quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:18 schreef samthegreat5 het volgende:
De kogel is door de kerk: vanaf volgend jaar studiefinanciering --> leenstelsel.
Ik ook niet eigenlijk, helemaal niks zelfs. Zullen we holmaatjes worden?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef Awsom het volgende:
Iemand nog tips wat ik kan doen in m'n 8 weken zomervakantie? Naast de zuipvakantie heb ik nog niet veel op de planning staan
Je vergeet je autismequote:Op woensdag 28 mei 2014 20:19 schreef samthegreat5 het volgende:
1200 euro kwijtgescholden aan chronisch zieken. Is mijn psoriasis nog ergens goed voor![]()
Als jij goedkope vliegtickets naar Valencia/Miami/Sydney/Kuala Lumpur regelt gaan we op wereldreis, ik heb overal familie wonenquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk, helemaal niks zelfs. Zullen we holmaatjes worden?
Ik heb geen geldquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:31 schreef Awsom het volgende:
[..]
Als jij goedkope vliegtickets naar Valencia/Miami/Sydney/Kuala Lumpur regelt gaan we op wereldreis, ik heb overal familie wonen
hoop binnenkort wel mn A te hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:31 schreef Kostertjuh het volgende:
DEF Motortour? Of ben je van de vierwielerss
Ik heb geen motorrijbewijs, wel AMquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:31 schreef Kostertjuh het volgende:
DEF Motortour? Of ben je van de vierwielerss
Ik loop alweer vier afleveringen achterquote:
Werken. Zes weken voor je reis moet je boeken, dan zijn tickets het goedkoopst.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef Awsom het volgende:
Iemand nog tips wat ik kan doen in m'n 8 weken zomervakantie? Naast de zuipvakantie heb ik nog niet veel op de planning staan
stronglifts kut.,quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef Awsom het volgende:
als je tegenwoordig voor je 21e je A haalt mag je net met een opgevoerde brommer rijden, 11kwquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:32 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik heb geen motorrijbewijs, wel AM
[..]
Ik loop alweer vier afleveringen achter
Ik ben begonnen met B, zat toen op C en nu sinds NSS weer op B. Waarom ze me niet gewoon op B hebben laten staan is me een raadsel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:12 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Standaard voor manschappen is c tenzij verbindingsdienst of staffuncties.
Ik krijg nu a, ben benieuwd.
er zullen idd voor sommige dingen uitzonderingen zijn, maar manschappen hebben in beginsel een C screening. Maar je B screening is nu 10 jaar geldigquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:56 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met B, zat toen op C en nu sinds NSS weer op B. Waarom ze me niet gewoon op B hebben laten staan is me een raadsel.
Jij wilde toch sterk worden?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:06 schreef Awsom het volgende:
[..]
Of cardio?Ik wil nog een keer 3500meter rennen in die 12 minuten DCP haha
Dan moet je nog meer vreten....quote:
Ja begonnen voor off. luchtverkeersleiding. Toen men voor de NSS weer begon te roepen dat iedereen nieuw veiligheidsonderzoek moest invullen omdat al het personeel voor NSS op B moest zitten heb ik gelijk aangegeven dat ik daar naar mijn weten al op zat. Kreeg simpelweg te horen dat dat best zo kon zijn maar dat met mijn overstap van beroeps > reservist, KLu > KL alles weer soort van gereset is. Zelfde dat ik bijna een jaar zonder smaca heb gelopen omdat ik lekker van het kastje naar de muur werd gestuurd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:59 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
er zullen idd voor sommige dingen uitzonderingen zijn, maar manschappen hebben in beginsel een C screening. Maar je B screening is nu 10 jaar geldig
Jij was begonnen op de KMA toch?
Al word er in praktijk vaak niet eens naar screeningen gekeken heb ik gemerkt, behalve bij de eenheid waar ik nu zit. Daar word er mee omgegaan zoals t hoort, geen screening/nato clearance op de man? Dan kom je dr tijdens oefeningen niet in.
Gestopt met luchtverkeersleiding of niet door de selectie gekomen? Ik ben momenteel bezig met de selectieprocedure van LVNLquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:39 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Ja begonnen voor off. luchtverkeersleiding. Toen men voor de NSS weer begon te roepen dat iedereen nieuw veiligheidsonderzoek moest invullen omdat al het personeel voor NSS op B moest zitten heb ik gelijk aangegeven dat ik daar naar mijn weten al op zat. Kreeg simpelweg te horen dat dat best zo kon zijn maar dat met mijn overstap van beroeps > reservist, KLu > KL alles weer soort van gereset is. Zelfde dat ik bijna een jaar zonder smaca heb gelopen omdat ik lekker van het kastje naar de muur werd gestuurd.
Collega van mij net gedaan, laatste ronde eruit geknikkerd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:01 schreef Awsom het volgende:
[..]
Gestopt met luchtverkeersleiding of niet door de selectie gekomen? Ik ben momenteel bezig met de selectieprocedure van LVNL
Daar ben ik nog niet. Die capaciteitentest was wel pittig zeg, die van defensie is helemaal niks vergeleken daarmeequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:39 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Collega van mij net gedaan, laatste ronde eruit geknikkerd.
Studeer jij nou eerst maar eens af en haal een weet ik veel wat voor zelf verdiende baretquote:
Gaan we weerquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Studeer jij nou eerst maar eens af en haal een weet ik veel wat voor zelf verdiende baret
Bestaat daar een airsoft variant van?quote:
Alles bestaat een airsoft variant vanquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bestaat daar een airsoft variant van?
Ga je proberen te stoppen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:55 schreef AchJa het volgende:
Grappig dat elektrische roken... Vanochtend voor het eerst sinds gistermiddag weer een normaal shagje gehad en ik proef hem niet meer...
Nee, geld besparen... Stoppen is een gelopen race, dat gaat niet lukken.quote:
Dat had ik wel kunnen gokken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Alles bestaat een airsoft variant van
Tja zodra iets populair word krijg je dat geneuzel...quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, geld besparen... Stoppen is een gelopen race, dat gaat niet lukken.
Maar met mijn geluk zit er over een maand accijns op dat spul...![]()
Vroeger zei ik altijd als een pakje shag een tientje gaat kosten kap ik ermee... Maar ja dat was nog in de tijd dat een pakje Drum HFL 3.60 kostte...quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tja zodra iets populair word krijg je dat geneuzel...
Oh ik wist niet dat je in het traject voor officier zat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, geld besparen... Stoppen is een gelopen race, dat gaat niet lukken.
Maar met mijn geluk zit er over een maand accijns op dat spul...![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je in het traject voor officier zat.
Niet kunnen stoppen met roken is gewoon een gebrek aan discipline.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:21 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Als ik dit vol houd voel ik me vwb geld overhouden bijna kolonel...
In wil ook helemaal niet stoppen, vind het prima zo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Niet kunnen stoppen met roken is gewoon een gebrek aan discipline.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |