Dat eerstequote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:54 schreef Kansenjongere het volgende:
En dan meteen maar een vervolgvraag: is het een echt einde of een open einde in afwachting van een nieuw seizoen?
Veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef Kansenjongere het volgende:
Bedankt voor beide antwoorden. Ik denk dat ik wacht tot er iets minder voetbal op tv en dan in rap tempo de achterstand ga inhalen.
Ik ook andersom. Film vond ik prima, maar de serie echt meesterlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik precies andersom. Film (ook vrij recent gekeken) vond ik op de absurde/grappige gesprekken na maar weinig aan. Serie vond ik echt top
Echt niet lezen als je Fargo nog gaat/wilt kijken:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik ook andersom. Film vond ik prima, maar de serie echt meesterlijk
Accent was in de films trouwens sterker/vervelender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Forbry op 21-06-2014 00:20:34 ]Tails tell tales
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je dat aangepast hebt. Ik besefte het ook niet. Hopelijk niet door al te veel mensen gelezenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:18 schreef Forbry het volgende:
Excuses, ik realiseer me nu pas dat ik niet in het Fargo-topic zit natuurlijk (daar was ik ook aan het posten). Heb mijn post in een spoiler gezet. Nogmaals, excuses voor diegenen die Fargo nog willen kijken. Echt onwijs stom van me, aangezien ik ook echt het einde verklapte
Ik hoop het ook niet neequote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
Goed dat je dat aangepast hebt. Ik besefte het ook niet. Hopelijk niet door al te veel mensen gelezen
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:57 schreef redboyke het volgende:
ben nu orange is the new black aan het kijken. ben fargo al helemaal vergetenseason 1 bijna helemaal uitgekeken.
Haha Seizoen 2 van Oitnb is jouw spoiler in het kwadraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En FargoIk vond het een prachtig einde. Vooral de confrontatie op het eind
Ik zag het gisteren inderdaad de docu van Bettie Page, ik ga daar met zoveel plezier naar kijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:35 schreef Aether het volgende:
Abduction
Als een tiener zijn eigen jeugdfoto tegenkomt op een website van verdwenen personen, begint hij aan alles te twijfelen.
Bettie Page Reveals All
Amerika’s meest beroemde pin-upgirl uit de 20e eeuw vertelt over haar dramatische leven, zowel voor de camera’s als voor de onderzoekers van de Senaatscommissie.
Stardust
Om zijn grote liefde te winnen moet Tristan Thom naar een verboden gebied om een gevallen ster (in menselijke vorm) terug te halen.
Netflix US toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:32 schreef E.T. het volgende:
Nou heb ik toch echt vanmorgen op Facebook iets voorbij zien komen van Netflix dat Planes nu beschikbaar zou zijn... Nu kan ik én het bericht niet meer vonden en ook op Netflix niet
Kind voor niks bijgemaakt
HIMYMquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:02 schreef Maraca het volgende:
Ik wil het laatste seizoen van HIMYM op Netflix
eerst keek ik voor ted en daarna keek ik alleen nog maar voor barneyquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:02 schreef Maraca het volgende:
Ik wil het laatste seizoen van HIMYM op Netflix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |