SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zou wel een stunt zijn want dan zijn ze er wel mooi vol ingetrapt.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Dat gezondheidgebeuren is volgens mij een dikke act van Marije
Die laptop was toch ook weer naar de klootzakkerij van de week?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:46 schreef Urb het volgende:
Er verdwijnen weer mailtjes.
Ron zei dat er bootcamp mailtjes waren maar Emil kan ze niet vinden.
Bingo...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:50 schreef Copycat het volgende:
Zou me niets verbazen als Ruud die bootcampmailtjes wegflikkert. Uit pure kift.
En Aike maar roepen is net een kleuterschool hierquote:Op zondag 25 mei 2014 20:50 schreef GekkePoes het volgende:
Aike en Gio zitten met uien op lege pakken te gooien
Nee, hij bedoelde.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:53 schreef Urb het volgende:
Emil blijft doorzeiken over Marije, hij vertelt nu in de keuken dat hij haar water weggooide om te kijken hoe ze reageerde "Niets mee te beleven"zegt ie over haar.
Volgens mij gebeuren er een heleboel dingen door Ruud uit pure kift. Dingen die wegraken (bijv. broek van Ron) of stuk zijn. Voorbeelden hoef ik niet te geven denk ik, maar er zijn ook dingen waar geen naamkaartje bij zit en dan verdenk ik hem er toch echt van.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:50 schreef Copycat het volgende:
Lukte me niet,krijg hem steeds niet in de juiste maat.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:53 schreef Joezi het volgende:
Wil iedereen in de COS even een UI aanmaken, bij voorbaat dank.
Nu meldt Emil weer dat Ruud een balk voor de bootcamp in het vuur heeft gegooid. Net zoiets. Die jongen ziet groen van jaloezie naar Emil toe.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:54 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Volgens mij gebeuren er een heleboel dingen door Ruud uit pure kift. Dingen die wegraken (bijv. broek van Ron) of stuk zijn. Voorbeelden hoef ik niet te geven denk ik, maar er zijn ook dingen waar geen naamkaartje bij zit en dan verdenk ik hem er toch echt van.
"Dr is gewoon niks geen lol mee te beleven" versta ik als ik terugluister.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:53 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde.
"Er is hier niets te beleven"
Hij deed het dus uit verveling.
stuur maar een link van een plaatje/gifje dat je wil, maak ik m op maatquote:Op zondag 25 mei 2014 20:55 schreef Marenda het volgende:
[..]
Lukte me niet,krijg hem steeds niet in de juiste maat.
http://resizepic.com dan 60x60 invullen dan opslaanquote:Op zondag 25 mei 2014 20:55 schreef Marenda het volgende:
[..]
Lukte me niet,krijg hem steeds niet in de juiste maat.
Hij ligt nu boos in de hangmat op stream 3quote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Paxcon het volgende:
Welke stream kijken jullie met Ron? Er gebeurt echt geen flikker bij mij
Marije krijgt de schuldquote:Op zondag 25 mei 2014 20:50 schreef Copycat het volgende:
Mooi. Kan ik met een gerust hart verder met The West Wing.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi. Kan ik met een gerust hart verder met The West Wing.
Was luid en duidelijkquote:Op zondag 25 mei 2014 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Ron: stelletje egoistische teringbende is het hier
Dit dus.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:59 schreef Mylene het volgende:
Ron mag van mij wel naar huis, wat een zeikerd zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |