Altijd leuk, iemand die met nieuwe feitjes op de proppen komt.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
speekselresten blijven soms wel 7 jaar in een mond zitten
/feitjevanoma.
vrouwen worden ook nog steeds verkracht. En dat zijn er meer dan vrouwen die dat roepen terwijl het niet is gebeurd.quote:
Nee, wel voor rechtvaardigheid. En nee wat ik eerder zei is niet rechtvaardig en zal dat ook nooit zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij bent van de oog om oog tand om tand?
Oh maar dat zeg ik ook niet he.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vrouwen worden ook nog steeds verkracht. En dat zijn er meer dan vrouwen die dat roepen terwijl het niet is gebeurd.
Ik vind het echt erg dat er vrouwen zijn die dat doen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het ook erg dat er regelmatig net gedaan wordt of de helft van de beschuldigingen niet klopt ofzo.
dat klopt, en de vrouwen die geen aangifte doen, of waar onvoldoende bewijs voor is, hebben de schade ook al geleden.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh maar dat zeg ik ook niet he.
Als het echt zo is dan mogen ze die vent aan de hoogste boom opknopen.
Maar je hoort helaas ook veel verhalen dat het niet zo was, en ook al word je dan door een rechter in het gelijk gesteld die schade heb je al geleden.
Heb nog een feitje van u tegoed, mevrouw.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd leuk, iemand die met nieuwe feitjes op de proppen komt.
dat is dus geen vrouw.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:42 schreef Seksetera het volgende:
Ik hoorde onlangs een vrouw die zei,
als ik sex heb gehad met een meerderjarige man en hij wilt me daarna niet meer dan zal ik hem wel kloten omdat ik minderjarig ben..
Spijtig genoeg bestaan zulde vrouwen ook..
Nee, maar ik moest er wel aan denkenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, en dat speekselresten zeven jaar in n mond blijven zitten wil niet zeggen dat daar bruikbaar dna uit te halen valt natuurlijk
Niet zo veel met tokkies omgaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:42 schreef Seksetera het volgende:
als ik sex heb gehad met een meerderjarige man en hij wilt me daarna niet meer dan zal ik hem wel kloten omdat ik minderjarig ben..
Okequote:Op zondag 25 mei 2014 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, wel voor rechtvaardigheid. En nee wat ik eerder zei is niet rechtvaardig en zal dat ook nooit zijn.
Komt goed.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb nog een feitje van u tegoed, mevrouw.
deze dame in kwestie heeft wellicht meerdere/ andere problemen.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:42 schreef Seksetera het volgende:
hell hath no fury as a woman scornedquote:Op zondag 25 mei 2014 19:42 schreef Seksetera het volgende:
"Normale" vrouwen halen niet zulk soort strapatsen uit, die accepteren hun "verlies".quote:Op zondag 25 mei 2014 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft dat met tokkies te maken dan. Spijt ervan zou in zo'n geval ook een reden kunnen zijn.
strapatsen, dat is een mooi scrabble woord.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Normale" vrouwen halen niet zulk soort strapatsen uit, die accepteren hun "verlies".
als ze spijt hebben, voelen ze zich wellicht ook echt misbruikt.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft dat met tokkies te maken dan. Spijt ervan zou in zo'n geval ook een reden kunnen zijn.
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:48 schreef Seksetera het volgende:
ja, deze in ieder geval niet, ze is ondertussen 32 en ziet hier geen probleem in
daar klopt iets niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:42 schreef Seksetera het volgende:
Zijn voldoende vrouwen die niet tokkie zijn die dat ook doen hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Normale" vrouwen halen niet zulk soort strapatsen uit, die accepteren hun "verlies".
Dan nog is er geen relatie tussen tokkies en dat soort dingen.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nouja of bijvoorbeeld het niet willen van een relatie, of uitmaken iets in die richting. Dat zou ook een aanleiding kunnen zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ze spijt hebben, voelen ze zich wellicht ook echt misbruikt.
Meh, het zijn volgens mij echt uitzonderingssituaties.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn voldoende vrouwen die niet tokkie zijn die dat ook doen hoor.
Vrouwen zijn gewoon naar.
en op de vijf aangiftes is waarschijnlijk vals.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meh, het zijn volgens mij echt uitzonderingssituaties.
heb je er geen aangifte van gedaan dan??quote:Op zondag 25 mei 2014 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben overigens twee keer verkracht en allebei die mannen (nou ja, 1 was nog een jongen toen) hebben daar verder geen last van gehad in hun leven.
Wat de eerste betreft heb ik daar geen last van, maar de tweede had wmb best wat meer verantwoordelijk gehouden mogen worden. Door wie dan ook.
Dus het: je bent als man geschaad voor het leven, gaat ook niet altijd op.
duivels zijn het. bah.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:49 schreef Seksetera het volgende:
Als bepaalde vrouwen hun zin niet krijgen zijn ze toch alles in staat..
als je minderjarig bent en hij niet, mag je ook gewoon aangifte doen, kun je onder misbruik scharen.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:51 schreef Seksetera het volgende:
het was gewoon een gesprek waarin ze zei, als ik vroeger met een oudere man meeging en hij ging alleen maar voor de sex met me om, terwijl ik wel gevoelens had zou ik hem wel een kloot aftrekken..
nee.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:53 schreef gustaf het volgende:
[..]
heb je er geen aangifte van gedaan dan??
Dat is licht uitgedrukt...quote:Op zondag 25 mei 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De duivel is een schoothondje vergeleken met een gekwetste vrouw
wat een onzinquote:Op zondag 25 mei 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De duivel is een schoothondje vergeleken met een gekwetste vrouw
Mannen zijn veel makkelijker. Sws ga ik het liefst met mannen om.quote:
Genoeg mannen die in monsters veranderen als ze gekwetst zijn. Dat geldt gelukkig niet voor alle mannenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een onzin![]()
Genoeg vrouwen die helemaal niet zo zijn en genoeg mannen die echt feeksen worden als ze gekwetst zijn.
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meh, het zijn volgens mij echt uitzonderingssituaties.
klopt, ik werk in een vrouwen team en soms zijn het echte feeksen...quote:Op zondag 25 mei 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen zijn veel makkelijker. Sws ga ik het liefst met mannen om.
maar ook niet voor alle vrouwenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg mannen die in monsters veranderen als ze gekwetst zijn. Dat geldt gelukkig niet voor alle mannen
Niet alles zo serieus nemenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een onzin![]()
Genoeg vrouwen die helemaal niet zo zijn en genoeg mannen die echt feeksen worden als ze gekwetst zijn.
dat is toch spijtig?? Ik snap evt schaamte o.i.d maar zo komen ze er makkelijk mee weg...ik weet natuurlijk niet onder welke omstandigheden of hoe het is gegaan maar verkrachting is toch echt verkrachting,snap ook niet wat ze er aan vinden trouwens,als een vrouw geen sex met mij zou willen,is voor mij de lol er af,maar schijnbaar denken sommige mannen daar anders over...quote:
als het serieus is welquote:Op zondag 25 mei 2014 19:53 schreef Seksetera het volgende:
De stap om er mee naar buiten te komen is ook enorm groot voor een vrouw denk ik..
Ik zou daar wel cijfers van willen zien.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Maar ik weet dat er voldoende vrouwen zijn die ineens claimen verkracht te zijn nadat hun vriend het uitmaakt. Heb er zelfs een gekend die het claimde na iedere relatie.
Al is het in Amerika een stuk groter dan hier, vooral onder dat walgelijke 3de golf feminisme en tumblr gebeuren/.
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen zijn veel makkelijker. Sws ga ik het liefst met mannen om.
Ik deed een typetje.quote:
welk typetjequote:
ze wil aandacht. snap dat dan.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:00 schreef Royco1 het volgende:
WTF is er met mijn kat aan de hand, nu lanceert ie zich ineens in mijn nek.
ff knuffelen...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:00 schreef Royco1 het volgende:
WTF is er met mijn kat aan de hand, nu lanceert ie zich ineens in mijn nek.
vn de eerste keer heb ik geen spijt dat ik geen aangifte heb gedaan, ik denk dat dat het beste was.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:59 schreef gustaf het volgende:
[..]
dat is toch spijtig?? Ik snap evt schaamte o.i.d maar zo komen ze er makkelijk mee weg...ik weet natuurlijk niet onder welke omstandigheden of hoe het is gegaan maar verkrachting is toch echt verkrachting,snap ook niet wat ze er aan vinden trouwens,als een vrouw geen sex met mij zou willen,is voor mij de lol er af,maar schijnbaar denken sommige mannen daar anders over...
Ja dat wilde ie vanmorgen ook, maar dan hoeft ie nog niet vanaf de kast op mijn buik te springen.quote:
Kater dusquote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze is een hij.
En hij ligt nu dus in mijn nek
http://www.volkskrant.nl/(...)n-blijken-vals.dhtmlquote:Op zondag 25 mei 2014 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou daar wel cijfers van willen zien.
Een lompe vrouw met voornamelijk mannelijke vrienden.quote:
Uiteraardquote:
Ik heb voornamelijk alleen manneijke vrienden, ben ik ook lomp?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een lompe vrouw met voornamelijk mannelijke vrienden.
Zo 1 met een kort pittig kapsel die zware shag rookt?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een lompe vrouw met voornamelijk mannelijke vrienden.
wrm zou je lomp zn?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk alleen manneijke vrienden, ben ik ook lomp?
confronteer hem er mee,ik hoop dat je het een plek kan geven.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vn de eerste keer heb ik geen spijt dat ik geen aangifte heb gedaan, ik denk dat dat het beste was.
Van de tweede keer heb ik soms wel spijt, maar dat had alles alleen maar lastiger gemaakt en daar had ik geen zin in. Vind het wel kut idd dat hij er zo gemakkelijk mee weg is gekomen en zo flierefluitend door het leven gaat en door niemand ooit ter verantwoording wordt geroepen![]()
Maar goed, het zij zo en ik heb die keus toen bewust gemaakt.
Hmm, ben ik toch te naïef wat betreft m'n mensbeeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)n-blijken-vals.dhtml
U vraagt, wij draaien.
Zou kunnen. Een beetje zoals Brienne of Tarth .quote:
das idd nog meer...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
Er zijn overigens ook hordes vrouwen die verkracht zijn maar geen aangifte doen.
Daarom gewoon foreveralone zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ben ik toch te naïef wat betreft m'n mensbeeld.
Zo groot ben je toch niet?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou kunnen. Een beetje zoals Brienne of Tarth .
Moest ff snel zijn, mag het mams?quote:
haha, nee, lijkt me geen goed plan. En het heeft al wel een plekje hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:05 schreef gustaf het volgende:
[..]
confronteer hem er mee,ik hoop dat je het een plek kan geven.
Nee, lief klein en schattig.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk alleen manneijke vrienden, ben ik ook lomp?
Dat soort mensen krijgen wel een keer te maken met karmaquote:Op zondag 25 mei 2014 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
haha, nee, lijkt me geen goed plan. En het heeft al wel een plekje hoor.
Alleen soms is het even zuur.
daar geloof ik dus niet inquote:Op zondag 25 mei 2014 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort mensen krijgen wel een keer te maken met karma
Misschien.quote:
als je gelukkig bent alleen, is dat toch prima.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien.
Maar ik krijg steeds vaker van mezelf het idee dat ik niet geschikt ben voor zo'n soort relatie. Of dat het niet voor mij is weggelegd, op een manier.
kan zelf redelijk haatdragend zijn,en heb een leraar(na twintig jaar)op "het matje" geroepen,ik werd toen zo kwaad dat m,n ogen bloeddoorlopen waren en ik voerde de boventoon in het gesprek,na twee minuten zat de leraar die eens zo veel indruk op mij maakte als een klein kind te huilen,dit gaf mij raar genoeg een goed gevoel.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
haha, nee, lijkt me geen goed plan. En het heeft al wel een plekje hoor.
Alleen soms is het even zuur.
Ik krijg juist steeds vaker het idee dat ik er steeds geschikter voor aan het worden ben.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien.
Maar ik krijg steeds vaker van mezelf het idee dat ik niet geschikt ben voor zo'n soort relatie. Of dat het niet voor mij is weggelegd, op een manier.
ik denk dat hij me waarschijnlijk voor mn kop ramt als ik iets zeg, dus confronteren lijkt me geen strak planquote:Op zondag 25 mei 2014 20:13 schreef gustaf het volgende:
[..]
kan zelf redelijk haatdragend zijn,en heb een leraar(na twintig jaar)op "het matje" geroepen,ik werd toen zo kwaad dat m,n ogen bloeddoorlopen waren en ik voerde de boventoon in het gesprek,na twee minuten zat de leraar die eens zo veel indruk op mij maakte als een klein kind te huilen,dit gaf mij raar genoeg een goed gevoel.
Wanneer gaan we daten?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg juist steeds vaker het idee dat ik er steeds geschikter voor aan het worden ben.
Meer het gevoel dat ik er klaar voor ben om weer iemand echt toe te laten zeg maar.
Ja hoor, als kind al.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar kun je wel zo goed met een zwaard over weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
omg zo liefquote:
Het is niet dat ik ongelukkig ben alleen, ik ben vaak zelfs redelijk gelukkig.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je gelukkig bent alleen, is dat toch prima.
Ik zou er geen goeie voor zijn
En waardoor zou die verandering komen, denk je?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg juist steeds vaker het idee dat ik er steeds geschikter voor aan het worden ben.
Meer het gevoel dat ik er klaar voor ben om weer iemand echt toe te laten zeg maar.
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hoor, als kind al.Vrouwen die met een zwaard over weg kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is je type dan wel?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mijn type bent Sedan, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |