abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140454105
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Check die link dan lulhannes
Ja, emotionele verhaaltjes...

En nu?
pi_140454151
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ooggetuigen verslagen en horen zeggen.

Geen officiële documenten, foto's, film of fysieke restanten van de gaskamer. WAT IK DUS AL HEEL DEZE FUCKING DISCUSSIE BEWEER.
In tegenstelling tot jouw keiharde bewijs van een trappetje in een water reservoir?

Met deze foto overtuig ik je nu dus:

?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_140454183
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:20 schreef voederbietel het volgende:

[..]

In tegenstelling tot jouw keiharde bewijs van een trappetje in een water reservoir?

[ afbeelding ]

?
Een foto is toch geen hard bewijs?
pi_140454190
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hier, lul!

http://www.auschwitz.nl/p(...)en/fia-polak/verhaal

Mensen die op tijd gered zijn en dus niet vergast.

HGet is echt te walgelijk dat je durft te ontkennen dat er geen gaskamers zijn. De link laat ook een lijst van Mengele slachtoffers zien.

Echt, je bent in en in triest.

Onschuldige kinderen zijn er gewoon massaal vermoord, zoals Anne Frank. En dat durf jij te ontkennen?

Je hebt helemaal geen gevoel. Alles wat daar gebeurt is, staat los van hoe de Israeliers nu met Palestijnen omgaan (ook niet fraai, geef ik meteen toe). Maar dat is geen reden om de moord op 6 miljoen joden te ontkennen of te bagatelliseren.
Simpele ziel.

Je komt als zoveelste met een ooggetuigenverslag aan. (er zijn ook ooggetuigenverslagen van mensen die Obama in een reptillian hebben zien veranderen...)

Ik heb wel gevoel, maar ik voer discussie graag op basis van ratio en argumenten, niet op basis van emotie.
Ik ontken niet de moord op Joden.

Ik stel dat er geen bewijs voor een gaskamer is. De enige manier om dat te ontkrachten is met bewijs komen. De slachtoffers van Mengele hebben er niks mee te maken en een ooggetuigenverslag is geen bewijs.

Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Zo'n grote industrie moet toch ergens fysieke sporen hebben achtergelaten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_140454234
quote:
7s.gif Op maandag 26 mei 2014 13:43 schreef Fushia2 het volgende:
DISCLAIMER: Gaarne een volwassen topic, het is niet mijn bedoeling om Joden te kwetsen ofzo.

Nou goed, mijn topic dus.

In Brussel zijn zaterdag 4 mensen beschoten aan het Joods museum, waaronder een paar Joden. Paar uurtjes later zijn in Parijs 2 Joodse jongemannen in elkaar getrapt.

Onmiddelijk stond Brussel even in de belangstelling van heel de wereld, want ja, er werden Joden vermoord. Elke politicus, zowel nationaal als internationaal moest even zijn meedeleven betuigen. Zelfs de Paus sprak erover :')

Ik wil de zaak niet goedpraten, je vermoordt geen mensen. Punt. Maar waarom moeten Joden nou altijd zo overbeschermd worden? Dagelijks worden er in palestina onschuldige Moslims vermoord, in Amerika schiet een labiele jongeman 6 mensen dood maar het zijn geen Joden.

Dit maakt me echt ziek, waarom hebben Joden meer rechten dan een gemiddelde burger?

Klacht: overbescherming van Joden
Dat heeft men niet. Er was een duidelijk gerichte aanslag.
pi_140454247
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:20 schreef voederbietel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

?
Ik zie een foto waarop ik moet aannemen dat dat inderdaad een gaskamer is? Het kan net zo goed de kantine zijn..
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_140454268
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik zie een foto waarop ik moet aannemen dat dat inderdaad een gaskamer is? Het kan net zo goed de kantine zijn..
Maak jezelf niet totaal belachelijk.
pi_140454292
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:

[..]

Flikker toch op, je roept hier dat het allemaal wel meeviel omdat er zogenaamd een zwembad voor de gevangenen was. :')
Tja, als je niet kan lezen houdt deze discussie snel op.

Gaarne nu het citaat waarin ik stel "dat het allemaal wel meeviel" en anders terug je mand in.
pi_140454299
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:23 schreef Globali het volgende:

[..]

Maak jezelf niet totaal belachelijk.
Want?

Jij vindt een foto wel overtuigend bewijs?
pi_140454300
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik zie een foto met daarop een trappetje in een bak water en moet maar aannemen dat het in Auschwitz is?

Maar waarom zijn de getuigen verklaringen waardeloos?
  woensdag 28 mei 2014 @ 00:24:58 #286
108913 Godshand
guide4you
pi_140454322
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, emotionele verhaaltjes...

En nu?
Officieel gedocumenteerde verhalen, met ingescande documenten..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_140454332
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:24 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik zie een foto met daarop een trappetje in een bak water en moet maar aannemen dat het in Auschwitz is?

Maar waarom zijn de getuigen verklaringen waardeloos?
Getuigen verklaringen zijn per definitie niet "waardeloos", maar je moet dat niet als overtuigend bewijs beschouwen.

Mensen kunnen van alles zeggen.
pi_140454346
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Want?

Jij vindt een foto wel overtuigend bewijs?
Ik ken de historie en bewijzen erg goed. Verder gaat het mij puur over deze zaak.
pi_140454353
Joden zijn jankballen..,alles is antisemitisch, zelfs een scheet richting hen
pi_140454356
Maar goed :') . We zijn het dus allemaal eens. Er zijn dus 12 miljoen mensen systematisch vermoord. Of dat nu door gas of door een kogel is maakt in wezen ook niet veel uit.
pi_140454370
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 23:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dus het was zowel zwembad als reservoir, volgens mij stelde ik dat al direct aan het begin.

Er was dus een zwembad in Auswitz.

En alsof de SS tussen de barakken even baantjes gaat trekken? Maar goed, de gaskamer stond ook voor de ingang van het ziekenhuis en dat is vast ook een hele logische plaats :')

Opmerkelijk overigens dat de mensen die het hardst beweren dat er wel gaskamers en dergelijke waren allemaal een andere verklaring voor het zwembad hebben:

- alleen voor joden met priveleges
- alleen voor SS ers
- het was van de brandweer
- het was van de brandweer maar je mocht er ook in zwemmen

En dat allemaal omdat het zwembad niet past in het beeld dat je hebt.
Opmerkelijk is dat alleen voederbietel en ik hierover met jou hebben gediscussieerd en steeds consistent zijn geweest in onze verklaring die gebaseerd is op eenzelfde verklaring van van Pelt, maar dat jij onze woorden en uitleg moedwillig verdraaid.
pi_140454374
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Officieel gedocumenteerde verhalen, met ingescande documenten..
Ja dus?

Kijk, ik zeg niet dat deze mensen liegen. Natuurlijk niet, ik geloof niet in een complot waarin al deze mensen samenwerken ofzo.

Maar verhalen/verklaringen zijn geen overtuigende bewijzen.
pi_140454390
Domheid straalt uit van ontkenners.

Maar daar gaat het even niet om.
pi_140454405
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:25 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik ken de historie en bewijzen erg goed. Verder gaat het mij puur over deze zaak.
Verklaar?
pi_140454413
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:25 schreef voederbietel het volgende:
Maar goed :') . We zijn het dus allemaal eens. Er zijn dus 12 miljoen mensen systematisch vermoord. Of dat nu door gas of door een kogel is maakt in wezen ook niet veel uit.
Het is inderdaad nogal een non-discussie.
pi_140454423
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Verklaar?
Dat hoeft niet.
pi_140454431
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:27 schreef Globali het volgende:

[..]

Dat hoeft niet.
Ok.
pi_140454438
Nazi,s en zionisten zijn allebei gemeen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')