quote:
nietquote:
quote:
Ik merk hem ook nu ineens pas op.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Alonso rijdt een vrij anonieme race eigenlijk
Jawel, maar het is meer dat hij amper in beeld is, kan me ook niet herinneren dat hij genoemd is.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoort ie ook na het uitvallen van Vettel, Ferrari is de op 2na snelste auto
Leuke race hè?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo blijkt maar weer: er naartoe is één, er voorbij is twee.
Ow die S-G wordt na de race uitgedeeld? dat bedoel ik dus met al dat kabaal.quote:
wie hoorde je vorige race over Ricciardoquote:Op zondag 25 mei 2014 15:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar het is meer dat hij amper in beeld is, kan me ook niet herinneren dat hij genoemd is.
18:00. Maar de voorbeschouwing is altijd mooi. Veel oude beelden vaak.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe laat begint de race? 17:00?
(dus niet de voorbeschouwing)
Goed punt, maar daar let ik zelf misschien weer wat meer op.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:53 schreef opreis het volgende:
[..]
wie hoorde je vorige race over Ricciardo
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er hangt ook blauw, groen, wit en rood-geel gestreept
Grosjean volgens mij 62...quote:Op zondag 25 mei 2014 15:55 schreef Fokkingvet het volgende:
Bianchi, held van de race. Hulk natuurlijk ook haha. 50 rondjes op de zachte band.
Motor kapotquote:Op zondag 25 mei 2014 15:55 schreef Syntix het volgende:
Is er al bekend wat er met Bottas is gebeurd?
Is er nog Toyota Yaris Cup vandaag?quote:
Hij wou voor de SC al naar binnen maar dat werd afgeraden. Dat bedoelde hij met I should have come in earlier. Banden waren aan het grainenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:57 schreef Wombcat het volgende:
Waarom zat Hamilton trouwens te zeiken tijdens de SC dat 'ie eerder naar binnen had gewild. Dat doet een team toch bijna nooit bij de rijder die 2e ligt.
Dat kan wel wezen, maar dan had 'ie de undercut gehad. En dat doen ze normaal gesproken niet in een dergelijke situatie.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:59 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Hij wou voor de SC al naar binnen maar dat werd afgeraden. Dat bedoelde hij met I should have come in earlier. Banden waren aan het grainen
Nog steeds alleen maar het eerste deelquote:
Who cares?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is er nog Toyota Yaris Cup vandaag?
Wel als de coureur die voorop rijdt geen problemen heeftquote:Op zondag 25 mei 2014 16:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen, maar dan had 'ie de undercut gehad. En dat doen ze normaal gesproken niet in een dergelijke situatie.
Ja maar dar achtereenvolgend gaf hij ook nog een sneer aan het team door te vragen waarom ze hem niet toen naar binnen hadden gehaald.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:59 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Hij wou voor de SC al naar binnen maar dat werd afgeraden. Dat bedoelde hij met I should have come in earlier. Banden waren aan het grainen
Sinds 1994. Daarvoor was dat het Frans/Braziliaans volkslied. En daarvoor weet het Britse, Argentijnse en Italiaanse volkslied.quote:
Ja, en dan was 'ie door de undercut langs Rosberg gegaan op een circuit waar inhalen zo goed als onmogelijk is.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:01 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Wel als de coureur die voorop rijdt geen problemen heeft
En toch tot het einde kijken.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:01 schreef Syntix het volgende:
Leuk en aardig Monaco, maar eigenlijk is het gewoon een kutrace op de SC's na.
Was gwn een saaie race hoor...quote:Op zondag 25 mei 2014 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijke race vandaag
Wie zegt dat Monaco saai is
Flikker op met je V6 cup.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Die zeikers zijn geen echte fans, prima race zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |