In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Zo doe ik het iig.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe moeten we de naam van TS uitspreken?
Schrei-jas?
Breestraatquote:Op zondag 25 mei 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Schrei-jas?
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nederland v Ghana nabespreken en daarna de tijd volzwetsen.
Het beste is om deze TS gewoon in z'n geheel te negeren.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Schrei-jas?
Misschien dat er een club of speler iets geks gedaan heeft m.b.t transfers of witwasserij. You don't know.quote:
Daarvoor heb ik te veel kwaliteitenquote:Op zondag 25 mei 2014 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het beste is om deze TS gewoon in z'n geheel te negeren.
Het is wachten op het moment dat hij PSV weer bombardeert tot titelkandidaat voor het volgende seizoen.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dankzij mijn jinx is Ajax vier keer op rij kampioen geworden, maar daar hoor ik je niet meer over.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wachten op het moment dat hij PSV weer bombardeert tot titelkandidaat voor het volgende seizoen.
Wow, wacht. Jij gedraagt je het hele seizoen als een ontiegelijke idioot omdat je denkt dat Ajax daardoor kampioen wordt?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dankzij mijn jinx is Ajax vier keer op rij kampioen geworden, maar daar hoor ik je niet meer over.
Dat is wat overdreven, maar goed het is in ieder geval beter dan jij, want jij gedraagt je ontiegelijk idioot omdat je simpelweg niet beter kan.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, wacht. Jij gedraagt je het hele seizoen als een ontiegelijke idioot omdat je denkt dat Ajax daardoor kampioen wordt?
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:18 schreef Syntix het volgende:
Zou Sjek overigens weten dat er ook in o.a. Engeland, Duitsland, Frankrijk en Italië voetbal gespeeld wordt op een aardig niveau?
Je gelooft er ook echt in, jezus wat triestquote:Op zondag 25 mei 2014 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dankzij mijn jinx is Ajax vier keer op rij kampioen geworden, maar daar hoor ik je niet meer over.
Gastquote:Op zondag 25 mei 2014 23:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je gelooft er ook echt in, jezus wat triest
Man, jij moet wel heel levenloos zijn als je al vier jaar deze act denkt vol te kunnen houden.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gast![]()
![]()
Als je dat denkt ben je echt te dom voor dit forum
Ja want het kost echt veel tijd en energie in mijn leven om die ''act'' vol te houdenquote:Op zondag 25 mei 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, jij moet wel heel levenloos zijn als je al vier jaar deze act denkt vol te kunnen houden.
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De eerste keer interesseerde je post ons al niet, de tweede keer nog minder.
Aandachtquote:
Je typt anders wel paginalange verslagen erover.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja want het kost echt veel tijd en energie in mijn leven om die ''act'' vol te houden![]()
Ik heb niet bijna 250K posts zoals jij, over levenloos gesproken
Dat valt wel mee hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je typt anders wel paginalange verslagen erover.
Oei dat klinkt als "niet best"quote:Op zondag 25 mei 2014 23:17 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:44 schreef Tyron het volgende:
mooiste blijft wel dat ajax en atletico madrid hetzelfde budget hebben volgens jan
De Boer heeft ook meegegeten uit de ruif van de sjeiks dus ik ga er vanuit dat hij het voor Qatar gaat opnemen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Onder andere Ronald de Boer over Qatar 2022.
Eens kijken wat meneer de ambassadeur te melden heeft.
Op een gegeven moment kan je dat toch ook niet meer blijven verdedigen, als je jezelf een beetje serieus wil blijven nemen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Boer heeft ook meegegeten uit de ruif van de sjeiks dus ik ga er vanuit dat hij het voor Qatar gaat opnemen.
Godver, die wilde ik net postenquote:Op zondag 1 juni 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het laatste avondmaal, wat een gezelligheid.
Doe uit dat licht is toch wel een persoonlijke favoriet.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:13 schreef S0nic het volgende:
Ik verwacht toch wel een eindfilmpje over Watergiant hoor, al die hoogtepuntjes.
Jammer dat hij er niet bij kon zijn toen het daadwerkelijk gebeurde.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe uit dat licht is toch wel een persoonlijke favoriet.
KnutDeIJsbeer vindt dit slechte sushiquote:Op zondag 1 juni 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het laatste avondmaal, wat een gezelligheid.
Lekker naar Qatar laten gaan, die hapquote:Op zondag 1 juni 2014 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
vd Vaart moet stoppen, naar ajax of naar qatar
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker ongeschoren, zo rolt de Watergiant.
[ afbeelding ]
Ik ben wel een beetje jaloers op Sjek dat hij naar Beljoe Horizontje mag.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat verbranden in het zonnige Brazilië.
Van de belastingcenten van de Nederlander.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje jaloers op Sjek dat hij naar Beljoe Horizontje mag.
Collectieve zelfmoord, niet alleen sportief.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:20 schreef Caland het volgende:
Blind als linksback opstellen is sportieve zelfmoord.
Het Kurhaus buit zijn werknemers uit. Als ik er ben ga ik er schande van spreken.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanuit het Kurhaus worden de belangrijkste statements gemaakt.
Dat begint trouwens over 8 dagen maar dat geheel terzijde.
Ik hoop dat Erik Dijkstra bierflesjes naar de directie gaat gooien met Theo.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het Kurhaus buit zijn werknemers uit. Als ik er ben ga ik er schande van spreken.
Daar is het bier te kostbaar voor voor Theo.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Erik Dijkstra bierflesjes naar de directie gaat gooien met Theo.
Leeft Theo al van een ww-uitkering dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is het bier te kostbaar voor voor Theo.
Nederland Wales (misschien)quote:Op zondag 1 juni 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
Haha, Ronald de Boer denkt dat er wedstrijden zijn waarin we op voorsprong komen en deze kunnen vasthouden.
Uh ja ik zag het pas later, maarja twee keer geeft niet toch?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je mijn posts geblokkeerd staan ofzo? Dit heb ik net gepost.
Het doet me pijn dat Team 2 zo uit elkaar lijkt te vallen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je mijn posts geblokkeerd staan ofzo? Dit heb ik net gepost.
Ronald hoeft niet te denken. Dat doet Frank.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
Haha, Ronald de Boer denkt dat er wedstrijden zijn waarin we op voorsprong komen en deze kunnen vasthouden.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alsjeblieft Zlata
[ afbeelding ]
Dank.quote:
Wat een ongelooflijk lelijke UI heb je weer.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronald hoeft niet te denken. Dat doet Frank.
Het spijt me GGMM.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het doet me pijn dat Team 2 zo uit elkaar lijkt te vallen.
Het spijt me alors. Ik zal voortaan even wachten zodat jij Blind plaatjes kan posten.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
Uh ja ik zag het pas later, maarja twee keer geeft niet toch?
Dit vind ik een belediging voor de capaciteiten van Johannes_vermeerquote:Op zondag 1 juni 2014 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk lelijke UI heb je weer.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het spijt me GGMM.
[..]
Het spijt me alors. Ik zal voortaan even wachten zodat jij Blind plaatjes kan posten.
xdquote:Op zondag 1 juni 2014 22:24 schreef GGMM het volgende:
Hey Blind in de achtergrond.
Hier een leuke foto van Blind:
[ afbeelding ]
Twee keer is genoeg.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:24 schreef GGMM het volgende:
Hey Blind in de achtergrond.
Hier een leuke foto van Blind:
[ afbeelding ]
Nee, ik kan gewoon niet geloven dat GGMM zoiets naars over mij zou zeggen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik een belediging voor de capaciteiten van Johannes_vermeer
Bijzonder triest dat hij de waarheid zo verdraait inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon niet geloven dat GGMM zoiets naars over mij zou zeggen.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Blind in het Nederlands Elftal, het kan gewoon niet.
Wat heb jij opeens tegen Blind?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Want?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een raar antwoord op de vraag zeg.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, dit had ik niet mogen zeggen. Nu gaat Littlerabbit me weer achtervolgen.
Nu moet Blind dit nog lerenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Guzman kan dit nu ook. Geleerd van Daley.
Slechte keeper.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nu moet Blind dit nog leren
[ afbeelding ]
Eerst maar eens zorgen dat Robben dit leert. Daarna kijken we naar de verdedigers.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nu moet Blind dit nog leren
[ afbeelding ]
Wat is er mis met zijn teksten, jongen.quote:
Waarom ik kijk is me dan ook een raadsel.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:30 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vind ik niemand aan deze tafel echt boeiend om naar te luisteren.
Waarom ik kijk is me dan ook een raadsel.
Ik ga een vrieslolly uit de vriezer pakken.
Eén van bovenstaande zinnen is offtopic.
Robben miste er ook een paar.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland moet eerst maar eens een kans zien te creëren tegen Spanje. Was 4 jaar geleden al lastig genoeg. En als er al eentje kwam.. OP WEG NAAR OP WEG NAAR.
Oh? Wie won die wedstrijd eigenlijk? In welke minuut en door wie?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland moet eerst maar eens een kans zien te creëren tegen Spanje. Was 4 jaar geleden al lastig genoeg. En als er al eentje kwam.. OP WEG NAAR OP WEG NAAR.
Waar zit jij met je hoofd tijdens wedstrijden dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:31 schreef --3S-- het volgende:
DIt had ik geeneens gemerkt gisteren, Cillessen
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond hem vooral in de bekerfinale erg slecht.
[..]
Nog slechter dan Veltman idd.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Zat meer achter m'n laptop dan dat ik naar de tv keek.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zit jij met je hoofd tijdens wedstrijden dan?
Sjek doet nu zoveel mogelijk afstandelijk van Ajax.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom doen ze zo stom over Jasper![]()
Hij is toch van Ajax
Zaadballen zijn zaadballen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Op zich prima van Cil, alleen kan dat niet met zulke verdedigers.
Toen was hij net terug van de vakantie.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar is je moeder?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aan het vieren dat hij de finale heeft bereikt.
Badr hangt met Ronaldo.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Sneijder durft zeker niet te hangen met Badr
Moet ik je troosten alors? Ik vind dat je best een aardig haxballetje kan trappen hoor.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moet ik je troosten alors? Ik vind dat je best een aardig haxballetje kan trappen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
Ś
word? word.
Braafheid mag ook wel vergeleken worden met Blind D.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Engelaar vergelijken met De Guzman. Wat een belediging voor De Guzman.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Engelaar vergelijken met De Guzman. Wat een belediging voor De Guzman.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:38 schreef alors het volgende:
[..]dankje.
Ik had nog wat voor jeteveel zonnebankje gehad alors?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]dankje.
Ik had nog wat voor jeAww wat leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
[..]dankje.
Ik had nog wat voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik zonnebank nooit, het vertekend een beetje, ik ben niet zo vies bruin hoor.quote:
[..]dankje.
Ik had nog wat voor jeKan je dat ook met mijn naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
[..]dankje.
Ik had nog wat voor jeIk kan niet ontkennen dat ik een beetje jaloers ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maarquote:Op zondag 1 juni 2014 22:40 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik zonnebank nooit, het vertekend een beetje, ik ben niet zo vies bruin hoor.
Bedankt.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond dit een leuke opmerking, ga zo door.
Met welke hand moet ik de foto dan makenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij mijn naam kan je beide handen gebruiken.
quote:
Bij mijn naam kan je je billen gebruikenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij mijn naam kan je beide handen gebruiken.
Oké.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wesley liep daarna vast hand in hand weg met Yolanthe. Zoals een moeder goed zorgt voor haar zoon.
Je begint weer een beetje niveau te verliezen. Jammer.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wesley liep daarna vast hand in hand weg met Yolanthe. Zoals een moeder goed zorgt voor haar zoon.
Geeft niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint weer een beetje niveau te verliezen. Jammer.
Ik kan nu geen wit papier vindenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou je het voor mij willen proberen?
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het gevoel dat De Boer de uitzending wil vollullen om niet over zijn betrokkenheid bij de corruptieclub te praten.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan nu geen wit papier vindenander keertje
Hoe kom je erbij dat hij er bij is betrokken?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het gevoel dat De Boer de uitzending wil vollullen om niet over zijn betrokkenheid bij de corruptieclub te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |