En dan mis je alleen de auto? Je tilt dat showmodel er zelf wel even in? Okay.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:16 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Delen met je partner, die naar z'n sport of hobby of werk moet.
Waren de bakfietsen niet in Amersfoort? Utrecht heeft ze niet, maar misschien is het er als verrassing bij de formele heropening.
daar heeft ikea gelukkig aan gedacht, de inlaadhulpquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan mis je alleen de auto? Je tilt dat showmodel er zelf wel even in? Okay.
vooral d'r bij zettenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:46 schreef JohnB52 het volgende:
Als jullie morgen nou allemaal even niet naar de ikea gaan, heb ik t lekker rustig
@ikea Breda
haha slimquote:
Je moet in Amsterdam dan ook wel een enorm takke-eind fietsen voor je in de bewoonde wereld bent vanaf de Ikeaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Amsterdam ook, maar er zijn mij nog nooit bakfietsen opgevallen
15.- of 20.- geloof ik.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:13 schreef Ash het volgende:
Hallo,
Een vraagje, wat was de winkelprijs van de Expedit Vitrine inzet stukken, toen deze nog te koop waren?
Probeer er een paar op de kop te tikken, maar wil er ook niet extreme bedragen voor neer leggen.
Nou staan er verdeeld over de showroom ook nog best wat keukens opgesteldquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:37 schreef Ooi86 het volgende:
Ik was van de week in Ikea Haarlem. Jeetje wat een chaos! Het lijkt wel of ze de hele winkel gaan inrichten met de nieuwe keukens. Ze waren in ieder geval druk bezig met de voorbereidingen.
Denk dat m'n zus daar ook heel blij mee zou zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:46 schreef JohnB52 het volgende:
Als jullie morgen nou allemaal even niet naar de ikea gaan, heb ik t lekker rustig
@ikea Breda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Dat is al van een maand of twee geleden?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Veiligheidswaarschuwing en terugroepactie kinderbedhemels in verband met verstrikkingsgevaar
IKEA verzoekt klanten die een kinderbedhemel hebben gekocht om deze niet meer te gebruiken en de bedhemel terug te brengen naar IKEA. Zij krijgen dan het volledige aankoopbedrag terug.
Het gaat om de volgende bedhemels: KLÄMMIG, LEGENDARISK, MINNEN bedhemelset, BARNSLIG BOLL, MINNEN BRODYR, HIMMEL, FABLER en TISSLA.
[ afbeelding ]
IKEA heeft geconstateerd dat baby’s en jonge kinderen mogelijk verstrikt kunnen raken in deze bedhemels. Veiligheid heeft bij IKEA altijd de hoogste prioriteit, vandaar dat deze producten uit het assortiment zijn gehaald. IKEA verkoopt de bovengenoemde bedhemels sinds 1996.
Voor meer informatie kan je contact opnemen via het gratis telefoonnummer 0800-453 2649. Onze excuses voor eventuele ongemakken.
http://www.ikea.com/nl/nl(...)arschuwing_bedhemels
al willen ze er gratis van af: die is niet te hachelen daarquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:18 schreef JohnB52 het volgende:
Belachelijk.
Appeltaart kost nu ¤1,29 waar t eerst nog ¤0,75 was!
@sv-'tje: groetjes van je zus
Dat is in twee stalppen gebeurd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:18 schreef JohnB52 het volgende:
Belachelijk.
Appeltaart kost nu ¤1,29 waar t eerst nog ¤0,75 was!
@sv-'tje: groetjes van je zus![]()
Nee waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:55 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat is in twee stalppen gebeurd.
Ik ben benieuwd of dit opmerkelijke prijsverschil in vrij korte tijd merkbaar is in de verkoop.
Ik heb slechtere appeltaart gehad voor hogere prijzen... dus ik vind hem zo gek nog niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
al willen ze er gratis van af: die is niet te hachelen daar
De ijsjes van de bistro (bij de uitgang) waren ook een tijd verhoogt van 50 naar 60? cent, maar dat is na verloop van tijd toch maar weer teruggedraaid. Dus ik denk dat ze dat wel gemerkt hebben in de verkoop.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:55 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat is in twee stalppen gebeurd.
Ik ben benieuwd of dit opmerkelijke prijsverschil in vrij korte tijd merkbaar is in de verkoop.
Ik ben er pas om 13.30, laat je nog wat voor mij over?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, morgen om 9 uur op de stoep staan bij ikea Utrecht. Het zal me benieuwen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |