SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Jij staat trouwens ook op de lijst!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gelezen.
En ik vond het niet heel echt boeiend. Een 4 voor de moeite zeg maar.
Vreemd. Jij bent een van die rukkers waar het topic over gaat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gelezen.
En ik vond het niet heel echt boeiend. Een 4 voor de moeite zeg maar.
En precies dat is in NL een stuk moeilijker dan in de VS. Zo'n vaart zal het dus niet lopen. Verder terechte klacht wat betreft gefrustreerde mannetjes.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:00 schreef Geelman het volgende:
volgens mij zouden zij zo in Elliots voetsporen treden als ze aan een klappertjespistool zouden kunnen komen.
quote:
JUICHEN!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Vreemd. Jij bent een van die rukkers waar het topic over gaat.
Ik noem zomaar een Alphen aan den Rijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:09 schreef Pieter-Bas het volgende:
[..]
En precies dat is in NL een stuk moeilijker dan in de VS. Zo'n vaart zal het dus niet lopen. Verder terechte klacht wat betreft gefrustreerde mannetjes.
Jij bent impotentieel?quote:
Alphen aan den Rijn?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:09 schreef Pieter-Bas het volgende:
[..]
En precies dat is in NL een stuk moeilijker dan in de VS. Zo'n vaart zal het dus niet lopen. Verder terechte klacht wat betreft gefrustreerde mannetjes.
Weer een topic waar sociaal onhandige mensen worden gedemoniseerd vanwege de daad van een psychopaat met narcistische trekjes.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:00 schreef Geelman het volgende:
Lieve FOK!'ertjes,
Kennen jullie Elliot Rodger al? Deze 22-jarige jongeman besloot op 23 in Californië mei 6 mensen dood te schiet, 13 mensen te verwonden en daarna zichzelf dood te schieten. Elliot was namelijk woedend op de wereld omdat hij geen meisjes kon krijgen.
Nu zijn er in de VS wel vaker schietpartijen, maar het beangstigende is dat deze jongen 1-op-1 in het profiel van de gemiddelde FOK!'er past. Op FOK! (en zeker in KLB) wemelt het van de frusti's die vrouwen haten en alleen maar lopen te klagen. Daarnaast speelde Elliot de hele dag World of Warcraft en hij had ook geen vrienden. Vervang WoW voor FOK! en je bent klaar...
Ik pleit ervoor om een aantal users beter in de gaten te gaan houden, volgens mij zouden zij zo in Elliots voetsporen treden als ze aan een klappertjespistool zouden kunnen komen. Ik vind deze gedacht heel eng, straks zijn wij allemaal medeplichtig...![]()
Klacht: KLB zit vol met potentiële moordenaars...
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Terechte klacht
p.s. ik haat vrouwen...Ik haat geen vrouwen, vrouwen haten MIJ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb ik een goed motief...![]()
Die gast had inderdaad makkelijk een meid kunnen krijgen als hij niet zo vreselijke jankerd was. Zelfvertrouwen maakt je.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:24 schreef bram1241 het volgende:
lol hij komt van de misc af, daar zit ik ook wel eens op. maar de meeste mensen op een forum zitten in zijn situatie, maar hij was ook nog eens lichtelijk autistisch he hou dat in je achterhoofd. Zag er normaal uit maar als hij begon met praten wilde je snel weg bij hem.
check dit filmpje om je dag weer op te vrolijken:
http://www.liveleak.com/view?i=0da_1401077603
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |