Altijd leuk, iemand die met nieuwe feitjes op de proppen komt.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
speekselresten blijven soms wel 7 jaar in een mond zitten
/feitjevanoma.
vrouwen worden ook nog steeds verkracht. En dat zijn er meer dan vrouwen die dat roepen terwijl het niet is gebeurd.quote:
Nee, wel voor rechtvaardigheid. En nee wat ik eerder zei is niet rechtvaardig en zal dat ook nooit zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij bent van de oog om oog tand om tand?
Oh maar dat zeg ik ook niet he.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vrouwen worden ook nog steeds verkracht. En dat zijn er meer dan vrouwen die dat roepen terwijl het niet is gebeurd.
Ik vind het echt erg dat er vrouwen zijn die dat doen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het ook erg dat er regelmatig net gedaan wordt of de helft van de beschuldigingen niet klopt ofzo.
dat klopt, en de vrouwen die geen aangifte doen, of waar onvoldoende bewijs voor is, hebben de schade ook al geleden.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh maar dat zeg ik ook niet he.
Als het echt zo is dan mogen ze die vent aan de hoogste boom opknopen.
Maar je hoort helaas ook veel verhalen dat het niet zo was, en ook al word je dan door een rechter in het gelijk gesteld die schade heb je al geleden.
Heb nog een feitje van u tegoed, mevrouw.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd leuk, iemand die met nieuwe feitjes op de proppen komt.
dat is dus geen vrouw.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:42 schreef Seksetera het volgende:
Ik hoorde onlangs een vrouw die zei,
als ik sex heb gehad met een meerderjarige man en hij wilt me daarna niet meer dan zal ik hem wel kloten omdat ik minderjarig ben..
Spijtig genoeg bestaan zulde vrouwen ook..
Nee, maar ik moest er wel aan denkenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, en dat speekselresten zeven jaar in n mond blijven zitten wil niet zeggen dat daar bruikbaar dna uit te halen valt natuurlijk
Niet zo veel met tokkies omgaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:42 schreef Seksetera het volgende:
als ik sex heb gehad met een meerderjarige man en hij wilt me daarna niet meer dan zal ik hem wel kloten omdat ik minderjarig ben..
Okequote:Op zondag 25 mei 2014 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, wel voor rechtvaardigheid. En nee wat ik eerder zei is niet rechtvaardig en zal dat ook nooit zijn.
Komt goed.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb nog een feitje van u tegoed, mevrouw.
deze dame in kwestie heeft wellicht meerdere/ andere problemen.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:42 schreef Seksetera het volgende:
hell hath no fury as a woman scornedquote:Op zondag 25 mei 2014 19:42 schreef Seksetera het volgende:
"Normale" vrouwen halen niet zulk soort strapatsen uit, die accepteren hun "verlies".quote:Op zondag 25 mei 2014 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft dat met tokkies te maken dan. Spijt ervan zou in zo'n geval ook een reden kunnen zijn.
strapatsen, dat is een mooi scrabble woord.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Normale" vrouwen halen niet zulk soort strapatsen uit, die accepteren hun "verlies".
als ze spijt hebben, voelen ze zich wellicht ook echt misbruikt.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft dat met tokkies te maken dan. Spijt ervan zou in zo'n geval ook een reden kunnen zijn.
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:48 schreef Seksetera het volgende:
ja, deze in ieder geval niet, ze is ondertussen 32 en ziet hier geen probleem in
daar klopt iets niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:42 schreef Seksetera het volgende:
Zijn voldoende vrouwen die niet tokkie zijn die dat ook doen hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Normale" vrouwen halen niet zulk soort strapatsen uit, die accepteren hun "verlies".
Dan nog is er geen relatie tussen tokkies en dat soort dingen.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nouja of bijvoorbeeld het niet willen van een relatie, of uitmaken iets in die richting. Dat zou ook een aanleiding kunnen zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ze spijt hebben, voelen ze zich wellicht ook echt misbruikt.
Meh, het zijn volgens mij echt uitzonderingssituaties.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn voldoende vrouwen die niet tokkie zijn die dat ook doen hoor.
Vrouwen zijn gewoon naar.
en op de vijf aangiftes is waarschijnlijk vals.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meh, het zijn volgens mij echt uitzonderingssituaties.
heb je er geen aangifte van gedaan dan??quote:Op zondag 25 mei 2014 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben overigens twee keer verkracht en allebei die mannen (nou ja, 1 was nog een jongen toen) hebben daar verder geen last van gehad in hun leven.
Wat de eerste betreft heb ik daar geen last van, maar de tweede had wmb best wat meer verantwoordelijk gehouden mogen worden. Door wie dan ook.
Dus het: je bent als man geschaad voor het leven, gaat ook niet altijd op.
duivels zijn het. bah.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:49 schreef Seksetera het volgende:
Als bepaalde vrouwen hun zin niet krijgen zijn ze toch alles in staat..
als je minderjarig bent en hij niet, mag je ook gewoon aangifte doen, kun je onder misbruik scharen.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:51 schreef Seksetera het volgende:
het was gewoon een gesprek waarin ze zei, als ik vroeger met een oudere man meeging en hij ging alleen maar voor de sex met me om, terwijl ik wel gevoelens had zou ik hem wel een kloot aftrekken..
nee.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:53 schreef gustaf het volgende:
[..]
heb je er geen aangifte van gedaan dan??
Dat is licht uitgedrukt...quote:Op zondag 25 mei 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De duivel is een schoothondje vergeleken met een gekwetste vrouw
wat een onzinquote:Op zondag 25 mei 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De duivel is een schoothondje vergeleken met een gekwetste vrouw
Mannen zijn veel makkelijker. Sws ga ik het liefst met mannen om.quote:
Genoeg mannen die in monsters veranderen als ze gekwetst zijn. Dat geldt gelukkig niet voor alle mannenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een onzin![]()
Genoeg vrouwen die helemaal niet zo zijn en genoeg mannen die echt feeksen worden als ze gekwetst zijn.
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meh, het zijn volgens mij echt uitzonderingssituaties.
klopt, ik werk in een vrouwen team en soms zijn het echte feeksen...quote:Op zondag 25 mei 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen zijn veel makkelijker. Sws ga ik het liefst met mannen om.
maar ook niet voor alle vrouwenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg mannen die in monsters veranderen als ze gekwetst zijn. Dat geldt gelukkig niet voor alle mannen
Niet alles zo serieus nemenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een onzin![]()
Genoeg vrouwen die helemaal niet zo zijn en genoeg mannen die echt feeksen worden als ze gekwetst zijn.
dat is toch spijtig?? Ik snap evt schaamte o.i.d maar zo komen ze er makkelijk mee weg...ik weet natuurlijk niet onder welke omstandigheden of hoe het is gegaan maar verkrachting is toch echt verkrachting,snap ook niet wat ze er aan vinden trouwens,als een vrouw geen sex met mij zou willen,is voor mij de lol er af,maar schijnbaar denken sommige mannen daar anders over...quote:
als het serieus is welquote:Op zondag 25 mei 2014 19:53 schreef Seksetera het volgende:
De stap om er mee naar buiten te komen is ook enorm groot voor een vrouw denk ik..
Ik zou daar wel cijfers van willen zien.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Maar ik weet dat er voldoende vrouwen zijn die ineens claimen verkracht te zijn nadat hun vriend het uitmaakt. Heb er zelfs een gekend die het claimde na iedere relatie.
Al is het in Amerika een stuk groter dan hier, vooral onder dat walgelijke 3de golf feminisme en tumblr gebeuren/.
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen zijn veel makkelijker. Sws ga ik het liefst met mannen om.
Ik deed een typetje.quote:
welk typetjequote:
ze wil aandacht. snap dat dan.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:00 schreef Royco1 het volgende:
WTF is er met mijn kat aan de hand, nu lanceert ie zich ineens in mijn nek.
ff knuffelen...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:00 schreef Royco1 het volgende:
WTF is er met mijn kat aan de hand, nu lanceert ie zich ineens in mijn nek.
vn de eerste keer heb ik geen spijt dat ik geen aangifte heb gedaan, ik denk dat dat het beste was.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:59 schreef gustaf het volgende:
[..]
dat is toch spijtig?? Ik snap evt schaamte o.i.d maar zo komen ze er makkelijk mee weg...ik weet natuurlijk niet onder welke omstandigheden of hoe het is gegaan maar verkrachting is toch echt verkrachting,snap ook niet wat ze er aan vinden trouwens,als een vrouw geen sex met mij zou willen,is voor mij de lol er af,maar schijnbaar denken sommige mannen daar anders over...
Ja dat wilde ie vanmorgen ook, maar dan hoeft ie nog niet vanaf de kast op mijn buik te springen.quote:
Kater dusquote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze is een hij.
En hij ligt nu dus in mijn nek
http://www.volkskrant.nl/(...)n-blijken-vals.dhtmlquote:Op zondag 25 mei 2014 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou daar wel cijfers van willen zien.
Een lompe vrouw met voornamelijk mannelijke vrienden.quote:
Uiteraardquote:
Ik heb voornamelijk alleen manneijke vrienden, ben ik ook lomp?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een lompe vrouw met voornamelijk mannelijke vrienden.
Zo 1 met een kort pittig kapsel die zware shag rookt?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een lompe vrouw met voornamelijk mannelijke vrienden.
wrm zou je lomp zn?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk alleen manneijke vrienden, ben ik ook lomp?
confronteer hem er mee,ik hoop dat je het een plek kan geven.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vn de eerste keer heb ik geen spijt dat ik geen aangifte heb gedaan, ik denk dat dat het beste was.
Van de tweede keer heb ik soms wel spijt, maar dat had alles alleen maar lastiger gemaakt en daar had ik geen zin in. Vind het wel kut idd dat hij er zo gemakkelijk mee weg is gekomen en zo flierefluitend door het leven gaat en door niemand ooit ter verantwoording wordt geroepen![]()
Maar goed, het zij zo en ik heb die keus toen bewust gemaakt.
Hmm, ben ik toch te naïef wat betreft m'n mensbeeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)n-blijken-vals.dhtml
U vraagt, wij draaien.
Zou kunnen. Een beetje zoals Brienne of Tarth .quote:
das idd nog meer...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
Er zijn overigens ook hordes vrouwen die verkracht zijn maar geen aangifte doen.
Daarom gewoon foreveralone zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ben ik toch te naïef wat betreft m'n mensbeeld.
Zo groot ben je toch niet?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou kunnen. Een beetje zoals Brienne of Tarth .
Moest ff snel zijn, mag het mams?quote:
haha, nee, lijkt me geen goed plan. En het heeft al wel een plekje hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:05 schreef gustaf het volgende:
[..]
confronteer hem er mee,ik hoop dat je het een plek kan geven.
Nee, lief klein en schattig.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk alleen manneijke vrienden, ben ik ook lomp?
Dat soort mensen krijgen wel een keer te maken met karmaquote:Op zondag 25 mei 2014 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
haha, nee, lijkt me geen goed plan. En het heeft al wel een plekje hoor.
Alleen soms is het even zuur.
daar geloof ik dus niet inquote:Op zondag 25 mei 2014 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort mensen krijgen wel een keer te maken met karma
Misschien.quote:
als je gelukkig bent alleen, is dat toch prima.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien.
Maar ik krijg steeds vaker van mezelf het idee dat ik niet geschikt ben voor zo'n soort relatie. Of dat het niet voor mij is weggelegd, op een manier.
kan zelf redelijk haatdragend zijn,en heb een leraar(na twintig jaar)op "het matje" geroepen,ik werd toen zo kwaad dat m,n ogen bloeddoorlopen waren en ik voerde de boventoon in het gesprek,na twee minuten zat de leraar die eens zo veel indruk op mij maakte als een klein kind te huilen,dit gaf mij raar genoeg een goed gevoel.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
haha, nee, lijkt me geen goed plan. En het heeft al wel een plekje hoor.
Alleen soms is het even zuur.
Ik krijg juist steeds vaker het idee dat ik er steeds geschikter voor aan het worden ben.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien.
Maar ik krijg steeds vaker van mezelf het idee dat ik niet geschikt ben voor zo'n soort relatie. Of dat het niet voor mij is weggelegd, op een manier.
ik denk dat hij me waarschijnlijk voor mn kop ramt als ik iets zeg, dus confronteren lijkt me geen strak planquote:Op zondag 25 mei 2014 20:13 schreef gustaf het volgende:
[..]
kan zelf redelijk haatdragend zijn,en heb een leraar(na twintig jaar)op "het matje" geroepen,ik werd toen zo kwaad dat m,n ogen bloeddoorlopen waren en ik voerde de boventoon in het gesprek,na twee minuten zat de leraar die eens zo veel indruk op mij maakte als een klein kind te huilen,dit gaf mij raar genoeg een goed gevoel.
Wanneer gaan we daten?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg juist steeds vaker het idee dat ik er steeds geschikter voor aan het worden ben.
Meer het gevoel dat ik er klaar voor ben om weer iemand echt toe te laten zeg maar.
Ja hoor, als kind al.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar kun je wel zo goed met een zwaard over weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
omg zo liefquote:
Het is niet dat ik ongelukkig ben alleen, ik ben vaak zelfs redelijk gelukkig.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je gelukkig bent alleen, is dat toch prima.
Ik zou er geen goeie voor zijn
En waardoor zou die verandering komen, denk je?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg juist steeds vaker het idee dat ik er steeds geschikter voor aan het worden ben.
Meer het gevoel dat ik er klaar voor ben om weer iemand echt toe te laten zeg maar.
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hoor, als kind al.Vrouwen die met een zwaard over weg kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is je type dan wel?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mijn type bent Sedan, sorry
Ik weet het niet Kaneel, zit sowieso best lekker in mijn vel de laatste tijd.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet dat ik ongelukkig ben alleen, ik ben vaak zelfs redelijk gelukkig.
Maar ik lijk gewoon niet op zo'n manier met mensen om te kunnen gaan, op zo'n intieme manier. Ik heb die klik niet met mensen.
[..]
En waardoor zou die verandering komen, denk je?
Ik ga alvast een forever alone plaatje zoeken voor na de afwijzingquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mijn type bent Sedan, sorry
komt wel goed!! Je kent de wet van karma?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat hij me waarschijnlijk voor mn kop ramt als ik iets zeg, dus confronteren lijkt me geen strak plan
K n me wel voorstellen dat dat goed voelt
Kan beter meteen eerlijk zijn en je niet eerst gebruiken voor de seks toch?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ga alvast een forever alone plaatje zoeken voor na de afwijzing
Told you so.
[..]
[ afbeelding ]
Misschien omdat je meer tevreden bent met jezelf. Hmm.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet Kaneel, zit sowieso best lekker in mijn vel de laatste tijd.
Ik zag eigenlijk altijd wel een vuige hedonist in je.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan beter meteen eerlijk zijn en je niet eerst gebruiken voor de seks toch?
ik geloof niet in karma, ik geloof ook niet in: al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel. Ik geloof dat mensen soms gewoon pech of geluk hebben. Zonder reden of naweeën.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:18 schreef gustaf het volgende:
[..]
komt wel goed!! Je kent de wet van karma?
stay open minded...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In ieder geval heeft mijn type geen penis
Oh dat is wel goed type jaquote:Op zondag 25 mei 2014 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je houdt niet van mijn mangina?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik eigenlijk een heel burgerlijk mannetje WTquote:Op zondag 25 mei 2014 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag eigenlijk altijd wel een vuige hedonist in je.
Huisje boompje cafétje is het helemaal voor jou? Heb je ook ANWB-windjassen?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik eigenlijk een heel burgerlijk mannetje WT
Die liggen in de Astra Stationquote:Op zondag 25 mei 2014 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Huisje boompje cafétje is het helemaal voor jou? Heb je ook ANWB-windjassen?
Dat is waar, onze verhoudingen zouden raar zijn dan inderdaad...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan bij jou niet een echte man zijn Sedan, je weet teveel van auto's.
Ik wil eigenlijk al tig jaar op schermenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen die met een zwaard over weg kunnen
Koter(s) en hond(en) moeten ook meequote:
wil je een knuffel van me?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ga alvast een forever alone plaatje zoeken voor na de afwijzing
Told you so.
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat heeft me ook altijd wel leuk geleken.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk al tig jaar op schermen
ik had het vandaag nog over schermenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk al tig jaar op schermen
Dat dan weer wel, hoewel met de banken naar voren je er een smart in kan parkeren.quote:
Ik weet niet of ik dat wel aankan hoorquote:
Het ligt niet aan jou maar aan mijquote:Op zondag 25 mei 2014 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, hoewel met de banken naar voren je er een smart in kan parkeren.
[..]
Ik weet niet of ik dat wel aankan hoor
Moet deze afwijzing even emotioneel verwerken
Maar dat is zonde van de autoquote:Op zondag 25 mei 2014 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, hoewel met de banken naar voren je er een smart in kan parkeren.
telepatischquote:Op zondag 25 mei 2014 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had het vandaag nog over schermen![]()
Denk er nooit aan, heb het er nooit over, hoor nooit iets erover, maak ik tijdens t eten een opmerking en begin jij erover... Wut?
Maar ik ben nooit gegaan omdat ik het niet mocht, omdat te ver.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heeft me ook altijd wel leuk geleken.
Neem je tijd maarquote:Op zondag 25 mei 2014 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of ik dat wel aankan hoor
Moet deze afwijzing even emotioneel verwerken
Schaatsen is tof.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
telepatisch
[..]
Maar ik ben nooit gegaan omdat ik het niet mocht, omdat te ver.
En ik deed al andere dingen, voetbal, volleybal, paardrijden, saxofoonles, vioolles en zwemmen
oh ja en schaatsen in de winter en op ijsbanen zo nu en dan. en dan dus afstand
Ik kon heel erg goed schaatsen, en nu had ik het kei lang niet meer gedaan, jaren... en toen was er een schaatsmeet. nou srs. ik schaamde me kapot, ik had niet verwacht dat ik het ZO slecht zou doen. Tegen die tijd dat ik het weer te pakken had, gingen we stoppen. was ook ineens bang om te vallenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schaatsen is tof.
En voetbal ook, voor volleybal was ik te lomp.
niet één keer. 30xquote:Op zondag 25 mei 2014 20:30 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Moest hier gister heel hard om lachen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smarts zijn sowieso kutautosquote:Wel aan de goede kant van het muurtje gaan staan danquote:![]()
![]()
Jaquote:
Hier nog een om je angst te vergrotenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word bang van die al niet vaste bezoekers hier.
Ja dat was hier ook altijd een probleem, alle toffe dingen hebben we hier in de buurt niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kon heel erg goed schaatsen, en nu had ik het kei lang niet meer gedaan, jaren... en toen was er een schaatsmeet. nou srs. ik schaamde me kapot, ik had niet verwacht dat ik het ZO slecht zou doen. Tegen die tijd dat ik het weer te pakken had, gingen we stoppen. was ook ineens bang om te vallen
Volleybal, dat is er met de paplepel ingegoten, mijn zussen deden allemaal aan volleybal en mijn vader ook. ging als klein meisje al mee naar de sporthal als ze wedstrijden hadden, en dan mocht ik aan het begin met inslaan en aan het einde ook altijd mee doenTot ik zelf bij de mini's mocht.
Maar ik vond het niet enorm leuk. Wilde graag wedstrijden schaatsen of op curling of schermen.. Maar in dat boerengat hier hebben ze dat niet.
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Wasn't meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Smarts zijn sowieso kutautos
[..]
Wel aan de goede kant van het muurtje gaan staan dan![]()
[..]Smart? Of die andere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Smarts zijn sowieso kutautos14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]anders maak ik wel gaten voor mijn armen in de muur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Smarts zijn sowieso kutautos
[..]
Wel aan de goede kant van het muurtje gaan staan dan![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik wou dat ik je terug kon haten.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen. Zo ben ik zo nu en dan. Haatvol.
quote:
Gewoon een gat is ook goedquote:Op zondag 25 mei 2014 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
anders maak ik wel gaten voor mijn armen in de muur.
Ga met filps datenquote:
quote:
?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gewoon een gat is ook goed
Ik volg je logica niet Tijn. Wat heeft dat met elkaar te maken?quote:
Liefde en logica hebben zelden met elkaar te maken.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
?
[..]
Ik volg je logica niet Tijn. Wat heeft dat met elkaar te maken?
Ja, berichten komen niet meer aan. Ik dacht eerst dat het aan mijn tel lag...quote:
Ach, Flipsje valt op mensen als Scrwls. Dan hoef ik het niet eens te proberen.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Liefde en logica hebben zelden met elkaar te maken.
Zo kortzichtig ben ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, Flipsje valt op mensen als Scrwls. Dan hoef ik het niet eens te proberen.
Hier doet ie het weer.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, berichten komen niet meer aan. Ik dacht eerst dat het aan mijn tel lag...
Jammerquote:Op zondag 25 mei 2014 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, Flipsje valt op mensen als Scrwls. Dan hoef ik het niet eens te proberen.
Het was makkelijker dan eerlijk zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo kortzichtig ben ik nou ook weer niet.
Ach, such is life.quote:
Ik heb vernomen van Snow dat Flips een man is.quote:
Nou nou, dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was makkelijker dan eerlijk zijn.
Oh nee, niet dit ook hier.quote:[..]
Ach, such is life.
[..]
Ik heb vernomen van Snow dat Flips een man is.
Ik bedoel, ik had ook kunnen zeggen: Ik heb Flips tot op heden 3 keer gezien. In die 3 keer heb ik geen wederzijdse romantische of seksuele klik waargenomen.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou nou, dat bepaal ik zelf wel.
[..]
Oh nee, niet dit ook hier.
Dat lijkt er meer op.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik had ook kunnen zeggen: Ik heb Flips tot op heden 3 keer gezien. In die 3 keer heb ik geen wederzijdse romantische of seksuele klik waargenomen.
quote:
Gemiste kans voor ons allebei.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus Tijn: zie je? Flips daten is geen optie voor mij.
Dus in theorie kan ik met flips gaan datenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus Tijn: zie je? Flips daten is geen optie voor mij.
Anders waren we wel een waar powercouple geweest.quote:
In theorie is er heel veel mogelijk, Tijn. Maar dit zou wel eens onmogelijk kunnen zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus in theorie kan ik met flips gaan daten
Waarom?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders waren we wel een waar powercouple geweest.
[..]
In theorie is er heel veel mogelijk, Tijn. Maar dit zou wel eens onmogelijk kunnen zijn.
Je had ons ook gewoon moeten uitnodigenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:14 schreef Adolecens het volgende:
Gezellig. JB is jarig en ik zit alleen beneden en zij is aan het oppassen bij de buren.
Dat mag ik niet zeggen.quote:
Date impliceert afspreken met wederzijdse intentie voor meer, romantisch danwel seksueel. Dat was bij die 3 keer niet het geval. Derhalve zou ik niet spreken van dates.quote:
Want?quote:
En dan was het wél gezellig?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had ons ook gewoon moeten uitnodigen
Dat schijnt iets te zijn waarbij je met een vrouw een leuke activiteit gaat doen fax.quote:
Gezelliger dan het nu is iig.quote:
Alleen een vrouw?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:16 schreef yats het volgende:
[..]
Dat schijnt iets te zijn waarbij je met een vrouw een leuke activiteit gaat doen fax.
Is dat mogelijk ja?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:16 schreef yats het volgende:
[..]
Dat schijnt iets te zijn waarbij je met een vrouw een leuke activiteit gaat doen fax.
In mijn geval wel ja. Als jij dat ook met mannen kunt hebben mag jij dat ook best een date noemen Tijn.quote:
Oh gelukkig, maar de voorkeur voor dit soort activiteiten gaat toch uit naar vrouwenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
In mijn geval wel ja. Als jij dat ook met mannen kunt hebben mag jij dat ook best een date noemen Tijn.
Dan sturen we een Fok!ker om daar op te passenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan zat ik nog steeds bij de buren!
Oh ja, lekker, koffie, goed ideequote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:31 schreef Adolecens het volgende:
Beetje rustig hier, iedereen aan het bijkomen van een intensief weekend?
What did you do?quote:
ik ben voor t eerst in lange tijd weer eens in de kerk geweestquote:Op zondag 25 mei 2014 21:31 schreef Adolecens het volgende:
Dat valt wel meequote:Op zondag 25 mei 2014 21:31 schreef Adolecens het volgende:
Je verjaardag inzegenen ja. Zo'n cadeau heb je niet eerder gehadquote:Op zondag 25 mei 2014 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben voor t eerst in lange tijd weer eens in de kerk geweest![]()
Maar goed, daar was jij bij
nee, ben nog nooit in de kerk geweest op mn verjaardag volgens mijquote:Op zondag 25 mei 2014 21:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je verjaardag inzegenen ja. Zo'n cadeau heb je niet eerder gehad
Daarom. Origineler en beter cadeau is er niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ben nog nooit in de kerk geweest op mn verjaardag volgens mij
ik had twee mensen die kwamen slapen en mijn rolgordijnen hebben gefixtquote:
Je moet aan de bak, je moet dit volgend jaar overtreffenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom. Origineler en beter cadeau is er niet.
Ah, daar zou ik ook van moeten bijkomen jaquote:Op zondag 25 mei 2014 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik had twee mensen die kwamen slapen en mijn rolgordijnen hebben gefixt
Heb de Paus al een brief geschrevenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet aan de bak, je moet dit volgend jaar overtreffen
Slapenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik had twee mensen die kwamen slapen en mijn rolgordijnen hebben gefixt
Goed bezigquote:
Ja, ik snap ook dat dat een codewoord is voor google en de buitenwereld.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, daar zou ik ook van moeten bijkomen ja
Wordt een beetje ruwig en gevoelig na een lange nacht hequote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]o.a.
al een paar dagen slecht geslapen, en had vandaag ook erg veel last van koppijn. + nog wat dingetjes.
Meer van de warmte eigenlijkquote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wordt een beetje ruwig en gevoelig na een lange nacht he![]()
Kun je vannacht goed slapen!
Zo kan je het ook noemen jaquote:
je bent stoutquote:
Dat wel. Maar beter dan niks.quote:
niks stouter dan jouquote:
Ik ga zoeken. Er moet nog ergensquote:
staan.quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Staan ze weer op 0?quote:
Ik bedoelde dus tijgerpuntenquote:
Ach schattebout toch. Kroeliekusjequote:
Awwwquote:
Ik heb ook vieze koffie-automaten koffiequote:
Ik heb zelfs thermoskan koffie de hele dagquote:Op zondag 25 mei 2014 22:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb ook vieze koffie-automaten koffie
Vervelend hequote:Op zondag 25 mei 2014 22:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:
Ja, want sommige dingen zijn echt belachelijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus tijgerpunten
Onzin ook allemaal
ja, op mijn werk issie ook vies! Ik drink zelfs geen kkoffie meer opp t werk omdat ie zo vies is!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb weinig keusquote:Op zondag 25 mei 2014 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vervelend heik drink alleen koffie thuis.
Jij hebt melk in je stof?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:36 schreef Tamashii het volgende:
Dat rare melkspul in stof vind ik niet zo.
melkspul in stof?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:36 schreef Tamashii het volgende:
Dat rare melkspul in stof vind ik niet zo.
Nog wel ja.quote:
Mijn bucketlist gaat verder dan tijgerpuntenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, want sommige dingen zijn echt belachelijk.
die beroepen!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, want sommige dingen zijn echt belachelijk.
Neeee, dat melkpoederquote:Op zondag 25 mei 2014 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb weinig keus
[..]
Jij hebt melk in je stof?
Zeg dat dan!! WAAA!quote:
quote:Dat rare melkspul in stof vind ik niet zo.
quote:Dat melkpoeder vind ik niet zo.
Haloinquote:
Ja, die van mij ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn bucketlist gaat verder dan tijgerpunten![]()
Nou precies ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die beroepen!
En t feit dat er geen seks met iemand van tzelfde geslacht oid bij staat.
Volgens mij kunnen wij beter zo'n lijst maken![]()
Als hetzelfde geslacht mee zou tellen?quote:
zo klinkt het wel duidelijker ja, ik zal me een soort koffiepads voor te stellen, maar dan met melkpoeder erin ofzoquote:Op zondag 25 mei 2014 22:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zeg dat dan!! WAAA!
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Barman moet wel veel bonuspunten opleveren.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waar
o trap
o ouderlijk huis
o bij n ander familielid thuis
o hotel
Met wie
o seks met een zwangere vrouw
o seks met iemand van hetzelfde geslacht
o alle beroepen die er nog niet tussen staan
o barman
o nicht/neef
o buurman/vrouw
Parttnerbonus
o met littekens
o heel dik
o graatmager
o zwart
o geel
Hoe
o met voorwerpen die niet voor seks bedoeld zijn
o volledig gekleed
o met medische attributen
o dp
Enz enz enz
Hier scoor ik ook nog verdomd goed opquote:Op zondag 25 mei 2014 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waar
o trap
o ouderlijk huis
o hotel
Met wie
o barman
o nicht/neef
o buurman/vrouw
Parttnerbonus
o met littekens
o heel dik
o graatmager
o zwart
o geel
Hoe
o volledig gekleed
o dp
Enz enz enz
Gek genoeg denk ik dat de score niet eens veel lager zou zijn bij mijquote:Op zondag 25 mei 2014 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waar
o trap
o ouderlijk huis
o hotel
Met wie
o barman
o nicht/neef
o buurman/vrouw
Parttnerbonus
o met littekens
o heel dik
o graatmager
o zwart
o geel
Hoe
o volledig gekleed
o dp
Enz enz enz
nou, ik vind het dus echt raar dat die er niet bij staat, terwijl agent en brandweer en loodgieter wel genoemd worden, barman is toch eigenlijk echt wel zo'n typisch seks-beroep zeg maarquote:Op zondag 25 mei 2014 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Barman moet wel veel bonuspunten opleveren.
Dus dan ben ik alsnog gemiddeldquote:Op zondag 25 mei 2014 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dan was de maximale score ook een stuk hoger
het is een aanvulling he, op de originele lijst!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:53 schreef yats het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik dat de score niet eens veel lager zou zijn bij mij
Ja die neuken wat af, niet normaalquote:Op zondag 25 mei 2014 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, ik vind het dus echt raar dat die er niet bij staat, terwijl agent en brandweer en loodgieter wel genoemd worden, barman is toch eigenlijk echt wel zo'n typisch seks-beroep zeg maar
samme zeg, en ik maar denken dat je voor mij zo braaf was!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier scoor ik ook nog verdomd goed op
seks-beroepquote:Op zondag 25 mei 2014 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, ik vind het dus echt raar dat die er niet bij staat, terwijl agent en brandweer en loodgieter wel genoemd worden, barman is toch eigenlijk echt wel zo'n typisch seks-beroep zeg maar
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Barman moet wel veel bonuspunten opleveren.
zo bedoelde ik het niet helemaal, maar die zijn vaak wel redelijk gewidl in t uitgaansleven, zeker als je nog jong bent!quote:
Achteraf gezien jammer dat ik dat nooit als bijbaan overwogen heb.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar je zat niet stil tussen t tappen doorquote:Op zondag 25 mei 2014 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
seks-beroep
Ik heb meer getapt dan gespoten hoor![]()
![]()
Zelfs ik in een ouwe lullen kroeg in een klote gehucht had er inderdaad meer aandacht door jaquote:Op zondag 25 mei 2014 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet helemaal, maar die zijn vaak wel redelijk gewidl in t uitgaansleven, zeker als je nog jong bent!
dat bedoel ik! Dus die hoort er echt gewoonn tussen! Klopt niks van dat loodgieter er wel bij staat.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs ik in een ouwe lullen kroeg in een klote gehucht had er inderdaad meer aandacht door ja
Het was een mooie tijd daar in het studentencafe en stamkroeg van de hockeyclub en hotelschool jaquote:Op zondag 25 mei 2014 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar je zat niet stil tussen t tappen door
Ik ook, dan was je een tussendoortje geweest, nu een blijvertjequote:Op zondag 25 mei 2014 22:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zó blij dat ik je toen niet kende
Ah, wat liefquote:Op zondag 25 mei 2014 23:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ook, dan was je een tussendoortje geweest, nu een blijvertje
Zorg voor een bierkelder Fax!quote:Op zondag 25 mei 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus Fax, als ik jou was zou ik een kroeg beginnen.
Wijden we hem in met een Fok! Meet
anders kruipen de dames er weer uit!quote:Op zondag 25 mei 2014 23:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zorg voor een bierkelder Fax!![]()
Eentje mét slot is wel handig dan trouwens
Dan moet ie ze gewoon vast zettenquote:Op zondag 25 mei 2014 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
anders kruipen de dames er weer uit!
Want daar moet je labiel voor zijn?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan zou ik dus in n kroeg gaan werken
Nee, dan komen er nog meer bij die mee willen doen.. Krijg je op je donder dat het vat wisselen zo lang duurtquote:Op zondag 25 mei 2014 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
anders kruipen de dames er weer uit!
Royco's oude lullen kroegquote:Op zondag 25 mei 2014 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs ik in een ouwe lullen kroeg in een klote gehucht had er inderdaad meer aandacht door ja
leuke naam wel voor n kroegquote:Op zondag 25 mei 2014 23:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Royco's oude lullen kroeg![]()
Goeieavond
Ik krijg nu een MI voor me van allemaal 75+'ers voor me die hun verrimpelde piemeltjes op de bar leggen na 3 jeneversquote:
Vind ik ook welquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik krijg nu een MI voor me van allemaal 75+'ers voor me die hun verrimpelde piemeltjes op de bar leggen na 3 jenevers
Zo oud waren ze nou ook weer nietquote:Op zondag 25 mei 2014 23:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik krijg nu een MI voor me van allemaal 75+'ers voor me die hun verrimpelde piemeltjes op de bar leggen na 3 jenevers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |