Tsja, MBO, verbaasd me niet in ieder geval. Maar ja, Engels is ook lang niet altijd zo'n populair vak. Hoe gaat het nu verder?quote:
Nja ik ga sowieso stoppen met die opleiding omdat ik weer terug bij de baas ga, maar toen het zeker was heb ik meteen de stekker eruit getrokken. Wilde ik vorige week al, maar ze 'smeekte' me om nog 1x te komen voor 1 examenklas. Dus ik stond daar met m'n blije bek, komen er 2 leerlingen opdagen van de 12. Kutvolkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:05 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Tsja, MBO, verbaasd me niet in ieder geval. Maar ja, Engels is ook lang niet altijd zo'n populair vak. Hoe gaat het nu verder?
Alles is voor Bassie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:35 schreef Awsom het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)weekend_workout.html
http://www.dumpert.nl/med(...)ectie_zien._ofzo.htm
Jeg elsker norske jenter
Alles. Vent stond altijd op standby. Ach, ben er stiekem ook niet rouwig omquote:
Waarom het je persoonlijk aantrekken? Liever 2 die wat willen leren dan 2+10 kutlui in je klas. Dan haal je pas echt weinig uit je voorbereidde les.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:08 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Nja ik ga sowieso stoppen met die opleiding omdat ik weer terug bij de baas ga, maar toen het zeker was heb ik meteen de stekker eruit getrokken. Wilde ik vorige week al, maar ze 'smeekte' me om nog 1x te komen voor 1 examenklas. Dus ik stond daar met m'n blije bek, komen er 2 leerlingen opdagen van de 12. Kutvolk
Die commentaren onder dat artikelquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:22 schreef AchJa het volgende:
Godsamme, wat is dit voor janksnol....
Zeurpiet...
Zie ook: Topmilitair vrijgesproken, ex-vrouw in hongerstaking
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die commentaren onder dat artikel
En dat gezanik in haar blog... maar liefst al 1 dag in hongerstaking...quote:
Whut?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dat gezanik in haar blog... maar liefst al 1 dag in hongerstaking...![]()
![]()
Zelfs vergelijkingen met Srebrenica worden niet geschuwd...
quote:Now I will start preparing dinner. I’m feeling again slightly nauseous so will drink some tea and hope it stops. I hadn’t really thought I would feel sick yet. I’m thinking I may discontinue the medications for my breast cancer as perhaps this is adding slightly to this feeling, although they are not medications that normally make one nauseous. And at this point it probably doesn’t really matter if I stay on it.
Ik hoop het, verlos de mensheid van deze travestiequote:Op woensdag 28 mei 2014 13:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Zou ze echt doorgaan tot dag 35 en zichzelf doodhongeren?
En wat nou als ze echt mishandeld is door de kolonel?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:08 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Ik hoop het, verlos de mensheid van deze travestie
Dan kan ze toch gewoon in hoger beroep?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En wat nou als ze echt mishandeld is door de kolonel?
Ja, maar ik doel meer op de bij voorbaat negatieve reacties over haar. Waarom zou ze zoiets verzinnen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kan ze toch gewoon in hoger beroep?
Omdat vrouw. En om de voogdij over de kinderen te krijgen bij de scheiding.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar ik doel meer op de bij voorbaat negatieve reacties over haar. Waarom zou ze zoiets verzinnen?
quote:
quote:As I related at one point to the Ministry of Defence, if an officer went out and strangled a woman on the streets of Kabul, the government would surely hold them accountable. It shouldn’t be acceptable on the streets of Kabul nor on the streets of the Netherlands. Of course there is a very unfortunate tradition of the MoD in trying to deny responsibility. One is sadly reminded of the Srebrenica massacre: http://www.theguardian.co(...)snia-and-herzegovina where in the Dutch government refused for ten years to take responsibility. Finally, a Dutch attorney won the case. It is difficult to believe that the Dutch government and their respective MoD think denying responsibility is in their best interest. High profile cases like this, which are protracted, make them look incredibly irresponsible.
Ik geloof daar niet in (en de rechter schijnbaar ook niet), het narcisme druipt ook van dat blog van haar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En wat nou als ze echt mishandeld is door de kolonel?
Yup, van Harskamp is ook definitief bedankt voor de bewezen diensten kreeg ik vandaag te horen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:23 schreef Bouke-p het volgende:
En als t OM die kolonel ergens op kon pakken hadden ze dat echt wel gedaan.
Die figuren laten echt geen kans liggen om een militair aan te pakken.
Tering.quote:
Onder een artikel over van Harskamp:quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, van Harskamp is ook definitief bedankt voor de bewezen diensten kreeg ik vandaag te horen.
quote:Daarom is hij juist uitgezonden. Zoiets doen ook alleen maar zielige figuren.
02-05-2011 om 12:41 uur | geertvanderlinden
Nou nee hoor, juist van Harskamp heeft veel media aandacht gekregen en wist zich ook ondersteund door verschillende hoge officieren BD en in actieve dienst, ook de NOV stond achter hem en heeft daar regelmatig over geschreven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Als het een hoge officier betreft is het: ''ja, maar als we hem vrijspreken moeten we het ook bij lagere rangen door de vingers zien, ja dan krijgen we klassenjustitie'' maar ondertussen zijn er tientallen soldaten en korporaals vrijgesproken van veel ergere misdrijven.
Fucking omgekeerde klassenjustitie..
De VGB van deze zoon van oostblok vluchtelingen en dissidenten is nog steeds niet ingetrokken raar genoegquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou nee hoor, juist van Harskamp heeft veel media aandacht gekregen en wist zich ook ondersteund door verschillende hoge officieren BD en in actieve dienst, ook de NOV stond achter hem en heeft daar regelmatig over geschreven.
Er zijn ondertussen legio lagere rangen het hek over gesodemieterd wegens intrekking VGB... van Harskamp is geen uitzondering en zeker geen geval van omgekeerde klasse justitie.
Ik had juist verwacht dat ze bij de behandeling van deze zaak het hele VGB beleid eens onder de loep zouden nemen, tegenwoordig wordt je VGB al ingetrokken als je getrouwd bent met een Turkse vrouw...
Trouw dan met een Turkse. Opgelost.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De VGB van deze zoon van oostblok vluchtelingen en dissidenten is nog steeds niet ingetrokken raar genoeg
Ja, dat weet ik. Maar was gekscherend.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:43 schreef Bouke-p het volgende:
Hangt ook af van de hoogte van je screening he![]()
Jij zal een c screening hebben das heel wat anders dan een a screening.
B volgensmijquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:43 schreef Bouke-p het volgende:
Hangt ook af van de hoogte van je screening he![]()
Jij zal een c screening hebben das heel wat anders dan een a screening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |