fuck! stond de cam nog aan?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:41 schreef isax het volgende:
och jullie ouwe lui moeten echt keer goed van achter genomen worden zo te zien
Waar zullen we het over hebben, Soury. Ik wil ook een ander topic.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is zo dom gedoe, mannen lekker maken en afhaken. Ik doe er niet aan mee
doen ze andersom ookquote:Op zondag 25 mei 2014 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
en inderdaad ff een ander onderwerpquote:Op zondag 25 mei 2014 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Niets ik ben moe, ik ga slapenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waar zullen we het over hebben, Soury. Ik wil ook een ander topic.
Had hij maar een klein piemeltje?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en inderdaad ff een ander onderwerp
heb je de finale al gezien van survivor, ik was erg teleurgesteld met de uitkomst
Zuurtje vertel, waar wil je het over hebben, de winst van Front National, het weer, de coupe in Thailand of wat je vanavond gegeten hebt? Zeg het maar hoor?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
nou nou nou, probeer ik het netjes te houdenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Had hij maar een klein piemeltje?
Vertel!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:45 schreef isax het volgende:
ik ben even aan het bijlezen enzo over utopia
die marije is fucked
humor tochquote:Op zondag 25 mei 2014 22:45 schreef isax het volgende:
ik ben even aan het bijlezen enzo over utopia
die marije is fucked
joey ist einer grose Strassenmädchen (ik spreek dus echt geen duits)quote:Op zondag 25 mei 2014 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
humor toch
dachten ze dat robin de slet was terwijl die zich goed gedragen heeft
komt onze maagd marije erin blijkt dat gewoon een slet te zijn
maar joey blijft de opper slet daaro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |