omdat ik altijd afvroeg wat dat bobbeltje wasquote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef Fera het volgende:
MK, waarom dacht je dan dat je een jongen was?
Ik dacht het stiekem ook, maar eerlijk gezegd was ik me er zo totaal niet bewust van, dat ik het echt niet weet.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:22 schreef Fascination het volgende:
Op je zevende heb je toch geen flapjes?
Het is wel aan elkaar gerelateerd, dus zo gek is het nog niet eens.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat ik altijd afvroeg wat dat bobbeltje wasmaar wist ik veel dat het een clit was.
Nee sorry.. enkel jongetjes in huis hierquote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht het stiekem ook, maar eerlijk gezegd was ik me er zo totaal niet bewust van, dat ik het echt niet weet.![]()
Is er iemand hier die verstand heeft van kinderkutjes die dit voor ons kan verduidelijken?
En dan meteen de politie bellen zeker?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht het stiekem ook, maar eerlijk gezegd was ik me er zo totaal niet bewust van, dat ik het echt niet weet.![]()
Is er iemand hier die verstand heeft van kinderkutjes die dit voor ons kan verduidelijken?
klopt inderdaadquote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel aan elkaar gerelateerd, dus zo gek is het nog niet eens.
En smakend naar aardbeienquote:Op maandag 26 mei 2014 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
kutjes hoeven niet mooi te zijn, maar nat, gevoelig en met een goede warme ingang.
I think not maar ik zal met smart op zijn antwoord/wijsheid wachtenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou vast nog een hoop van hem kunnen leren over kutjes ja.
Klopt wel een beetje jaquote:
Ik had toen al wel megaflapjes. Misschien was ik ook wel 9. Weet ik het. Het was in ieder geval ruim voor mijn puberteit, voor ik wist wat die dingen waren, toen had ik al megaschaamlippen.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een gevalletje zelfperceptie is maarja....quote:Op maandag 26 mei 2014 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had toen al wel megaflapjes. Misschien was ik ook wel 9. Weet ik het. Het was in ieder geval ruim voor mijn puberteit, voor ik wist wat die dingen waren, toen had ik al megaschaamlippen.
Je doet het laten klinken alsof ze over je knieen komen johquote:Op maandag 26 mei 2014 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had toen al wel megaflapjes. Misschien was ik ook wel 9. Weet ik het. Het was in ieder geval ruim voor mijn puberteit, voor ik wist wat die dingen waren, toen had ik al megaschaamlippen.
heb je het wel eens vergeleken met andere?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, dat niet, maar als ik ze uitrek, komen ze wel ver. Heel ver.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je doet het laten klinken alsof ze over je knieen komen joh![]()
Uiteraard.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb je het wel eens vergeleken met andere?
Ik denk het niet. Want ik heb er ook serieus last van, regelmatig. Ik overweeg niet voor niets al jaren om er misschien maar mee naar de huisarts te gaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een gevalletje zelfperceptie is maarja....
wtfquote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan. Althans, bijnaquote:Op maandag 26 mei 2014 13:38 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zou dan eerder proberen een knoop erin te leggen.
Waarom ben je nog niet gegaan?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Want ik heb er ook serieus last van, regelmatig. Ik overweeg niet voor niets al jaren om er misschien maar mee naar de huisarts te gaan.
ga danquote:Op maandag 26 mei 2014 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Want ik heb er ook serieus last van, regelmatig. Ik overweeg niet voor niets al jaren om er misschien maar mee naar de huisarts te gaan.
Omdat ik niet durf. En omdat ik bang ben precies dezelfde reactie te krijgen als die jullie mij nu hier geven.quote:
Waarom zou je ze uittrekken? Heb je er last van, of is het alleen iets cosmetisch?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, dat niet, maar als ik ze uitrek, komen ze wel ver. Heel ver.
Dat het allemaal wel meevalt? Maar als je zegt dat je er echt last van hebt, zoals je net vertelde over het fietsen, dan is het niet puur cosmetisch.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik niet durf. En omdat ik bang ben precies dezelfde reactie te krijgen als die jullie mij nu hier geven.
Ik heb er last van. Als ik langere tijd op mijn zadel zit vooral. Dan doen ze enorm pijn. Vergelijkbare situaties met dat doen ze ook zeer op den duur.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom zou je ze uittrekken? Heb je er last van, of is het alleen iets cosmetisch?
Schaamlip correctie is vlgs mij niet zo heel bijzonder meer.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik niet durf. En omdat ik bang ben precies dezelfde reactie te krijgen als die jullie mij nu hier geven.
En toch krijg ik al jaren, als ik dit probleem bij anderen voorleg, dezelfde reacties als die jullie nu geven. Dus dan ben ik bang dat de huisarts me hetzelfde gaat vertellen.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat het allemaal wel meevalt? Maar als je zegt dat je er echt last van hebt, zoals je net vertelde over het fietsen, dan is het niet puur cosmetisch.
lees jij overal overheen of zo, ze heeft nu al 6 keer gezegd dat het pijn doet bij fietsen.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Schaamlip correctie is vlgs mij niet zo heel bijzonder meer. Alleen als het puur cosmetisch is, vergoed de verzekeraar het niet zo snel..
Ik heb er ook weleens last van met het fietsen, maar ik vind ze niet enorm of zo.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat het allemaal wel meevalt? Maar als je zegt dat je er echt last van hebt, zoals je net vertelde over het fietsen, dan is het niet puur cosmetisch.
Oh dat heb ik ook met die enequote:Op maandag 26 mei 2014 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, dat niet, maar als ik ze uitrek, komen ze wel ver. Heel ver.
ditquote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb er ook weleens last van met het fietsen, maar ik vind ze niet enorm of zo.
Zie editquote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lees jij overal overheen of zo, ze heeft nu al 6 keer gezegd dat het pijn doet bij fietsen.
Als je er last van hebt gewoon gaan, fuck dat wat andere vinden. Jij hebt er last vanquote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch krijg ik al jaren, als ik dit probleem bij anderen voorleg, dezelfde reacties als die jullie nu geven. Dus dan ben ik bang dat de huisarts me hetzelfde gaat vertellen.
Het is een dokter, die heeft wat meer kutjes gezien. Ik ben overigens hooguit nieuwsgierig omdat ik me er gewoon echt helemaal niets bij kan voorstellen. In KPD zit er eentje met enorme flappen, en dat vond ik altijd al heel erg extreem en niet mooi. Jouw beschrijvingen klinken nog heftiger. Ik kan me werkelijk niet voorstellen namelijk hoe je bijvoorbeeld erop gaat zitten.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou ik zeg alleen dat ze niet groot zijn, niet dat je er dan geen last van kan hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch krijg ik al jaren, als ik dit probleem bij anderen voorleg, dezelfde reacties als die jullie nu geven. Dus dan ben ik bang dat de huisarts me hetzelfde gaat vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |