quote:
Nee, had er de energie niet voorquote:Op zondag 25 mei 2014 20:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Yo lekkere anusridder.
Nog gelopen vandaag?
D, kerel. Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat dit hints zijn. Ze wil je. Godverdomme D, neuk haar.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
D zit jein nijverdal of Enschede??ik heb wel aftersunen vaakkun je t ook kopen bij tankstation
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
D, kerel. Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat dit hints zijn. Ze wil je. Godverdomme D, neuk haar.
ow ja?? Dus daarom was jij bij D vd week... voor sex...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
D, kerel. Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat dit hints zijn. Ze wil je. Godverdomme D, neuk haar.
Okéquote:Op zondag 25 mei 2014 21:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nu weet je t.... ik wil je schijnbaar neuken...![]()
d normaal doenquote:
Ghehehequote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
d normaal doengek... wij 2 ? Nehh vindt het erg gezellig met je. . naar meer ??? Nehhh
Kom maar hier, sgatjuhquote:
Meur zequote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ow ja?? Dus daarom was jij bij D vd week... voor sex...
quote:
tja moest half 7 beginnen. . Nu na half uur bellen en roepen eindelijk binnen. .quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 08:22 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Sta je 5 minuten achter Tukker bij het stoplicht, knipperen, toeteren, zwaaien. Niks...gewoon niks. Wel druk met de zonnebril, maar erdoorheen kijken ho maar..
quote:Op maandag 26 mei 2014 08:22 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Sta je 5 minuten achter Tukker bij het stoplicht, knipperen, toeteren, zwaaien. Niks...gewoon niks. Wel druk met de zonnebril, maar erdoorheen kijken ho maar..
Tegenwoordig ben ik altijd vroeger dan noodzakelijk. Iets met commitment en ambitieniveau.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:56 schreef Kreator het volgende:
Ik moest ook wel even 2x kijken, zo al om 07:55..
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik altijd vroeger dan noodzakelijk. Iets met commitment en ambitieniveau.
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik altijd vroeger dan noodzakelijk. Iets met commitment en ambitieniveau.
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]. Verwachtingspatroon heb je nu gemaakt hč.
.
Oh en over je sms van net: Ja een triootje met Nikkie lijkt mij ook wel lekker, maar ik weet niet of ze dat wel aankan.
Nikkie aan 't spit ja! Dat zou niet heel verkeerd zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]. Verwachtingspatroon heb je nu gemaakt hč.
.
Oh en over je sms van net: Ja een triootje met Nikkie lijkt mij ook wel lekker, maar ik weet niet of ze dat wel aankan.
Pfff durf je niet eens...quote:Op maandag 26 mei 2014 13:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nikkie aan 't spit ja! Dat zou niet heel verkeerd zijn.
ja dat gevoel had ik ook deze week, super raar gevoelquote:Op zondag 25 mei 2014 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel een week van uitersten... Een ToF'er overledenen U_S is papa geworden
Gefeliciteerd man!
Goed nieuws manquote:Op maandag 26 mei 2014 13:42 schreef Under_Score het volgende:
Dankjeweleen naamtopic nog wel
Kleine meid en moeders doen het erg goed, maar blijven nog even ter observatie in het mst
Fotoooo'squote:Op maandag 26 mei 2014 13:42 schreef Under_Score het volgende:
Kleine meid en moeders doen het erg goed, maar blijven nog even ter observatie in het mst
Er wordt niet echt enthousiast op gereageerd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Guys, welke datum gaan we prikken voor de meet? Want de meet laten we gewoon doorgaan
Of moeten we even een nieuwe meetingmanager doen voor juni?![]()
Dat ligt een beetje aan je wijdte en mijn gemoedstoestand.quote:
Vrijdag kan ik nietquote:Op maandag 26 mei 2014 14:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er wordt niet echt enthousiast op gereageerd.
Jij, ik, Krea, een potje vaseline en een paar dopjes ghb dan maar a.s. vrijdag?
3 en een halve seconde als je niet tegen mijn bezwete, heen-en-weer gaande torso aan hoeft te kijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:27 schreef Kreator het volgende:
3 en een halve minuut moet toch wel te doen zijn.
Volgens de Meeting Manager wel!quote:
Vroeger noemden we zo iemand gewoon lui.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, dat gaat ook weer lekker waardeloosHet idee was om 9u uit bed te komen, daarna even met de taxi op en neer naar Hengelo om weer wat bij het ziekenhuis in te leveren (een actiwatch die mijn slaapgedoe bijhoudt, moest vóór 11u terug zijn) en vanmiddag naar het gemeentehuis gaan.
Ik lag tot 8u wakker, voelde me enorm slap en heb maar gewoon afgebeld, met de belofte dat ik dat ding alsnog zsm inlever, maar dat gaat vandaag niet lukken, ben net wakkerGemeentehuis moet ook maar tot morgen wachten, blegh.
It's not gay unless balls are touchingquote:Op maandag 26 mei 2014 14:35 schreef 100% Tukker het volgende:
3 en een halve seconde als je niet tegen mijn bezwete, heen-en-weer gaande torso aan hoeft te kijken.![]()
Ja, lijkt me een goed idee.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens de Meeting Manager wel!![]()
Maar ééntje voor juni opzetten dan maar?
Het wordt hier boven Borne ook best donkerquote:
Staat nu in de OPquote:
Dankjequote:Op maandag 26 mei 2014 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fotoooo'sEn hoe heet ze?
Geniet ervan!
Aaahhhhquote:Op maandag 26 mei 2014 15:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
we hebben haar lynn genoemd
[ afbeelding ]
wat een schatjequote:Op maandag 26 mei 2014 15:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
Dankjewe hebben haar lynn genoemd
[ afbeelding ]
voor mij geld t zelfde als anders ik kijk wel of ik kan als er een meet staat geplandquote:
snap ik... maar ik zit in t weekend met mn werk.. rooster krijg ik pas week van tevoren dus kan ik niets over zeggen...quote:Op maandag 26 mei 2014 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we nou net die planner voor hč. Dat je kan zien wie wanneer kan..
ik ook hihiquote:Op maandag 26 mei 2014 16:22 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik ben zo blij dat ik nu binnen zit.
Af en toe fiets iemand langs mijn huisje.quote:
ghehe ik zou de auto pakken...quote:Op maandag 26 mei 2014 16:26 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Af en toe fiets iemand langs mijn huisje.![]()
dat die nog doorfietsen. Ik zou dus echt gaan schuilen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
Zooo ff op de vergadering flink grote bek op zetten... bam jonguhhh![]()
nu opgelucht?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
Zooo ff op de vergadering flink grote bek op zetten... bam jonguhhh![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:42 schreef Under_Score het volgende:
nog van harte proficiat kerelquote:Op maandag 26 mei 2014 15:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
juni heb ik al zo goed als vol zittenquote:
Van harte!quote:Op maandag 26 mei 2014 15:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ehh, pardon?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet eens eentje met een wit paard erop?
Niet alles met een wit paard is meteen FC Twente hoorquote:
Dus, ja, oké?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet alles met een wit paard is meteen FC Twente hoor
Die rechterquote:Op maandag 26 mei 2014 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehh, pardon?
PaFiPo:
[ afbeelding ]
Weet ik tochquote:
quote:
Ligt eraan wanneerquote:
Dan ben je hier mooi verkeerdquote:Op maandag 26 mei 2014 21:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneerMaar ben wel in voor gezelligheid
Ja, dat heb ik dus ookquote:Op maandag 26 mei 2014 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
als er een datum bekend is, zal ik uiteraard kijken of ik aanwezig kan zijn
Zelfs als het ergens ongezellig is, kan ik wel in zijn voor gezelligheid natuurlijkquote:
quote:
Juni erg druk met bbq en verjaardagen enzulksquote:Op maandag 26 mei 2014 21:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ookKan moeilijk elk weekend vrij gaan vragen als we toch maar één keer gaan
Daar kun jij ook vrij weinig aan doen natuurlijkquote:Op maandag 26 mei 2014 21:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Zelfs als het ergens ongezellig is, kan ik wel in zijn voor gezelligheid natuurlijk
Maar ik wil me best aan jouw humeur aanpassen hoor...quote:Op maandag 26 mei 2014 21:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daar kun jij ook vrij weinig aan doen natuurlijk
Hij is normaal heel lief hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar ik wil me best aan jouw humeur aanpassen hoor...
ja dat zeg je nuquote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar ik wil me best aan jouw humeur aanpassen hoor...
Ach, maar als je van mij gelukkig moet worden dan heb je een heel, heel hard leven ben ik bangquote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, had me gelukkiger gemaakt.
Valse beloftes enzulks
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, had me gelukkiger gemaakt.
Valse beloftes enzulks
Kun jij mij gelukkig maken dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, maar als je van mij gelukkig moet worden dan heb je een heel, heel hard leven ben ik bang
Geen idee of ik het zou kunnen, de vraag is natuurlijk of ik het uberhaupt zou willenquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen idee of ik het zou kunnen, de vraag is natuurlijk of ik het uberhaupt zou willen
Vast niet, want vrouwquote:Op maandag 26 mei 2014 21:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen idee of ik het zou kunnen, de vraag is natuurlijk of ik het uberhaupt zou willen
Ow please, ga nou niet de zielige kerel die op zijn 30e nog maagd is uithangen.quote:
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow please, ga nou niet de zielige kerel die op zijn 30e nog maagd is uithangen.
Ik vind je ondertitel maar raar trouwens. Ik snap dat er wat anders staat dan bloemkool op zijn Frans, maar ik denk wel de hele tijd dat dat er staatquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind je ondertitel maar raar trouwens. Ik snap dat er wat anders staat dan bloemkool op zijn Frans, maar ik denk wel de hele tijd dat dat er staat
Ik vind het lekkerder dan broccoli, maar daar moest ik gewoon aan denkenquote:
ok, tnx voor de info.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerder dan broccoli, maar daar moest ik gewoon aan denkenSorry.
Vanmorgen zag ik je wel een paar auto's achter me staan!quote:Op maandag 26 mei 2014 08:22 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Dat dan weer wel!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanmorgen zag ik je wel een paar auto's achter me staan!
hoofdpijn verder wel goed.. en ja al aan t werkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:18 schreef rulerofdeath het volgende:
Nikkie![]()
Goed te pas? Al weer druk aan het werk?
jaa maar niet zo vroeg als jij.. en zal altijd zo blijven dat er iets gedaan moet worden..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jij ook vroeg...
En er moet vandaag toch weer wat gedaan worden
Ben er wel vaak vroeg uit hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij zo vroeg eruit???nog werken vandaag??
ahhh gossiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben er wel vaak vroeg uit hoor7
Ja, moet tot 19:00 werken
Wauwwwquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kreeg een schouderklopje van Swayze omdat ik al om 08:15 op het werk was.![]()
[ afbeelding ]
Ik kreeg een 'oh jij bent vroeger dan normaal...' toen ik om 08:05 binnen kwam wandelen, terwijl ik eigenlijk gewoon altijd om 08:05 op de zaak ben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kreeg een schouderklopje van Swayze omdat ik al om 08:15 op het werk was.![]()
[ afbeelding ]
helaasch wel. Net nog lekker een uurtje de ogen dicht gehadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa maar niet zo vroeg als jij.. en zal altijd zo blijven dat er iets gedaan moet worden..
ikke straks als die kleine in bed ligtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
helaasch wel. Net nog lekker een uurtje de ogen dicht gehad
jaa ik ook buiten roken...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:28 schreef Kreator het volgende:
Ja, ik ga dampen. Buiten, omdat het binnen niet mag. Faalhazen.
Luie donderquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ikke straks als die kleine in bed ligt
Pfffquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, ik was er ook al om half vier uit
ikke uhhh 2 uur laterquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, ik was er ook al om half vier uit
Het eruit gaan heb ik geen problemen mee. Maar als ik dan pauze moet maken ga ik wel ff liggenquote:
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het eruit gaan heb ik geen problemen mee. Maar als ik dan pauze moet maken ga ik wel ff liggen
ik wel... had me vanmorgen ook bijna verslapen...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het eruit gaan heb ik geen problemen mee. Maar als ik dan pauze moet maken ga ik wel ff liggen
Mijn wekker zou om 6 uur gaan.. ik was om half 11 wakker.quote:
Ja. Les gemist die ik nodig hadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's altijd minder. Kut wakker worden.
Ik wil je best even bijscholen hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Les gemist die ik nodig had
Kansloos is dat. Gelukkig doen ze er hier niet moeilijk over. Kan haast niet wachten totdat ik ProGear heb en dat ik 150W weg kan dampen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:28 schreef Kreator het volgende:
Ja, ik ga dampen. Buiten, omdat het binnen niet mag. Faalhazen.
Office Spacequote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"hoe werk je je het snelst omhoog. les 3"quote:
Je plaatje doet het niet. Heb je al wat besteld dan? Aerotank met een mega zaklamp?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Kansloos is dat. Gelukkig doen ze er hier niet moeilijk over. Kan haast niet wachten totdat ik ProGear heb en dat ik 150W weg kan dampen.
oeps... das best wat.. dan had je t ook nodig!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn wekker zou om 6 uur gaan.. ik was om half 11 wakker.
Het was een in mist gehulde stad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
"hoe werk je je het snelst omhoog. les 3"
[..]
Je plaatje doet het niet. Heb je al wat besteld dan? Aerotank met een mega zaklamp?
Doe geen moeite. Hij is ten eerste maar 2 dagen per week open en gooit binnenkort zijn winkel weer dicht en hij heeft alleen maar die 2 goedkope modellen staan. Via esigaretonline nog wel in een winkeltje in hengelo geweest. DIe hebben wat meer modellen in een vitrine staan, maar is ook een rare winkel. Wordt toch online bestellen, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal v/d week eens langs Prodentglimlachhommo gaan om te kijken wat ie heeft staan.
Oh. Matig. Zaak liep niet lekker dus?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Hij is ten eerste maar 2 dagen per week open en gooit binnenkort zijn winkel weer dicht en hij heeft alleen maar die 2 goedkope modellen staan. Via esigaretonline nog wel in een winkeltje in hengelo geweest. DIe hebben wat meer modellen in een vitrine staan, maar is ook een rare winkel. Wordt toch online bestellen, dat soort dingen.
Ik ken hem. Beetje een spooky vent.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:32 schreef Kreator het volgende:
Deze gast bedoelde ik. 11 minuten praten over de aerotank..
Daarom handelt hij via die winkel in de binnenstad, als je het spul komt ophalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh. Matig. Zaak liep niet lekker dus?
Die zaak in Hengelo heb ik bekeken, maar die hebben niet heel veel ProGear op de website.Ook zit die gast ergens in een louche duister flatje, volgens Google Earth.
[ afbeelding ]
"Kom binnen meneer!"
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
"hoe werk je je het snelst omhoog. les 3"
Ja, blijkbaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oeps... das best wat.. dan had je t ook nodig!!
Aha. Dat was me niet helemaal helder. Ik vond het al vreemd...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarom handelt hij via die winkel in de binnenstad, als je het spul komt ophalen.
Het breakevenpunt voor maximaal genot ligt op 23 centimeter. En laat Krea nou net 23 centimeter zijn...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Eerder, hoe bereken je het breakevenpunt, en hoe bereik je maximale winst
[..]
Ja, blijkbaar
Maar bezet. En een echte, saaie, huismanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het breakevenpunt voor maximaal genot ligt op 23 centimeter. En laat Krea nou net 23 centimeter zijn...
Dat zou je niet zeggen als je afgelopen zaterdag bij ons op de bank zat.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je afgelopen zaterdag bij ons op de bank zat.Ik heb brandplekken op de prostaat en een gat in m'n neustussenschot. De tering zeg...
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je afgelopen zaterdag bij ons op de bank zat.Ik heb brandplekken op de prostaat en een gat in m'n neustussenschot. De tering zeg...
Goed bezig man! Was het goed te doen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kleine overwinning voor mezelf, ik had geen zin om een uur op de taxi te wachten, gevolgd door hooguit 5 min in het ziekenhuis zijn (moest iets inleveren) en daarna weer 30 min wachten op de taxi terug, dus ben ik maar in m'n eigen auto geklommen en er zelf heen geredenHet is maar een piseindje van hier naar het ZGT in Hengelooooo, maar ik heb het maar mooi gedaan!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kleine overwinning voor mezelf, ik had geen zin om een uur op de taxi te wachten, gevolgd door hooguit 5 min in het ziekenhuis zijn (moest iets inleveren) en daarna weer 30 min wachten op de taxi terug, dus ben ik maar in m'n eigen auto geklommen en er zelf heen geredenHet is maar een piseindje van hier naar het ZGT in Hengelooooo, maar ik heb het maar mooi gedaan!
Uhu, normaal let ik niet zo bizar veel op de route als ik met iemand (taxi of pa) meerij, maar het is me toch geluktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed bezig man! Was het goed te doen?
maar je hebt t toch mooi geflikt!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, normaal let ik niet zo bizar veel op de route als ik met iemand (taxi of pa) meerij, maar het is me toch geluktVerder heb ik toen ik eenmaal parkeerde even een minuutje met de ogen dicht gezeten, had ik wel nodig.
Als je de ogen maar niet dicht doet onder het rijden...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, normaal let ik niet zo bizar veel op de route als ik met iemand (taxi of pa) meerij, maar het is me toch geluktVerder heb ik toen ik eenmaal parkeerde even een minuutje met de ogen dicht gezeten, had ik wel nodig.
Ik had eerst ook gegoogled. Kom je idd in zo'n turkenflat uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aha. Dat was me niet helemaal helder. Ik vond het al vreemd...
Krea 'kinderarmpje' tor.quote:Het breakevenpunt voor maximaal genot ligt op 23 centimeter. En laat Krea nou net 23 centimeter zijn...
Bezet wel, huisman helaas niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar bezet. En een echte, saaie, huisman
Soep is geen maaltijd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, wat ga ik vanavond eens eten... soep met van die krulpasta erdoor of aardappels/worst/groente?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
U heeft beslotenquote:
Awwwwquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aargh, ik voel me echt fucking kut lately en ik krijg mezelf er maar niet uit
Da's minder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aargh, ik voel me echt fucking kut lately en ik krijg mezelf er maar niet uit
Ik voel niet de energie, de puf en de zin om dat te doen. Ik zit de laatste weken vooral een beetje in zelfmedelijden mee te draaien in de sleur.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's minder.. Geen leuke dingen in het vooruitzicht? Misschien wat leuke dingen plannen. Jezelf omgeven met mensen die positief zijn. Alle kleine beetjes helpen.
*bro-hug*
soepquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, wat ga ik vanavond eens eten... soep met van die krulpasta erdoor of aardappels/worst/groente?
*dikke knuf*quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik voel niet de energie, de puf en de zin om dat te doen. Ik zit de laatste weken vooral een beetje in zelfmedelijden mee te draaien in de sleur.
Het stiltehuis heeft me voor een paar dagen een andere mindset gegeven, maar die mindset was zo weer weg en ik zit weer in de verschrikkelijke sleur. Ik weet niet hoe ik het moet aanpakken. Ik weet het gewoon niet
En als mensen me dan vertellen hoe ik dat het best kan doen, voel ik megaweestand.
herkenbaar ten top!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik voel niet de energie, de puf en de zin om dat te doen. Ik zit de laatste weken vooral een beetje in zelfmedelijden mee te draaien in de sleur.
Het stiltehuis heeft me voor een paar dagen een andere mindset gegeven, maar die mindset was zo weer weg en ik zit weer in de verschrikkelijke sleur. Ik weet niet hoe ik het moet aanpakken. Ik weet het gewoon niet
En als mensen me dan vertellen hoe ik dat het best kan doen, voel ik megaweestand.
das niet echt goed !!! Misschien keer met iemand gaan praten??quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik droomde vannacht ook dat ik mezelf voor een vrachtwagen had gegooid en wakker werd op het kruispunt. En zulke dingen droom ik wel vaker de laatste tijd. En niet alleen dromen, ik denk er zelfs aan/over.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik droomde vannacht ook dat ik mezelf voor een vrachtwagen had gegooid en wakker werd op het kruispunt. En zulke dingen droom ik wel vaker de laatste tijd. En niet alleen dromen, ik denk er zelfs aan/over.
Ik heb al bijna 10 jaar een depressie gehad. Ik heb dus ook al bijna 10 jaar therapie achter de rug. Ik word er moe van. Ik wil niet afhankelijk zijn van therapeuten, ik wil niet afhankelijk zijn van wat dan ook. Ik wil gewoon gelukkig kunnen zijn met mezelf.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
das niet echt goed !!! Misschien keer met iemand gaan praten??
Nee. Ik denk er alleen over.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]![]()
Je gaat geen rare dingen doen he, meisje?
jezus.... jij zit dieper dan ik... maar tis net of ik mezelf hoor praten...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 10 jaar een depressie gehad. Ik heb dus ook al bijna 10 jaar therapie achter de rug. Ik word er moe van. Ik wil niet afhankelijk zijn van therapeuten, ik wil niet afhankelijk zijn van wat dan ook. Ik wil gewoon gelukkig kunnen zijn met mezelf.
Er met vrienden over praten levert de laatste tijd alleen maar dezelfde reacties op waar ik geen reet aan heb, en waardoor ik het idee krijg dat ze me alleen maar een megazeur vinden. En ik vind mezelf ook een zeur. Ik word gek van mijzelf. Van hoe ik denk. Van wat ik voel. Ik wil gewoon gelukkig zijn. Want ik ben leuk en ik ben het waard om gelukkig te zijn. Waarom lukt het me dan niet?
Redelijk makkelijke route gelukkig. Volgende keer even melden hier, dan doen we hier een peuk. Ik werk vlakbij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar dan verwacht ik die knul van je ava... als er ineens een andere rare vent naar me toe komt kan ik dat niet handelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Redelijk makkelijke route gelukkig. Volgende keer even melden hier, dan doen we hier een peuk. Ik werk vlakbij.
Omdat bij sommige mensen nou eenmaal bepaalde stoffen ontbreken die je gelukkig laten voelen. En die moet je dan soms aanvullen. En soms werkt dat wat beter dan andersquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 10 jaar een depressie gehad. Ik heb dus ook al bijna 10 jaar therapie achter de rug. Ik word er moe van. Ik wil niet afhankelijk zijn van therapeuten, ik wil niet afhankelijk zijn van wat dan ook. Ik wil gewoon gelukkig kunnen zijn met mezelf.
Er met vrienden over praten levert de laatste tijd alleen maar dezelfde reacties op waar ik geen reet aan heb, en waardoor ik het idee krijg dat ze me alleen maar een megazeur vinden. En ik vind mezelf ook een zeur. Ik word gek van mijzelf. Van hoe ik denk. Van wat ik voel. Ik wil gewoon gelukkig zijn. Want ik ben leuk en ik ben het waard om gelukkig te zijn. Waarom lukt het me dan niet?
Sleur hoort voor de meeste mensen bij het leven. Ik zou ook liever als een soort van Charlie Sheen door het leven gaan, maar ja, dat is niet voor iedereen weggelegd. Verwacht je gewoon niet te veel? Vraag je jezelf wel eens af hoe/waarmee/waardoor je wel gelukkiger kan worden?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enigszins gechargeerd natuurlijk...quote:“Happiness comes in small doses folks. It's a cigarette butt, or a chocolate chip cookie or a five second orgasm. You come, you smoke the butt you eat the cookie you go to sleep wake up and go back to fucking work the next morning, THAT'S IT! End of fucking list! ”
Om het je het makkelijk te maken wil ik gerust m'n ava uitprinten op A3 en om m'n hoofd wikkelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar dan verwacht ik die knul van je ava... als er ineens een andere rare vent naar me toe komt kan ik dat niet handelen
Ik verwacht inderdaad teveel van mijzelf. Daar had ik het vannacht ook al over met een collega. Ik stel teveel doelen voor mezelf, waardoor ik in vrijwel al die doelen faal, mezelf ga haten omdat ik faal en opnieuw doelen ga stellen en zo is de vicieuze cirkel weer rond.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sleur hoort voor de meeste mensen bij het leven. Ik zou ook liever als een soort van Charlie Sheen door het leven gaan, maar ja, dat is niet voor iedereen weggelegd. Verwacht je gewoon niet te veel? Vraag je jezelf wel eens af hoe/waarmee/waardoor je wel gelukkiger kan worden?
De dagelijkse sleur kan je natuurlijk wel deels doorbreken, en dat heb je toch echt zelf in de hand. Je hebt volgens mij genoeg leuke mensen om je heen in je leven...
Om Denis Leary maar weer eens te quoten:
[..]
Enigszins gechargeerd natuurlijk...
NoFi.
Dit dacht ik ook, maar ik kon het even niet verwoorden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sleur hoort voor de meeste mensen bij het leven. Ik zou ook liever als een soort van Charlie Sheen door het leven gaan, maar ja, dat is niet voor iedereen weggelegd. Verwacht je gewoon niet te veel? Vraag je jezelf wel eens af hoe/waarmee/waardoor je wel gelukkiger kan worden?
De dagelijkse sleur kan je natuurlijk wel deels doorbreken, en dat heb je toch echt zelf in de hand. Je hebt volgens mij genoeg leuke mensen om je heen in je leven...
Om Denis Leary maar weer eens te quoten:
[..]
Enigszins gechargeerd natuurlijk...
NoFi.
"niet superblij" als in "ach, het is wel leuk om ze te hebben maar ik mis IETS" of "ik wil ze vermoorden!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat leuke mensen om mij heen is ook een beetje een issue. Ik voel me al jaren eenzaam. Ik heb mensen om mij heen waar ik niet superblij mee ben, maar die horen er gewoon bij. Zegmaar. Klinkt heel cru en bot, maar het is zo.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Om het je het makkelijk te maken wil ik gerust m'n ava uitprinten op A3 en om m'n hoofd wikkelen.
Dat eerstequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"niet superblij" als in "ach, het is wel leuk om ze te hebben maar ik mis IETS" of "ik wil ze vermoorden!" ?
Als het het laatste is, breek dan met die mensen, is alleen maar goed voor je
Als iemand er anders op reageert, dan is het ook niet echt een vriend(in).quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat eerste![]()
Overigens ben ik al heel blij dat jullie wel normaal reageren als ik dit er uit gooi. Dat doet me ook wel even goed
meis k heb zelf ook zulke gedachten en zulke vrienden en ik ben te sociaal om er iets aan te veranderen want dan kwets ik mensen enzo...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat eerste![]()
Overigens ben ik al heel blij dat jullie wel normaal reageren als ik dit er uit gooi. Dat doet me ook wel even goed
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat eerste![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, vergeten wurst uit de diepvries te halen en heb nu geen puf meer om naar de winkel te gaan. Dan toch maar "glutenvrije met kip gevulde chinese tomatensoep" (jaja) met krulspul erin. Ook goed.
#struggles #deleef
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, heb van Woonbeheer dus het nummer van de vorige bewoner gekregen om te onderhandelen over de prijs van de over te nemen dingen en dat was zo gepiept. En flink goedkoper dan ik dacht
Wurst uit den diepvries, in den magnetron en voila 10min later ontdooit en je kan m in de plan gooien jij vetklepquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, vergeten wurst uit de diepvries te halen en heb nu geen puf meer om naar de winkel te gaan. Dan toch maar "glutenvrije met kip gevulde chinese tomatensoep" (jaja) met krulspul erin. Ook goed.
#struggles #deleef
dat kan... maar soep kan ook hihihi... hoe laat was je klaar vandaag na de o zo vroege start?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wurst uit den diepvries, in den magnetron en voila 10min later ontdooit en je kan m in de plan gooien jij vetklep
Was om 17u klaar, mooie werkdag erop zitten en morgen weer vrijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dat kan... maar soep kan ook hihihi... hoe laat was je klaar vandaag na de o zo vroege start?
ohhhhh terugweg kom k ff langsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Was om 17u klaar, mooie werkdag erop zitten en morgen weer vrij
Maar zo eerst flink lasagne eten![]()
Je komt maar langsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohhhhh terugweg kom k ff langslasagnaaaaaa
whutt uhh ja maar uhhh daar had k niet op gerekend dat jij ja zou zeggen....quote:
LANGSkomen, aankomen hoeft nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whutt uhh ja maar uhhh daar had k niet op gerekend dat jij ja zou zeggen....
hoeft niet maar mag wel... whaha van D had k gelijk een ja verwacht maar niet van jou.... maar nu nog in twijfel ook hihiquote:
Ik hou m'n bek... ik hou m'n bek...quote:
Vanavond toch niet thuisquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoeft niet maar mag wel... whaha van D had k gelijk een ja verwacht maar niet van jou.... maar nu nog in twijfel ook hihi
hoeft niet hoor... ben bas gewend zo onderhand dus kan wel wat hebben..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hou m'n bek... ik hou m'n bek...
Zei niet voor niets LANGSkomenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]had t kenne weten..
lulletje rozenwater
Waarom dat nou weer?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hou m'n bek... ik hou m'n bek...
weet ik schatje rustig maar hihi weet wel dat je stiekem heel lief bentquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
weet ik schatje rustig maar hihi weet wel dat je stiekem heel lief bent
wel goed te pas. Bezig met van alles en nog watquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoofdpijn verder wel goed.. en ja al aan t werkhoe is t met jou?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel goed te pas. Bezig met van alles en nog wat
Misschien heeft het ook wel een beetje met je jonge leeftijd te maken. Met alle respect. Met de leeftijd komt ook het besef dat je niet al je doelen kan halen en het leven niet altijd gaat zoals je het graag zou willen. Je hebt nog een heel leven voor je joh. Met de pakken neerzitten, daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee. Think (about the) positive!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad teveel van mijzelf. Daar had ik het vannacht ook al over met een collega. Ik stel teveel doelen voor mezelf, waardoor ik in vrijwel al die doelen faal, mezelf ga haten omdat ik faal en opnieuw doelen ga stellen en zo is de vicieuze cirkel weer rond.
Nou!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als iemand er anders op reageert, dan is het ook niet echt een vriend(in).. Er is niets mis met kappen met mensen die niets toevoegen aan je leven, of zelfs negatief zijn.
Ik heb liever 2 goede vrienden en een 100% Tukker, dan 10 matige vrienden.
Ik als atheďst vind dat juist héérlijk. Niet alles hoeft per se een doel te hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
denken dat er niks meer is na het dood gaan lijkt mij zeer depressief makend.
omdat je dan al gauw het idee krijgt waar je überhaupt voor leeft.
Ooh, heb je alweer een heel beeld van me ja?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoeft niet maar mag wel... whaha van D had k gelijk een ja verwacht maar niet van jou.... maar nu nog in twijfel ook hihi
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi
Ook weer gewerkt
[..]
Ooh, heb je alweer een heel beeld van me ja?
Echt hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Halfbakken gedoe hierWil iemand Nikkie, D en/of B op de bek pak'n aub?
Alleen jij mag datquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Halfbakken gedoe hierWil iemand Nikkie, D en/of B op de bek pak'n aub?
Alleen VVM voor mijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik stel een trio voor: B, D en Nikkie die elkaar compleet suf neuken zodat we dat gezever hier ook niet meer hebben.
Bas wil vast wel een bh voor je aantrekken.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bas wil vast wel een bh voor je aantrekken.
Kweenie, maar ik krijg wel zin om Nikkie te kontneukn.quote:
Nikke kontneukt niet, toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kweenie, maar ik krijg wel zin om Nikkie te kontneukn.
Daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kweenie, maar ik krijg wel zin om Nikkie te kontneukn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |