quote:Op zondag 25 mei 2014 20:21 schreef BredeBroeder het volgende:
En ja, ik ga ook nog naar Salou maar daar heeft het niks mee te maken, wel handig ofc.
Gaat je zusje mee?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ga jij maar naar de vlindertjes in brabant ofzo
Die is na t uit de hand lopen van het wespengifuitzuigfeest tijdelijk uit logeren in een blijf van mn lijf huis.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:27 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Die is na t uit de hand lopen van het wespengifuitzuigfeest tijdelijk uit logeren in een blijf van mn lijf huis.
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:27 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Die is na t uit de hand lopen van het wespengifuitzuigfeest tijdelijk uit logeren in een blijf van mn lijf huis.
JTF-2 is er al ff bezig. Al voordat het trieste social media gejank begon.quote:
Gewoon lekker poko poko doen, op de terugweg lekker ff langs de Ikea ofzo zodat je dag niet naar de gallemiezen isquote:
Qua weer had je niet beter kunnen zitten.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:31 schreef WWolfy het volgende:
Mogguh, weer thuis na een weekje amstelmeer. Het was leuk maar ik ben nog steeds doodop
Wanneer het niet waaide scheen de zon wel, en omgekeerd. Was echt perfect. Gister was 't mooi zeilen, dag ervoor windsurfen. Ik heb een goeie week gehadquote:Op maandag 26 mei 2014 09:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Qua weer had je niet beter kunnen zitten.
Kiel vi fartas?quote:
Esti singarda.quote:
Klote taal. Ben blij dat het nooit is ingevoerd.quote:
Ik spreek het niet. Maar als Russisch wordt ingevoerd red ik me welquote:Op maandag 26 mei 2014 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klote taal. Ben blij dat het nooit is ingevoerd.
Nog even geduld dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik spreek het niet. Maar als Russisch wordt ingevoerd red ik me wel.
Zaad.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:01 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat de neuk is cago trouwens, leche is melk..
Schijt'n.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:01 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat de neuk is cago trouwens, leche is melk..
Ja, heerlijke characters.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:33 schreef WWolfy het volgende:
Is wolfenstein trouwens goed? Ben nu aan 't downloaden met 5 MB/s.
Wat een monster van een filegrootte is dat trouwens, fuck
Yup, bazenspel. Krijg weer het oldskool gevoel wat ik bij bv Half Life ook had.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:33 schreef WWolfy het volgende:
Is wolfenstein trouwens goed? Ben nu aan 't downloaden met 5 MB/s.
Wat een monster van een filegrootte is dat trouwens, fuck
Onder uit de zak krijgen van Rufus omdat je hem niet gekozen hebt...quote:Op maandag 26 mei 2014 12:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, heerlijke characters.
Ben nu alleen stuck in het onderzeeboot level
Fergus bedoel je. Ja inderdaad: ''HIJ WAS NOG JONG, IK WAS KLAAR OM TE STERVEN!!''quote:Op maandag 26 mei 2014 12:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Onder uit de zak krijgen van Rufus omdat je hem niet gekozen hebt...
Die ja... auto spelling...quote:Op maandag 26 mei 2014 12:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Fergus bedoel je. Ja inderdaad: ''HIJ WAS NOG JONG, IK WAS KLAAR OM TE STERVEN!!''
Ik heb ook vrijdag een tentamenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:43 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Gotver waarom brengen jullie mij nou op het idee op Wolfenstein te downloaden terwijl ik moet studerenHeb RtCW helemaal grijs gespeeld. Mein Leben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |