Collectieve zelfmoord, niet alleen sportief.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:20 schreef Caland het volgende:
Blind als linksback opstellen is sportieve zelfmoord.
Het Kurhaus buit zijn werknemers uit. Als ik er ben ga ik er schande van spreken.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanuit het Kurhaus worden de belangrijkste statements gemaakt.
Dat begint trouwens over 8 dagen maar dat geheel terzijde.
Ik hoop dat Erik Dijkstra bierflesjes naar de directie gaat gooien met Theo.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het Kurhaus buit zijn werknemers uit. Als ik er ben ga ik er schande van spreken.
Daar is het bier te kostbaar voor voor Theo.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Erik Dijkstra bierflesjes naar de directie gaat gooien met Theo.
Leeft Theo al van een ww-uitkering dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is het bier te kostbaar voor voor Theo.
Nederland Wales (misschien)quote:Op zondag 1 juni 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
Haha, Ronald de Boer denkt dat er wedstrijden zijn waarin we op voorsprong komen en deze kunnen vasthouden.
Uh ja ik zag het pas later, maarja twee keer geeft niet toch?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je mijn posts geblokkeerd staan ofzo? Dit heb ik net gepost.
Het doet me pijn dat Team 2 zo uit elkaar lijkt te vallen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je mijn posts geblokkeerd staan ofzo? Dit heb ik net gepost.
Ronald hoeft niet te denken. Dat doet Frank.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
Haha, Ronald de Boer denkt dat er wedstrijden zijn waarin we op voorsprong komen en deze kunnen vasthouden.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alsjeblieft Zlata
[ afbeelding ]
Dank.quote:
Wat een ongelooflijk lelijke UI heb je weer.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronald hoeft niet te denken. Dat doet Frank.
Het spijt me GGMM.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het doet me pijn dat Team 2 zo uit elkaar lijkt te vallen.
Het spijt me alors. Ik zal voortaan even wachten zodat jij Blind plaatjes kan posten.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
Uh ja ik zag het pas later, maarja twee keer geeft niet toch?
Dit vind ik een belediging voor de capaciteiten van Johannes_vermeerquote:Op zondag 1 juni 2014 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk lelijke UI heb je weer.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het spijt me GGMM.
[..]
Het spijt me alors. Ik zal voortaan even wachten zodat jij Blind plaatjes kan posten.
xdquote:Op zondag 1 juni 2014 22:24 schreef GGMM het volgende:
Hey Blind in de achtergrond.
Hier een leuke foto van Blind:
[ afbeelding ]
Twee keer is genoeg.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:24 schreef GGMM het volgende:
Hey Blind in de achtergrond.
Hier een leuke foto van Blind:
[ afbeelding ]
Nee, ik kan gewoon niet geloven dat GGMM zoiets naars over mij zou zeggen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik een belediging voor de capaciteiten van Johannes_vermeer
Bijzonder triest dat hij de waarheid zo verdraait inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon niet geloven dat GGMM zoiets naars over mij zou zeggen.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Blind in het Nederlands Elftal, het kan gewoon niet.
Wat heb jij opeens tegen Blind?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Want?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een raar antwoord op de vraag zeg.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, dit had ik niet mogen zeggen. Nu gaat Littlerabbit me weer achtervolgen.
Nu moet Blind dit nog lerenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Guzman kan dit nu ook. Geleerd van Daley.
Slechte keeper.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nu moet Blind dit nog leren
[ afbeelding ]
Eerst maar eens zorgen dat Robben dit leert. Daarna kijken we naar de verdedigers.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nu moet Blind dit nog leren
[ afbeelding ]
Wat is er mis met zijn teksten, jongen.quote:
Waarom ik kijk is me dan ook een raadsel.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:30 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vind ik niemand aan deze tafel echt boeiend om naar te luisteren.
Waarom ik kijk is me dan ook een raadsel.
Ik ga een vrieslolly uit de vriezer pakken.
Eén van bovenstaande zinnen is offtopic.
Robben miste er ook een paar.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland moet eerst maar eens een kans zien te creëren tegen Spanje. Was 4 jaar geleden al lastig genoeg. En als er al eentje kwam.. OP WEG NAAR OP WEG NAAR.
Oh? Wie won die wedstrijd eigenlijk? In welke minuut en door wie?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland moet eerst maar eens een kans zien te creëren tegen Spanje. Was 4 jaar geleden al lastig genoeg. En als er al eentje kwam.. OP WEG NAAR OP WEG NAAR.
Waar zit jij met je hoofd tijdens wedstrijden dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:31 schreef --3S-- het volgende:
DIt had ik geeneens gemerkt gisteren, Cillessen
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond hem vooral in de bekerfinale erg slecht.
[..]
Nog slechter dan Veltman idd.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Zat meer achter m'n laptop dan dat ik naar de tv keek.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zit jij met je hoofd tijdens wedstrijden dan?
Sjek doet nu zoveel mogelijk afstandelijk van Ajax.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom doen ze zo stom over Jasper![]()
Hij is toch van Ajax
Zaadballen zijn zaadballen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Op zich prima van Cil, alleen kan dat niet met zulke verdedigers.
Toen was hij net terug van de vakantie.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |