Mijn eerste film die ik downloade was Embrace of the vampire met Alyssa Milano. Het duurde 1,5 jaar voordat ik die film afgekeken had, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Kazza was geloof ik mijn eerste methode van films downloaden...
Kon je rustig 3 dagen wachten op een xvidje van nog geen 500 mb...
Nu trek je Full HD van 15 GB in een paar minuten binnen... Best bizar eigenlijk.
ik weet echt niet meer wat mijn eerste download was, zal vast wel muziek geweest zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 21:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn eerste film die ik downloade was Embrace of the vampire met Alyssa Milano. Het duurde 1,5 jaar voordat ik die film afgekeken had, als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn eerste film die ik downloade was Embrace of the vampire met Alyssa Milano. Het duurde 1,5 jaar voordat ik die film afgekeken had, als je begrijpt wat ik bedoel.
Die werd toen uit de lucht gehaald geloof ik...quote:
Vergeten jullie NAPSTER niet?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die werd toen uit de lucht gehaald geloof ik...
Daarna ging ik naar Emule. Later Torrents, Laatste 7 jaar Newsgroups, en val met het huideig notice and takedown verhaal af en toe weer terug op torrents.
ja dat is iedere keer dat ze dingen verwijderen maar dan ga ik gewoon weer op zoek naar een ander, net zoals streamenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die werd toen uit de lucht gehaald geloof ik...
Daarna ging ik naar Emule. Later Torrents, Laatste 7 jaar Newsgroups, en val met het huideig notice and takedown verhaal af en toe weer terug op torrents.
Damn! je hebt gelijk! Dat was de eerste!quote:
?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Miek37 het volgende:
Inodder, de SC telde niet automatisch door, vraag het aan babu!
nicequote:
gaat wel een uur of 4 goedquote:Op zondag 25 mei 2014 22:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Even een biertje in de vriezer gelegd. AUB help me te herinneren dat ik hem er weer uit moet halen.
bier uit vriezer halen, ok en hoe lang moet ie erin blijvenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Even een biertje in de vriezer gelegd. AUB help me te herinneren dat ik hem er weer uit moet halen.
20 min of zoquote:Op zondag 25 mei 2014 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bier uit vriezer halen, ok en hoe lang moet ie erin blijven
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Miek37 het volgende:
Inodder, de SC telde niet automatisch door, vraag het aan babu!
Verklaar je nader?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat je het pijltje aan kan klikken alstie op de laatste posting (301) staat.
Kan eruit!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Babu please help me out!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat je het pijltje aan kan klikken alstie op de laatste posting (301) staat.
Nu nog Miley Cyrus, Lady Gaga, Kesha, Rihanna en Beyoncé en je hebt alle hellehoeren.quote:
Ik doe mee.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
alcoholisten allemaal![]()
ik neem nog wel een rokertje![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu nog Miley Cyrus, Lady Gaga, Kesha, Rihanna en Beyoncé en je hebt alle hellehoeren.![]()
Lekkerrrrrr!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:12 schreef Inodder het volgende:
Ik ga ook maar snel bier pakken....
Zonder begrijp ik jullie nog minder als met
Ik weet niet wat jij voor vriezer hebt... en of je het bier eerst tot kookpunt verwarmt had of niet maar...quote:
Ze heeft ook haar goeie kantenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
gisteravond ook al
toen moest er een groepje wachten met eten omdat ze eerst eten voor hem wilde
Nenene.. deze nogquote:Op zondag 25 mei 2014 22:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu nog Miley Cyrus, Lady Gaga, Kesha, Rihanna en Beyoncé en je hebt alle hellehoeren.![]()
Die was best vaak op de radio, of niet.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor vriezer hebt... en of je het bier eerst tot kookpunt verwarmt had of niet maar...
een goede vriezer (-18 -19) dan is hij na 5 minuutjes wel van kamertemperatuur op prima drinktemperatuur (6 graden) hoor.... Dus hij kan er idd uit!
Niet vaak genoegquote:Op zondag 25 mei 2014 22:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die was best vaak op de radio, of niet.
Aan hem hebben we dus ook nietsquote:
voor de titels zijn deze leuker jaquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:21 schreef Braindead2000 het volgende:
Gaan we onze halfwayparty nog vieren?
waar, wanneer, wiequote:Op zondag 25 mei 2014 22:21 schreef Braindead2000 het volgende:
Gaan we onze halfwayparty nog vieren?
Dat hoef ik allemaal niet te weten.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee alleen wat handwerk en tarzans![]()
toch Miek![]()
quote:
quote:
stream mag ookquote:Op zondag 25 mei 2014 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee nee maar wel allemaal roepen om pics dan
Ik wil het wel wetenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee nee maar wel allemaal roepen om pics dan
Ennnnn..... 2 negers!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee alleen wat handwerk en tarzans![]()
toch Miek![]()
Inodder heeft penisnijdquote:Op zondag 25 mei 2014 22:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Je hebt er geen fuck aan maar lief dattie is!
Ik denk stiekem dat ie zelf niet weet wat het isquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat ie zelf niet weet wat het is
Ik ben 1 x met een neger naar bed geweest, spiegel aan het plafondquote:
Knuppelsquote:Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik ben 1 x met een neger naar bed geweest, spiegel aan het plafondramde m zo in mn hoela.. heb 4 dagen niet kunnen zitten
![]()
Maar virtueel is het wel geinig hoor.
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik ben 1 x met een neger naar bed geweest, spiegel aan het plafondramde m zo in mn hoela.. heb 4 dagen niet kunnen zitten
![]()
sorry ik moest hardop lachenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef Miek37 het volgende:
[..]
![]()
Mag ik nu ook mee doen met die "lesbische" avontuurtjes?quote:
oooohhhh die is zo mooiquote:
Kijk 's Choco, weer zo'n liefie!quote:
van mij wel hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 22:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mag ik nu ook mee doen met die "lesbische" avontuurtjes?
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mag ik nu ook mee doen met die "lesbische" avontuurtjes?
Ik hoop niet dat de muziek stopt terwijl ik hem heb dan....quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat de muziek stopt terwijl ik hem heb dan....
Of is het niet een soort van stoelendans?
Ik haak af met die lesbo onzin.quote:
klopt weer helemaal, welkom isaxquote:Op zondag 25 mei 2014 22:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]![]()
Onderwerpen zijn anale seks en scharen. Welkom.
De Anale seks is geen probleem?quote:
geloof het ook jaquote:Op zondag 25 mei 2014 22:41 schreef isax het volgende:
och jullie ouwe lui moeten echt keer goed van achter genomen worden zo te zien
ze komen iets tekortquote:Op zondag 25 mei 2014 22:41 schreef isax het volgende:
Nee dat is zo dom gedoe, mannen lekker maken en afhaken. Ik doe er niet aan meequote:
fuck! stond de cam nog aan?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:41 schreef isax het volgende:
Waar zullen we het over hebben, Soury. Ik wil ook een ander topic.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is zo dom gedoe, mannen lekker maken en afhaken. Ik doe er niet aan mee
doen ze andersom ookquote:Op zondag 25 mei 2014 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
en inderdaad ff een ander onderwerpquote:Op zondag 25 mei 2014 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Niets ik ben moe, ik ga slapenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waar zullen we het over hebben, Soury. Ik wil ook een ander topic.
Had hij maar een klein piemeltje?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en inderdaad ff een ander onderwerp
heb je de finale al gezien van survivor, ik was erg teleurgesteld met de uitkomst
Zuurtje vertel, waar wil je het over hebben, de winst van Front National, het weer, de coupe in Thailand of wat je vanavond gegeten hebt? Zeg het maar hoor?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
nou nou nou, probeer ik het netjes te houdenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Had hij maar een klein piemeltje?
Vertel!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:45 schreef isax het volgende:
ik ben even aan het bijlezen enzo over utopia
die marije is fucked
humor tochquote:Op zondag 25 mei 2014 22:45 schreef isax het volgende:
ik ben even aan het bijlezen enzo over utopia
die marije is fucked
joey ist einer grose Strassenmädchen (ik spreek dus echt geen duits)quote:Op zondag 25 mei 2014 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
humor toch
dachten ze dat robin de slet was terwijl die zich goed gedragen heeft
komt onze maagd marije erin blijkt dat gewoon een slet te zijn
maar joey blijft de opper slet daaro
ja ik geniet wel van de streams hoor en als ik iets mis kijk ik de filmpjes welquote:Op zondag 25 mei 2014 22:49 schreef isax het volgende:
[..]
joey ist einer grose Strassenmädchen (ik spreek dus echt geen duits)
en ik vind het echt humor eerste klas![]()
ik dacht dat het een saaie doos was
Als iemand zuur is ben jij dat wel. Erg grappig ben je ook niet. Je hoeft niet op me te reageren hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:45 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zuurtje vertel, waar wil je het over hebben, de winst van Front National, het weer, de coupe in Thailand of wat je vanavond gegeten hebt? Zeg het maar hoor?
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand zuur is ben jij dat wel. Erg grappig ben je ook niet. Je hoeft niet op me te reageren hoor.
SC FIGHT!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand zuur is ben jij dat wel. Erg grappig ben je ook niet. Je hoeft niet op me te reageren hoor.
Bemoei je er niet mee, als die droge kortharige kut zo nodig in de aanval wil gaan.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, als die droge kortharige kut zo nodig in da aanval wil gaan.
Ik snap er geen zak vanquote:Op zondag 25 mei 2014 22:58 schreef isax het volgende:
http://www.rawfoodfestival.nl/
even vast in mijn agenda zetten dat ik dan zorg dat ik uit amsterdam ben![]()
ik ben dan misschien de afgelopen 12 jaar van alles geweest
maar raw food![]()
die matt monarch heeft mij geblokt op youtube omdat ik het gek vind hoe zijn kind word opgevoed
Volgens mij heeft ze het over een festival van Raw Food in Amsterdam.quote:
Oh fijn te wetenquote:Op zondag 25 mei 2014 23:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het over een festival van Raw Food in Amsterdam.
Blijkbaar is ze daar niet zo van, want ze wil dan niet in Amsterdam zijn.
Matt Monarch, blijkbaar iemand die pro raw food is, heeft haar geblocked op YT vanwege kritiek.
Zoiets denk ik.
die lui eten alleen rauw voedsel. over het algemeen dus een smootie van een liter, 30 bananen en een grote bak sla.quote:
Ja het moet blijkbaar.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja dat meisje wil dat even delen met ons, snoezig toch.
ik deel alles ik kan toch niet worden weggestemtquote:Op zondag 25 mei 2014 23:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja dat meisje wil dat even delen met ons, snoezig toch.
Ik lust je wel rauwquote:Op zondag 25 mei 2014 23:03 schreef isax het volgende:
[..]
die lui eten alleen rauw voedsel. over het algemeen dus een smootie van een liter, 30 bananen en een grote bak sla.
heeft een mega grote volging maar die lui zijn knettertje gek lijkt wel.
die man die gaat spreken heeft een baby bijvoorbeeld
kind eet alleen rauw voedsel enzo omdat het kind zo puur mogelijk moet zijn
ik snap het niet helemaal
ik ben aan het kijken welke festivals er allemaal zijn deze zomer.
Ik zou een antipsychoticum adviseren in deze, binnen een half uur is ie dan uit je hoofdquote:Op zondag 25 mei 2014 23:04 schreef Voxs het volgende:
Ik heb nu al een uur het Starwarsdeuntje in mijn hoofd
Ben je verplicht of doe je interessant op niks afquote:Op zondag 25 mei 2014 23:03 schreef isax het volgende:
[..]
die lui eten alleen rauw voedsel. over het algemeen dus een smootie van een liter, 30 bananen en een grote bak sla.
heeft een mega grote volging maar die lui zijn knettertje gek lijkt wel.
die man die gaat spreken heeft een baby bijvoorbeeld
kind eet alleen rauw voedsel enzo omdat het kind zo puur mogelijk moet zijn
ik snap het niet helemaal
ik ben aan het kijken welke festivals er allemaal zijn deze zomer.
haha zo erg is het nog niet. Net de film gezienquote:Op zondag 25 mei 2014 23:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zou een antipsychoticum adviseren in deze, binnen een half uur is ie dan uit je hoofd
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:04 schreef Voxs het volgende:
Ik heb nu al een uur het Starwarsdeuntje in mijn hoofd
quote:
Dat is waar daar valt niet mee te lullenquote:Op zondag 25 mei 2014 23:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik het leuker vind dat anale sex en lesbo onzin.
jij hebt ook rare zinnen af en toequote:Op zondag 25 mei 2014 23:06 schreef Soury het volgende:
Ben je verplicht of doe je interessant op niks af
Is dat zo, nog nooit eerder gehoordquote:
Er mist misschien een 'het' in je zin "op het niks af' "?quote:
Maar we gaan toch allemaal op het niks af?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er mist misschien een 'het' in je zin "op het niks af' "?
Er mist wel meer in mijn zinnenquote:Op zondag 25 mei 2014 23:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er mist misschien een 'het' in je zin "op het niks af' "?
Uiteindelijk wel jaquote:Op zondag 25 mei 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar we gaan toch allemaal op het niks af?
Huh? Dit begrijp ik serieus niet, ik heb mn best mn gedaan maar van nu af aan kan je van mij doodvallen.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom op dames, dit was een misverstand. Muis zag een aanval die er niet was. Kom op geef elkaar een dikke natte kusquote:Op zondag 25 mei 2014 23:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Huh? Dit begrijp ik serieus niet, ik heb mn best mn gedaan maar van nu af aan kan je van doodvallen.
I'll keep you my dirty little secretquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stotterquote:
Waar heb je het overquote:Op zondag 25 mei 2014 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom op dames, dit was een misverstand. Muis zag een aanval die er niet was. Kom op geef elkaar een dikke natte kus
Ah geeft niet hoor, ik kan wel tegen een stootje. Jij niet blijkbaar. Ga nu niet janken op niks af met je zuurtje en je uitlokkende post. Je hebt je best gedaan ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Huh? Dit begrijp ik serieus niet, ik heb mn best mn gedaan maar van nu af aan kan je van doodvallen.
Hoe bedoel je, aanval die er niet was? Ik durfde voorheen niet eens in de SC te reageren vanwege die zure mossel en net nu ik dacht dat we op 1 lijn zaten gaat ze me weer af lopen zeiken, ik ben er echt helemaal klaar mee met dat kutwijf.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom op dames, dit was een misverstand. Muis zag een aanval die er niet was. Kom op geef elkaar een dikke natte kus
Dat je snel in iets een aanval ziet, en vice versa en andersom en binnenstebuiten (ook wel een ommetje genoemd)quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah geeft niet hoor, ik kan wel tegen een stootje. Jij niet blijkbaar. Ga nu niet janken op niks af met je zuurtje en je uitlokkende post. Je hebt je best gedaan ja.
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:25 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, aanval die er niet was? Ik durfde voorheen niet eens in de SC te reageren vanwege die zure mossel en net nu ik dacht dat we op 1 lijn zaten gaat ze me weer af lopen zeiken, ik ben er echt helemaal klaar mee met dat kutwijf.
Nee de gifjes zijn belangrijker. Ik ik ben het er mee eensquote:
Waar heb jij het in godsnaam over zuurpruim, je wilde een ander onderwerp en ik droeg er een paar aan!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
ga door je bent er zo goed inquote:Op zondag 25 mei 2014 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee de gifjes zijn belangrijker. Ik ik ben het er mee eens
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee de gifjes zijn belangrijker. Ik ik ben het er mee eens
Uitlokkende post????? Verklaar je nader???quote:Op zondag 25 mei 2014 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah geeft niet hoor, ik kan wel tegen een stootje. Jij niet blijkbaar. Ga nu niet janken op niks af met je zuurtje en je uitlokkende post. Je hebt je best gedaan ja.
Op een nogal vriendelijke manier, met je zuurtje.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:33 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over zuurpruim, je wilde een ander onderwerp en ik droeg er een paar aan!
Kan je nagaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
En toch hè, heb ik tijden meegemaakt dat die muis nu aan de lamp in de rondte zwierde en naar alles trapte wat bewoog, maar ze is wat mild geworden
Ow die aanval kwam vanwege het lief bedoelde woord zuurtje!quote:Op zondag 25 mei 2014 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een nogal vriendelijke manier, met je zuurtje. [ afbeelding ]
even teruglezen, ik zal kijken of ik er nieuw leven in kan blazenquote:Op zondag 25 mei 2014 23:51 schreef Baconbus het volgende:
En zo stierf de zoveelste rel met potentie.
Ligt niet aan jou, ik ga pitten en dat pittige korthaar mens zit te broeien op revenge. Dat duurt me te lang allemaal. Gr gr Zuurtje.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:48 schreef Jian het volgende:
En toen was het stil, ga gerust verder hoor dames, ik zei alleen wat, niet schrikken, ik bemoei me verder nergens mee, want ...... u weet, Zwitserland
Verstandig. Ik ga op een afstandje staan lachen.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik voeg me wel ff bij Kamp Soury, anders wordt het niks
maar soury is tegen onze vieze praatquote:Op zondag 25 mei 2014 23:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarvan akte..quote:Op zondag 25 mei 2014 23:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
tegen, tegen, ... ze vindt het wat slaapverwekkend schat ik inquote:Op zondag 25 mei 2014 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar soury is tegen onze vieze praat![]()
nou vooruit dan, maar even maar he
dat kan ookquote:Op zondag 25 mei 2014 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
tegen, tegen, ... ze vindt het wat slaapverwekkend schat ik in
ik nu ookquote:Op zondag 25 mei 2014 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
tegen, tegen, ... ze vindt het wat slaapverwekkend schat ik in
Oostenrijk, ook genoteerd, heb ik nog medestanders of kan ik meteen aftaaien?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Verstandig. Ik ga op een afstandje staan lachen.
Als je de afwas gedaan heb mag je naar bed van mij.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:59 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oostenrijk, ook genoteerd, heb ik nog medestanders of kan ik meteen aftaaien?
sta achter jou maar bemoei me er liever niet meequote:Op zondag 25 mei 2014 23:59 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oostenrijk, ook genoteerd, heb ik nog medestanders of kan ik meteen aftaaien?
ach begin je eigen fobo, hobo!quote:Op maandag 26 mei 2014 00:00 schreef isax het volgende:
[..]
ben klaar met dit gezeik joh
altijd mij van alles noemen
maar foto? ho maar!
Paddo's?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:01 schreef Pavement het volgende:
Iemand nog bokworsten gegooid naar mensen verkleed als pieter post zittend op een opblaasbanaan die voorgetrokken worden door mayotreinen, dit zijn treinen ipv kool rijden op mayonaise. Niet fritesaus want dat is slecht voor de kabouters die aan het rennen zijn in de motor.
Dat is niet zo gek, het is hier 80% van de tijd slaapverwerkend en dat mag natuurlijk het is een Slow chat immers met de nadruk op "Slow" Bij de "oude, originele RLS SC" had je ook wel tijden dat je continue "op je hoede moest zijn" en op je woorden moest passen, leuk, maar ook wel vermoeiend soms.quote:
Hier word ik ook niet vrolijker van.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, het is hier 80% van de tijd slaapverwerkend en dat mag natuurlijk het is een Slow chat immers met de nadruk op "Slow" Bij de "oude, originele RLS SC" had je ook wel tijden dat je continue "op je hoede moest zijn" en op je woorden moest passen, leuk, maar ook wel vermoeiend soms.
Ja anders tieptje je zeau de letters doorelkaar en struikelde je over de leestekensquote:Op maandag 26 mei 2014 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, het is hier 80% van de tijd slaapverwerkend en dat mag natuurlijk het is een Slow chat immers met de nadruk op "Slow" Bij de "oude, originele RLS SC" had je ook wel tijden dat je continue "op je hoede moest zijn" en op je woorden moest passen, leuk, maar ook wel vermoeiend soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |