quote:
Nee, had er de energie niet voorquote:Op zondag 25 mei 2014 20:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Yo lekkere anusridder.
Nog gelopen vandaag?
D, kerel. Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat dit hints zijn. Ze wil je. Godverdomme D, neuk haar.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
D zit jein nijverdal of Enschede??ik heb wel aftersunen vaakkun je t ook kopen bij tankstation
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
D, kerel. Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat dit hints zijn. Ze wil je. Godverdomme D, neuk haar.
ow ja?? Dus daarom was jij bij D vd week... voor sex...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
D, kerel. Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat dit hints zijn. Ze wil je. Godverdomme D, neuk haar.
Okéquote:Op zondag 25 mei 2014 21:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nu weet je t.... ik wil je schijnbaar neuken...![]()
d normaal doenquote:
Ghehehequote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
d normaal doengek... wij 2 ? Nehh vindt het erg gezellig met je. . naar meer ??? Nehhh
Kom maar hier, sgatjuhquote:
Meur zequote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ow ja?? Dus daarom was jij bij D vd week... voor sex...
quote:
tja moest half 7 beginnen. . Nu na half uur bellen en roepen eindelijk binnen. .quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 08:22 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Sta je 5 minuten achter Tukker bij het stoplicht, knipperen, toeteren, zwaaien. Niks...gewoon niks. Wel druk met de zonnebril, maar erdoorheen kijken ho maar..
quote:Op maandag 26 mei 2014 08:22 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Sta je 5 minuten achter Tukker bij het stoplicht, knipperen, toeteren, zwaaien. Niks...gewoon niks. Wel druk met de zonnebril, maar erdoorheen kijken ho maar..
Tegenwoordig ben ik altijd vroeger dan noodzakelijk. Iets met commitment en ambitieniveau.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:56 schreef Kreator het volgende:
Ik moest ook wel even 2x kijken, zo al om 07:55..
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik altijd vroeger dan noodzakelijk. Iets met commitment en ambitieniveau.
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik altijd vroeger dan noodzakelijk. Iets met commitment en ambitieniveau.
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]. Verwachtingspatroon heb je nu gemaakt hč.
.
Oh en over je sms van net: Ja een triootje met Nikkie lijkt mij ook wel lekker, maar ik weet niet of ze dat wel aankan.
Nikkie aan 't spit ja! Dat zou niet heel verkeerd zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]. Verwachtingspatroon heb je nu gemaakt hč.
.
Oh en over je sms van net: Ja een triootje met Nikkie lijkt mij ook wel lekker, maar ik weet niet of ze dat wel aankan.
Pfff durf je niet eens...quote:Op maandag 26 mei 2014 13:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nikkie aan 't spit ja! Dat zou niet heel verkeerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |