Maar bezet. En een echte, saaie, huismanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het breakevenpunt voor maximaal genot ligt op 23 centimeter. En laat Krea nou net 23 centimeter zijn...
Dat zou je niet zeggen als je afgelopen zaterdag bij ons op de bank zat.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je afgelopen zaterdag bij ons op de bank zat.Ik heb brandplekken op de prostaat en een gat in m'n neustussenschot. De tering zeg...
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je afgelopen zaterdag bij ons op de bank zat.Ik heb brandplekken op de prostaat en een gat in m'n neustussenschot. De tering zeg...
Goed bezig man! Was het goed te doen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kleine overwinning voor mezelf, ik had geen zin om een uur op de taxi te wachten, gevolgd door hooguit 5 min in het ziekenhuis zijn (moest iets inleveren) en daarna weer 30 min wachten op de taxi terug, dus ben ik maar in m'n eigen auto geklommen en er zelf heen geredenHet is maar een piseindje van hier naar het ZGT in Hengelooooo, maar ik heb het maar mooi gedaan!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kleine overwinning voor mezelf, ik had geen zin om een uur op de taxi te wachten, gevolgd door hooguit 5 min in het ziekenhuis zijn (moest iets inleveren) en daarna weer 30 min wachten op de taxi terug, dus ben ik maar in m'n eigen auto geklommen en er zelf heen geredenHet is maar een piseindje van hier naar het ZGT in Hengelooooo, maar ik heb het maar mooi gedaan!
Uhu, normaal let ik niet zo bizar veel op de route als ik met iemand (taxi of pa) meerij, maar het is me toch geluktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed bezig man! Was het goed te doen?
maar je hebt t toch mooi geflikt!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, normaal let ik niet zo bizar veel op de route als ik met iemand (taxi of pa) meerij, maar het is me toch geluktVerder heb ik toen ik eenmaal parkeerde even een minuutje met de ogen dicht gezeten, had ik wel nodig.
Als je de ogen maar niet dicht doet onder het rijden...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, normaal let ik niet zo bizar veel op de route als ik met iemand (taxi of pa) meerij, maar het is me toch geluktVerder heb ik toen ik eenmaal parkeerde even een minuutje met de ogen dicht gezeten, had ik wel nodig.
Ik had eerst ook gegoogled. Kom je idd in zo'n turkenflat uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aha. Dat was me niet helemaal helder. Ik vond het al vreemd...
Krea 'kinderarmpje' tor.quote:Het breakevenpunt voor maximaal genot ligt op 23 centimeter. En laat Krea nou net 23 centimeter zijn...
Bezet wel, huisman helaas niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar bezet. En een echte, saaie, huisman
Soep is geen maaltijd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, wat ga ik vanavond eens eten... soep met van die krulpasta erdoor of aardappels/worst/groente?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
U heeft beslotenquote:
Awwwwquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aargh, ik voel me echt fucking kut lately en ik krijg mezelf er maar niet uit
Da's minder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aargh, ik voel me echt fucking kut lately en ik krijg mezelf er maar niet uit
Ik voel niet de energie, de puf en de zin om dat te doen. Ik zit de laatste weken vooral een beetje in zelfmedelijden mee te draaien in de sleur.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's minder.. Geen leuke dingen in het vooruitzicht? Misschien wat leuke dingen plannen. Jezelf omgeven met mensen die positief zijn. Alle kleine beetjes helpen.
*bro-hug*
soepquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, wat ga ik vanavond eens eten... soep met van die krulpasta erdoor of aardappels/worst/groente?
*dikke knuf*quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik voel niet de energie, de puf en de zin om dat te doen. Ik zit de laatste weken vooral een beetje in zelfmedelijden mee te draaien in de sleur.
Het stiltehuis heeft me voor een paar dagen een andere mindset gegeven, maar die mindset was zo weer weg en ik zit weer in de verschrikkelijke sleur. Ik weet niet hoe ik het moet aanpakken. Ik weet het gewoon niet
En als mensen me dan vertellen hoe ik dat het best kan doen, voel ik megaweestand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |