omdat ik altijd afvroeg wat dat bobbeltje wasquote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef Fera het volgende:
MK, waarom dacht je dan dat je een jongen was?
Ik dacht het stiekem ook, maar eerlijk gezegd was ik me er zo totaal niet bewust van, dat ik het echt niet weet.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:22 schreef Fascination het volgende:
Op je zevende heb je toch geen flapjes?
Het is wel aan elkaar gerelateerd, dus zo gek is het nog niet eens.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat ik altijd afvroeg wat dat bobbeltje wasmaar wist ik veel dat het een clit was.
Nee sorry.. enkel jongetjes in huis hierquote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht het stiekem ook, maar eerlijk gezegd was ik me er zo totaal niet bewust van, dat ik het echt niet weet.![]()
Is er iemand hier die verstand heeft van kinderkutjes die dit voor ons kan verduidelijken?
En dan meteen de politie bellen zeker?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht het stiekem ook, maar eerlijk gezegd was ik me er zo totaal niet bewust van, dat ik het echt niet weet.![]()
Is er iemand hier die verstand heeft van kinderkutjes die dit voor ons kan verduidelijken?
klopt inderdaadquote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel aan elkaar gerelateerd, dus zo gek is het nog niet eens.
En smakend naar aardbeienquote:Op maandag 26 mei 2014 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
kutjes hoeven niet mooi te zijn, maar nat, gevoelig en met een goede warme ingang.
I think not maar ik zal met smart op zijn antwoord/wijsheid wachtenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou vast nog een hoop van hem kunnen leren over kutjes ja.
Klopt wel een beetje jaquote:
Ik had toen al wel megaflapjes. Misschien was ik ook wel 9. Weet ik het. Het was in ieder geval ruim voor mijn puberteit, voor ik wist wat die dingen waren, toen had ik al megaschaamlippen.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een gevalletje zelfperceptie is maarja....quote:Op maandag 26 mei 2014 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had toen al wel megaflapjes. Misschien was ik ook wel 9. Weet ik het. Het was in ieder geval ruim voor mijn puberteit, voor ik wist wat die dingen waren, toen had ik al megaschaamlippen.
Je doet het laten klinken alsof ze over je knieen komen johquote:Op maandag 26 mei 2014 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had toen al wel megaflapjes. Misschien was ik ook wel 9. Weet ik het. Het was in ieder geval ruim voor mijn puberteit, voor ik wist wat die dingen waren, toen had ik al megaschaamlippen.
heb je het wel eens vergeleken met andere?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, dat niet, maar als ik ze uitrek, komen ze wel ver. Heel ver.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je doet het laten klinken alsof ze over je knieen komen joh![]()
Uiteraard.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb je het wel eens vergeleken met andere?
Ik denk het niet. Want ik heb er ook serieus last van, regelmatig. Ik overweeg niet voor niets al jaren om er misschien maar mee naar de huisarts te gaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een gevalletje zelfperceptie is maarja....
wtfquote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan. Althans, bijnaquote:Op maandag 26 mei 2014 13:38 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zou dan eerder proberen een knoop erin te leggen.
Waarom ben je nog niet gegaan?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Want ik heb er ook serieus last van, regelmatig. Ik overweeg niet voor niets al jaren om er misschien maar mee naar de huisarts te gaan.
ga danquote:Op maandag 26 mei 2014 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Want ik heb er ook serieus last van, regelmatig. Ik overweeg niet voor niets al jaren om er misschien maar mee naar de huisarts te gaan.
Omdat ik niet durf. En omdat ik bang ben precies dezelfde reactie te krijgen als die jullie mij nu hier geven.quote:
Waarom zou je ze uittrekken? Heb je er last van, of is het alleen iets cosmetisch?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, dat niet, maar als ik ze uitrek, komen ze wel ver. Heel ver.
Dat het allemaal wel meevalt? Maar als je zegt dat je er echt last van hebt, zoals je net vertelde over het fietsen, dan is het niet puur cosmetisch.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik niet durf. En omdat ik bang ben precies dezelfde reactie te krijgen als die jullie mij nu hier geven.
Ik heb er last van. Als ik langere tijd op mijn zadel zit vooral. Dan doen ze enorm pijn. Vergelijkbare situaties met dat doen ze ook zeer op den duur.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom zou je ze uittrekken? Heb je er last van, of is het alleen iets cosmetisch?
Schaamlip correctie is vlgs mij niet zo heel bijzonder meer.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik niet durf. En omdat ik bang ben precies dezelfde reactie te krijgen als die jullie mij nu hier geven.
En toch krijg ik al jaren, als ik dit probleem bij anderen voorleg, dezelfde reacties als die jullie nu geven. Dus dan ben ik bang dat de huisarts me hetzelfde gaat vertellen.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat het allemaal wel meevalt? Maar als je zegt dat je er echt last van hebt, zoals je net vertelde over het fietsen, dan is het niet puur cosmetisch.
lees jij overal overheen of zo, ze heeft nu al 6 keer gezegd dat het pijn doet bij fietsen.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Schaamlip correctie is vlgs mij niet zo heel bijzonder meer. Alleen als het puur cosmetisch is, vergoed de verzekeraar het niet zo snel..
Ik heb er ook weleens last van met het fietsen, maar ik vind ze niet enorm of zo.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat het allemaal wel meevalt? Maar als je zegt dat je er echt last van hebt, zoals je net vertelde over het fietsen, dan is het niet puur cosmetisch.
Oh dat heb ik ook met die enequote:Op maandag 26 mei 2014 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, dat niet, maar als ik ze uitrek, komen ze wel ver. Heel ver.
ditquote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb er ook weleens last van met het fietsen, maar ik vind ze niet enorm of zo.
Zie editquote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lees jij overal overheen of zo, ze heeft nu al 6 keer gezegd dat het pijn doet bij fietsen.
Als je er last van hebt gewoon gaan, fuck dat wat andere vinden. Jij hebt er last vanquote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch krijg ik al jaren, als ik dit probleem bij anderen voorleg, dezelfde reacties als die jullie nu geven. Dus dan ben ik bang dat de huisarts me hetzelfde gaat vertellen.
Het is een dokter, die heeft wat meer kutjes gezien. Ik ben overigens hooguit nieuwsgierig omdat ik me er gewoon echt helemaal niets bij kan voorstellen. In KPD zit er eentje met enorme flappen, en dat vond ik altijd al heel erg extreem en niet mooi. Jouw beschrijvingen klinken nog heftiger. Ik kan me werkelijk niet voorstellen namelijk hoe je bijvoorbeeld erop gaat zitten.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou ik zeg alleen dat ze niet groot zijn, niet dat je er dan geen last van kan hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch krijg ik al jaren, als ik dit probleem bij anderen voorleg, dezelfde reacties als die jullie nu geven. Dus dan ben ik bang dat de huisarts me hetzelfde gaat vertellen.
Ja, maar niet gaan helpt je ook niet verder. Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat zul jij dan mooie rosbiefjes hebben..quote:Op maandag 26 mei 2014 13:43 schreef Moeraskat het volgende:
TGND, dit moet je niet verkeerd opvatten hoor. Maar dat is wat door mijn hoofd gaat.
Je hebt na eigen zeggen extreem grote schaamlippen. Ze doen pijn bij dingen zoals lang fietsen.
Je wil naar de dokter, maar je durft niet.
Maar je gaat wel met (allerlei?) mannen naar bed.
Als ik zo onzeker was over van die hamlappen die ik nu voor me zie, zou ik bij niemand mn broek duven uittrekken![]()
Ga gewoon naar de dokter.
Van die lappen dat als je snel omdraait, je een kletsgeluid hoort.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:43 schreef Moeraskat het volgende:
TGND, dit moet je niet verkeerd opvatten hoor. Maar dat is wat door mijn hoofd gaat.
Je hebt na eigen zeggen extreem grote schaamlippen. Ze doen pijn bij dingen zoals lang fietsen.
Als ik zo onzeker was over van die hamlappen die ik nu voor me zie, zou ik bij niemand mn broek duven uittrekken![]()
Ja hallo doe jij eens niet zo rationeel zegquote:Op maandag 26 mei 2014 13:43 schreef Moeraskat het volgende:
Als ik bij een man voor het eerst mijn broek naar beneden trek, vind ik dat ontzettend spannend. Ik heb mezelf alleen geleerd om er niets van te zeggen en me er vooral zo min mogelijk mee bezig te houden, anders leg ik er namelijk teveel de nadruk op, en gaat hij er juist op letten. Het is absoluut een onzekerheid.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:43 schreef Moeraskat het volgende:
ipv met je handen klappen, met je lippen klappenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van die lappen dat als je snel omdraait, je een kletsgeluid hoort.
Voor de echte pro's.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ipv met je handen klappen, met je lippen klappen
Truucjes met je kut.. hoe awesomquote:Op maandag 26 mei 2014 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ipv met je handen klappen, met je lippen klappen
Das bijna nog beter dan 'the smoking vagina''quote:Op maandag 26 mei 2014 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Truucjes met je kut.. hoe awesomsorry
oke, het was ook maar een vraag, maar ik zou wel even bellen voor een afspraak als ik jou was, je wil voor de rest van je leven toch niet zo onzeker zijn?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik bij een man voor het eerst mijn broek naar beneden trek, vind ik dat ontzettend spannend. Ik heb mezelf alleen geleerd om er niets van te zeggen en me er vooral zo min mogelijk mee bezig te houden, anders leg ik er namelijk teveel de nadruk op, en gaat hij er juist op letten. Het is absoluut een onzekerheid.
Overigens, ik weet niet met hoeveel mensen jij denkt dat ik naar bed ben geweest, maar met zoveel mannen ben ik nou ook weer niet naar bed geweest
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Truucjes met je kut.. hoe awesomsorry
Dit dusquote:
lekker, spetters in de nek van je partners.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van die lappen dat als je snel omdraait, je een kletsgeluid hoort.
Succes met je schoolwerk!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga verder met school. Vind dit echt een fucking kut onderwerp (hihaho), want dat is echt al mijn hele leven mijn onzekerheid geweest.
Met hoeveel zeg je dan wel?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke, het was ook maar een vraag, maar ik zou wel even bellen voor een afspraak als ik jou was, je wil voor de rest van je leven toch niet zo onzeker zijn?
Ik zeg ook niet dat je met 100 man in bed gelegen hebt heik ging er gewoon vanuit dat het er meerdere zouden zijn
Geen aantal, hoe kan ik dat nou wetenquote:
Maarre hoe ist met jouw kut eigenlijk?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen aantal, hoe kan ik dat nou weten
Kut?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maarre hoe ist met jouw kut eigenlijk?
Gokken! Aannames! Verwachtingen! Ideeën!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen aantal, hoe kan ik dat nou weten
Doe ik niet aanquote:Op maandag 26 mei 2014 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gokken! Aannames! Verwachtingen! Ideeën!
Die gaat pas klappen over een tijdjequote:Op maandag 26 mei 2014 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maarre hoe ist met jouw kut eigenlijk?
Watjequote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met mijn vagina gaat het prima
Met die van haar weet ik niet
Geen last van lappen en zulks?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg jij het maar.quote:
die van mij heeft heimwee.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe moet zij dat nou weten?quote:
Hallo, dit is Fas, die weet alles van idereen.quote:
Naar een zonnige, warme, natte vakantiequote:
Daar heb ik ook wel zin in jaquote:Op maandag 26 mei 2014 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Naar een zonnige, warme, natte vakantie
Ow ja, dat is natuurlijk zoquote:Op maandag 26 mei 2014 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hallo, dit is Fas, die weet alles van idereen.
Dat je dit nog durft te vragen.
wat wilde je vragen over jezelf?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, dat is natuurlijk zo
Nu durf ik niks te vragen over mij
Kom maar op vakantie bij mijquote:Op maandag 26 mei 2014 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Naar een zonnige, warme, natte vakantie
vanaf waar vaar je?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:20 schreef perro. het volgende:
ik ga naar schotland op vakantie.gisteren ferry geboekt. roadtrippen.
Pas je op voor de Schotse chickies?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:20 schreef perro. het volgende:
ik ga naar schotland op vakantie.gisteren ferry geboekt. roadtrippen.
duinkerke - dover. van daar omhoog rijden. via stonehenge maar ff kijken wat vriendin van me wil.quote:
Nice, wij zijn naar new castle gevaren en toen met de auto naar schotland, de volgende keer ga ik vliegenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:22 schreef perro. het volgende:
[..]
duinkerke - dover. vandaar omhoog rijden. via stonehenge maar ff kijken wat vriendin van me wil.
vriendin van me is er al eens geweest maar toen moest ze alles met ov doen, en klaarblijkelijk is dat daar niet zo handig als je veel wilt zien. dus met auto. op budget. dus ferry was goedkoopste met auto.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nice, wij zijn naar new castle gevaren en toen met de auto naar schotland, de volgende keer ga ik vliegen
Al dat soort intimiteiten! Straks weet ze er net zoveel van, dat wil ik helemaal niet weten.quote:
Veel plezier, en zwaai even naar mijn zus voor mequote:Op maandag 26 mei 2014 14:25 schreef perro. het volgende:
[..]
vriendin van me is er al eens geweest maar toen moest ze alles met ov doen, en klaarblijkelijk is dat daar niet zo handig als je veel wilt zien. dus met auto. op budget. dus ferry was goedkoopste met auto.
en dan zien we ook wat van het zuiden van gb.
zus woont in schotland? cool! en thanks, maar ben nog niet weg. eind juli pas.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Veel plezier, en zwaai even naar mijn zus voor me
Jaquote:Op maandag 26 mei 2014 14:28 schreef perro. het volgende:
[..]
zus woont in schotland? cool! en thanks, maar ben nog niet weg. eind juli pas.
dan heb je vast nog wel wat tips wat we zeker moeten zien danwel doen?
nice. woont ze er al lang?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja
sowieso is het een aanrader om naar edinburgh te gaan.
Water drinken en een frisse neus halenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb echt megakoppijn, al sinds ik opstond en moet zo nog even 8 uur werken
+1quote:Op maandag 26 mei 2014 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb echt megakoppijn, al sinds ik opstond en moet zo nog even 8 uur werken
nest niet gezien vannachtquote:
Wow, ben je weer vuig bezig geweest?quote:
Nee, mn bank lag primaquote:Op maandag 26 mei 2014 16:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, ben je weer vuig bezig geweest?
Teleurstellend, ik had eigenlijk een post verwacht over seks, drugs, en rock 'n roll, all night long.quote:
Doe ik toch ookquote:Op maandag 26 mei 2014 13:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje ja![]()
Als ik een afspraak met je maak houd je je daar aan
Nee, daar zijn de weekenden voorquote:Op maandag 26 mei 2014 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Teleurstellend, ik had eigenlijk een post verwacht over seks, drugs, en rock 'n roll, all night long.
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah ok, komend weekend bij mij of bij jou?
Dat is zoquote:
Het was toch weekendquote:
Zondagnacht op maandagochtend vind ik geen weekend meer.quote:
Mijn illusie, wat doe jequote:Op maandag 26 mei 2014 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]niet met jou, dus zeker niet bij jou
Kaput gemachtquote:
Ach, misschien wil faxie welquote:
Wil ik best hoor, afspraak op kantoor. Ik weet niet zoveel van de organisatie maar ik ga er vanuit dat ik aangenomen word vanwege mijn weelderige kennis van het leven en mijn positieve uitstraling.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is zo![]()
En ik heb verder geen afspraken hier op kantoor met je, dat scheelt ook
Bummer, dan lopen er hier vast nog een paar wanhopige dames rond voor je die hun muzieksmaak vast voor je aanpassenquote:
Wanhopige dames? Muzieksmaak? WTF?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bummer, dan lopen er hier vast nog een paar wanhopige dames rond voor je die hun muzieksmaak vast voor je aanpassen
Oh, ik dacht dat het hier over seks, drugs en rock n roll gingquote:Op maandag 26 mei 2014 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wanhopige dames? Muzieksmaak? WTF?
Volgens mij hebben we hier te maken met een kleine miscommunicatie.
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wil ik best hoor, afspraak op kantoor. Ik weet niet zoveel van de organisatie maar ik ga er vanuit dat ik aangenomen word vanwege mijn weelderige kennis van het leven en mijn positieve uitstraling.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij nog nooit onder invloed van drugs de complete 50's/60's Rock 'n Roll catalogus hebt gesorteerd op seks-invloeden in de songteksten?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het hier over seks, drugs en rock n roll ging!
Nee, onder invloed van drugs heb ik geen behoefte om catalogussen te sorteren.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij nog nooit onder invloed van drugs de complete 50's/60's Rock 'n Roll catalogus hebt gesorteerd op seks-invloeden in de songteksten?
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, onder invloed van drugs heb ik geen behoefte om catalogussen te sorteren.
Maar nogmaals, wanhopige dames (of heren, net wat je liever hebt) die hun muzieksmaak aan willen passen om jou te helpen met het onder invloed van drugs de complete 50's/60's Rock 'n Roll catalogus te sorteren op seks-invloeden in de songteksten zijn vast wel aanwezig op fok
Nee, dit is fokquote:
Ik stem toch voor matigquote:
Je hebt het gesprek over onze binnenste schaamlippen gemist.quote:
wait what?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt het gesprek over onze binnenste schaamlippen gemist.
Jij hebt anders verdomd weinig over de jouwe verteld.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
ado heeft me een klein beetje bijgepraat inmiddelsquote:Op maandag 26 mei 2014 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, anders krijg ik weer tmi-reacties.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij hebt anders verdomd weinig over de jouwe verteld.
weer?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, anders krijg ik weer tmi-reacties.
ik ben wel benieuwd naar je lipjes. Gr. Gr.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
als ze wat lijkt op de tt, zijn het geen lipjesquote:Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar je lipjes. Gr. Gr.
en dat maakt je meteen een sletquote:Op maandag 26 mei 2014 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen kind waarvan ik niet weet wie de vader is.
Ach dat kan gebeuren he.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen kind waarvan ik niet weet wie de vader is.
Stel nu dat je een gangbang gedaan hebt en bij 1 was er een condoom gescheurd.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja als je zag hoe ze reageerde
[..]
"Shit happens."
"Een foutje moet kunnen".
Dan noem je ook wel een uitzonderlijk geval.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stel nu dat je een gangbang gedaan hebt en bij 1 was er een condoom gescheurd.
Zie het maar eens te achterhalen.
Ongelukje zit in een klein hoekje Vin.
'OEPSIE'quote:Op maandag 26 mei 2014 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja als je zag hoe ze reageerde
[..]
"Shit happens."
"Een foutje moet kunnen".
Ik heb 'm vanmiddag weg gebracht. Hij gaat de bobine van cilinder 2 uitwisselen en kijken of dat het probleem oplost. Zo niet, dan is het misschien de BDP-sensor. Verder gaat ie nog kijken of ie een lek kan vinden in het kvs-systeem.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:30 schreef Royco1 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je auto Vin?
Hebben ze het al gevonden?
Zo lang je nog ongesteld wordt is dat niet ergquote:Op maandag 26 mei 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Waarom word ik ineens zo dik en vreet ik zoveel?"
Shit, er vergeten bij te zettenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang je nog ongesteld wordt is dat niet erg
Ben je nu ongesteld?quote:
nee, vertelquote:Op maandag 26 mei 2014 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan ben je zwangerquote:
Ja inderdaad help, wie is de vader?quote:
heb je me bedrogen?quote:
Junior nooit gezien?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan toch helemaal niet zwanger zijn, gekkie
omgquote:Op maandag 26 mei 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga downloaden dan, een zwangere Arnold Schwarzenegger.
omdat vrouw.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Waarom word ik ineens zo dik en vreet ik zoveel?"
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Babies
Dochter 1: Waarom nemen jullie geen baby?
Dochter 2: Ja, of een hond!
Ik:
Van wie?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:37 schreef artelligence het volgende:
Kijk eens in jullie DM! Ik heb jullie een naaktfoto gestuurd
Die heb ik dan gemist jaquote:Op maandag 26 mei 2014 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Van mijzelf... Heb je m niet gekregen?
Doe je dat niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben heel blij dat ik geen naaktfoto's heb in DM
Overigens vroeg mijn collega toen ik zei dat ik paardrijspullen had gekregen, of ik mijn zweepje weleens op mn vriend gebruikte haha
wtf? Ik ga het nog eens proberen dan. Brb!quote:Op maandag 26 mei 2014 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei dat ik ze níet wilde he!quote:Op maandag 26 mei 2014 20:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
wtf? Ik ga het nog eens proberen dan. Brb!
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens vroeg mijn collega toen ik zei dat ik paardrijspullen had gekregen, of ik mijn zweepje weleens op mn vriend gebruikte haha
shit ik ben onze sex vergetenquote:
je mag wel een dagje knuffelen met de mijne straksquote:Op maandag 26 mei 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Babies
Dochter 1: Waarom nemen jullie geen baby?
Dochter 2: Ja, of een hond!
Ik:
Och och och, mevrouw is heel fok aan het afwerken.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je mag wel een dagje knuffelen met de mijne straks
Weten we gelijk wie ze bedoelde laatstquote:Op maandag 26 mei 2014 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och och och, mevrouw is heel fok aan het afwerken.
Even je anti-virus uitzettenquote:
Wie dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weten we gelijk wie ze bedoelde laatst
zal jou eens afwerkenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weten we gelijk wie ze bedoelde laatst
Nice one.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien herinner je je het weer als we het nog eens overdoen.
nee duh, het is deze week nietquote:
smoothquote:Op maandag 26 mei 2014 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien herinner je je het weer als we het nog eens overdoen.
Doe eens. :$quote:
kom maar langsquote:
Niet gewond?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was om 5 uur afgewerkt
Het regende, maar gelukkig was ik met de auto aangereden vanmorgen ^^
Aangereden én afgewerkt?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was om 5 uur afgewerkt
Het regende, maar gelukkig was ik met de auto aangereden vanmorgen ^^
het is een feestdag daar, volgende week is hetquote:
Maar wat moet ik nu dan kijken?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het is een feestdag daar, volgende week is het
een film?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wat moet ik nu dan kijken?
Hele planning in de war.
Ik weet het al want ik las het op facebook.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Rara wat is dit:
[ afbeelding ]
Niet stiekem kijken naar de link
Ik vind het leukquote:Op maandag 26 mei 2014 21:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet het al want ik las het op facebook.
Kun je dat ook eten dan?quote:
vertrl me meerquote:
Ja, natuurlijk!quote:
M&M'squote:Op maandag 26 mei 2014 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Instead of collecting nectar from flowers, local bees were feeding on remnants of colored M&M candy shells
Nee hoor, ik wil gewone honingquote:Op maandag 26 mei 2014 21:21 schreef Fascination het volgende:
JB fantaseert nu over haar eigen bijenkolonie die ze van allerlei soorten gekleurde restanten van m&m's laat eten.
ik wil dat ookquote:Op maandag 26 mei 2014 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Instead of collecting nectar from flowers, local bees were feeding on remnants of colored M&M candy shells
quote:
Het ziet er wel leuk uit he!quote:
Mij nietquote:Op maandag 26 mei 2014 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Join the clubquote:
gaat ook niet gebeuren. Ik spaar geen fokkers.quote:
Uhuhquote:Op maandag 26 mei 2014 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gaat ook niet gebeuren. Ik spaar geen fokkers.
wel foksters?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Na gebruik retour toch? Niet opsparen..quote:Op maandag 26 mei 2014 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was zeker elders, oh well next timequote:Op maandag 26 mei 2014 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Wat gek dat ze jullie overgeslagen heeft
Het zou pas gek zijn als ze jou oversloeg he?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Wat gek dat ze jullie overgeslagen heeft
Dan is er echt wat mis jaquote:Op maandag 26 mei 2014 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zou pas gek zijn als ze jou oversloeg he?
quote:
As usualquote:
quote:
Wat maakt jou zo speciaal dan?quote:
een slecht plan over?quote:
Die 2 van mij zijn echt geweldig.quote:
Nee met visite en binnen jaquote:Op maandag 26 mei 2014 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het weer? Heb je de hele dag opgesloten gezeten in een kelder of zo ?
Ik ook. Fuckin heerlijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben al de hele avond een beetje Eminem aan het luisteren.
Daar gaat iets mis.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee met visite en binnen jaook nog een client gezien die ons eten kwam brengen
Hoi!quote:
Ik heb liever een poesjequote:
Die heb je tochquote:
quote:
die slaapt!quote:
Das mooi. Dan hebben we er een voor onszelf overquote:Op maandag 26 mei 2014 21:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk 2Dan hoeven ze niet eenzaam te zijn als ik er even niet ben
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das mooi. Dan hebben we er een voor onszelf over
Was ook niet de bedoeling nee. Maar als wij bestellen bij een restaurant weet ik dat ook niet van te vorenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je laat toch geen clienten thuis komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |