Klopt, maar als die frustraties op komen borrelen is Emil er weer als de kippen bij om dit recht te praten. Pfffffquote:Op zondag 25 mei 2014 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet emil met alles en daardoor worden de frustraties onderling alleen maar groter denk ik.
Liet ze haar tieten zien toen ze om het filmpje vroeg?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:23 schreef Flow3r het volgende:
Lot heeft het YT filmpje gezien waar Marije Gio en Joey een handje helpt?
en ze konden niet op youtube of mag princesje varken lot dt alleen welquote:Op zondag 25 mei 2014 21:23 schreef Flow3r het volgende:
"Ga maar YouTube-n"quote:Op zondag 25 mei 2014 21:24 schreef Dotteke het volgende:
O geweldig die koppen van Laura en Isa als ze verteld dat ze gehoord heeft dat Marije Joey en Gio tegelijk gesjord heeft
Jammer dat ze de streams nu wegdraaien bij hunquote:
en nu is Isa de baas en morgen weer iemand andersquote:Op zondag 25 mei 2014 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Kutwijven united, ik hoor Isa haar nare lach ook weer
Oeh!quote:Op zondag 25 mei 2014 21:23 schreef Flow3r het volgende:
Tot dat het een keer echt goed fout gaat.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:24 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Klopt, maar als die frustraties op komen borrelen is Emil er weer als de kippen bij om dit recht te praten. Pfffff
Nee, Ron is juist degene, die de boel daar een beetje op orde probeert te krijgen. Hij heeft vast gedacht. Voor deze weer weg zijn, zal ik ze maar even opbergen. Ron beseft misschien ook wel, wie de boel frustreert en saboteert.quote:
Het zou zomaar kunnenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:25 schreef Mylene het volgende:
Vanessa is een baan als nieuwslezeres aangeboden.
Radio Helmond?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:25 schreef Mylene het volgende:
Vanessa is een baan als nieuwslezeres aangeboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |