Nee de gifjes zijn belangrijker. Ik ik ben het er mee eensquote:
Waar heb jij het in godsnaam over zuurpruim, je wilde een ander onderwerp en ik droeg er een paar aan!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand zuur is ben jij dat wel. Erg grappig ben je ook niet. Je hoeft niet op me te reageren hoor.
ga door je bent er zo goed inquote:Op zondag 25 mei 2014 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee de gifjes zijn belangrijker. Ik ik ben het er mee eens
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee de gifjes zijn belangrijker. Ik ik ben het er mee eens
Uitlokkende post????? Verklaar je nader???quote:Op zondag 25 mei 2014 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah geeft niet hoor, ik kan wel tegen een stootje. Jij niet blijkbaar. Ga nu niet janken op niks af met je zuurtje en je uitlokkende post. Je hebt je best gedaan ja.
Op een nogal vriendelijke manier, met je zuurtje.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:33 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over zuurpruim, je wilde een ander onderwerp en ik droeg er een paar aan!
Kan je nagaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
En toch hè, heb ik tijden meegemaakt dat die muis nu aan de lamp in de rondte zwierde en naar alles trapte wat bewoog, maar ze is wat mild geworden
Ow die aanval kwam vanwege het lief bedoelde woord zuurtje!quote:Op zondag 25 mei 2014 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een nogal vriendelijke manier, met je zuurtje. [ afbeelding ]
even teruglezen, ik zal kijken of ik er nieuw leven in kan blazenquote:Op zondag 25 mei 2014 23:51 schreef Baconbus het volgende:
En zo stierf de zoveelste rel met potentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop