met uitzendrechten te maken heeftquote:Op maandag 26 mei 2014 14:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja. Zo'n discussie lijkt me ook zo dom bij de NOS:
"Zullen we de halve finale tussen Djokovic en Nadal uitzenden? Dat was echt een geweldige partij."
"Nee, doe maar de finale, want die is belangrijker."
Volgens mij niet hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 14:48 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ik gok dat het met uitzendrechten te maken heeft
Begrijpelijk. Het is natuurlijk veel leuker om je superieur te voelen aan de mensen bij de NOS. Zij weten echter ook heus wel dat de halve finale vorig jaar de echte kraker was.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:53 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het is natuurlijk veel leuker om je superieur te voelen aan de mensen bij de NOS. Zij weten echter ook heus wel dat de halve finale vorig jaar de echte kraker was.
Die sport-redactie maakt daar zo ongelooflijk veel rare beslissingen. Zo erg is dit verschil ook weer niet hoor, maar het is een van de voorbeelden van hoe dom ze wel niet kunnen zijn. Ik denk serieus dat ze een finale gewoon belangrijker vinden dan een goede wedstrijd. De BBC, Eurosport of wat dan ook zal ongetwijfeld wel voor de halve finale van vorig jaar hebben gekozen. Keer op keer kiezen ze ook voor saaie kut-veegpotten op centre court ipv van spannende wedstrijden op andere banen (en dat terwijl je weet dat ze de rechten voor die andere banen gewoon hebben, want die zenden ze uit tussen de wedstrijden door). Het is gewoon een stel kanslozen bij de NOS met een groot gebrek aan Tennispassie/kennis.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:58 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik kan het me gewoon niet voorstellen, dit soort dingen weten is letterlijk de baan van de sportredactie daar. En die rechten hebben ze misschien maar voor één jaar aangekocht.
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die sport-redactie maakt daar zo ongelooflijk veel rare beslissingen. Zo erg is dit verschil ook weer niet hoor, maar het is een van de voorbeelden van hoe dom ze wel niet kunnen zijn. Ik denk serieus dat ze een finale gewoon belangrijker vinden dan een goede wedstrijd. De BBC, Eurosport of wat dan ook zal ongetwijfeld wel voor de halve finale van vorig jaar hebben gekozen. Keer op keer kiezen ze ook voor saaie kut-veegpotten op centre court ipv van spannende wedstrijden op andere banen (en dat terwijl je weet dat ze de rechten voor die andere banen gewoon hebben, want die zenden ze uit tussen de wedstrijden door). Het is gewoon een stel kanslozen bij de NOS met een groot gebrek aan Tennispassie/kennis.
twitter:Tennis twitterde op maandag 26-05-2014 om 16:23:53BREAKING: Davydenko ends career after Haase loss: 'If I can't handle this anymore, it's time to put an end to this...' reageer retweet
GEblesseerd. Hij zegt dat hij niet had gespeeld als het geen GS was geweest.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:18 schreef Mykonos het volgende:
Persoonlijk vind ik Bouchard niet echt boeiend, beetje dertien in een dozijn.
Wat was er met Nishikori aan de hand joh? Geblesseerd of opeens z'n vorm kwijt?
Ja, als je van Haase verliest....quote:Op maandag 26 mei 2014 16:26 schreef wimderon het volgende:
twitter:Tennis twitterde op maandag 26-05-2014 om 16:23:53BREAKING: Davydenko ends career after Haase loss: 'If I can't handle this anymore, it's time to put an end to this...' reageer retweet
Ah, bedankt. Leek me al vreemd dat hij zo kansloos van Klizan zou verliezen gezien zijn recente vormpeil.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
GEblesseerd. Hij zegt dat hij niet had gespeeld als het geen GS was geweest.
We moeten het goede spel van Klizan echter ook niet uit het oog verliezen, die staat erg goed te spelen de laatste tijd.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:28 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Leek me al vreemd dat hij zo kansloos van Klizan zou verliezen gezien zijn recente vormpeil.
Jaja, jij zoekt vast excuses voor de aankomende nederlaag van Haase.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
We moeten het goede spel van Klizan echter ook niet uit het oog verliezen, die staat erg goed te spelen de laatste tijd.
Het is een stand-upcomedian. Hoop dat het de laatste keer is dat ze zoiets doen. Ze kunnen net zo goed een gemiddelde bewoner uit een bejaardentehuis erbij zetten.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:45 schreef TennispeRFect het volgende:
wie is nu de co-commentator op eurosport ter gelegenheid van 25 jaar eurosport? Een 'grappenmaker' zoals hij werd aangekondigd?
Ah dank. Wat een idioot zeg. Weet werkelijk helemaal NIETS van tennis. Is gewoon genant om aan te horen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is een stand-upcomedian. Hoop dat het de laatste keer is dat ze zoiets doen. Ze kunnen net zo goed een gemiddelde bewoner uit een bejaardentehuis erbij zetten.
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:45 schreef Lagrinta het volgende:
Zo gedragen Serviërs zich niet. Die hebben andere humor. http://nos.nl/video/65305(...)h-in-regenpauze.html
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:54 schreef TennispeRFect het volgende:
Kristie vind het ook overduidelijk ruk dat ze met die idioot zit opgescheept. Ik hoop dat Nadal er snel 3 bagels uitgooit voor Kristie
Ik heb maar weer een livestream opgestart. Die wedstrijd van Nadal is zoals verwacht helemaal geen wedstrijd. Wat die Ginepri daar überhaupt doet is me een raadsel.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:54 schreef TennispeRFect het volgende:
Kristie vind het ook overduidelijk ruk dat ze met die idioot zit opgescheept
Gewoon een NOS presentator dus?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:53 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ah dank. Wat een idioot zeg. Weet werkelijk helemaal NIETS van tennis. Is gewoon genant om aan te horen.
Een bejaarde uit het bejaardentehuis heeft wellicht ooit Laver nog zien spelen en weet er ongeveer 98734691724612 X zoveel van als deze klapjosti.
De NOS, daar waag ik me al helemaal niet aan als het om tennis gaat.quote:
Zal wel een NOS-verleden hebben ja ofzo.quote:
quote:Kristie Boogert @KrBoogie · 42 min.
Zometeen iets ander commentaar bij tennis dan gebruikelijk, @howardkomproe zit naast me en laat zijn licht schijnen op tennis @EurosportNLBE
Verschrikkelijk inderdaad. Is-ie inmiddels al afgevoerd?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:00 schreef TennispeRFect het volgende:
oh god Howard Komproe! Die is zelfs als stand up comedian niet grappig!
15 dubbele fouten op breakpoints tegen? Wow.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:49 schreef Mercurial het volgende:
Goffin met weer een DF op BP tegen, 15 inmiddelsRoowbin eat your heart out
Dat die man stand-upcomedian is. Ik heb hem welgeteld niets grappigs horen zeggen.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:30 schreef TennispeRFect het volgende:
Ik hoorde Rooowbin net: ZET DIE COMMENTATOR UIT!
quote:
En hij speelde goed.quote:
Ohmyquote:
Zo heet een van mijn parkieten.quote:
Vind ik ook ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:57 schreef Gruisman het volgende:
Door dat publiek juich je gewoon automatisch voor de tegenstander, ik vind Benneteau sowieso echt een enorm sulletje.
Benneteau pakt de epische puntenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:57 schreef Introvert het volgende:
Bagnis oogt wel fitter en assertiever, ik gok op 17-15 Bagnis.
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Benneteau pakt de epische punten
quote:
Dimi-Karlovic kan wellicht wel leuk worden, voor de rest vrij weinig inderdaadquote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
Hier de OOP voor morgen. Ziet er boeiend uit.
En die staan dan op een relevatieve achterafbaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:02 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dimi-Karlovic kan wellicht wel leuk worden, voor de rest vrij weinig inderdaad
Wozniacki - Wickmayer voor onze Belgische vriendenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:02 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dimi-Karlovic kan wellicht wel leuk worden, voor de rest vrij weinig inderdaad
Hewitt-Berlocq is ook wel geinig.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En die staan dan op een relevatieve achterafbaan.
Als je het zo zegt, klinkt het wel leuk ja. Het is meer dat ik vooral kijk naar Chatrier en Lenglen omdat die op tv zijn en ik Ferrer en Murray beiden een beetje saai vind.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Waar hebben jullie het over:
Gasquet - Tomic (Gasquet is volgens mij nog niet helemaal herstelt, Tomic is verschrikkelijk, klinkt vermakelijk)
Murray - Golubev, Golubev is gestoord maar heeft enorm veel vuurkracht + Murray op gravel
Dimitrov - Karlovic, talentje versus servicekanon, je moet er zin in hebben, maar kan op een manier interessant zijn
Llodra- Verdasco, geen van beiden in supervorm, maar Fransman tegen Spaanse choker, heeft potentie
Monaco - Fransje, Monaco is uit vorm, maar een gravelveteraan tegen een Franse speler.
Olivettie-Struff, geen van beiden ooit zien spelen, maar grote kans voor beiden
Hewitt-Berlocq is wel heel erg cult.
Plus nog wat wedstrijden van Oli-Struff formaat, die mogelijk leuk kunnen worden.
Zoals GS eerste rondes gaan is dit helemaal niet slecht, met veel mogelijkheden voor vage vijfsetters.
Zou wel mooi zijn als het record toch nog even blijft staanquote:Op maandag 26 mei 2014 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
Het is iig al een evenaring van de langste set ooit op RG (Isner-PHM).
Hij speelt natuurlijk wel tegen iemand uit het land dat meervoudig landenkampioen choken werd.quote:
Kloptquote:Op maandag 26 mei 2014 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij speelt natuurlijk wel tegen iemand uit het land dat meervoudig landenkampioen choken werd.
Ook gewoon een zuigspelertje. Niet echte wapens, maar ook niet makkelijk te passeren.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Benneteau is wel wat hartbreak gewend met dat finalerecord van hem.
Nee.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook gewoon een zuigspelertje. Niet echte wapens, maar ook niet makkelijk te passeren.
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeg ik over elke Frasman, op Monfils na.
Alleen jammer dat ze het waarschijnlijk vandaag niet af kunnen maken.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Speelt wel matig ja. Maakt het in ieder geval wel spannend.
Dit wint ie echt nog wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:29 schreef Norrage het volgende:
Gewoon een GS winnen, een MS serie en eigenlijk in alle andere toernooien er 1e/2e ronde uitgaan..>Wat wat een wawawisselvalligheid
Of toch nietquote:Op maandag 26 mei 2014 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
Zie dit ook wel gewoon 7-5 Wawa worden nog.
Ja, heeft Nadal voor het eerst een moeilijke draw, verliezen alle lastige tegenstanders in zijn helft in de eerste ronde.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:39 schreef luckass het volgende:
Straks vliegen Wawrinka en Murray eruit en gaat Rafa izi naar de finale
Je weet dit van tevorenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:39 schreef luckass het volgende:
Straks vliegen Wawrinka en Murray eruit en gaat Rafa izi naar de finale
Kan ie nu niet gewoon beter proberen eerst die ballen in te slaan voor dat ie ze harder wil gaan slaanquote:Op maandag 26 mei 2014 20:49 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme dit is echt wel heeeeeeeel erg slecht...Als ie nou een beetje ging tennissen, kan ie het morgen opnieuw proberen....
Even een winnerquote:Op maandag 26 mei 2014 20:49 schreef Roceco het volgende:
Godver, wou dat ik voor Lopez GSM ipv Lopez +2.5 sets was gegaan op Unibet.... Wat een royal sadness is dit zeg.
twitter:tennisabstract twitterde op maandag 26-05-2014 om 20:51:08No doubt this would be a bad loss for Wawrinka, but GGL does have 10 career top-10 wins, including vs Nadal, Murray, Moya, and Agassi. reageer retweet
Op zulke momenten is het wel kut om een gevestigde naam te zijn, dan houden de underdogs hun concentratie toch vaker vast.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig voor de tegenstander om de concentratie vast te houden zo
Haal 90% v/d fouten van vandaag eruit en je komt in de buurt.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kan hij ooit een GS gewonnen hebben
Gewoon een offday dit. Geweldige speler die een beetje uit vorm is.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ikvond het laatst al zo typisch dat Wawrinka over zijn AO-overwinning zei 'Die pakken ze me niet meer af'. Dat komt niet erg optimistisch over.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is toch echt geen gravelspeler vriend. Hij speelde wel prima idd.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:08 schreef grrrrg het volgende:
Tsjah, Garcia-Lopez is ook gewoon een erg goede speler op gravel. Hij graaft zich in diep vanachter de baseline en slaat hoge en diepe ballen terug (met niet teveel vaart). Maar met zijn forehand kan hij wel flink uithalen.
Wawrinka had gewoon veel afwisselender moeten gaan spelen, aanvallender, vaker naar het net, meer slices, Garcia-Lopez naar voren lokken zo nu en dan.
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:09 schreef Roceco het volgende:
[..]
Het is toch echt geen gravelspeler vriend. Hij speelde wel prima idd.
Wut?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:09 schreef Roceco het volgende:
[..]
Het volk dat alleen post tijdens GSquote:Op maandag 26 mei 2014 21:09 schreef Roceco het volgende:
[..]
quote:
Het volk dat altijd postquote:
Dat was indoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:14 schreef Norrage het volgende:
Won titels op hard court, versloeg Rafa op hardcourt.
Gravel is toch echt zijn favoriete ondergrond, kan je ook zien aan zijn spel.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:09 schreef Roceco het volgende:
[..]
Ja, omdat hij spanjaard is en er vooral graveltoernooien zijn, speelt hij daar de meeste potten op. Percentages zijn praktisch hetzelfde, maar zijn grootste resultaten zijn toch echt op hardcourt.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:15 schreef Rosario het volgende:
De stats zijn duidelijk..
212/169 op gravel, 152/115 op hardcourt, 40/60 indoors en 25/22 (!) op gras.
Hij verkiest duidelijk gravel.
Indoor hardcourt ja. Er zijn nauwelijks meer verschillen tussen dat soort banen. Doe nou niet zo wijsquote:
Ik doe niet wijs, er is nog genoeg verschil tussen dat soort banen. Nadal heeft er bijvoorbeeld duidelijk problemen mee.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Indoor hardcourt ja. Er zijn nauwelijks meer verschillen tussen dat soort banen. Doe nou niet zo wijs
Eens.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Norrage het volgende:
Maar ok, ik geef toe, die percentages zijn minder slecht op gravll dan ik dacht. Feit vind ik wel dat hij een hardcourt spelletje heeft en veel minder een gravelspel. Vlakke slagen, goede backhand, goed netspel ook. Hele allround en leuke speler om te zien.
We kunnen er nog een zelfgemaakte grap over maken,quote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ambrosius heeft toch al gezegd dat GGL vooral sterk is op hardcourt. Waarom gaan jullie dan nog door met discussiëren?
Dan kun je beter naar mijn slechtezelfbedachtegrappentopic uitwijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We kunnen er nog een zelfgemaakte grap over maken,
quote:Het volk dat alleen post tijdens GS.
Wanneer komt er eigenlijk een vervolg op het "Intelligent Fruit"-topic?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar mijn slechtezelfbedachtegrappentopic uitwijken.
Denk dat Hewitt wint in 5 sets, om er de ronde er na in straight sets er af te gaanquote:Op maandag 26 mei 2014 21:26 schreef HulkHeld het volgende:
Morgen Hewitt tegen Berlocq, geeft er hier iemand Hewitt nog een kans? Ik heb niet echt een hoge pet op van Berlocq namelijk.
Ik denk dat dat er niet komt, al was ik er destijds wel trots op, vooral op de OP. Dat reken ik tot mijn beste werk op FOK!.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef Rosario het volgende:
[..]
Wanneer komt er eigenlijk een vervolg op het "Intelligent Fruit"-topic?
Ben ik niet mee eens, GGL is juist typisch een geval van een gravel speler. Hij staat ver achterin om de service te ontvangen en gooit er dan een loopy, nietszeggende bal in het veld. Een beetje zoals Nadal retourneert.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:14 schreef Norrage het volgende:
GGL is veel meer een hardcourt speler hoor. Vlakke slagen, aanvallend spel. Won titels op hard court, versloeg Rafa op hardcourt. Zijn slechttste resultaten zijn altijd op gravel geweest, met uitzondering van dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |