abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140675120
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Uit het manifest:
Eerst history, astronomy, and math.

Toen was hij even studie-loos, en later ging hij opnieuw studeren.:
The classes I registered for were Sociology, Math, Film Studies, and English. My English class was an online class, but the other three were normal classes that I attended at the college.

En hij studeerde aan de Santa Barbara City College.

Hoe moet ik de school plaatsen? Is het universitair niveau? Las dat het slechts twee jaar is :?
pi_140675219
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef Ixnay het volgende:
In die tijd dat hij dat manifest geschreven had, had hij makkelijk seks kunnen regelen.
Gewoon een minder mooi sletterig type.
Die vallen wel voor een mooie zonnebril met BMW.
Dus mooie slettertype types vallen niet voor een BMW? Had hij een Porsche moeten kopen? :o
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:30:55 #203
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_140675998
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:06 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dus mooie slettertype types vallen niet voor een BMW? Had hij een Porsche moeten kopen? :o
Ik bedoelde minstens.
pi_140676279
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:03 schreef Webschip het volgende:

[..]

Hoe moet ik de school plaatsen? Is het universitair niveau? Las dat het slechts twee jaar is :?
Als ik het goed onthouden heb, heeft hij het voortgezet onderwijs afgemaakt bij een high school voor studenten die 'special needs' nodig hebben. Daarna heeft hij zich aangemeld bij community college(mbo-niveau) in zijn woonplaats. Elliot heeft volgens mij de opleiding daar niet afgemaakt. Uiteindelijk -niet vrijwillig- vertrokken naar Isla Vista voor Santa Barbara City College(ik denk ook mbo/hbo-niveau) omdat daar al de feesten plaatsvinden.

In USA duurt een bachelor-opleiding meestal 4-jaar. En je kan na 2 jaar community college bij een university instromen.

[ Bericht 2% gewijzigd door tafelkleed12 op 03-06-2014 19:21:30 ]
pi_140685799
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:38 schreef tafelkleed12 het volgende:

[..]

Als ik het goed onthouden heb, heeft hij het voortgezet onderwijs afgemaakt bij een high school voor studenten die 'special needs' nodig hebben. Daarna heeft hij zich aangemeld bij community college(mbo-niveau) in zijn woonplaats. Elliot heeft volgens mij de opleiding daar niet afgemaakt. Uiteindelijk -niet vrijwillig- vertrokken naar Isla Vista voor Santa Barbara City College(ik denk ook mbo/hbo-niveau) omdat daar al de feesten plaatsvinden.

In USA duurt een bachelor-opleiding meestal 4-jaar. En je kan na 2 jaar community college bij een university instromen.
Duidelijk. :)

Weet je toevallig, waar die " special needs" verband mee hielden?

Wat me opviel: ik trof in zijn manifest niks aan over zijn vermeende autisme. Of wilde hij daar niks van weten misschien? Dat kan wel degelijk verklaren waarom hij geen vrienden had en er niet in slaagde die te krijgen, laat staan een vriendin. Hij klaagde daar zelf over, in de video's, in het manifest. (een tante bevestigde dat ook). De familievriend Astair, zei zelf dat hij nog nooit een zo eenzaam persoon had gezien...

Dat kan veel verklaren.
pi_140686390
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:09 schreef Webschip het volgende:

[..]

Duidelijk. :)

Weet je toevallig, waar die " special needs" verband mee hielden?
Elliot werd gepest en durfde niet meer naar school te gaan.
Speciaal onderwijs voor leerlingen die niet passen in regulier onderwijs, hij kreeg daar maar een paar uur per dag les.
pi_140686568
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:19 schreef tafelkleed12 het volgende:

[..]

Elliot werd gepest en durfde niet meer naar school te gaan.
Speciaal onderwijs voor leerlingen die niet passen in regulier onderwijs, hij kreeg daar maar een paar uur per dag les.
Waarom werd hij eigenlijk gepest? Hij was toch bepaald geen lelijke jongen :{

Misschien moet ik het ding dan toch maar even lezen :@
pi_140686847
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:22 schreef Webschip het volgende:

[..]

Pispaaltje van de klas. Zijn hoofd werd een keer vastgetaped aan zijn tafel volgens een krantenbericht.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:27:11 #209
397508 secondelijm
Voorheen Maniakje :P
pi_140686853
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:09 schreef Webschip het volgende:

[..]

Wat me opviel: ik trof in zijn manifest niks aan over zijn vermeende autisme. Of wilde hij daar niks van weten misschien?
Ik proef alleen in alles dat ie zich totaal niet in anderen kon/wilde verplaatsen, hij bekeek situaties alleen vanuit zijn eigen jaloerse standpunt. Ook gelijk flippen omdat meisjes niet terug lachen naar hem, tegen z'n moeder lopen zeiken dat ze met een rijke vent moest trouwen. Mensen hebben zoooveel redenen om iets wel/niet te doen, maar dat leek ie nooit in overweging te nemen.
pi_140686975
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:27 schreef secondelijm het volgende:
Ik proef alleen in alles dat ie zich totaal niet in anderen kon/wilde verplaatsen, hij bekeek situaties alleen vanuit zijn eigen jaloerse standpunt.
Het ding is wel dat tot nu toe geen van de situaties die beschreven zijn, is tegengesproken door een externe bron.

[ Bericht 1% gewijzigd door tafelkleed12 op 03-06-2014 22:35:04 ]
pi_140687090
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:27 schreef tafelkleed12 het volgende:

[..]

Pispaaltje van de klas. Zijn hoofd werd een keer vastgetaped aan zijn tafel volgens een krantenbericht.
Onbegrijpelijk. Wat mensen elkaar toch aan kunnen doen. Te gek voor woorden, geen wonder dat zo'n jong kapot is gemaakt. :{

Tja. Hij was sociaal zwak, misschien daarom wel het pispaaltje.
pi_140687335
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:27 schreef secondelijm het volgende:

[..]

Ik proef alleen in alles dat ie zich totaal niet in anderen kon/wilde verplaatsen, hij bekeek situaties alleen vanuit zijn eigen jaloerse standpunt. Ook gelijk flippen omdat meisjes niet terug lachen naar hem, tegen z'n moeder lopen zeiken dat ze met een rijke vent moest trouwen. Mensen hebben zoooveel redenen om iets wel/niet te doen, maar dat leek ie nooit in overweging te nemen.
Ik heb delen van het manifest gelezen, en inderdaad wat steeds opvalt is inderdaad dat hij zich niet in kon of wilde verplaatsen in de ander. Ik kreeg zelf de indruk dat hij het niet kon en er blind voor was of zijn zwakke kant niet wilde inzien.

Zijn opvoeding kan ook een rol hebben gespeeld. Hij leek mij ook erg de persoon die gemakkelijk dingen toegeschoven kreeg. Maar met vrienden werkt dat niet zo, helaas.

Ik schat zelf in dat de lawyer van de ouders echt wel wist wat hij zei over die diagnose. Ouders weten toch echt wel wat er aan de hand is, zou ik zeggen.
pi_140687959
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:36 schreef Webschip het volgende:
Ik kreeg zelf de indruk dat hij het niet kon en er blind voor was of zijn zwakke kant niet wilde inzien.

'Instead, my father had to watch me suffer in a pathetic position'
pi_140688790
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:47 schreef tafelkleed12 het volgende:

[..]

'Instead, my father had to watch me suffer in a pathetic position'
Uit zijn manifest ;)

Ik denk dat status een belangrijke drive voor hem was.

Dat pesten had te maken dat anderen hem een vreemd persoon vonden "oddball". Dat vasttapen van zijn hoofd aan de desk toen hij in slaap gevallen is, wordt hier en daar inderdaad bevestigd.
pi_140825195
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 8 juni 2014 @ 17:25:48 #216
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_140836598
quote:
Ja ik zag m ook en ben halverwege... een video van 2 uur...
pi_141319942
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:22 schreef Webschip het volgende:

[..]

Omdat het een arrogante, elitaire kwal was? Je kan je natuurlijk afvragen of hij zo geworden is door het pesten, of al zo was waardoor hij gepest werd.
pi_141320082
The University of Washington Just Avoided a Repeat of the Isla Vista Mass Shooting
quote:
he news: A University of Washington student has been arrested by authorities after he allegedly threatened to kill women en masse after being inspired by Isla Vista, Calif., shooter Elliot Rodger.

Keshav Bhide, 23, was detained after praising Rodger on YouTube and Google Plus and threatening to duplicate the shooting spree that killed seven and wounded 13 in late May.

The FBI is apparently involved, and Bhide is being held on $150,001 bail. In online mesages under the screenname "Foss Dark," Bhide wrote that "everything Elliot did is perfectly justified" and stated "I am the next Elliot Rodger and guess what I'll do the right thing this time."

"I'll make sure I only kill women," he added.

University of Washington sororities had received anonymous threats earlier this month referencing Rodgers' spree. UW's the Daily reports that Delta Gamma received a 3 a.m. call from someone claiming he was "looking for someone to shoot," and that their kitchen door had somehow become unlocked.

Trending which way? According to the Justice Department, America has actually made a lot of progress and violence against women has fallen dramatically over the past decade. But while the larger trend seems to be moving in the right direction, people like Rodger and Bhide are proving that violent misogyny and rabid male entitlement is still alive and well. These women-hating murderers don't have any credible point to make about misandry, no matter how many awful sympathizers they might have in the men's rights and pick-up artist/anti-pickup artist communities. The toxic chauvinism that aids and abets these killings certainly doesn't help.

Erg kwalijke denkbeelden die wijder verspreid zijn dan wellicht wordt aangenomen.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 11:02:11 #219
8369 speknek
Another day another slay
pi_141321171
Wijder verspreid dan wellicht aangenomen? Ik weet zeker dat minstens vijf procent van mannelijk fok dezelfde zolderkamer-narcistische beelden erop nahoudt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_141321205
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:02 schreef speknek het volgende:
Wijder verspreid dan wellicht aangenomen? Ik weet zeker dat minstens vijf procent van mannelijk fok dezelfde zolderkamer-narcistische beelden erop nahoudt.
Precies.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 11:09:15 #221
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141321357
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:02 schreef speknek het volgende:
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Precies.
Er zullen er vast een paar zijn met gare denkbeelden die menen recht te hebben op het één of ander als het aankomt op vrouwen, zonder ze te zien als individuen net als zij met eigen keuzes, waarden en normen. Maar om nou direct zo'n percentage te noemen aan de hand van 2 gevallen aan de andere kant van de wereld, is wat overdreven. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_141321429
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

[..]

Er zullen er vast een paar zijn met gare denkbeelden die menen recht te hebben op het één of ander als het aankomt op vrouwen, zonder ze te zien als individuen net als zij met eigen keuzes, waarden en normen. Maar om nou direct zo'n percentage te noemen aan de hand van 2 gevallen aan de andere kant van de wereld, is wat overdreven. :')
Nee okay ik zie dat het een beetje gek overkomt onder slechts 2 tweets, maar het is wel iets wat ik denk.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 11:15:21 #224
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141321532
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee okay ik zie dat het een beetje gek overkomt onder slechts 2 tweets, maar het is wel iets wat ik denk.
Verrassend dat mannen anders denken en daardoor keuzes van anderen niet begrijpen. Zo zie ik het veelal. Die jongens begrijpen de gedachtegang van anderen gewoon niet. Dat is iets van alle tijd. Sommige vrouwen zullen dit ongetwijfeld ook hebben, alleen uiten ze dat niet op dezelfde manier schijnbaar.

Van wat ik er van lees handelt zo'n jongen precies zoals in een film. Gewoon een lijstje afwerken en dan heeft zo'n vrouw eigenlijk niet echt een keuze, maar betekent dat gewoon dat ze je vriendin wordt. Soort van to-do lijstje... waar zij ook op staat.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 11:19:42 #225
8369 speknek
Another day another slay
pi_141321641
Of zoals games. Alle items en subquests halen voor de girlfriend achievement.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')