Ik heb toevallig staan hier....quote:Op zondag 25 mei 2014 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ChocolademelkDat moet ik weer eens gaan halen
Hoe doe je dat? Dat wil ik ook!quote:Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Het zat me in de weg, dus heb het weggegooid.
Ik heb nooit een hart gehadquote:Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scheelt wel weer gewicht.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een hartquote:
Gewoon, mind over matter.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Dat wil ik ook!
Ben Jelly.quote:
Heb er een kapsalon gestopt.quote:
Welnee joh.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een hartMaar eigenlijk wil ik daar vanaf.
Dat tweede is alleen leuk als het wederzijds isquote:Op zondag 25 mei 2014 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee joh.
Je moet alleen de gevoelens die je nu hebt een plaatsje kunnen geven in je hart.
Je bent in ieder geval het vermogen om tot over je oren verliefd te worden niet kwijt, je kunt nog voelen.
Je bent nog niet afgestompt door de maatschappij, ook dat is wat waard natuurlijk.
Dik hout?quote:
Ja dat klopt. Maar helaas is dat niet altijd zo.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat tweede is alleen leuk als het wederzijds is
Nou ik vind dat op het moment ook niet leuk.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat tweede is alleen leuk als het wederzijds is
Nou en ofquote:Op zondag 25 mei 2014 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar helaas is dat niet altijd zo.
Maar daar komt je hart wel weer overheen.
Het is een verbazingwekkend sterk orgaan.
Just keep punchin Apolloquote:Op zondag 25 mei 2014 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou en ofIk ben het alleen zo zat. Alles waar ik maar gewoon weer overheen moet komen
Ik heb mijne weg gegeven, maar zelfs dan blijf ik hem voelen.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeerde die van mij weg te geven, maar die werd niet aangenomenquote:Op zondag 25 mei 2014 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb mijne weg gegeven, maar zelfs dan blijf ik hem voelen.
Mijne is ook niet aangenomen, maar ik heb hem ook nog niet terug gekregen.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik probeerde die van mij weg te geven, maar die werd niet aangenomen
Wel aangenomen dus. Anders zwerft 'ie ergens en dan moet je 'm vinden. Als iemand 'm heeft, is 'ie aangenomen, gewild of ongewildquote:Op zondag 25 mei 2014 13:54 schreef yats het volgende:
[..]
Mijne is ook niet aangenomen, maar ik heb hem ook nog niet terug gekregen.
Ik zou wachten en proberen te voorkomen dat je voor die tijd komt te weten wie er gewonnen heeft.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef Royco1 het volgende:
Zal ik ¤ 3,99 betalen om de GP van Monaco te kijken of wachten tot hij te downloaden is en waarschijnlijk voor die tijd alweer weten wie er gewonnen heeft?
Wat een dilemma zo op de zondag.
Google naar een gratis live stream.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef Royco1 het volgende:
Zal ik ¤ 3,99 betalen om de GP van Monaco te kijken of wachten tot hij te downloaden is en waarschijnlijk voor die tijd alweer weten wie er gewonnen heeft?
Wat een dilemma zo op de zondag.
Dan zwerft hij ergens denk ik. De persoon aan wie ik hem aangeboden heb heeft nu sinds een week een relatie met iemand die ze net twee dagen kende. Die heeft dus geen interesse in mijn hart.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel aangenomen dus. Anders zwerft 'ie ergens en dan moet je 'm vinden. Als iemand 'm heeft, is 'ie aangenomen, gewild of ongewild
Misschien heeft die andere man je hart nu wel.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zwerft hij ergens denk ik. De persoon aan wie ik hem aangeboden heb heeft nu sinds een week een relatie met iemand die ze net twee dagen kende. Die heeft dus geen interesse in mijn hart.
En wie weet wat die man er allemaal mee doetquote:Op zondag 25 mei 2014 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien heeft die andere man je hart nu wel.
Had mijn crush maar een relatie. Dat gun ik hem, en dan had ik tenminste een reden om hem nu te haten. Haten -> makkelijker om over je verliefdheid heen te komen.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zwerft hij ergens denk ik. De persoon aan wie ik hem aangeboden heb heeft nu sinds een week een relatie met iemand die ze net twee dagen kende. Die heeft dus geen interesse in mijn hart.
Die garantie krijg je zelfs voor die ¤4 niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de streams, ik wil wel gewoon goede kwaliteit
In wat voor maatschappij leven wij tegenwoordig!quote:Op zondag 25 mei 2014 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die garantie krijg je zelfs voor die ¤4 niet.
Dan wil ik hem sowieso terug. Het is al erg genoeg dat hij nu heeft wat ik meer verdien dan hemquote:Op zondag 25 mei 2014 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien heeft die andere man je hart nu wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dan wil ik hem sowieso terug. Het is al erg genoeg dat hij nu heeft wat ik meer verdien dan hem
Verdienen wij niet allemaal hetzelfde dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dan wil ik hem sowieso terug. Het is al erg genoeg dat hij nu heeft wat ik meer verdien dan hem
Meer verdien? Nee dat snap ik juist niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt ook geen reden om zielig te doen, jouw leven is perfectquote:Op zondag 25 mei 2014 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn hart is gewoon bij degene bij wie hij hoort en ik hoef dan ook niet zo zielig te doen constant
meer zn best gedaan, oprechter, langer dan twee dagen enz enz enz.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meer verdien? Nee dat snap ik juist niet.
ik ben gewoon gelukkig, in perfectie geloof ik niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen reden om zielig te doen, jouw leven is perfect
42321134 bedrijfjes die het beeld van één leverancier aanbieden.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In wat voor maatschappij leven wij tegenwoordig!
Klote sport1
Die eerste 2, hoe weet hij dat...quote:Op zondag 25 mei 2014 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
meer zn best gedaan, oprechter, langer dan twee dagen enz enz enz.
Van harte!quote:Op zondag 25 mei 2014 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn hart is gewoon bij degene bij wie hij hoort en ik hoef dan ook niet zo zielig te doen constant
Dat kan ik dus niet. Ik heb sowieso niet snel een hekel aan mensen. Zelfs niet als ze me enorm veel pijn doen. Wat dat betreft ben ik net een domme hond die steeds trouw terugkeert bij de baas die hem mishandeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had mijn crush maar een relatie. Dat gun ik hem, en dan had ik tenminste een reden om hem nu te haten. Haten -> makkelijker om over je verliefdheid heen te komen.
Wat mij betreft verdiend iedereen een gelukkig leven. Ik ben ook geen misgunner verder, alleen doet het nu nog (even) pijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdienen wij niet allemaal hetzelfde dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |