1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | #1 Ryan Hunter-Reay Andretti Autosport - Chevrolet #3 Helio Castroneves Team Penske - Chevrolet #4 J.R. Hildebrandt Panther Racing - Chevrolet #5 EJ Viso Andretti Autosport - Chevrolet #6 Seabstian Saveedra Dragon Racing - Chevrolet #7 Sebastien Bourdais Dragon Racing - Chevrolet #9 Scott Dixon Target Chip Ganassi Racing - Honda #10 Dario Franchitti Target Chip Ganassi Racing - Honda #11 Tony Kanaan KV Racing Technology - Chevrolet #12 Will Power Team Penske - Chevrolet #14 Takuma Sato A.J. Foyt Enterprises - Honda #15 Graham Rahal Rahal Letterman Lanigan Racing - Honda #16 James Jakes Rahal Letterman Lanigan Racing - Honda #18 Ana Beatriz Dale Coyne Racing - Honda #19 Justin Wilson Dale Coyne Racing - Honda #20 Ed Carpenter Ed Carpenter Racing - Chevrolet #22 Oriol Servia Panther DRR - Chevrolet #25 Marco Andretti Andretti Autosport - Chevrolet #27 James Hinchcliffe Andretti Autosport - Chevrolet #55 Tristan Vautier Schmidt Peterson Motorsports - Honda #67 Josef Newgarden Sarah Fisher Hartman Racing - Honda #77 Simon Pagenaud Schmidt Hamilton HP Motorsports - Honda #78 Simona di Silvestro KV Racing Technology - Chevrolet #83 Charlie Kimball Chip Ganassi Racing - Honda #98 Alex Tagliani Barracuda Racing - Honda |
1 2 3 4 5 6 7 8 | #2 AJ Allmendinger Team Penske - Chevrolet #?? Carlos Munez Andretti Autosport - Chevrolet #?? Ryan Briscoe Chip Ganassi Racing - Honda #?? Conor Daly A.J. Foyt Racing - Honda #?? Michael Jourdain jr. Rahal Letterman Lanigan Racing - Honda #?? Pippa Mann Dale Coyne Racing - Honda #?? Townsend Bell Panther - Chevrolet #?? Buddy Rice Schmidt Peterson Motorsports - Honda |
1 2 | #2 AJ Allmendinger Team Penske - Chevrolet (Barber, Long Beach, Indy 500) #17 Mike Conway Rahal Letterman Lanigan Racing - Honda (Long Beach) |
Nee dit is gevolg van eigen keuze. Niks aan te doen, had je maar anders moeten kiezen.quote:
ik hoop nog een rondje knallenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het nu voorbij is is het wel een hele matige racelaten we hopen dat het hiermee niet voorbij is.
Rode vlag brengt redding.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het nu voorbij is is het wel een hele matige racelaten we hopen dat het hiermee niet voorbij is.
Maar hier heeft hij mazzel...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dit is gevolg van eigen keuze. Niks aan te doen, had je maar anders moeten kiezen.
Gevolgen van eigen keuzes kunnen ook kut zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dit is gevolg van eigen keuze. Niks aan te doen, had je maar anders moeten kiezen.
Rijdt al sinds 2004, maar geen volledig seizoen gereden volgens Wikipediaquote:
Ja dat wel.quote:
Jawel, maar in dit geval weet je gewoon dat als er een neutralisatie komt, het over is.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gevolgen van eigen keuzes kunnen ook kut zijn
In die laatste paar ronden kan er best nog een neutralisatie komen.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel, maar in dit geval weet je gewoon dat als er een neutralisatie komt, het over is.
Behalve nu dan
Ja maar heeft Barber Dodge, F3000 en Indy Lights gereden dus wel een formule achtergrond.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Rijdt al sinds 2004, maar geen volledig seizoen gereden volgens Wikipedia
Ze zullen toch wel een backup driver geregeld hebben die eventueel kan starten?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
Kurt Busch zal minder blij zijn, want die heeft nu minder tijd om in Charlotte te komen
Het grafiekje net zei het al. Laatste jaren de laatste neutralisatie in ronde 200, 200, 200 en 198 ...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In die laatste paar ronden kan er best nog een neutralisatie komen.
Uiteraard. Ik weet dat zoiets wel vaker gebeurd is en dat er dan tijdens een caution gewisseld wordtquote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel een backup driver geregeld hebben die eventueel kan starten?
Stond keurig in beeld inderdaad. En toch heeft Renger al twee keer geroepen dat ze vorig jaar onder geel zijn gefinisht.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het grafiekje net zei het al. Laatste jaren de laatste neutralisatie in ronde 200, 200, 200 en 198 ...
Is ook best lastig natuurlijk, lezen, de race kijken en commentaar geven.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:02 schreef exile79 het volgende:
[..]
Stond keurig in beeld inderdaad. En toch heeft Renger al twee keer geroepen dat ze vorig jaar onder geel zijn gefinisht.
Dat was dan ook zo.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:02 schreef exile79 het volgende:
[..]
Stond keurig in beeld inderdaad. En toch heeft Renger al twee keer geroepen dat ze vorig jaar onder geel zijn gefinisht.
Nee, 198e ronde was het laast onder geel. Volgens de info die in beeld voorbij kwam. Of snap ik nu iets niet?quote:
Dat was wanneer er geel kwam.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:03 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nee, 198e ronde was het laast onder geel. Volgens de info die in beeld voorbij kwam. Of snap ik nu iets niet?
Nee, ik weet dat het bij de NASCAR wel regelmatig zo gebeurtquote:Op zondag 25 mei 2014 21:01 schreef Wombcat het volgende:
Zo'n herstart hebben ze niet zo vaak met de Indy, toch?
Ooooh, dat geel er kwam? Ik las het als dat het de laatste ronde was waarin er geel was. Op die fiets.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was wanneer er geel kwam.
Bovendien heb ik vorig jaar gekeken dus ik weet het 100% zeker.
Hebben ze daar niet gewoon een G-W-C? Dus dan kunnen ze ook meer ronden rijden dan gepland. Dat kan hier niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat het bij de NASCAR wel regelmatig zo gebeurt
Jepquote:Op zondag 25 mei 2014 21:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet gewoon een G-W-C? Dus dan kunnen ze ook meer ronden rijden dan gepland. Dat kan hier niet.
Ook, maar als in het slot een grote crash is dan leggen ze het stil, ruimen ze de boel op en finishen met een G-W-Cquote:Op zondag 25 mei 2014 21:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet gewoon een G-W-C? Dus dan kunnen ze ook meer ronden rijden dan gepland. Dat kan hier niet.
En gelukkig maar. De Indy 500 is 200 ronden. Dat moet altijd zo blijven.quote:
Bij Nascar heeft met Green-White Checkered. Dus min 2 Green laps zolang er geen crash gebeurd na White Flag. Het kan dus theoretisch meerdere malen gebeuren dat men na een yellow green gaat voor GWC en dat er dan een crash gebeurd en men opnieuw de GWC procedure ingaatquote:Op zondag 25 mei 2014 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat het bij de NASCAR wel regelmatig zo gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |