abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140355298

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_140355384
Ik bedoel dat de meeste mensen die een open relatie oid hebben volgens mij prima begrijpen dat mensen dat niet willen en vinden dat liefde en seks onlosmakelijket elkaar vebonden zijn, maar dat mensen die monogaam zijn meer moeite hebben te begrijpen dat mensen wél seks willen met anderen als ze in een relatie zitten.
compact en kleverig.
pi_140355469
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoel dat de meeste mensen die een open relatie oid hebben volgens mij prima begrijpen dat mensen dat niet willen en vinden dat liefde en seks onlosmakelijket elkaar vebonden zijn, maar dat mensen die monogaam zijn meer moeite hebben te begrijpen dat mensen wél seks willen met anderen als ze in een relatie zitten.
Logisch ook wel denk ik, omdat vrijwel iedereen is begonnen met monogame relaties.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140355552
quote:
Het is sowieso moeilijk om een standpunt van een ander echt te begrijpen, laat staan te accepteren
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_140355585
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
Het is sowieso moeilijk om een standpunt van een ander echt te begrijpen,
Heb ik echt geen moeite mee hoor.
pi_140355589
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:00 schreef habitue het volgende:

[..]

Logisch ook wel denk ik, omdat vrijwel iedereen is begonnen met monogame relaties.
Ik geloof dat ik eigenlijk altijd wel open stond voor mensen die iets anders doen dan normaal (dus ook relaties)
Mensen kunnen echt heel apart (en negatief) reageren als je zegt dat je niet monogaam bent hoor.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_140355768
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Heb ik echt geen moeite mee hoor.
Dat is mooi.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_140355894
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Mensen kunnen echt heel apart (en negatief) reageren als je zegt dat je niet monogaam bent hoor.
Dat geloof ik direct.
pi_140355948
Nou de middagdate was meer dan geslaagd hoor! Donderdag de tweede date, weer een overdagdate!
  zondag 25 mei 2014 @ 20:11:21 #10
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140355997
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:10 schreef PeterPastoor het volgende:
Nou de middagdate was meer dan geslaagd hoor! Donderdag de tweede date, weer een overdagdate!
Goed bezig :) wat gaan jullie doen?
14 SHADES OF GREY
pi_140356039
quote:
Quoted for truth _O_
pi_140356060
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Goed bezig :) wat gaan jullie doen?
Waarschijnlijk naar een soort van museum. :)
  zondag 25 mei 2014 @ 20:13:33 #13
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140356099
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:12 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Gezellig :)
14 SHADES OF GREY
pi_140356121
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:12 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

oh museum dates zijn cool!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140356311
En sylv, dat die 2 mensen elkaar niet begrijpen is nog ok.

Maar als iemand zegt dat iets in mijn relatie niet goed zit of dat er niet genoeg liefde is tussen mij en mijn geliefde, dan vraag ik me dus echt af waar die persoon dat op baseert.
  zondag 25 mei 2014 @ 20:23:12 #16
422702 Weissfrau
He loves it.
pi_140356562
Weiss! Wat doe jij hier? Je hebt mij toch?! :(
pi_140356602
:')
compact en kleverig.
pi_140356626
quote:
17s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:23 schreef Weissfrau het volgende:
psst, je hebt de verkeerde aap :@
compact en kleverig.
pi_140356647
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:17 schreef Weissman het volgende:
En sylv, dat die 2 mensen elkaar niet begrijpen is nog ok.

Maar als iemand zegt dat iets in mijn relatie niet goed zit of dat er niet genoeg liefde is tussen mij en mijn geliefde, dan vraag ik me dus echt af waar die persoon dat op baseert.
Zolang elke partij er van op de hoogte is en er achter staat lijkt mij het oke...

Indien ik iemand echt aan het "daten" ben dan vind ik het wel zo gepast als ik weet of ik wel of niet de enige ben... dan kan ik altijd nog kiezen of ik dat wel of niet wat vind....
pi_140356671
quote:
17s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:23 schreef Weissfrau het volgende:
huh.... andere nick genomen?
pi_140358732
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:25 schreef -Engel- het volgende:

[..]

huh.... andere nick genomen?
Nee gewoon iemand die denkt grappig te zijn :D
pi_140359269
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:25 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Zolang elke partij er van op de hoogte is en er achter staat lijkt mij het oke...

Indien ik iemand echt aan het "daten" ben dan vind ik het wel zo gepast als ik weet of ik wel of niet de enige ben... dan kan ik altijd nog kiezen of ik dat wel of niet wat vind....
Negen van de tien vertellen je dat echt niet hoor, daar kom je op een gegeven moment pas achter (meestal is het dan al te laat en is je kans verkeken ;(). Om een voorbeeld te geven, wilde iets afspreken en door omstandigheden aan beide zijde ging dat niet.. tijd later ging het wel, vroeg ze waarom ik af wilde spreken.. Ja Duh, 20 alarmbellen gingen af en helaas pindakaas, ze was al aan het daten met een ander :(.
pi_140359390
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Negen van de tien vertellen je dat echt niet hoor, daar kom je op een gegeven moment pas achter (meestal is het dan al te laat en is je kans verkeken ;(). Om een voorbeeld te geven, wilde iets afspreken en door omstandigheden aan beide zijde ging dat niet.. tijd later ging het wel, vroeg ze waarom ik af wilde spreken.. Ja Duh, 20 alarmbellen gingen af en helaas pindakaas, ze was al aan het daten met een ander :(.
Heel mooi toch, weet je gelijk dat je er niks aan hebt.
pi_140359440
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit is heel wat anders, maar goed :')
pi_140360094
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Als je doelt op polygamie enzo, moet ieder voor zich weten, mijn ding is het niet iig. Op het moment dat je buiten je eigen relatie gaat zoeken naar seks dan is er iets goed mis in je relatie (ja, ik ben ouderwets, sue me ;)).
pi_140360259
pi_140360271
pi_140360463
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Als je doelt op polygamie enzo, moet ieder voor zich weten, mijn ding is het niet iig. Op het moment dat je buiten je eigen relatie gaat zoeken naar seks dan is er iets goed mis in je relatie (ja, ik ben ouderwets, sue me ;)).
dat hoeft dus niet. Je hebt ook geen enkele reden om daar vanuit te gaan, anders dan een 'gevoel'.
Of kun je het onderbouwen?
compact en kleverig.
pi_140360991
Jongens en meisjes, dit is fok. Een korte blik op de lijst R&P topics leert dat complete werelden al ineen storten als de ander ook maar zoiets doet als praten met iemand van het andere geslacht. Verwacht geen nuance hier.

En wat mezelf betreft; altijd monogame relaties gehad. Werkelijk geen idee of het uiteindelijk mijn ding zou blijken te zijn. Ik zie er wel wat voordelen aan, toegegeven.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_140361050
quote:
14s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jongens en meisjes, dit is fok. Een korte blik op de lijst R&P topics leert dat complete werelden al ineen storten als de ander ook maar zoiets doet als praten met iemand van het andere geslacht. Verwacht geen nuance hier.

En wat mezelf betreft; altijd monogame relaties gehad. Werkelijk geen idee of het uiteindelijk mijn ding zou blijken te zijn. Ik zie er wel wat voordelen aan, toegegeven.
ooit vremdgegaan? Of bedrogen?
compact en kleverig.
pi_140361104
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ooit vremdgegaan? Of bedrogen?
Nooit vreemdgegaan, wel bedrogen.
pi_140361359
Nog date ervaringen?
Hier blijft toch onenigheid over bestaan :P
#teammonogaam
pi_140361482
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:46 schreef Rickario het volgende:
Nog date ervaringen?
#teammonogaam
ik snap helemaal niet waarom je voor het een, tegen het ander zou moeten zijn, het moet toch allebei gewoon kunnen?
compact en kleverig.
pi_140361526
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik zie ook echt niet hoe dat iets met het eerdere onderwerp te maken had :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 25 mei 2014 @ 21:49:20 #35
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140361543
quote:
Nog date ervaringen?
#teammonogaam
Ja alhoewel ik het misschien al naar het volgende stadium is. Scharrelen en misschien zelfs al soort van relatie. Gister wat gegeten en naar de film geweest.
14 SHADES OF GREY
pi_140361654
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja alhoewel ik het misschien al naar het volgende stadium is. Scharrelen en misschien zelfs al soort van relatie. Gister wat gegeten en naar de film geweest.
Alles is een vorm van een relatie: daten, scharrelen, gewoon neuken
Zodra je iemand wat vaker ziet is het een of andere vage vorm van een relatie (vind ik)

En ik vind dat verschillende soorten relaties (zelfs verschillende soorten van liefde) prima naast elkaar kunnen bestaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140361695
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nooit vreemdgegaan, wel bedrogen.
das vervelend. :{
compact en kleverig.
pi_140361723
quote:

[..]

Scharrelen? :o
pi_140361747
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik snap helemaal niet waarom je voor het een, tegen het ander zou moeten zijn, het moet toch allebei gewoon kunnen?
Eens. Zo lang je maar weet van elkaar hoe je er in staat. Anders kom je in de bedrogen situatie uit waar H_J het over heeft.
pi_140361765
quote:
Nog date ervaringen?
#teammonogaam
Nah. Ik zie maar af van mijn would be rebound date denk ik. Die is net een paar dagen voor mijn echec met krullenbol v. 2.0 geditched door haar date met wie het eigenlijk al net wat meer was geworden. Iedere keer als ik daar een berichtje van krijg stort ze haar hart uit over die knul, en dat ze hem zo mist, niet kan begrijpen dat het zo gelopen is bladiebla :')

Heb ik niet zo'n trek in, dat gejank. Doe ik bij haar ook niet.
pi_140361788
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik zie ook echt niet hoe dat iets met het eerdere onderwerp te maken had :D
Om nog maar te zwijgen over dat polygamie heel wat anders is dan een open relatie.

En mensen die zeggen "ouderwets" te zijn vergeten dat monogamie iets is van de laatste paar honderd jaar :')
  zondag 25 mei 2014 @ 21:53:03 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140361806
quote:

[..]

al geneukt dus?
pi_140361837
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat hoeft dus niet. Je hebt ook geen enkele reden om daar vanuit te gaan, anders dan een 'gevoel'.
Of kun je het onderbouwen?
Ken een paar "stellen" die polygamie erop na houden en bijna allemaal leven ze als broer en zus, langs elkaar heen, uit elkaar gaan kost teveel, dus blijven ze bij elkaar.

Nu maar weer on topic :)
pi_140361865
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef Rickario het volgende:

[..]

Eens. Zo lang je maar weet van elkaar hoe je er in staat. Anders kom je in de bedrogen situatie uit waar H_J het over heeft.
dat is niet waar.
Iemand die vreemdgaat, staat niet per definitie open voor een open relatie en het is oook niet zo dat diegene er perse anders over denkt. Dat zijn ook twee totaal verschillende dingen.
compact en kleverig.
pi_140361895
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

das vervelend. :{
Ja, mijn geluk met vrouwen. Maar ik dacht dat je een of andere conclusie zou trekken gebaseerd op die open relatie discussie.
pi_140362020
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef Weissman het volgende:

[..]

Om nog maar te zwijgen over dat polygamie heel wat anders is dan een open relatie.

En mensen die zeggen "ouderwets" te zijn vergeten dat monogamie iets is van de laatste paar honderd jaar :')
Bij mij valt polygamie en een open (rondneuk relatie; want dat is het ;)) relatie onder dezelfde noemer.

Dat jij en anderen er anders instaan is je goed recht, lekker doen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2014 21:56:55 ]
pi_140362025
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat is niet waar.
Iemand die vreemdgaat, staat niet per definitie open voor een open relatie en het is oook niet zo dat diegene er perse anders over denkt. Dat zijn ook twee totaal verschillende dingen.
En dit is waar. Absoluut geen open relatie type was dat.
pi_140362028
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ken een paar "stellen" die polygamie erop na houden en bijna allemaal leven ze als broer en zus, langs elkaar heen, uit elkaar gaan kost teveel, dus blijven ze bij elkaar.

Ik ken er meer dan een paar en voor hen werkt het helemaal
ergo: 'ik ken iemand blabla' is nou niet echt een argument he
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140362065
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

je kent een paar stellen :')

Ja, daar kun je idd het beeld dat er iets goed mis is n alle polygame/open relaties wel op baseren ja ^O^
compact en kleverig.
pi_140362087
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Bij mij valt polygamie en een open (rondneuk relatie; want dat is het ;)) relatie onder dezelfde noemer.

:D al je zo kort door de bocht gaat heeft een gesprek toch geen zin
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140362088
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:54 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, mijn geluk met vrouwen. Maar ik dacht dat je een of andere conclusie zou trekken gebaseerd op die open relatie discussie.
nee hoor, ik vroeg het me gewoon af :+
compact en kleverig.
pi_140362154
quote:

[..]

een open relatie hebben en rondneuken zijn óók al verschillende dingen.
compact en kleverig.
  zondag 25 mei 2014 @ 21:57:51 #53
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140362156
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Alles is een vorm van een relatie: daten, scharrelen, gewoon neuken
Zodra je iemand wat vaker ziet is het een of andere vage vorm van een relatie (vind ik)

En ik vind dat verschillende soorten relaties (zelfs verschillende soorten van liefde) prima naast elkaar kunnen bestaan
Zolang je maar gelijkwaardig in de relatie staat.
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Scharrelen? :o
Wat zou ik het dan moeten noemen? Daten/scharrelen/relatie?
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

al geneukt dus?
Dat nog niet
14 SHADES OF GREY
pi_140362189
quote:

Om even een Van Gaaltje te doen; ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
pi_140362281
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Weissman het volgende:

[..]

Om even een Van Gaaltje te doen; ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
Andersom; ik zo slim en jij zo dom ;)
pi_140362299
Ik snap gewoon niet dat je niet kunt begrijpen dat het voor anderen wel kan werken. Ik ben ook niet zo van de open relatie omdat ik denk dat ik er niet tegen zou kunnen, maar om dan te beweren dat mensen die een open relatie hebben er echt wat goeds mis zit in hun relatie vind ik echt bewijzen dat je het empathisch vermogen hebt van een ei, sorry. :')
pi_140362337
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zelfs dat hoeft niet eens. Waarom zou alleen gelijkwaardigheid kunnen werken? Ik hou er persoonlijk wel van maar als 2 mensen daar nou niet van houden en daar lekker samen een weg in vinden?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140362431
Overigens. De mensen die ik ken die in een open relatie zitten laten zich ook echt niet iedere week door een ander uiteen trekken hoor. Waar dat beeld vandaan komt is me een raadsel. Het is een extra optie, geen gebod om aan 20+ neukertjes per jaar te komen voor zover ik het zie.
pi_140362456
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:59 schreef habitue het volgende:
Ik snap gewoon niet dat je niet kunt begrijpen dat het voor anderen wel kan werken. Ik ben ook niet zo van de open relatie omdat ik denk dat ik er niet tegen zou kunnen, maar om dan te beweren dat mensen die een open relatie hebben er echt wat goeds mis zit in hun relatie vind ik echt bewijzen dat je het empathisch vermogen hebt van een ei, sorry. :')
Het is maar een mening, ik zie dat de polygamisten zich meteen aangevallen voelen en in de verdediging schieten..
pi_140362519
quote:

[..]

[..]

[..]

Dat nog niet
Weet ik niet. Bij een scharrel wordt geneukt.
pi_140362521
Laat ik me verder maar niet uitlaten over polygamie/open relaties. Voor mij zal het niet werken. Daarom hoop ik ook niet iemand te treffen bij het daten die er wel zo in staat.

Verder mag iedereen wat mij betreft doen en laten wat hij wil. Al snap ik niet waarom men zo aanvallend reageert als iemand zich niet kan vinden in open relaties :)

quote:

[..]

Goed bezig!
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nah. Ik zie maar af van mijn would be rebound date denk ik. Die is net een paar dagen voor mijn echec met krullenbol v. 2.0 geditched door haar date met wie het eigenlijk al net wat meer was geworden. Iedere keer als ik daar een berichtje van krijg stort ze haar hart uit over die knul, en dat ze hem zo mist, niet kan begrijpen dat het zo gelopen is bladiebla :')

Herkenbaar :')
Verder balen man :{
pi_140362567
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Andersom; ik zo slim en jij zo dom ;)
Denken dat je in dit topic medestanders kan vinden... :')
pi_140362586
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is maar een mening, ik zie dat de polygamisten zich meteen aangevallen voelen en in de verdediging schieten..
Uhm, je zegt dat er iets mis is met mijn relatie omdat ik anders dan jou denk.
pi_140362646
quote:

[..]

Niemand schiet in de verdediging, mensen raken alleen enorm geïrriteerd door de ongefundeerde manier waarop je probeert te discussiëren
Het is gewoon nogal irritant als je met iemand praat die echt heel rare dingen zegt en daar allerlei conclusies aan verbind

Alsof je met iemand praat over een paard en hij maar vol blijft houden dat het een katachtige is
Het is zinloos omdat je niet in staat bent het te begrijpen maar mensen willen je dan toch aan je verstand peuteren dat je onzin lult
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140362676
quote:

[..]

er moet iets mis zijn met je relatie als die open is, is geen mening, dat is een vooroordeel.
En er zijn hier genoeg mensen die geen open relatie hebben en je vooroordelen ruk vinden zo te lezen.
compact en kleverig.
  zondag 25 mei 2014 @ 22:04:34 #66
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140362688
quote:

[..]

[..]

[..]

Dat nog niet
Een scharrek is iemand waarmee je seks hebt. Geen seks is geen scharrel. Dan us t hoogstens daten en evt een relatie.
pi_140362707
quote:

[..]

Klopt het is idd maar een mening. Een hele slechte gefundeerde mening welteverstaan.
pi_140362791
quote:
Dat nog niet
Heb je al aan 'r tieten gezeten, Tijn? Of gaat dat ook weer 36 dates duren?
pi_140362958
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Denken dat je in dit topic medestanders kan vinden... :')
Thanx brah. :D

Lobi O+
pi_140362989
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Voor de grap wel eens doen... ben benieuwd wat voor date daar uit komt
Elkaars rebound zijn :D

Ff terzijde ....Een rebound nemen, schijnt trouwens aan te raden te zijn <<< ik verzin het niet, lees het ook maar net
  zondag 25 mei 2014 @ 22:09:38 #71
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140363013
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:06 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Heb je al aan 'r tieten gezeten, Tijn? Of gaat dat ook weer 36 dates duren?
40 dates :P je weet wel die film :+
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zelfs dat hoeft niet eens. Waarom zou alleen gelijkwaardigheid kunnen werken? Ik hou er persoonlijk wel van maar als 2 mensen daar nou niet van houden en daar lekker samen een weg in vinden?
Of anders gezegd eenzelfde verwachtingspatroon hebben. Als de een alleen wil scharrelen en de ander wil een serieuze relatie gaat dat nooit werken. bv.

quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef Rickario het volgende:
Laat ik me verder maar niet uitlaten over polygamie/open relaties. Voor mij zal het niet werken. Daarom hoop ik ook niet iemand te treffen bij het daten die er wel zo in staat.

Verder mag iedereen wat mij betreft doen en laten wat hij wil. Al snap ik niet waarom men zo aanvallend reageert als iemand zich niet kan vinden in open relaties :)

[..]

Goed bezig!

Thnx :)
14 SHADES OF GREY
pi_140363074
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:09 schreef tijnbrein het volgende:

Of anders gezegd eenzelfde verwachtingspatroon hebben. Als de een alleen wil scharrelen en de ander wil een serieuze relatie gaat dat nooit werken. bv.

Ah ja daar kan ik me wel in vinden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140363091
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
40 dates je weet wel die film
Hoe kom je er dan bij om het scharrelen te noemen? :')
pi_140363157
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Klinkt beter :')
pi_140363224
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

Klinkt beter :')
O ja. Highfiven met El_Thijs enzo. Nu snap ik het.
  zondag 25 mei 2014 @ 22:15:02 #76
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140363359
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ah ja daar kan ik me wel in vinden
Helaas een keer zoiets mee gemaakt. Zij had een ander verwachtingspatroon. :{
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het beestje moet een naam hebben :P
14 SHADES OF GREY
pi_140363448
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Helaas een keer zoiets mee gemaakt. Zij had een ander verwachtingspatroon. :{

[..]

Het beestje moet een naam hebben :P
Noem het firstdaten :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140363499
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:16 schreef Rickario het volgende:
Met een 'r' SC!
:D ik wilde al inbe4 SC posten
  zondag 25 mei 2014 @ 22:21:40 #79
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140363846
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:16 schreef Rickario het volgende:

[..]

Noem het firstdaten :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daten klinkt toch beter dan. Donderdag ga ik haar weer zien
14 SHADES OF GREY
pi_140363849
Sinds Tijn heeft gezoend flaneert hij wel als een soort baron met pijp en kamerjas rond in dit topic valt me op.

Bijzonder om te zien.
  zondag 25 mei 2014 @ 22:22:22 #81
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140363888
quote:
6s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Sinds Tijn heeft gezoend flaneert hij wel als een soort baron met pijp en kamerjas rond in dit topic valt me op.

Bijzonder om te zien.
Let me have my 15 minutes of fame
14 SHADES OF GREY
pi_140363991
quote:

Bijzonder om te zien.
pi_140363992
quote:

Bijzonder om te zien.
Zal binnenkort ook wel met advies gaan strooien in de PUA-reeks. Mark my words.
  zondag 25 mei 2014 @ 22:25:12 #84
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140364073
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:24 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn pener is toch echt groter _O-
14 SHADES OF GREY
  zondag 25 mei 2014 @ 22:27:13 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140364255
Dit topic :')
pi_140364371
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mijn pener is toch echt groter _O-
de mijne is het grootst!
compact en kleverig.
pi_140364415
Manmanman het escaleert weer eens uit de klauwen :')
  zondag 25 mei 2014 @ 22:31:44 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140364604
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:29 schreef Rickario het volgende:
Manmanman het escaleert weer eens uit de klauwen :')
zooo groot zal ie toch niet zijn? :o
pi_140365852
quote:
15s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

zooo groot zal ie toch niet zijn? :o
Verkeerde account, SC ;(
pi_140366349
Ik geloof in genadeloos harde verliefdheden en dat de vonken van een relatie af zouden moeten spatten en dat al het andere prima is om de tijd mee door te komen maar niet meer dan dat, dus tijdverdrijf, is en meer van dat soort crap. Mag dat ook?

Geen vikings overigens. Wel een Canadees, maar daar had ik geen trek in.
  zondag 25 mei 2014 @ 23:16:14 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140367569
quote:
17s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Mag dat ook?
Nee :(
  zondag 25 mei 2014 @ 23:33:05 #92
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140368301
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:09 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Voor de grap wel eens doen... ben benieuwd wat voor date daar uit komt
Elkaars rebound zijn :D

Ff terzijde ....Een rebound nemen, schijnt trouwens aan te raden te zijn <<< ik verzin het niet, lees het ook maar net
Dat vermoedde ik al. En nee, nog steeds geen rebound hier. Die crush neemt nog steeds ruimte in en weigert te vertrekken. |:(

quote:

Bijzonder om te zien.
Zo loop ik altijd door mijn huis, daar hoef ik niet voor te zoenen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_140368325
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 23:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee :(
Damn.
pi_140372238
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 23:33 schreef yats het volgende:

[..]

Dat vermoedde ik al. En nee, nog steeds geen rebound hier. Die crush neemt nog steeds ruimte in en weigert te vertrekken. |:(
Welke crush :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 26 mei 2014 @ 08:05:01 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140374902
quote:
5s.gif Op maandag 26 mei 2014 01:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Welke crush :?
Meisje waarmee die gedate heeft en enkel gezoend heeft omdat ie geen idee had/heeft hoe verder te geraken.
Helaas wou zij hem toch niet ;(
pi_140374986
  maandag 26 mei 2014 @ 09:04:35 #97
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_140375673
Nikkie stopt met liefde overkomt mij toch niet.. dus maar focus op ander werk en eigen plek..
life goes on.. be proud of yourself!
  maandag 26 mei 2014 @ 09:06:30 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140375692
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 09:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nikkie stopt met liefde overkomt mij toch niet.. dus maar focus op ander werk en eigen plek..
3e persoonsvorm, dan 1e persoonsvorm.. wat is er mis meissie :+ :*
pi_140375740
Alleen louis v gaal mag in de 3e persoonsvorm praten nikkie. Laat dat voortaan.
pi_140376312
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 09:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')