Logisch ook wel denk ik, omdat vrijwel iedereen is begonnen met monogame relaties.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoel dat de meeste mensen die een open relatie oid hebben volgens mij prima begrijpen dat mensen dat niet willen en vinden dat liefde en seks onlosmakelijket elkaar vebonden zijn, maar dat mensen die monogaam zijn meer moeite hebben te begrijpen dat mensen wél seks willen met anderen als ze in een relatie zitten.
Het is sowieso moeilijk om een standpunt van een ander echt te begrijpen, laat staan te accepterenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoel dat de meeste mensen die een open relatie oid hebben volgens mij prima begrijpen dat mensen dat niet willen en vinden dat liefde en seks onlosmakelijket elkaar vebonden zijn, maar dat mensen die monogaam zijn meer moeite hebben te begrijpen dat mensen wél seks willen met anderen als ze in een relatie zitten.
Heb ik echt geen moeite mee hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
Het is sowieso moeilijk om een standpunt van een ander echt te begrijpen,
Ik geloof dat ik eigenlijk altijd wel open stond voor mensen die iets anders doen dan normaal (dus ook relaties)quote:Op zondag 25 mei 2014 20:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Logisch ook wel denk ik, omdat vrijwel iedereen is begonnen met monogame relaties.
Dat is mooi.quote:
Dat geloof ik direct.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mensen kunnen echt heel apart (en negatief) reageren als je zegt dat je niet monogaam bent hoor.
Goed bezigquote:Op zondag 25 mei 2014 20:10 schreef PeterPastoor het volgende:
Nou de middagdate was meer dan geslaagd hoor! Donderdag de tweede date, weer een overdagdate!
Quoted for truthquote:Op zondag 25 mei 2014 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gezelligquote:Op zondag 25 mei 2014 20:12 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar een soort van museum.
oh museum dates zijn cool!quote:Op zondag 25 mei 2014 20:12 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar een soort van museum.
psst, je hebt de verkeerde aapquote:Op zondag 25 mei 2014 20:23 schreef Weissfrau het volgende:
Weiss! Wat doe jij hier? Je hebt mij toch?!
Zolang elke partij er van op de hoogte is en er achter staat lijkt mij het oke...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:17 schreef Weissman het volgende:
En sylv, dat die 2 mensen elkaar niet begrijpen is nog ok.
Maar als iemand zegt dat iets in mijn relatie niet goed zit of dat er niet genoeg liefde is tussen mij en mijn geliefde, dan vraag ik me dus echt af waar die persoon dat op baseert.
huh.... andere nick genomen?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:23 schreef Weissfrau het volgende:
Weiss! Wat doe jij hier? Je hebt mij toch?!
Negen van de tien vertellen je dat echt niet hoor, daar kom je op een gegeven moment pas achter (meestal is het dan al te laat en is je kans verkekenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zolang elke partij er van op de hoogte is en er achter staat lijkt mij het oke...
Indien ik iemand echt aan het "daten" ben dan vind ik het wel zo gepast als ik weet of ik wel of niet de enige ben... dan kan ik altijd nog kiezen of ik dat wel of niet wat vind....
Heel mooi toch, weet je gelijk dat je er niks aan hebt.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Negen van de tien vertellen je dat echt niet hoor, daar kom je op een gegeven moment pas achter (meestal is het dan al te laat en is je kans verkeken). Om een voorbeeld te geven, wilde iets afspreken en door omstandigheden aan beide zijde ging dat niet.. tijd later ging het wel, vroeg ze waarom ik af wilde spreken.. Ja Duh, 20 alarmbellen gingen af en helaas pindakaas, ze was al aan het daten met een ander
.
Dit is heel wat anders, maar goedquote:Op zondag 25 mei 2014 21:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Negen van de tien vertellen je dat echt niet hoor, daar kom je op een gegeven moment pas achter (meestal is het dan al te laat en is je kans verkeken). Om een voorbeeld te geven, wilde iets afspreken en door omstandigheden aan beide zijde ging dat niet.. tijd later ging het wel, vroeg ze waarom ik af wilde spreken.. Ja Duh, 20 alarmbellen gingen af en helaas pindakaas, ze was al aan het daten met een ander
.
Als je doelt op polygamie enzo, moet ieder voor zich weten, mijn ding is het niet iig. Op het moment dat je buiten je eigen relatie gaat zoeken naar seks dan is er iets goed mis in je relatie (ja, ik ben ouderwets, sue mequote:
dat hoeft dus niet. Je hebt ook geen enkele reden om daar vanuit te gaan, anders dan een 'gevoel'.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Als je doelt op polygamie enzo, moet ieder voor zich weten, mijn ding is het niet iig. Op het moment dat je buiten je eigen relatie gaat zoeken naar seks dan is er iets goed mis in je relatie (ja, ik ben ouderwets, sue me).
ooit vremdgegaan? Of bedrogen?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jongens en meisjes, dit is fok. Een korte blik op de lijst R&P topics leert dat complete werelden al ineen storten als de ander ook maar zoiets doet als praten met iemand van het andere geslacht. Verwacht geen nuance hier.
En wat mezelf betreft; altijd monogame relaties gehad. Werkelijk geen idee of het uiteindelijk mijn ding zou blijken te zijn. Ik zie er wel wat voordelen aan, toegegeven.
Nooit vreemdgegaan, wel bedrogen.quote:
ik snap helemaal niet waarom je voor het een, tegen het ander zou moeten zijn, het moet toch allebei gewoon kunnen?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:46 schreef Rickario het volgende:
Nog date ervaringen?
Hier blijft toch onenigheid over bestaan
#teammonogaam
Ik zie ook echt niet hoe dat iets met het eerdere onderwerp te maken hadquote:
Ja alhoewel ik het misschien al naar het volgende stadium is. Scharrelen en misschien zelfs al soort van relatie. Gister wat gegeten en naar de film geweest.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:46 schreef Rickario het volgende:
Nog date ervaringen?
#teammonogaam
Alles is een vorm van een relatie: daten, scharrelen, gewoon neukenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja alhoewel ik het misschien al naar het volgende stadium is. Scharrelen en misschien zelfs al soort van relatie. Gister wat gegeten en naar de film geweest.
Scharrelen?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja alhoewel ik het misschien al naar het volgende stadium is. Scharrelen en misschien zelfs al soort van relatie. Gister wat gegeten en naar de film geweest.
Eens. Zo lang je maar weet van elkaar hoe je er in staat. Anders kom je in de bedrogen situatie uit waar H_J het over heeft.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap helemaal niet waarom je voor het een, tegen het ander zou moeten zijn, het moet toch allebei gewoon kunnen?
Nah. Ik zie maar af van mijn would be rebound date denk ik. Die is net een paar dagen voor mijn echec met krullenbol v. 2.0 geditched door haar date met wie het eigenlijk al net wat meer was geworden. Iedere keer als ik daar een berichtje van krijg stort ze haar hart uit over die knul, en dat ze hem zo mist, niet kan begrijpen dat het zo gelopen is bladieblaquote:Op zondag 25 mei 2014 21:46 schreef Rickario het volgende:
Nog date ervaringen?
#teammonogaam
Om nog maar te zwijgen over dat polygamie heel wat anders is dan een open relatie.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zie ook echt niet hoe dat iets met het eerdere onderwerp te maken had
al geneukt dus?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ken een paar "stellen" die polygamie erop na houden en bijna allemaal leven ze als broer en zus, langs elkaar heen, uit elkaar gaan kost teveel, dus blijven ze bij elkaar.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat hoeft dus niet. Je hebt ook geen enkele reden om daar vanuit te gaan, anders dan een 'gevoel'.
Of kun je het onderbouwen?
dat is niet waar.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef Rickario het volgende:
[..]
Eens. Zo lang je maar weet van elkaar hoe je er in staat. Anders kom je in de bedrogen situatie uit waar H_J het over heeft.
Ja, mijn geluk met vrouwen. Maar ik dacht dat je een of andere conclusie zou trekken gebaseerd op die open relatie discussie.quote:
Bij mij valt polygamie en een open (rondneuk relatie; want dat is hetquote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over dat polygamie heel wat anders is dan een open relatie.
En mensen die zeggen "ouderwets" te zijn vergeten dat monogamie iets is van de laatste paar honderd jaar
En dit is waar. Absoluut geen open relatie type was dat.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is niet waar.
Iemand die vreemdgaat, staat niet per definitie open voor een open relatie en het is oook niet zo dat diegene er perse anders over denkt. Dat zijn ook twee totaal verschillende dingen.
Ik ken er meer dan een paar en voor hen werkt het helemaalquote:Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ken een paar "stellen" die polygamie erop na houden en bijna allemaal leven ze als broer en zus, langs elkaar heen, uit elkaar gaan kost teveel, dus blijven ze bij elkaar.
Nu maar weer on topic
je kent een paar stellenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ken een paar "stellen" die polygamie erop na houden en bijna allemaal leven ze als broer en zus, langs elkaar heen, uit elkaar gaan kost teveel, dus blijven ze bij elkaar.
Nu maar weer on topic
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Bij mij valt polygamie en een open (rondneuk relatie; want dat is het) relatie onder dezelfde noemer.
nee hoor, ik vroeg het me gewoon afquote:Op zondag 25 mei 2014 21:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, mijn geluk met vrouwen. Maar ik dacht dat je een of andere conclusie zou trekken gebaseerd op die open relatie discussie.
een open relatie hebben en rondneuken zijn óók al verschillende dingen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Bij mij valt polygamie en een open (rondneuk relatie; want dat is het) relatie onder dezelfde noemer.
Dat jij en anderen er anders instaan is je goed recht, lekker doen
Zolang je maar gelijkwaardig in de relatie staat.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Alles is een vorm van een relatie: daten, scharrelen, gewoon neuken
Zodra je iemand wat vaker ziet is het een of andere vage vorm van een relatie (vind ik)
En ik vind dat verschillende soorten relaties (zelfs verschillende soorten van liefde) prima naast elkaar kunnen bestaan
Wat zou ik het dan moeten noemen? Daten/scharrelen/relatie?quote:
Dat nog nietquote:
Om even een Van Gaaltje te doen; ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Dat jij en anderen er anders instaan is je goed recht, lekker doen
Andersom; ik zo slim en jij zo domquote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Om even een Van Gaaltje te doen; ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
Zelfs dat hoeft niet eens. Waarom zou alleen gelijkwaardigheid kunnen werken? Ik hou er persoonlijk wel van maar als 2 mensen daar nou niet van houden en daar lekker samen een weg in vinden?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zolang je maar gelijkwaardig in de relatie staat.
Het is maar een mening, ik zie dat de polygamisten zich meteen aangevallen voelen en in de verdediging schieten..quote:Op zondag 25 mei 2014 21:59 schreef habitue het volgende:
Ik snap gewoon niet dat je niet kunt begrijpen dat het voor anderen wel kan werken. Ik ben ook niet zo van de open relatie omdat ik denk dat ik er niet tegen zou kunnen, maar om dan te beweren dat mensen die een open relatie hebben er echt wat goeds mis zit in hun relatie vind ik echt bewijzen dat je het empathisch vermogen hebt van een ei, sorry.
Weet ik niet. Bij een scharrel wordt geneukt.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Wat zou ik het dan moeten noemen? Daten/scharrelen/relatie?
[..]
Dat nog niet
Goed bezig!quote:Op zondag 25 mei 2014 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nah. Ik zie maar af van mijn would be rebound date denk ik. Die is net een paar dagen voor mijn echec met krullenbol v. 2.0 geditched door haar date met wie het eigenlijk al net wat meer was geworden. Iedere keer als ik daar een berichtje van krijg stort ze haar hart uit over die knul, en dat ze hem zo mist, niet kan begrijpen dat het zo gelopen is bladiebla
Heb ik niet zo'n trek in, dat gejank. Doe ik bij haar ook niet.
Denken dat je in dit topic medestanders kan vinden...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Andersom; ik zo slim en jij zo dom
Uhm, je zegt dat er iets mis is met mijn relatie omdat ik anders dan jou denk.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het is maar een mening, ik zie dat de polygamisten zich meteen aangevallen voelen en in de verdediging schieten..
Niemand schiet in de verdediging, mensen raken alleen enorm geïrriteerd door de ongefundeerde manier waarop je probeert te discussiërenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het is maar een mening, ik zie dat de polygamisten zich meteen aangevallen voelen en in de verdediging schieten..
er moet iets mis zijn met je relatie als die open is, is geen mening, dat is een vooroordeel.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Een scharrek is iemand waarmee je seks hebt. Geen seks is geen scharrel. Dan us t hoogstens daten en evt een relatie.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Wat zou ik het dan moeten noemen? Daten/scharrelen/relatie?
[..]
Dat nog niet
Klopt het is idd maar een mening. Een hele slechte gefundeerde mening welteverstaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heb je al aan 'r tieten gezeten, Tijn? Of gaat dat ook weer 36 dates duren?quote:
Thanx brah.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denken dat je in dit topic medestanders kan vinden...
Voor de grap wel eens doen... ben benieuwd wat voor date daar uit komtquote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nah. Ik zie maar af van mijn would be rebound date denk ik. Die is net een paar dagen voor mijn echec met krullenbol v. 2.0 geditched door haar date met wie het eigenlijk al net wat meer was geworden. Iedere keer als ik daar een berichtje van krijg stort ze haar hart uit over die knul, en dat ze hem zo mist, niet kan begrijpen dat het zo gelopen is bladiebla
Heb ik niet zo'n trek in, dat gejank. Doe ik bij haar ook niet.
40 datesquote:Op zondag 25 mei 2014 22:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je al aan 'r tieten gezeten, Tijn? Of gaat dat ook weer 36 dates duren?
Of anders gezegd eenzelfde verwachtingspatroon hebben. Als de een alleen wil scharrelen en de ander wil een serieuze relatie gaat dat nooit werken. bv.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zelfs dat hoeft niet eens. Waarom zou alleen gelijkwaardigheid kunnen werken? Ik hou er persoonlijk wel van maar als 2 mensen daar nou niet van houden en daar lekker samen een weg in vinden?
Thnxquote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef Rickario het volgende:
Laat ik me verder maar niet uitlaten over polygamie/open relaties. Voor mij zal het niet werken. Daarom hoop ik ook niet iemand te treffen bij het daten die er wel zo in staat.
Verder mag iedereen wat mij betreft doen en laten wat hij wil. Al snap ik niet waarom men zo aanvallend reageert als iemand zich niet kan vinden in open relaties
[..]
Goed bezig!
Ah ja daar kan ik me wel in vindenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
Of anders gezegd eenzelfde verwachtingspatroon hebben. Als de een alleen wil scharrelen en de ander wil een serieuze relatie gaat dat nooit werken. bv.
Hoe kom je er dan bij om het scharrelen te noemen?quote:
Klinkt beterquote:Op zondag 25 mei 2014 22:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan bij om het scharrelen te noemen?
O ja. Highfiven met El_Thijs enzo. Nu snap ik het.quote:
Helaas een keer zoiets mee gemaakt. Zij had een ander verwachtingspatroon.quote:
Het beestje moet een naam hebbenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan bij om het scharrelen te noemen?
Noem het firstdatenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas een keer zoiets mee gemaakt. Zij had een ander verwachtingspatroon.
[..]
Het beestje moet een naam hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:16 schreef Rickario het volgende:
[..]
Noem het firstdaten
Daten klinkt toch beter dan. Donderdag ga ik haar weer zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Let me have my 15 minutes of famequote:Op zondag 25 mei 2014 22:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Sinds Tijn heeft gezoend flaneert hij wel als een soort baron met pijp en kamerjas rond in dit topic valt me op.
Bijzonder om te zien.
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Sinds Tijn heeft gezoend flaneert hij wel als een soort baron met pijp en kamerjas rond in dit topic valt me op.
Bijzonder om te zien.
Zal binnenkort ook wel met advies gaan strooien in de PUA-reeks. Mark my words.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Bijzonder om te zien.
Mijn pener is toch echt groterquote:
zooo groot zal ie toch niet zijn?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:29 schreef Rickario het volgende:
Manmanman het escaleert weer eens uit de klauwen
Dat vermoedde ik al. En nee, nog steeds geen rebound hier. Die crush neemt nog steeds ruimte in en weigert te vertrekken.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor de grap wel eens doen... ben benieuwd wat voor date daar uit komt
Elkaars rebound zijn![]()
Ff terzijde ....Een rebound nemen, schijnt trouwens aan te raden te zijn <<< ik verzin het niet, lees het ook maar net
Zo loop ik altijd door mijn huis, daar hoef ik niet voor te zoenen.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Bijzonder om te zien.
Welke crushquote:Op zondag 25 mei 2014 23:33 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. En nee, nog steeds geen rebound hier. Die crush neemt nog steeds ruimte in en weigert te vertrekken.
Meisje waarmee die gedate heeft en enkel gezoend heeft omdat ie geen idee had/heeft hoe verder te geraken.quote:
3e persoonsvorm, dan 1e persoonsvorm.. wat is er mis meissiequote:Op maandag 26 mei 2014 09:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nikkie stopt met liefde overkomt mij toch niet.. dus maar focus op ander werk en eigen plek..
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nikkie stopt met liefde overkomt mij toch niet.. dus maar focus op ander werk en eigen plek..
Bereid je maar voor op DMs van mannen die met je 'meeleven'quote:Op maandag 26 mei 2014 09:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
"Waarom kan zo'n mooie en leuke meid als jij geen liefde vindenquote:Op maandag 26 mei 2014 09:49 schreef Rickario het volgende:
Bereid je maar voor op DMs van mannen die met je 'meeleven'
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:54 schreef habitue het volgende:
Ik zou me geen fokker kunnen inbeelden die dat zou sturen.
In b4 yatseflatsquote:Op maandag 26 mei 2014 09:54 schreef habitue het volgende:
Ik heb wel een aantal van dat soort DM's gehad iddquote:Op maandag 26 mei 2014 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij sturen fokkers vooral dingen als 'wil je uithuilen met mijn piemel in je mond?'
Maar waarom geef je het op?
Wanneer weet je het zeker? Als ze in verdacht uitgedoste witte jurk iets over willen fluistert?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:42 schreef Buffell het volgende:
Ik zit alweer op date 13 of 14 dacht ik. Tel in ieder geval al kwijtgeraakt. Dat kan je wel een beetje het grijze gebied tussen 'daten' en 'een relatie' noemen, dacht ik zo?
Nou nee, maar ze heeft toch een lichte vorm van bindingsangst dus zij kan er toch heel anders tegenaan kijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wanneer weet je het zeker? Als ze in verdacht uitgedoste witte jurk iets over willen fluistert?
Dat kan, maar dat kunnen wij niet raden natuurlijkquote:Op maandag 26 mei 2014 10:44 schreef Buffell het volgende:
Nou nee, maar ze heeft toch een lichte vorm van bindingsangst dus zij kan er toch heel anders tegenaan kijken.
echt hèquote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah ja, bindingsangst. De ADHD van de liefdeswereld.
En ik altijd maar denken dat jullie hier alles wistenquote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat kunnen wij niet raden natuurlijk
Dat denken de meesten ookquote:Op maandag 26 mei 2014 10:50 schreef Buffell het volgende:
En ik altijd maar denken dat jullie hier alles wisten
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:50 schreef Weissman het volgende:
Inbe4 "als je bindingsangst hebt is er iets goed mis met je"
Inbe4 "ik ben ouderwets, bindingsangst is niks voor mij"
Dit is wel echt waarheid ja!quote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, bindingsangst is gewoon de meestgebruikte smoes als het aankomt op "ik wil een relatie maar ik weet niet of ik deze persoon leuk genoeg vind daarvoor dus ik rommel maar wat aan en noem het bindingsangst, want dat klinkt hip." Als je na 14 dates nog niet weet welke kant iets op gaat, is het... suf.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:50 schreef Weissman het volgende:
Inbe4 "als je bindingsangst hebt is er iets goed mis met je"
Inbe4 "ik ben ouderwets, bindingsangst is niks voor mij"
Eens met deze dame.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, bindingsangst is gewoon de meestgebruikte smoes als het aankomt op "ik wil een relatie maar ik weet niet of ik deze persoon leuk genoeg vind daarvoor dus ik rommel maar wat aan en noem het bindingsangst, want dat klinkt hip." Als je na 14 dates nog niet weet welke kant iets op gaat, is het... suf.
Ouderwets he?
Want er is een grondwet die zegt dat het na 10 dates beslist moet zijn? Maakt 't nou weer uit joh, het is leuk nu en ik heb echt totaal geen haast, die dates gaan prima en van mijn part mogen er nog 14 volgen zonder dat 'ja, we hebben een relatie'-moment. Ik vind het ook wel lekker eigenlijk, nog geen schoonouders te bekennen, geen verplichtingen.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, bindingsangst is gewoon de meestgebruikte smoes als het aankomt op "ik wil een relatie maar ik weet niet of ik deze persoon leuk genoeg vind daarvoor dus ik rommel maar wat aan en noem het bindingsangst, want dat klinkt hip." Als je na 14 dates nog niet weet welke kant iets op gaat, is het... suf.
Ouderwets he?
Waarom dan als nog die vraag van jou op het einde over jullie statusquote:Op maandag 26 mei 2014 10:57 schreef Buffell het volgende:
[..]
Want er is een grondwet die zegt dat het na 10 dates beslist moet zijn? Maakt 't nou weer uit joh, het is leuk nu en ik heb echt totaal geen haast, die dates gaan prima en van mijn part mogen er nog 14 volgen zonder dat 'ja, we hebben een relatie'-moment. Ik vind het ook wel lekker eigenlijk, nog geen schoonouders te bekennen, geen verplichtingen.
Nouja misschien was grammaticaal-technisch gezien dat vraagteken niet de goede keus, want ik bedoelde het eigenlijk niet als vraag, meer als constatering omdat het een stukje daarvoor ging over wanneer iets daten/scharrelen/relatie is.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom dan als nog die vraag van jou op het einde over jullie status
Daarom moet je haar ook een blinddoek om doen VOOR je haar de boeien omdoet...quote:Op maandag 26 mei 2014 10:44 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nou nee, maar ze heeft toch een lichte vorm van bindingsangst dus zij kan er toch heel anders tegenaan kijken.
Die smerige treinen van nu zijn wel erg libidoverlagendquote:Op maandag 26 mei 2014 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schijnt wel de plek te zijn waar veel mensen hun toekomstige liefde denken te vinden
Des te meer reden om de mensen aan te kijken ipv naar de grond te starenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
Die smerige treinen van nu zijn wel erg libidoverlagend
Ik ook, aangezien er blijkbaar twee mannen haar aan zaten te starenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:14 schreef habitue het volgende:
Vanochtend zat er een chubby enge gozer tegenover me die zat de hele reis een scgattig meisje aan te gapen. Ik had gewoon medelijden met dr
Ik staar niet, ik kijk gewoon cool en smoothquote:Op maandag 26 mei 2014 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook, aangezien er blijkbaar twee mannen haar aan zaten te staren
Snel wegkijken als zij jou aankijkt zekerquote:Op maandag 26 mei 2014 11:20 schreef habitue het volgende:
Ik staar niet, ik kijk gewoon cool en smooth![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:47 schreef Silenus het volgende:
Oh, wat is zo'n reis dan toch heerlijk. Natuurlijk niet aangesproken en uiteindelijk de trein uitgestapt. Vaak is de flirt toch mooier dan de werkelijkheid.
En dan achteraf je zelf voor je kop slaan omdat je beseft een kans gemist te hebbenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:47 schreef Silenus het volgende:
Ik heb ooit een supergrappig 'aankijk-spel' gedaan in de trein, zat ik in zo'n tussenstuk en het onbekende meisje in het andere tussenstuk. Tussen ons in zo'n schuifdeur.
Steefs als iemand die schuifdeur opende om naar een andere wagon te lopen zaten we in elkaars blikveld en keken we elkaar aan. In het begin gewoon cool, op het eind steeds giechelend.
Oh, wat is zo'n reis dan toch heerlijk. Natuurlijk niet aangesproken en uiteindelijk de trein uitgestapt. Vaak is de flirt toch mooier dan de werkelijkheid.
True. Maar soms denk je achteraf toch: "Wat als?"quote:Op maandag 26 mei 2014 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
Soms is iets gewoon leuk en niet meteen een gemiste kans
(Vind ik)
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:08 schreef Plasterk het volgende:
Nog leuke vrijgezelle dames in het westen des lands?
Die bestaan nietquote:Op maandag 26 mei 2014 13:08 schreef Plasterk het volgende:
Jullie schuldquote:Op maandag 26 mei 2014 13:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je gaat af op faxes mening?![]()
Die vindt sowieso alle vrouwen al kut
Geen, doeiquote:Op maandag 26 mei 2014 13:24 schreef Plasterk het volgende:
Welke leuke vrijgezelle vrouwelijke FOKkers zijn hier dan?
Nee, ik heb de laatste leuke inmiddels al ingepiktquote:Op maandag 26 mei 2014 13:08 schreef Plasterk het volgende:
Dipkip heeft over types zoals jij nogal eens gefantaseerd.quote:
SPOILER: vies verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dipkip heeft over types zoals jij nogal eens gefantaseerd.Ik wil haar datenSPOILER: vies verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dipkip heeft over types zoals jij nogal eens gefantaseerd.SPOILER: vies verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, maar dat is redelijk offtopic nu. Hoort meer bij dat andere topicquote:Op maandag 26 mei 2014 14:36 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.ravenews.ca/en/read/2013/march/28/
Nogmaals, dit is geen SC.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:36 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.ravenews.ca/en/read/2013/march/28/
quote:zij:ok wat zijn jouw vreemde eigenschappen dan
ik: heb ik niet!
ohja, ik heb geen zelfkennis. da's dan het ENIGE
zij: dat enige klikt een beetej als zelf kennis
Ah, dat heb je gemist? Ik heb ongeveer 1,5/2 maanden terug bij een vriend van me een leuk meisje leren kennen die bevriend met hem was. Achteraf gezien ben ik er achter gekomen dat hij ons expres aan elkaar voorgesteld had omdat we veel dezelfde interesses hebben en beiden niet echt date-helden zijn. Na die eerste ontmoeting hebben we elkaar nog een paar keer bij die gezamenlijke vriend gezien, is er ook een date gekomen omdat ik merkte dat ik haar leuk vond en een crush had, alleen ben ik geen held in zoiets uitten waardoor het dus achteraf te lang duurde en zij waarschijnlijk dacht dat ik geen interesse had. Enkele fokkers hebben me moed in gepraat om bij een dagje Rotterdam eindelijk eens wat te proberen. Aldus geschiedde, maar helaas dus geen wederzijdse gevoelens.quote:
Ik heb haar zelfs niet eens echt gezoend. Zoenen op de wang tel ik niet mee. Poging tot noem ik het dus meer.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meisje waarmee die gedate heeft en enkel gezoend heeft omdat ie geen idee had/heeft hoe verder te geraken.
Helaas wou zij hem toch niet
En toen stond het ineens onverwacht voor de deur. Komt wel goed joh!quote:Op maandag 26 mei 2014 09:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik wel, en nee, ik ben het nietquote:Op maandag 26 mei 2014 09:54 schreef habitue het volgende:
Dat snap ik dus niet. Als het leuk is, er ook een seksuele klik is, je inmiddels al boven de 10 dates zit en veel tijd samen doorbrengt, wat is er dan vreemd aan om het gewoon een relatie te noemen? Of ben ik nu de enige persoon in de wereld die daar geen moeite mee heeft?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vraag me af wat voor beeld jij van mij hebt. Ik vind/vond haar zelf leuk. Dat ik dat niet makkelijk naar haar kon uitten ligt puur aan mijzelf en de twijfels die ik over mijzelf heb. Dit is de eerste keer in tijden dat ik dit gevoel weer had, het is niet dat ik dat bij elke vrouw heb die enigszins aardig tegen me doet of enige interesse in me toont.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
Vind je dan niet eerder het 'idee' van haar leuk dan het meisje zelf?
Helaasquote:
Nou ik denk dat als je niks gedaan hebt met iemand, iemand nauwelijks kent en er zo slecht over heen komt je dingen misschien groter maakt in je hoofdquote:Op maandag 26 mei 2014 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor beeld jij van mij hebt. Ik vind/vond haar zelf leuk. Dat ik dat niet makkelijk naar haar kon uitten ligt puur aan mijzelf en de twijfels die ik over mijzelf heb. Dit is de eerste keer in tijden dat ik dit gevoel weer had, het is niet dat ik dat bij elke vrouw heb die enigszins aardig tegen me doet of enige interesse in me toont.
[..]
Helaas
Whut?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Fear knocked at the door. Love answered and there was no one there...
whuuut?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jij gebruikt 3 condooms op een eerste date. Hoe kan je het in godsnaam begrijpen
Hij heeft zo'n kleintje, of zij zo'n grote, dat hij er 3 om moest doenquote:
Geloof me, het verbaasd mij zelf ook aangezien ik normaliter juist niet snel verliefd word op iemand. Ik hoef niet per se met iemand gezoend te hebben om verliefd te worden op die persoon, of is dat zo vreemd? Overigens is het wel zo dat we vanaf het moment dat we we elkaar leerden kennen elke dag ontzettend veel appten en belden en elkaar een paar keer bij gezamenlijke vrienden zagen waarbij we het grootste deel van de tijd met elkaar in gesprek waren. Dan leer je elkaar ook kennen. En ja, ze zit helaas nog steeds in mijn hoofd, ook omdat zij wel contact blijft zoeken als ik twee of drie dagen niet op haar reageer.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:06 schreef Cue_ het volgende:
Ben het wel een beetje met rhu eens. je hebt naar wat ik lees, dus twee dates met haar 1 op 1 gehad? Er is niet gezoend, net een kus op de wang blijkbaar.
En toch ben je soort van verliefd, een crush, die je blijkbaar nu nog steeds dwars zit. Zoiets zei je onlangs, dat zij nog altijd in je ohofd zit.
Snap dat je het jammer vindt enzo, maar om er nog zo mee in je hoofd te zitten vind ik wel wat raar voor iemand waar je zo weinig mee gedaan hebt. Maar thats just me
Miss het contact stoppen? Of is dat niet nodig?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:13 schreef yats het volgende:
En ja, ze zit helaas nog steeds in mijn hoofd, ook omdat zij wel contact blijft zoeken als ik twee of drie dagen niet op haar reageer.
zeg dan dat ze weg gaat? Dit is zelfkastijdingquote:Op maandag 26 mei 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me, het verbaasd mij zelf ook aangezien ik normaliter juist niet snel verliefd word op iemand. Ik hoef niet per se met iemand gezoend te hebben om verliefd te worden op die persoon, of is dat zo vreemd? Overigens is het wel zo dat we vanaf het moment dat we we elkaar leerden kennen elke dag ontzettend veel appten en belden en elkaar een paar keer bij gezamenlijke vrienden zagen waarbij we het grootste deel van de tijd met elkaar in gesprek waren. Dan leer je elkaar ook kennen. En ja, ze zit helaas nog steeds in mijn hoofd, ook omdat zij wel contact blijft zoeken als ik twee of drie dagen niet op haar reageer.
Ik reageer al vrij weinig op haar berichten. Ik neem aan dat dat genoeg zou moeten zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Miss het contact stoppen? Of is dat niet nodig?
Hints...quote:Op maandag 26 mei 2014 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik reageer al vrij weinig op haar berichten. Ik neem aan dat dat genoeg zou moeten zijn.
Natuurlijk niet. Zij heeft er geen baat bij om jou met rust te laten dus waarom zou ze dat doen?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik reageer al vrij weinig op haar berichten. Ik neem aan dat dat genoeg zou moeten zijn.
Allesquote:
Is er een kans dat ze je niet ziet zitten als date/relatiemateriaal? Maar dat ze wel geniet van je aandacht? In dat geval lijkt mij dat je jezelf beter kan afvragen of het niet beter is om het contact totaal te verbreken.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ja idd! Dat zal haar leren! Vuile hoer dat ze isquote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Rickario het volgende:
[..]
Is er een kans dat ze je niet ziet zitten als date/relatiemateriaal? Maar dat ze wel geniet van je aandacht? In dat geval lijkt mij dat je jezelf beter kan afvragen of het niet beter is om het contact totaal te verbreken.
Weissquote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja idd! Dat zal haar leren! Vuile hoer dat ze is![]()
Spreek je er eigenlijk nog wel eens mee af, yats? Of is dat ook passé?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me, het verbaasd mij zelf ook aangezien ik normaliter juist niet snel verliefd word op iemand. Ik hoef niet per se met iemand gezoend te hebben om verliefd te worden op die persoon, of is dat zo vreemd? Overigens is het wel zo dat we vanaf het moment dat we we elkaar leerden kennen elke dag ontzettend veel appten en belden en elkaar een paar keer bij gezamenlijke vrienden zagen waarbij we het grootste deel van de tijd met elkaar in gesprek waren. Dan leer je elkaar ook kennen. En ja, ze zit helaas nog steeds in mijn hoofd, ook omdat zij wel contact blijft zoeken als ik twee of drie dagen niet op haar reageer.
En dan vind je mijn "humor" vermoeiendquote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja idd! Dat zal haar leren! Vuile hoer dat ze is![]()
Dat kan, maar daar heb ik geen zin in. Ik zoek niet nog meer gewone vrienden/vriendinnen, daar heb ik er al genoeg van. Dus reageer ik nu ook bijna niet meer.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Rickario het volgende:
[..]
Is er een kans dat ze je niet ziet zitten als date/relatiemateriaal? Maar dat ze wel geniet van je aandacht? In dat geval lijkt mij dat je jezelf beter kan afvragen of het niet beter is om het contact totaal te verbreken.
Voorlopig niet, daar heb ik ook totaal geen zin in. Dat heeft zo zijn redenen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Spreek je er eigenlijk nog wel eens mee af, yats? Of is dat ook passé?
Dan is het toch helder en dan kun je dat toch aangeven?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:47 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan, maar daar heb ik geen zin in. Ik zoek niet nog meer gewone vrienden/vriendinnen, daar heb ik er al genoeg van. Dus reageer ik nu ook bijna niet meer.
[..]
Voorlopig niet, daar heb ik ook totaal geen zin in. Dat heeft zo zijn redenen.
Hij vraagt of je hem wil verschonen zeker?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Profielfoto van m'n nieuwste OK-cupid aanwinst: volwassen mannenlichaam met een luier aan. Niets meer. Niets minder.
Ik ben een paar dagen weg en tref dit in m'n inbox. It's good to be back.
Niet wetende dat ze graag een scalpel in haar handen heeft.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij vraagt of je hem wil verschonen zeker?
En voorhuidjes cultureel gezien dien te mijden.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet wetende dat ze graag een scalpel in haar handen heeft.
+"Heb je nog een voorhuid?"quote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En voorhuidjes cultureel gezien dien te mijden.
Zo niet, dan faal je.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef FrankElst het volgende:
Ik heb overmorgen een date via Tinder. Mijn insteek -onbewuste woordkeuze- is scharrelen. Die van haar ook. Ben benieuwd of het woensdag al krikken wordt.
Hoe ben je achter die insteek gekomen?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef FrankElst het volgende:
Ik heb overmorgen een date via Tinder. Mijn insteek -onbewuste woordkeuze- is scharrelen. Die van haar ook. Ben benieuwd of het woensdag al krikken wordt.
Vragen lijkt mijquote:
Ik zou t niet weten. Ik durf dat vooraf nooit te vragen aangezien ik helaas op het moment niet dik in de matches/reacties op datingsites zit. Op de date zelf is het een ander verhaal.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wordt vaak snel genoeg duidelijk in gesprekken
Owja dat was een succesquote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vragen lijkt mijOf zelf beginnen met "Als je maar niet denkt dat ik serieus date!"
Op de date zelf is het een ander verhaal? Dan durf je niet te zoenen, dus weet niet wat dan het andere verhaal isquote:Op maandag 26 mei 2014 23:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou t niet weten. Ik durf dat vooraf nooit te vragen aangezien ik helaas op het moment niet dik in de matches/reacties op datingsites zit. Op de date zelf is het een ander verhaal.
Klinkt misschien vreemd, maar in gesprekken ben ik behoorlijk open en durf ik vrij veel te vragen. Acties daarentegen...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op de date zelf is het een ander verhaal? Dan durf je niet te zoenen, dus weet niet wat dan het andere verhaal is
Klinkt niet vreemd hoor, maar had dat ook niet achter jou gezochtquote:Op maandag 26 mei 2014 23:12 schreef yats het volgende:
Klinkt misschien vreemd, maar in gesprekken ben ik behoorlijk open en durf ik vrij veel te vragen. Acties daarentegen...
Op basis van mijn posts geef ik je gelijk. Als ik eenmaal een date heb ben ik best relaxt.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt niet vreemd hoor, maar had dat ook niet achter jou gezocht
Not sure if trollin or just retard.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:21 schreef yats het volgende:
Als ik eenmaal een date heb ben ik best relaxt.
In het echt zijn we allemaal heel anders. Weet je toch.quote:
Morgenavond komt ze langs, donderdag uitslapen, hopen dat het dan ook zo hard plenst als nu, goede reden om in bed te blijvenquote:
Nice!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
Morgenavond komt ze langs, donderdag uitslapen, hopen dat het dan ook zo hard plenst als nu, goede reden om in bed te blijven
Nat wordt't toch wel jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nice!
Al neem ik aan dat er genoeg andere redenen dan 'regen' zijn om in bed te blijven hangen
Komende zaterdag weer een date met de date van afgelopen zaterdag. Ik moet alleen nog even zien of ik er dan wel tijd voor hebquote:
Klopt, in het echt ben ik een autist.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:03 schreef habitue het volgende:
[..]
In het echt zijn we allemaal heel anders. Weet je toch.
Hoezo geen tijd voor?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:42 schreef Rickario het volgende:
[..]
Komende zaterdag weer een date met de date van afgelopen zaterdag. Ik moet alleen nog even zien of ik er dan wel tijd voor heb
Mits gebruik van agenda-uitnodiging! Anders weet die andere persoon van nietsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef habitue het volgende:
Je kan toch voorlopig accepteren, net als in outlook
Zo concreet was het allemaal nog niet.quote:
Zeg dan ook "wss zaterdag"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:56 schreef Rickario het volgende:
Zo concreet was het allemaal nog niet.
Al stelt ze nu net voor om vrijdag te daten ipv zaterdag.
Dus het zal waarschijnlijk vrijdagavond worden
Knap hoe je overal een negatieve draai aan weet te geven! Je moet een gelukkig mens zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het was meer van, ik-ben-zo-druk-en-belangrijk-dat-ik-geen-tijd-heb-voor-een-date-post
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:24 schreef Rickario het volgende:
Knap hoe je overal een negatieve draai aan weet te geven! Je moet een gelukkig mens zijn![]()
zeik nietquote:
WO geschoold staat wel garant voor spannende dagenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:27 schreef Planga het volgende:
Donderdag date in Utrecht met blonde dame.
Zaterdag date jazzfestival Breda met een brunette.
Beide WO geschoold. Spannende dagen.
Is net als die crazy dagen van de bijenkorf.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
WO geschoold staat wel garant voor spannende dagen
Wat is dat nou weer voor toevoeging?
Maar good for you. Veel plezier
vind de kleur haren als toevoeging nog net iets oninteressanterquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
WO geschoold staat wel garant voor spannende dagen
Wat is dat nou weer voor toevoeging?
Maar good for you. Veel plezier
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:27 schreef Planga het volgende:
Donderdag date in Utrecht met blonde dame.
Zaterdag date jazzfestival Breda met een brunette.
Beide WO geschoold. Spannende dagen.
oh ik vond dat dat nog wel een schattig 'got to catch them all' hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vind de kleur haren als toevoeging nog net iets oninteressanter
Of ze deepthroatskillz heeft, dat is pas nuttigen info. Boeit me verder niet of ze kan lezen en schrijven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vind de kleur haren als toevoeging nog net iets oninteressanter
Zeur niet zo joh, die dagen vliegen voorbij voor je het weet.quote:
Dat dan weer wel.quote:
moet het perse een piemel zijn?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
WO geschoold: check.
Brunette: check.
Onderdrukbare gag-reflex: check.
Damn. Ik zou moeten verzuipen in piemels..
M'n PUA-alarm gaat af bij deze.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:54 schreef Planga het volgende:
Gewoon 2 dates vlak achter elkaar. Dames weten het van elkaar, blijf altijd eerlijk...
Ik ben meer benieuwd of je geen orofaryngeale dysfagie hebt, if you know what I mean.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
WO geschoold: check.
Brunette: check.
Onderdrukbare gag-reflex: check.
Damn. Ik zou moeten verzuipen in piemels..
Ze wil mijn bariumpapquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Sam, volgens mij ben jij echt heel schattig.
Zie, dat bedoel ik. Een enthousiaste puppy. Hij pist zichzelf en het tapijt met enige regelmaat onder, maar je moet toch een beetje om 'm lachen alsie weer hoopvol om een aai komt smeken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ze wil mijn bariumpap [ afbeelding ]
Ik moest veel te hard lachenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zie, dat bedoel ik. Een enthousiaste puppy. Hij pist zichzelf en het tapijt met enige regelmaat onder, maar je moet toch een beetje om 'm lachen alsie weer hoopvol om een aai komt smeken.
Spoorwegmuseum is hier vlak bij! Ik wil er nog steeds een keer heen, maar vind het zo duur.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:58 schreef PeterPastoor het volgende:
Donderdag date naar museum en gelijk ook al half de derde date voor volgende week zaterdag/zondag gepland
Museum wordt het Spoorwegmuseum. Ik zie haar zoontje dan ook meteen. Volgende week zaterdag en zondag heeft ze haar zoontje niet
Ik snap de analogie van het tapijt en mezelf onderpissen alleen niet zo goed. Ik plas mezelf helemaal niet meer onder. Nouja. Meestal niet. Ok. Af en toe.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zie, dat bedoel ik. Een enthousiaste puppy. Hij pist zichzelf en het tapijt met enige regelmaat onder, maar je moet toch een beetje om 'm lachen alsie weer hoopvol om een aai komt smeken.
Mijn ervaring is dat moeders altijd wel erg terughoudend zijn met hun kinderen en dates, maar jullie gaan direct met z'n drietjes een uitje doen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:58 schreef PeterPastoor het volgende:
Donderdag date naar museum en gelijk ook al half de derde date voor volgende week zaterdag/zondag gepland
Museum wordt het Spoorwegmuseum. Ik zie haar zoontje dan ook meteen. Volgende week zaterdag en zondag heeft ze haar zoontje niet
Dit is de tweede dame waar ik mee date die een kind heeft. Beide dus bij de tweede date al hun kind gezien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat moeders altijd wel erg terughoudend zijn met hun kinderen en dates, maar jullie gaan direct met z'n drietjes een uitje doen?
Als het een beetje lekker weer is kun je vooraf nog even in de zon liggen in park Lepelenburg, dat ligt er precies voor.
Je gewilligheid en enthousiasme lekt uit je piemel en na 3 keer is de lol er af. Zo moeilijk issie toch niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik snap de analogie van het tapijt en mezelf onderpissen alleen niet zo goed. Ik plas mezelf helemaal niet meer onder. Nouja. Meestal niet. Ok. Af en toe.
Gewilligheidquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je gewilligheid en enthousiasme lekt uit je piemel en na 3 keer is de lol er af. Zo moeilijk issie toch niet?
tijd om je horizon nog wat te verbreden?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar heb ik wel de meeste ervaring mee.
Tieten uitwisselen in DM?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tijd om je horizon nog wat te verbreden?
Zo eentje die bi is omdat dat zo lekker hip is gok ikquote:
Aannemelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:47 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Zo eentje die bi is omdat dat zo lekker hip is gok ik
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:47 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Zo eentje die bi is omdat dat zo lekker hip is gok ik
WTF is dat eigenlijk voor plaatje?quote:
Thanks. Ik kijk nooit tv. Nu weet ik weer waarom.quote:
Je zit wel op Fok! zelfde volk toch als in deze seriequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks. Ik kijk nooit tv. Nu weet ik weer waarom.
Elke keer als ik enigszins off-topic schiet ga je met volle tampons lopen gooien, maar smileyposts mogen wel?quote:
Blijkbaar de tweede moeder al die dat doet bij hem. Neem aan dat die moeders dat vaker doen. Hoeveel mannen zullen die kinderen ondertussen wel niet gezien hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:21 schreef BeamofLight het volgende:
Oh ja, op date2 met kind erbij....how sad
Ik vind dat ook echt zo raarquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar de tweede moeder al die dat doet bij hem. Neem aan dat die moeders dat vaker doen. Hoeveel mannen zullen die kinderen ondertussen wel niet gezien hebben![]()
Hopelijk bleef het gewoon bij een gezellig dagje uit..
Hoezo? het is net als een hond meenemen op een date. Je hebt wat afleiding als het gesprek doodvaltquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind dat ook echt zo raar
Het lijkt me niet zo goed voor je kind maar ook niet voor je date...
Nou echt een toffe spanning kun je niet creëren als er een kind rondhupst die ook nog naar je toe komt met dingen als 'mama ik moet plassen' of 'mama ik heb snot'quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoezo? het is net als een hond meenemen op een date. Je hebt wat afleiding als het gesprek doodvalt
Ik maakte ook een grapjequote:Op woensdag 28 mei 2014 09:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou echt een toffe spanning kun je niet creëren als er een kind rondhupst die ook nog naar je toe komt met dingen als 'mama ik moet plassen' of 'mama ik heb snot'
Misschien vindt de date dat wel heel geilquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:30 schreef rhubarbje het volgende:
'mama ik moet plassen' of 'mama ik heb snot'
quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik maakte ook een grapje
Ik ga wel weer over op de woordgrappen
Dat verschilt per manquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat vinden mannen nou leuke gespreksstarters op die sites, komend van een vrouw? Ik ben in een pro-actieve bui.
Volgens mij maakt het geen reet uit en zijn ze sowieso al blij dat je het gesprek startquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat vinden mannen nou leuke gespreksstarters op die sites, komend van een vrouw? Ik ben in een pro-actieve bui.
Ik heb nooit meer dan een "hey" of een knipoogje gehad, dus alles waar ook maar enigszins over nagedacht is valt al positief op.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:35 schreef clumsy_clown het volgende:
"Neuken?"quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Op welke sites zit jij eigenlijk?quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:35 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het geen reet uit en zijn ze sowieso al blij dat je het gesprek start
Ik heb in ene serieuze medelijden met mannen op datingsites. Arme dingen!quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:38 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb nooit meer dan een "hey" of een knipoogje gehad, dus alles waar ook maar enigszins over nagedacht is valt al positief op.
quote:
Paig en OKCupid, OKC bevalt me goed, Paiq vind ik kut, maar ze geven je foto's een cijfer dus m'n ego kan het niet aan om me uit te schrijven, vooralsnog.quote:
Ik weet niet hoe dichtbij je woont, maar als je zoals ik omwonende bent, kan je gratis een bewonerspas aanvragen. Zo vaak als je wil gratis naar het spoorwegmuseum!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Spoorwegmuseum is hier vlak bij! Ik wil er nog steeds een keer heen, maar vind het zo duur.
Veel plezier op je date!
De droom van elke fokkerquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dichtbij je woont, maar als je zoals ik omwonende bent, kan je gratis een bewonerspas aanvragen. Zo vaak als je wil gratis naar het spoorwegmuseum!!
Nee maar serieus, elk begin van een vrouw is beter dan niets. Hoe geëmancipeerd al die vrouwen ook denken te zijn, er begint er zeeeelden eentje te praten. En als ze het doen, verwachten ze nog dat jij na 3 woorden al het initiatief op je neemt, zo ongeveer. Waar ik geen problemen mee heb want ik ben natuurlijk vet dominant dus dat past perfect bij mij, laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie er mee zou komen. Valt me mee dat er niets is gezegd over gag-reflexen.
Emancipatie is een farce. Een farce zeg ik je. Maar vooruit, ik ga m'n grotemeisjesgezicht opzetten en er een berichtje uit gooien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:56 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Nee maar serieus, elk begin van een vrouw is beter dan niets. Hoe geëmancipeerd al die vrouwen ook denken te zijn, er begint er zeeeelden eentje te praten. En als ze het doen, verwachten ze nog dat jij na 3 woorden al het initiatief op je neemt, zo ongeveer. Waar ik geen problemen mee heb want ik ben natuurlijk vet dominant dus dat past perfect bij mij, laat daar geen misverstand over bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |