SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zou wel een stunt zijn want dan zijn ze er wel mooi vol ingetrapt.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Dat gezondheidgebeuren is volgens mij een dikke act van Marije
Die laptop was toch ook weer naar de klootzakkerij van de week?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:46 schreef Urb het volgende:
Er verdwijnen weer mailtjes.
Ron zei dat er bootcamp mailtjes waren maar Emil kan ze niet vinden.
Bingo...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:50 schreef Copycat het volgende:
Zou me niets verbazen als Ruud die bootcampmailtjes wegflikkert. Uit pure kift.
En Aike maar roepen is net een kleuterschool hierquote:Op zondag 25 mei 2014 20:50 schreef GekkePoes het volgende:
Aike en Gio zitten met uien op lege pakken te gooien
Nee, hij bedoelde.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:53 schreef Urb het volgende:
Emil blijft doorzeiken over Marije, hij vertelt nu in de keuken dat hij haar water weggooide om te kijken hoe ze reageerde "Niets mee te beleven"zegt ie over haar.
Volgens mij gebeuren er een heleboel dingen door Ruud uit pure kift. Dingen die wegraken (bijv. broek van Ron) of stuk zijn. Voorbeelden hoef ik niet te geven denk ik, maar er zijn ook dingen waar geen naamkaartje bij zit en dan verdenk ik hem er toch echt van.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:50 schreef Copycat het volgende:
Lukte me niet,krijg hem steeds niet in de juiste maat.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:53 schreef Joezi het volgende:
Wil iedereen in de COS even een UI aanmaken, bij voorbaat dank.
Nu meldt Emil weer dat Ruud een balk voor de bootcamp in het vuur heeft gegooid. Net zoiets. Die jongen ziet groen van jaloezie naar Emil toe.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:54 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Volgens mij gebeuren er een heleboel dingen door Ruud uit pure kift. Dingen die wegraken (bijv. broek van Ron) of stuk zijn. Voorbeelden hoef ik niet te geven denk ik, maar er zijn ook dingen waar geen naamkaartje bij zit en dan verdenk ik hem er toch echt van.
"Dr is gewoon niks geen lol mee te beleven" versta ik als ik terugluister.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:53 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde.
"Er is hier niets te beleven"
Hij deed het dus uit verveling.
stuur maar een link van een plaatje/gifje dat je wil, maak ik m op maatquote:Op zondag 25 mei 2014 20:55 schreef Marenda het volgende:
[..]
Lukte me niet,krijg hem steeds niet in de juiste maat.
http://resizepic.com dan 60x60 invullen dan opslaanquote:Op zondag 25 mei 2014 20:55 schreef Marenda het volgende:
[..]
Lukte me niet,krijg hem steeds niet in de juiste maat.
Hij ligt nu boos in de hangmat op stream 3quote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Paxcon het volgende:
Welke stream kijken jullie met Ron? Er gebeurt echt geen flikker bij mij
Marije krijgt de schuldquote:Op zondag 25 mei 2014 20:50 schreef Copycat het volgende:
Mooi. Kan ik met een gerust hart verder met The West Wing.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi. Kan ik met een gerust hart verder met The West Wing.
Was luid en duidelijkquote:Op zondag 25 mei 2014 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Ron: stelletje egoistische teringbende is het hier
Dit dus.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:59 schreef Mylene het volgende:
Ron mag van mij wel naar huis, wat een zeikerd zeg.
Dat is wel heel eng! Rekening houden met een ander!quote:Op zondag 25 mei 2014 20:59 schreef Blueheeler het volgende:
Ron is toch ziek? En niemand wil daar een beetje rekening mee houden?
Ja, hij moet zijn mond open doen ipv dat gesukkelquote:Op zondag 25 mei 2014 20:59 schreef Mylene het volgende:
Ron mag van mij wel naar huis, wat een zeikerd zeg.
Schoot hem een beetje verkeerd. dat de rest herrie maakte, terwijl hij op bed lag.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:59 schreef Paxcon het volgende:
Oh, de ZK heeft tegen Ron gezegd dat hij vroeg moest gaan slapen, morgen ochtend bloed prikken
Hoorde ik ook, twee zakken chips op een dag en de hele dag door drop.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
Hij eet toch ook heel slecht hoorde ik iemand zeggen? alleen maar chips enzo
De Tips van Lau.. Gaat een hit worden.quote:
De betweter van Utopiaquote:Op zondag 25 mei 2014 21:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG die arrogante klootviool bemoeit zich ook weer ergens mee.![]()
![]()
Wat een verbeelding heeft die kwal.
Ron doet het om de groep hechter te makenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:03 schreef Mylene het volgende:
Ga lekker thuis duizelig doen met je kut musical, opzouten ouwe bok.
Ja leuk, laten we alleen arrogante, egoïstische kleurters er in houden. Dat maakt het kijken een stuk aangenamer.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:03 schreef Mylene het volgende:
high school musical?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:03 schreef Mylene het volgende:
en gelijk heeft hij! een totaal respectloos, achterlijk gekkenhuis met alleen maar grote ego's en verder niemand die er "voor de groep" zit zoals ron zelf zegtquote:Op zondag 25 mei 2014 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Ron: stelletje egoistische teringbende is het hier
Isa moest es weten hoe die slangen over haar praten...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:04 schreef RVer het volgende:
Isa is opeens ook anti-Marije
die wil vriendjes worden met Bolle
Vervang Rienk maar door Charlotjequote:Op zondag 25 mei 2014 21:01 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Ruud, Billy en Rienk op de schopstoel en dan Ruud er uit
Marije en ook Emil hebben meermaals gezegd dat je toch zelf moet beginnen, maarja he anderen de schuld geven is makkelijker.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:05 schreef Ransjih het volgende:
isa had verwacht dat marije haar met sporten enz stabieler zou kunnen maken
Was toch al bekend?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:06 schreef Mylene het volgende:
Isa laat weer eens zien hoe ze met alle winden mee waait.
Emil blijft die eikels maar verdedigen, die wordt ook behoorlijk irritant.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:07 schreef Marenda het volgende:
Emil lul niet zo dom,Ron doet niks verkeerds.pak die domme wijven eens aan.
Ron is leuk
ook Ron is niet leukquote:Op zondag 25 mei 2014 21:07 schreef Marenda het volgende:
Ron is leuk
Wat ben je toch een lieverdje!quote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
stuur maar een link van een plaatje/gifje dat je wil, maak ik m op maat
en hij zegt de waarheid over ze. maar het komt niet door.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:07 schreef Marenda het volgende:
Ron is leuk
Excuse me?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Emil over Ron: Iemand moet gewoon het zand uit zijn vagina poetsen
De weg van de minste weerstand is dat, een man overtuigen gaat hem nog wel lukken, maar meerdere trekt hij niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:07 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Emil blijft die eikels maar verdedigen, die wordt ook behoorlijk irritant.
Nee, welkom in Utopiaquote:Op zondag 25 mei 2014 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit ik naar Vrouwenvleugel te kijken op stream 1?
Dat is nou jammer, nou ja misschien welquote:
Ik heb verder niet veel met Ron, maar hier heeft hij wel gewoon gelijk in.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:09 schreef GekkePoes het volgende:
Ron blijft ook maar aan één stuk doorlullen, en vind dat het feest gehalte te hoog is.
Wat een harses!quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:11 schreef Urb het volgende:
Billy over Marije "Bij Gio ook, heb ik van een kijker gehoord. Ik zal het vergelijken met skieen"
Twee stokken dus.![]()
Fijn dat je het uitlegtquote:Op zondag 25 mei 2014 21:11 schreef Urb het volgende:
Billy over Marije "Bij Gio ook, heb ik van een kijker gehoord. Ik zal het vergelijken met skieen"
Twee stokken dus.![]()
Beter, Marije for Presidentquote:Op zondag 25 mei 2014 21:11 schreef Urb het volgende:
Twee stokken dus.![]()
Kamp ILL dusquote:Op zondag 25 mei 2014 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura en Lot trekken Isa hun kamp ( Kamp wild) in .
Leuker dan rest daar en hij heeft gewoon gelijk: het zijn het ook tering mongolenquote:
wij zijn het helemaal eens. zelfde generatie waarschijnlijk. en een kwestie van opvoeding.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
Ron is misschien niet leuk en gezellig maar hij heeft wel gelijk. Nee dat stelletje vieze, egotrippers die liever geen reet uitvreten maar wel graag geld opmaken, die zijn gezellig.
Gelukkig heeft Ruud een knappe vriendinquote:Op zondag 25 mei 2014 21:13 schreef Ransjih het volgende:
billy denkt dat M ook achter ruud aan zit maar ruud vindt haar spuuglelijk, zegt hij
Dat zeg ik toch nergens?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Leuker dan rest daar en hij heeft gewoon gelijk: het zijn het ook tering mongolen
Of plotseling nu weer niet??
Eensquote:Op zondag 25 mei 2014 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
Ron is misschien niet leuk en gezellig maar hij heeft wel gelijk. Nee dat stelletje vieze, egotrippers die liever geen reet uitvreten maar wel graag geld opmaken, die zijn gezellig.
Kutwijven united, ik hoor Isa haar nare lach ook weerquote:Op zondag 25 mei 2014 21:13 schreef Ransjih het volgende:
billy denkt dat M ook achter ruud aan zit maar ruud vindt haar spuuglelijk, zegt hij
40 euro over balk gegooid, daar is Lot goed in.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:14 schreef PoezeligDing het volgende:
En die bolle vindt de hoelahoep een 'kut aankoop'.
Ik gok dat ze willen dat Isa met Marije van bed wisselt.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura en Lot trekken Isa hun kamp ( Kamp wild) in .
ik vind aan niemand daar een flikker aan.quote:
Wat ben ik blij dat dat is teruggekoppeld hahahaquote:Op zondag 25 mei 2014 21:11 schreef Urb het volgende:
Twee stokken dus.![]()
Groepkorting dan want iedereen heeft er 1 nodigquote:Op zondag 25 mei 2014 21:15 schreef Mylene het volgende:
Ron heeft eerder een psycholoog nodig dan een dokter.
Jammer dat er niet één sterk karakter in zit.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:15 schreef GekkePoes het volgende:
Wat zou Utopia saai zijn ,als we 15 mensen haden met een ritme en elke dag hetzelfde deden, allemaal tegelijk eten, de slaapkamer opruimen. en dan gaan schaken
.
Er zijn veel bewoners die dat veel harder nodig hebben dan Ronquote:Op zondag 25 mei 2014 21:15 schreef Mylene het volgende:
Ron heeft eerder een psycholoog nodig dan een dokter.
Deze mensen zijn uitbehandeld en niet meer te redden.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:16 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Groepkorting dan want iedereen heeft er 1 nodig
Ik heb vandaag een artikel gelezen over Narcisme, ze begintquote:Op zondag 25 mei 2014 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig weet Billy het toch weer zo te draaien dat het toch weer om haar gaat.
Ik heb vandaag een artikel gelezen over de kenmerken van Narcisme. Ze komt aardig in de buurt.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig weet Billy het toch weer zo te draaien dat het toch weer om haar gaat.
Klopt, zo zie ik het ookquote:Op zondag 25 mei 2014 21:16 schreef Luna1956 het volgende:
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat juist door Emil zijn afzwakkende houding de boel daar niet op gang te krijgen is. Elke keer 'relativeert' Emil alles weg.
Als Ruud iets flikt, strijkt hij ook elke keer over zijn hart. Ze zijn er vele voorbeelden te noemen. Degene, die echt willen, voelen zich zo langzamerhand machteloos staan. Emil heeft daar een beetje de 'leiders' rol gekregen, waardoor hij veel invloed heeft op het reilen zeilen daar.
De Mol heeft één complete afdeling van een psychiatrisch ziekenhuis opgekocht. En die zien we nu.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze mensen zijn uitbehandeld en niet meer te redden.
Mja dat dus psies, wederom gemiste kans.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:16 schreef Luna1956 het volgende:
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat juist door Emil zijn afzwakkende houding de boel daar niet op gang te krijgen is. Elke keer 'relativeert' Emil alles weg.
Als Ruud iets flikt, strijkt hij ook elke keer over zijn hart. Ze zijn er vele voorbeelden te noemen. Degene, die echt willen, voelen zich zo langzamerhand machteloos staan. Emil heeft daar een beetje de 'leiders' rol gekregen, waardoor hij veel invloed heeft op het reilen zeilen daar. Hij zou met deze rol veel meer kunnen bereiken, maar dan moet hij wel een keer mensen op dingen aan gaan spreken en het niet onder het matje vegen.
Ruud zei dat hij niet goed op beeld stond de nacht met Marije. Hij is meteen naar achter gedaan om het te vragenquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:18 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ruud zei dat hij niet goed op beeld stond de nacht met Marije. Hij is meteen naar achter gedaan om het te vragen
M.a.w. Emil is ook een zwakke hap. Dat klopt ook wel die laat over zich heen lopenquote:
Ik sta af te wassen met de koptelefoon op en ik voel Rons onmacht. Emil zwakt alles af wat hij probeert te vertellen. Een tijd terug met dat pikken van het kaas, was Emil daar ook boos over. Ron kaartte het aan tijdens het Centraal. Emil haakte daar meteen op in, maar maakte er een grapje van, waardoor Rons punt totaal niet gehoord is. Emil moet een keer te horen krijgen, dat hij ook eens een echte man moet gaan worden en geen watje.quote:
Ze had er niet aan gedacht dat ze zou moeten bewegen met dat dingquote:Op zondag 25 mei 2014 21:15 schreef houdjemond het volgende:
Hoelahoepje was toch voor dat varken? Is het nou weer niet goed?
Helemaal mee eens, mooi omschrevenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:19 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik sta af te wassen met de koptelefoon op en ik voel Rons onmacht. Emil zwakt alles af wat hij probeert te vertellen. Een tijd terug met dat pikken van het kaas, was Emil daar ook boos over. Ron kaartte het aan tijdens het Centraal. Emil haakte daar meteen op in, maar maakte er een grapje van, waardoor Rons punt totaal niet gehoord is. Emil moet een keer te horen krijgen, dat hij ook eens een echte man moet gaan worden en geen watje.
Daarom is het eigenlijk ook zo'n kutprogramma en heeft niemand een echte favoriet; alles wordt afgezwaktquote:Op zondag 25 mei 2014 21:19 schreef Urb het volgende:
Ruud is gewoon weggelopen bij frisdrank-kraam, geld lag er nog enzo. Maar dat is Ruud zegt Emil.
Oh ok dan he?
Walgelijkquote:Op zondag 25 mei 2014 21:19 schreef Blueheeler het volgende:
Dat is Ruud zegt Emil lachend. Alles van Ruud wordt goedgepraat.
Ja, dat dus.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:19 schreef Urb het volgende:
Ruud is gewoon weggelopen bij frisdrank-kraam, geld lag er nog enzo. Maar dat is Ruud zegt Emil.
Oh ok dan he?
Maar niet willen dat accepteren dat Ron Ron is...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:19 schreef Blueheeler het volgende:
Doet emil met alles en daardoor worden de frustraties onderling alleen maar groter denk ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:19 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik sta af te wassen met de koptelefoon op en ik voel Rons onmacht. Emil zwakt alles af wat hij probeert te vertellen. Een tijd terug met dat pikken van het kaas, was Emil daar ook boos over. Ron kaartte het aan tijdens het Centraal. Emil haakte daar meteen op in, maar maakte er een grapje van, waardoor Rons punt totaal niet gehoord is. Emil moet een keer te horen krijgen, dat hij ook eens een echte man moet gaan worden en geen watje.
Ja en neemt hierdoor totaal de verantwoordelijkheid niet. Hij wil wel die rol, maar wil deze niet echt vervullen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
M.a.w. Emil is ook een zwakke hap. Dat klopt ook wel die laat over zich heen lopen
Mss is dat dan juist wel de bedoeling? De kijkcyfers zakken behoorlijk dus dan maar DGK 2.0?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet emil met alles en daardoor worden de frustraties onderling alleen maar groter denk ik.
Huh? waarom? Om te saboteren?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:16 schreef Ransjih het volgende:
ron heeft 2 mails voor emil in zijn mapje gedaan
wel hoor team juf marijequote:Op zondag 25 mei 2014 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee joh die overleeft de volgende ronde gelukkig niet
En laura is er als de kippen bij,Lijkt me lachen voor alle Isa fans.Laura en Isa die in bed belandenquote:
Ik snap die consternatie ook niet. Volgens mij behandelde hij dat gesprek primaquote:Op zondag 25 mei 2014 21:22 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Emil het wel goed doen, houdt het vuurtje gaande.
Net als Gio en zijn gepruts.... "hij moet het nog leren"...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:19 schreef Blueheeler het volgende:
Ja, door Emil. Zouden ze hem niet zien als hun voorbeeld, dan zou het allemaal heel anders uitpakken.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Daarom is het eigenlijk ook zo'n kutprogramma en heeft niemand een echte favoriet; alles wordt afgezwakt
Hij heeft de mails in het mapje van Emil gedaan.quote:
Oh, dan al ?? was de reactie van Emilquote:Op zondag 25 mei 2014 21:22 schreef Dotteke het volgende:
Nou Nico gaat met de kerst aardperenpuree maken, dat \we het maar weten
Ron is niet eerlijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap die consternatie ook niet. Volgens mij behandelde hij dat gesprek prima
dat zou dan opzet zijn want niemand heeft iets in emils map te zoekenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:23 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Hij heeft de mails in het mapje van Emil gedaan.
Iemand anders heeft die blijkbaar weer verwijderd?
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:23 schreef mijntjexx het volgende:
Ze hebben het filmpje gezien!! van youtube. ze helpt joey en gio een handje!
Ja echt geholpen met dit gesprek heeft Emil Ron niet. Emil mag wel weg. Die heeft zijn 'ding' gedaan. Zijn rol is nu echt uitgespeeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar niet willen dat accepteren dat Ron Ron is...
Sterker nog: Ga vroeg naar bed en doe lekker rustig.
Gast, hij lag in bed!!!!
Hij komt er gewoon mee weg, wordt verder niets meegedaan. Ik begrijp dit echt niet!!!! Erger me er trouwens kapot aan.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:19 schreef Urb het volgende:
Oh ok dan he?
Klopt, maar als die frustraties op komen borrelen is Emil er weer als de kippen bij om dit recht te praten. Pfffffquote:Op zondag 25 mei 2014 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet emil met alles en daardoor worden de frustraties onderling alleen maar groter denk ik.
Liet ze haar tieten zien toen ze om het filmpje vroeg?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:23 schreef Flow3r het volgende:
Lot heeft het YT filmpje gezien waar Marije Gio en Joey een handje helpt?
en ze konden niet op youtube of mag princesje varken lot dt alleen welquote:Op zondag 25 mei 2014 21:23 schreef Flow3r het volgende:
"Ga maar YouTube-n"quote:Op zondag 25 mei 2014 21:24 schreef Dotteke het volgende:
O geweldig die koppen van Laura en Isa als ze verteld dat ze gehoord heeft dat Marije Joey en Gio tegelijk gesjord heeft
Jammer dat ze de streams nu wegdraaien bij hunquote:
en nu is Isa de baas en morgen weer iemand andersquote:Op zondag 25 mei 2014 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Kutwijven united, ik hoor Isa haar nare lach ook weer
Oeh!quote:Op zondag 25 mei 2014 21:23 schreef Flow3r het volgende:
Tot dat het een keer echt goed fout gaat.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:24 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Klopt, maar als die frustraties op komen borrelen is Emil er weer als de kippen bij om dit recht te praten. Pfffff
Nee, Ron is juist degene, die de boel daar een beetje op orde probeert te krijgen. Hij heeft vast gedacht. Voor deze weer weg zijn, zal ik ze maar even opbergen. Ron beseft misschien ook wel, wie de boel frustreert en saboteert.quote:
Het zou zomaar kunnenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:25 schreef Mylene het volgende:
Vanessa is een baan als nieuwslezeres aangeboden.
Radio Helmond?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:25 schreef Mylene het volgende:
Ja, op een radiozender voor doven en slechthorenden denk ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:25 schreef Mylene het volgende:
quote:
voor de AA nieuws zekerquote:Op zondag 25 mei 2014 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat ze de streams nu wegdraaien bij hun
OT Vanessa heeft een aanbod gehad om nieuwslezeres te worden zegt ze.
Ze heeft al heel veel aanboden gehad zegt ze
Nee juist niet. Hij dooft juist elk vuurtje. Elk normaal denkend mens had iemand op zijn flikker gegeven, als hij zijn gereedschap (tractor of balk enz enz) laat verdwijnen of vernielt. Het enige dat Emil zegt is 'ach.......' Ik vind dit juist vrij zwak en niet echt oplossend.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:22 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Emil het wel goed doen, houdt het vuurtje gaande.
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Gio zegt dat ze met z'n allen proberen hem te naaien. Dat ging kennelijk over de koeien want die kwamen meteen in beeld.
Als het niet waar is ,is dat vals.quote:
Ja zalvende woordenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot dat het een keer echt goed fout gaat.
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Gio zegt dat ze met z'n allen proberen hem te naaien. Dat ging kennelijk over de koeien want die kwamen meteen in beeld.
Dat het niet naar volledig naar buiten komt, dan is het niet gebeurtquote:Op zondag 25 mei 2014 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kon het me ook al niet voorstellen van Ron!quote:Op zondag 25 mei 2014 21:26 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nee, Ron is juist degene, die de boel daar een beetje op orde probeert te krijgen. Hij heeft vast gedacht. Voor deze weer weg zijn, zal ik ze maar even opbergen. Ron beseft misschien ook wel, wie de boel frustreert en saboteert.
Gio kan ook ontkennen dat het is gebeurd als het wel gebeurd is, hoeven ze de streams niet voor weg te draaien toch,quote:Op zondag 25 mei 2014 21:28 schreef mijntjexx het volgende:
Als de regie dit snel wegdoet dan is er dus niks gebeurd met gio en marije en willen ze het zo laten lijken nog. Anders zouden ze dit gesprek zker niet wegdraaien
Ja maar dit kunnen ze niet meer wegmoffelen nu vrees ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:28 schreef mijntjexx het volgende:
Als de regie dit snel wegdoet dan is er dus niks gebeurd met gio en marije en willen ze het zo laten lijken nog. Anders zouden ze dit gesprek zker niet wegdraaien
Ik denk dat hij zelf lag te rukkenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:29 schreef Urb het volgende:
[..]
En toch blijven het aparte bewegingen van Gio's hoofd als het niet waar is.
Ook maar een SL op Emil.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:29 schreef Blueheeler het volgende:
Gut Emil vind de acties van Andrea niet grappig, maar die van Ruud wel.
Emil is een teringhypocriet.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:29 schreef Blueheeler het volgende:
Andrea was gemeen en achterbak. Ruud is dom denk dat daar het verschil zitquote:Op zondag 25 mei 2014 21:29 schreef Blueheeler het volgende:
Ik probeer mee te luisteren op 360, maar is bijna neit te verstaan. Ruud staat er wel bij te prediken.. Dat vind ik nog het ergste bij dit soort zaken..quote:Op zondag 25 mei 2014 21:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja maar dit kunnen ze niet meer wegmoffelen nu vrees ik.
nee hoor 2 af en 8 erbij is lotjes mottoquote:Op zondag 25 mei 2014 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Bolle is weer flink aan de zuip vandaag. Dat zijn weer twee kilootjes erbij.
Die doet het bij mij niet op pcquote:Op zondag 25 mei 2014 21:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoor ze het er op de 360 buiten nog over hebben.
Tof hequote:Op zondag 25 mei 2014 21:32 schreef Dotteke het volgende:
Heremietiet, mogen we alleen dat gelul van Nico aan horen met de koesignalen
Ze heeft telkens een nieuwe broek nodig want die zit nog strak, verhult dus veel. Wordt nog een dure bedoening.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:31 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
nee hoor 2 af en 8 erbij is lotjes motto
Ja, dat was het volgens mij ook. Ik heb de beelden live gezien. Hij was zo dronken als een tor. Volgens mij deed hij het in zijn slaap. Hij zal wellicht opgewonden zijn geraakt van de geluiden vlak naast hem. Maar helemaal erbij met zijn hoofd was hij echt niet meer.quote:
De eerste keer wegklikken , dan weer opnieuw aanklikken.quote:
Meen je dat serieus? Als er een gemeen en achterbaks is dan is het Ruud wel.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:31 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Andrea was gemeen en achterbak. Ruud is dom denk dat daar het verschil zit
Verdeel en heers!quote:Op zondag 25 mei 2014 21:32 schreef Mylene het volgende:
Emil heeft van de week de boel aardig opgestookt door Dennis aan te sporen met Gio te praten. Dat escaleerde bijna met Gio die op Dennis wilde afstormen. Dat mensen niet zien dat hij juist subtiel olie op het vuur gooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |