In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Zo doe ik het iig.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe moeten we de naam van TS uitspreken?
Schrei-jas?
Breestraatquote:Op zondag 25 mei 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Schrei-jas?
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nederland v Ghana nabespreken en daarna de tijd volzwetsen.
Het beste is om deze TS gewoon in z'n geheel te negeren.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Schrei-jas?
Misschien dat er een club of speler iets geks gedaan heeft m.b.t transfers of witwasserij. You don't know.quote:
Daarvoor heb ik te veel kwaliteitenquote:Op zondag 25 mei 2014 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het beste is om deze TS gewoon in z'n geheel te negeren.
Het is wachten op het moment dat hij PSV weer bombardeert tot titelkandidaat voor het volgende seizoen.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dankzij mijn jinx is Ajax vier keer op rij kampioen geworden, maar daar hoor ik je niet meer over.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wachten op het moment dat hij PSV weer bombardeert tot titelkandidaat voor het volgende seizoen.
Wow, wacht. Jij gedraagt je het hele seizoen als een ontiegelijke idioot omdat je denkt dat Ajax daardoor kampioen wordt?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dankzij mijn jinx is Ajax vier keer op rij kampioen geworden, maar daar hoor ik je niet meer over.
Dat is wat overdreven, maar goed het is in ieder geval beter dan jij, want jij gedraagt je ontiegelijk idioot omdat je simpelweg niet beter kan.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, wacht. Jij gedraagt je het hele seizoen als een ontiegelijke idioot omdat je denkt dat Ajax daardoor kampioen wordt?
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:18 schreef Syntix het volgende:
Zou Sjek overigens weten dat er ook in o.a. Engeland, Duitsland, Frankrijk en Italië voetbal gespeeld wordt op een aardig niveau?
Je gelooft er ook echt in, jezus wat triestquote:Op zondag 25 mei 2014 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dankzij mijn jinx is Ajax vier keer op rij kampioen geworden, maar daar hoor ik je niet meer over.
Gastquote:Op zondag 25 mei 2014 23:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je gelooft er ook echt in, jezus wat triest
Man, jij moet wel heel levenloos zijn als je al vier jaar deze act denkt vol te kunnen houden.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gast![]()
![]()
Als je dat denkt ben je echt te dom voor dit forum
Ja want het kost echt veel tijd en energie in mijn leven om die ''act'' vol te houdenquote:Op zondag 25 mei 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, jij moet wel heel levenloos zijn als je al vier jaar deze act denkt vol te kunnen houden.
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De eerste keer interesseerde je post ons al niet, de tweede keer nog minder.
Aandachtquote:
Je typt anders wel paginalange verslagen erover.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja want het kost echt veel tijd en energie in mijn leven om die ''act'' vol te houden![]()
Ik heb niet bijna 250K posts zoals jij, over levenloos gesproken
Dat valt wel mee hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je typt anders wel paginalange verslagen erover.
Oei dat klinkt als "niet best"quote:Op zondag 25 mei 2014 23:17 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:44 schreef Tyron het volgende:
mooiste blijft wel dat ajax en atletico madrid hetzelfde budget hebben volgens jan
De Boer heeft ook meegegeten uit de ruif van de sjeiks dus ik ga er vanuit dat hij het voor Qatar gaat opnemen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Onder andere Ronald de Boer over Qatar 2022.
Eens kijken wat meneer de ambassadeur te melden heeft.
Op een gegeven moment kan je dat toch ook niet meer blijven verdedigen, als je jezelf een beetje serieus wil blijven nemen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Boer heeft ook meegegeten uit de ruif van de sjeiks dus ik ga er vanuit dat hij het voor Qatar gaat opnemen.
Godver, die wilde ik net postenquote:Op zondag 1 juni 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het laatste avondmaal, wat een gezelligheid.
Doe uit dat licht is toch wel een persoonlijke favoriet.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:13 schreef S0nic het volgende:
Ik verwacht toch wel een eindfilmpje over Watergiant hoor, al die hoogtepuntjes.
Jammer dat hij er niet bij kon zijn toen het daadwerkelijk gebeurde.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe uit dat licht is toch wel een persoonlijke favoriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |