Ik heb toevallig staan hier....quote:Op zondag 25 mei 2014 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ChocolademelkDat moet ik weer eens gaan halen
Hoe doe je dat? Dat wil ik ook!quote:Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Het zat me in de weg, dus heb het weggegooid.
Ik heb nooit een hart gehadquote:Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scheelt wel weer gewicht.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een hartquote:
Gewoon, mind over matter.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Dat wil ik ook!
Ben Jelly.quote:
Heb er een kapsalon gestopt.quote:
Welnee joh.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een hartMaar eigenlijk wil ik daar vanaf.
Dat tweede is alleen leuk als het wederzijds isquote:Op zondag 25 mei 2014 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee joh.
Je moet alleen de gevoelens die je nu hebt een plaatsje kunnen geven in je hart.
Je bent in ieder geval het vermogen om tot over je oren verliefd te worden niet kwijt, je kunt nog voelen.
Je bent nog niet afgestompt door de maatschappij, ook dat is wat waard natuurlijk.
Dik hout?quote:
Ja dat klopt. Maar helaas is dat niet altijd zo.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat tweede is alleen leuk als het wederzijds is
Nou ik vind dat op het moment ook niet leuk.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat tweede is alleen leuk als het wederzijds is
Nou en ofquote:Op zondag 25 mei 2014 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar helaas is dat niet altijd zo.
Maar daar komt je hart wel weer overheen.
Het is een verbazingwekkend sterk orgaan.
Just keep punchin Apolloquote:Op zondag 25 mei 2014 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou en ofIk ben het alleen zo zat. Alles waar ik maar gewoon weer overheen moet komen
Ik heb mijne weg gegeven, maar zelfs dan blijf ik hem voelen.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeerde die van mij weg te geven, maar die werd niet aangenomenquote:Op zondag 25 mei 2014 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb mijne weg gegeven, maar zelfs dan blijf ik hem voelen.
Mijne is ook niet aangenomen, maar ik heb hem ook nog niet terug gekregen.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik probeerde die van mij weg te geven, maar die werd niet aangenomen
Wel aangenomen dus. Anders zwerft 'ie ergens en dan moet je 'm vinden. Als iemand 'm heeft, is 'ie aangenomen, gewild of ongewildquote:Op zondag 25 mei 2014 13:54 schreef yats het volgende:
[..]
Mijne is ook niet aangenomen, maar ik heb hem ook nog niet terug gekregen.
Ik zou wachten en proberen te voorkomen dat je voor die tijd komt te weten wie er gewonnen heeft.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef Royco1 het volgende:
Zal ik ¤ 3,99 betalen om de GP van Monaco te kijken of wachten tot hij te downloaden is en waarschijnlijk voor die tijd alweer weten wie er gewonnen heeft?
Wat een dilemma zo op de zondag.
Google naar een gratis live stream.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef Royco1 het volgende:
Zal ik ¤ 3,99 betalen om de GP van Monaco te kijken of wachten tot hij te downloaden is en waarschijnlijk voor die tijd alweer weten wie er gewonnen heeft?
Wat een dilemma zo op de zondag.
Dan zwerft hij ergens denk ik. De persoon aan wie ik hem aangeboden heb heeft nu sinds een week een relatie met iemand die ze net twee dagen kende. Die heeft dus geen interesse in mijn hart.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel aangenomen dus. Anders zwerft 'ie ergens en dan moet je 'm vinden. Als iemand 'm heeft, is 'ie aangenomen, gewild of ongewild
Misschien heeft die andere man je hart nu wel.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zwerft hij ergens denk ik. De persoon aan wie ik hem aangeboden heb heeft nu sinds een week een relatie met iemand die ze net twee dagen kende. Die heeft dus geen interesse in mijn hart.
En wie weet wat die man er allemaal mee doetquote:Op zondag 25 mei 2014 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien heeft die andere man je hart nu wel.
Had mijn crush maar een relatie. Dat gun ik hem, en dan had ik tenminste een reden om hem nu te haten. Haten -> makkelijker om over je verliefdheid heen te komen.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zwerft hij ergens denk ik. De persoon aan wie ik hem aangeboden heb heeft nu sinds een week een relatie met iemand die ze net twee dagen kende. Die heeft dus geen interesse in mijn hart.
Die garantie krijg je zelfs voor die ¤4 niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de streams, ik wil wel gewoon goede kwaliteit
In wat voor maatschappij leven wij tegenwoordig!quote:Op zondag 25 mei 2014 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die garantie krijg je zelfs voor die ¤4 niet.
Dan wil ik hem sowieso terug. Het is al erg genoeg dat hij nu heeft wat ik meer verdien dan hemquote:Op zondag 25 mei 2014 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien heeft die andere man je hart nu wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dan wil ik hem sowieso terug. Het is al erg genoeg dat hij nu heeft wat ik meer verdien dan hem
Verdienen wij niet allemaal hetzelfde dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dan wil ik hem sowieso terug. Het is al erg genoeg dat hij nu heeft wat ik meer verdien dan hem
Meer verdien? Nee dat snap ik juist niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt ook geen reden om zielig te doen, jouw leven is perfectquote:Op zondag 25 mei 2014 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn hart is gewoon bij degene bij wie hij hoort en ik hoef dan ook niet zo zielig te doen constant
meer zn best gedaan, oprechter, langer dan twee dagen enz enz enz.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meer verdien? Nee dat snap ik juist niet.
ik ben gewoon gelukkig, in perfectie geloof ik niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen reden om zielig te doen, jouw leven is perfect
42321134 bedrijfjes die het beeld van één leverancier aanbieden.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In wat voor maatschappij leven wij tegenwoordig!
Klote sport1
Die eerste 2, hoe weet hij dat...quote:Op zondag 25 mei 2014 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
meer zn best gedaan, oprechter, langer dan twee dagen enz enz enz.
Van harte!quote:Op zondag 25 mei 2014 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn hart is gewoon bij degene bij wie hij hoort en ik hoef dan ook niet zo zielig te doen constant
Dat kan ik dus niet. Ik heb sowieso niet snel een hekel aan mensen. Zelfs niet als ze me enorm veel pijn doen. Wat dat betreft ben ik net een domme hond die steeds trouw terugkeert bij de baas die hem mishandeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had mijn crush maar een relatie. Dat gun ik hem, en dan had ik tenminste een reden om hem nu te haten. Haten -> makkelijker om over je verliefdheid heen te komen.
Wat mij betreft verdiend iedereen een gelukkig leven. Ik ben ook geen misgunner verder, alleen doet het nu nog (even) pijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdienen wij niet allemaal hetzelfde dan?
Toch maar een stream opgezet.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
42321134 bedrijfjes die het beeld van één leverancier aanbieden.
Anders heb ik hier nog wel ruimtequote:Op zondag 25 mei 2014 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga even wat taarten in elkaar flansen en hopen dat het nog in de vriezer past
Nee, dat bedoelde ik eigenlijk niet. Ieder mens gunt een ander mens best iets, alleen is het puur menselijk om jezelf net iets meer te gunnen. Ik ben daarin niet roomser dan de paus en gun mezelf een leuke relatie met mijn crush. Maar ja, dat zit er dus niet (meer) in. Het is wat lastig uit te leggen zo, maar misschien snap je nu wat ik bedoel?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vraag je aan mij?
Ik gok dat hij zoiets bedoelt
Nee. Ik ben vaak genoeg dronken geweest, maar ik onthoud alles gewoon. Ik vergeet hooguit kleine details van wat mensen hebben gezegd of wat ik zelf allemaal vertel.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:22 schreef yats het volgende:
Iedereen heeft weleens zoiets meegemaakt lijkt me. Of ben jij nooit ladderzat thuis gekomen waarbij je achteraf dingen hoort die je in dronken toestand gedaan zou hebben?
Ditquote:Op zondag 25 mei 2014 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik ben vaak genoeg dronken geweest, maar ik onthoud alles gewoon. Ik vergeet hooguit kleine details van wat mensen hebben gezegd of wat ik zelf allemaal vertel.
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik ben vaak genoeg dronken geweest, maar ik onthoud alles gewoon. Ik vergeet hooguit kleine details van wat mensen hebben gezegd of wat ik zelf allemaal vertel.
Ik weet de grote lijnen ook altijd nog wel.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, dat kan, dan heb ik gewoon een andere ervaring.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
natuurlijk gun je het jezelf meer, maar dat je het meer verdient, klinkt echt heel anders dan dat je het jezelf meer gunt. Als je het meer verdient, zul je daar toch een reden voor moeten hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:05 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik eigenlijk niet. Ieder mens gunt een ander mens best iets, alleen is het puur menselijk om jezelf net iets meer te gunnen. Ik ben daarin niet roomser dan de paus en gun mezelf een leuke relatie met mijn crush. Maar ja, dat zit er dus niet (meer) in. Het is wat lastig uit te leggen zo, maar misschien snap je nu wat ik bedoel?
Oh ik echt niet. Mijn grens in alcohol is ook elke dag andersquote:Op zondag 25 mei 2014 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit![]()
Ik ben overigens ook nog ooit écht dronken geweest geloof ik. Ik weet niet wat het verschil is tussen dronken zijn en zwaar aangeschoten, maar voor mijn gevoel altijd alleen maar zwaar aangeschoten. Want weet altijd precies wat ik doe, waarom ik iets doe en weet dat de volgende dag ook nog
Ik heb nog wat ruimte in m'n buikquote:Op zondag 25 mei 2014 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga even wat taarten in elkaar flansen en hopen dat het nog in de vriezer past
hihahoquote:Op zondag 25 mei 2014 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij willen helemaal niet weten hoe jij gekomen bent
Ik heb nog wat ruimte in mijn hartquote:
zuiplapquote:Op zondag 25 mei 2014 14:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ik echt niet. Mijn grens in alcohol is ook elke dag anderszwaar leven yolo
jullie hebben geen van allen reden om zielig te doen. echt, srsly.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen reden om zielig te doen, jouw leven is perfect
Valt best mee. Ik heb gewoon een doseringsprobleem.quote:
Dat weet je nooit.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:11 schreef perro. het volgende:
[..]
jullie hebben geen van allen reden om zielig te doen. echt, srsly.
Nou dit is nou een match. Ik voel het laatste puzzelstukje.quote:
Zolang je nog een dak boven je hoofd hebt en een volle buik heeft eigenlijk niemand dat dan.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:11 schreef perro. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik heb gewoon een doseringsprobleem.
Wel fijn dat jij dat voor mij bepaaltquote:Op zondag 25 mei 2014 14:11 schreef perro. het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang je nog een dak boven je hoofd hebt en een volle buik heeft eigenlijk niemand dat dan.
Zal ik het puzzelstukje dan maar eens op z'n plek passen?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou dit is nou een match. Ik voel het laatste puzzelstukje.
niet zeker nee maar echt. dat geklaag hier soms, mss misplaatst maar volgens mij zijn jullie allemaal wel gezond, studie, baan toekomstperspectief. ik zou daar alles voor geven. maar goedquote:
Ik bedoelde dat ook niet helemaal serieus he.quote:
Wat is er met jou dan? Ziek, geen studie, geen baan?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:14 schreef perro. het volgende:
[..]
niet zeker nee maar echt. dat geklaag hier soms, mss misplaatst maar volgens mij zijn jullie allemaal wel gezond, studie, baan toekomstperspectief. ik zou daar alles voor geven. maar goed
Dankjewelquote:Op zondag 25 mei 2014 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ook niet helemaal serieus he.
Wat ik bedoel is dat er altijd wel iemand te vinden is die grotere problemen heeft dan jij.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je dan niet mag klagen over je eigen problemen.
Ik zou een van die dingen wel opgeven voor wat wederzijdse oprechte liefde voor de eerste keer in m'n levenquote:Op zondag 25 mei 2014 14:14 schreef perro. het volgende:
[..]
niet zeker nee maar echt. dat geklaag hier soms, mss misplaatst maar volgens mij zijn jullie allemaal wel gezond, studie, baan toekomstperspectief. ik zou daar alles voor geven. maar goed
Noem je je penis tegenwoordig zo?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik het puzzelstukje dan maar eens op z'n plek passen?
Dat je ik met eten, bijdehante opmerkingen en flauwe grappenquote:Op zondag 25 mei 2014 14:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik heb gewoon een doseringsprobleem.
Klagen op Fokquote:Op zondag 25 mei 2014 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Sowieso, Fok is voor mij mijn klaagbak. Verder ben ik helemaal geen klagert, dankzij Fok
Misschien dat je het juist buiten Fok ook wat meer moet doen?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Sowieso, Fok is voor mij mijn klaagbak. Verder ben ik helemaal geen klagert, dankzij Fok
Jaquote:
Dát doe ik dus op Fok. Zodat dat IRL niet meer hoeftquote:Op zondag 25 mei 2014 14:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien dat je het juist buiten Fok ook wat meer moet doen?
IRL ook niet alles opkroppen, soms moeten dingen er gewoon uit, ook de frustratie over dingen.
Maar dan weten de mensen ook niet wat je dwars zit.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dát doe ik dus op Fok. Zodat dat IRL niet meer hoeftHoeven mensen me verder ook geen zeikwijf te noemen. En hier trek ik me daar toch weinig van aan
Het kan altijd erger, dat is waar.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:11 schreef perro. het volgende:
[..]
Dat dus. Dat stuurde ik gisteren ook in een dm naar een van de vaste posters hier.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Oh, ik praat wel met ze. Maar dat is anders dan klagen. In my opinionquote:Op zondag 25 mei 2014 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan weten de mensen ook niet wat je dwars zit.
Soms een beetje klagen is ook niet erg toch.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik praat wel met ze. Maar dat is anders dan klagen. In my opinion
IRL hoor je me zelden klagen. Alleen als het weer pokkedruk is op werkquote:Op zondag 25 mei 2014 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms een beetje klagen is ook niet erg toch.
nierpatient vanaf geboorte.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is er met jou dan? Ziek, geen studie, geen baan?
Dat hangt van de persoon af. Een maat van mij klaagt continu over zijn knipperlichtrelatie. Dan heb ik ook weleens zoiets van : Dude, wat zeik je? Je hebt een huis, een leuke baan, een vriendin en je bent gezond, wat zeik je nou?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms een beetje klagen is ook niet erg toch.
Lieverd, men heeft klagen nodig. Het is bewezen dat klagen ervoor zorgt dat men niet dingen gaan opkroppen en er aanslagen gepleegd gaan worden. Klagen is lekker. Dat moet je gewoon af en toe doen.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:19 schreef perro. het volgende:
[..]
nierpatient vanaf geboorte.
ik ben ook niet zielig, of ongelukkig. ondanks dat er zoveel is wat ik gemist heb nog steeds mis of ga missen. maar ik probeer altijd te kijken naar mogelijkheden, positieve dingen.
dit geklaag hier. ik zou willen dat ik dat soort dingen had om over te klagen. dat ondankbare soms alsof alles kut is. kijk eens goed denk ik dan.
Dat is wel andere koek ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:19 schreef perro. het volgende:
ik ben ook niet zielig, of ongelukkig. ondanks dat er zoveel is wat ik gemist heb nog steeds mis of ga missen. maar ik probeer altijd te kijken naar mogelijkheden, positieve dingen.
dit geklaag hier. ik zou willen dat ik dat soort dingen had om over te klagen. dat ondankbare soms alsof alles kut is. kijk eens goed denk ik dan.
En zeg je dat ook tegen hem?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt van de persoon af. Een maat van mij klaagt continu over zijn knipperlichtrelatie. Dan heb ik ook weleens zoiets van : Dude, wat zeik je? Je hebt een huis, een leuke baan, een vriendin en je bent gezond, wat zeik je nou?
Ik zie hier zo'n foute reclame voor mequote:Op zondag 25 mei 2014 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
IRL hoor je me zelden klagen. Alleen als het weer pokkedruk is op werk
Dankzij Fok![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel andere koek ja.
Mja er zijn altijd wel mensen die het zwaarder hebben. Ik vind wel dat je soms even je gal mag spuwen of even lekker tekeer mag gaan.
Zo klein ja?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:22 schreef artelligence het volgende:
Ik heb maar 1 ding waar ik over kan klagen. Het formaat van m'n penis hihi
Ik moet dadelijk naar de winkel om een krat Heineken te halen voor een Samba shirt.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel andere koek ja.
Mja er zijn altijd wel mensen die het zwaarder hebben. Ik vind wel dat je soms even je gal mag spuwen of even lekker tekeer mag gaan.
Gewoon doen Twiquote:Op zondag 25 mei 2014 14:22 schreef twi het volgende:
Ik wilde net even gaan zeiken over het feit dat neppe Nesquik van de Lidl niet zo lekker is als echte Nesquik, laat staan Chocomel. Maar nu durf ik niet meer.
Hij is zo groot dat je het risico loopt er mensen mee te verwonden?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:22 schreef artelligence het volgende:
Ik heb maar 1 ding waar ik over kan klagen. Het formaat van m'n penis hihi
Ik heb te weinig lekkers in huis gehaald waardoor ik nu bijna niks meer heb maar ik al niet klagen.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet dadelijk naar de winkel om een krat Heineken te halen voor een Samba shirt.
Maar ik wil eigenlijk Amstel.
En ik heb helemaal geen zin om naar de winkel te gaan want dan moet ik me aankleden.
Maar verder hoor je mij niet klagen
Elk weekend standaard opgepakt worden wegens verboden wapenbezitquote:Op zondag 25 mei 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is zo groot dat je het risico loopt er mensen mee te verwonden?
Wij hadden gisteren teveel vlees over na het barbecuen dus nu moeten we verdomme weer dat ding aansteken...quote:Op zondag 25 mei 2014 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb te weinig lekkers in huis gehaald waardoor ik nu bijna niks meer heb maar ik al niet klagen.
Gezondheid is een groot goed, maar dat zijn liefde en genegenheid van anderen ook. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik zo gezond als een vis ben (klopt het even af) maar mag ik daarom niet klagen over een gebrek aan liefde/genegenheid? En nee, dat krijg ik niet van mijn familie, nooit echt gehad ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:19 schreef perro. het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar eerlijk in.quote:
Wat een straf manquote:Op zondag 25 mei 2014 14:24 schreef twi het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren teveel vlees over na het barbecuen dus nu moeten we verdomme weer dat ding aansteken...
Iedereen heeft dingen om over te klagen hoor, wat maakt het uit als mensen dan klagen. Iemand die gezond is mag zich niet even kut voelen door een onbeantwoorde liefde? Ik snap dat niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:19 schreef perro. het volgende:
[..]
Ik vond Nesquik vroeger keilekker. Maar was het goedkoper dan echte chocomelk?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:22 schreef twi het volgende:
Ik wilde net even gaan zeiken over het feit dat neppe Nesquik van de Lidl niet zo lekker is als echte Nesquik, laat staan Chocomel. Maar nu durf ik niet meer.
Harde struggles bro.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Elk weekend standaard opgepakt worden wegens verboden wapenbezit
Zul je zien dat als ik in de winkel ben er ook opeens vlees in mijn kar ligt.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:24 schreef twi het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren teveel vlees over na het barbecuen dus nu moeten we verdomme weer dat ding aansteken...
Ik maakte een bwbwbwbwbwbwbw geluidje erbij en begon te klagen dat ik niet zag wat het was. Toen hoorde ik tegenover mij ineens iemand gillen "Het is pikachuuuuuuuuuu!"quote:Op zondag 25 mei 2014 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar goed dat ik alleen woon, anders zouden mn ouders/huisgenoten/whatever me aankijken of ik een of andere retard benMaar het werkt!
Coolquote:Op zondag 25 mei 2014 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar goed dat ik alleen woon, anders zouden mn ouders/huisgenoten/whatever me aankijken of ik een of andere retard benMaar het werkt!
Zeker als ie hard is jaquote:Op zondag 25 mei 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond Nesquik vroeger keilekker. Maar was het goedkoper dan echte chocomelk?
[..]
Harde struggles bro.
En dan mag je ook nog eens niet klagen!quote:Op zondag 25 mei 2014 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zul je zien dat als ik in de winkel ben er ook opeens vlees in mijn kar ligt.
En wie ben ik dan om het te weigeren he
Ik zag hem ook niet meteenquote:Op zondag 25 mei 2014 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik maakte een bwbwbwbwbwbwbw geluidje erbij en begon te klagen dat ik niet zag wat het was. Toen hoorde ik tegenover mij ineens iemand gillen "Het is pikachuuuuuuuuuu!"
Als hij opgewonden is loopt hij zoquote:Op zondag 25 mei 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is zo groot dat je het risico loopt er mensen mee te verwonden?
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik maakte een bwbwbwbwbwbwbw geluidje erbij en begon te klagen dat ik niet zag wat het was. Toen hoorde ik tegenover mij ineens iemand gillen "Het is pikachuuuuuuuuuu!"
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
CoolTwi ziet hem niet, maar schudde wel inclusief een bewwehwehwehweh geluidje
Echt hequote:Op zondag 25 mei 2014 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan mag je ook nog eens niet klagen!
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
CoolTwi ziet hem niet, maar schudde wel inclusief een bewwehwehwehweh geluidje
Ga je voor een vrouw shoppen?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zul je zien dat als ik in de winkel ben er ook opeens vlees in mijn kar ligt.
En wie ben ik dan om het te weigeren he
Niet iedereen heeft daar iets mee kaneel. Ik weet het, de wereld is vreemd.quote:
jawel. maar er zijn dagen bij, dan is het hele dagen klagen door the usual suspects, of zo'n ondertoontje.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen heeft dingen om over te klagen hoor, wat maakt het uit als mensen dan klagen. Iemand die gezond is mag zich niet even kut voelen door een onbeantwoorde liefde? Ik snap dat niet.
Nee ik moet bier halen voor een sambashirt.quote:
Komt omdat je oud bent.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik mijn hoofd snel schud krijg ik al snel last van duizeligheid. Maar ik klaag niet...
Iedereen van onze leeftijd en jonger heeft ten minste 1 keer in zijn leven een Pikachu gezien. Lul niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar iets mee kaneel. Ik weet het, de wereld is vreemd.
Oh, dat hier wat standaard jankzakken zitten ben ik wel met je eens ja. Dacht dat het over buurmeisje nu specifiek ging.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:28 schreef perro. het volgende:
[..]
jawel. maar er zijn dagen bij, dan is het hele dagen klagen door the usual suspects, of zo'n ondertoontje.
ik bedoelde het niet te de-legitimeren oid. enkel aangeven dat je ook weleens de andere kant kunt bekijken, dat het eigenlijk ook allemaal wel meevalt.
Ik als nerd zijnde voelde me gewoon vrij normaal toen ik jou en Fera hoorde pratenquote:Op zondag 25 mei 2014 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je oud bent.
[..]
Iedereen van onze leeftijd en jonger heeft ten minste 1 keer in zijn leven een Pikachu gezien. Lul niet.
Mag ik dan vragen wat er volgens jou meevalt aan onbeantwoorde liefde?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:28 schreef perro. het volgende:
[..]
jawel. maar er zijn dagen bij, dan is het hele dagen klagen door the usual suspects, of zo'n ondertoontje.
ik bedoelde het niet te de-legitimeren oid. enkel aangeven dat je ook weleens de andere kant kunt bekijken, dat het eigenlijk ook allemaal wel meevalt.
The good lifequote:Op zondag 25 mei 2014 14:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb niets te klagen overigens. Gisteren ging de BBQ aan en vanavond gewoon weer.![]()
Advanced nerds.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik als nerd zijnde voelde me gewoon vrij normaal toen ik jou en Fera hoorde praten
nee eigenlijk meer door yats als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat hier wat standaard jankzakken zitten ben ik wel met je eens ja. Dacht dat het over buurmeisje nu specifiek ging.
Wat een levenquote:Op zondag 25 mei 2014 14:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb niets te klagen overigens. Gisteren ging de BBQ aan en vanavond gewoon weer.![]()
Ja.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik als nerd zijnde voelde me gewoon vrij normaal toen ik jou en Fera hoorde praten
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Vorig weekend ookal. Nu ben ik het wel bijna zat, al dat vlees en die vettigheid.
Hihi, echt niet.
Mag je niet over klagen, he?quote:
Dat je nieren het in elk geval nog doen.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat is de positieve kant van onbeantwoorde liefde?
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Advanced nerds.
Jij bent gewoon n00b.
Het hangt een beetje van de formulering en de hoeveelheid af. Elke 5 minuten een extreem zeikerige post gaat irriteren. Maar af en toe het hart luchten zoals buuf doet (en ik een poging toe doe, al kom ik zeikeriger overquote:Op zondag 25 mei 2014 14:28 schreef perro. het volgende:
[..]
Daar is het wel vaak mooi weer voor de BBQquote:Op zondag 25 mei 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag je niet over klagen, he?
Die kinderen in Afrika, die hebben het pas zwaar.
je gaat er niet aan dood.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen wat er volgens jou meevalt aan onbeantwoorde liefde?
Want geloof me, verder ben ik echt wel gelukkig met mijn leven. Alleen heb ik heel erg behoefte aan beantwoorde liefde en dat is op dit moment niet het geval. Dat maakt mij, op dat gebied, ongelukkig. Wat is de positieve kant van onbeantwoorde liefde?
Jij snapt het, alles positief bekijken.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is het wel vaak mooi weer voor de BBQ
als je je er niks van aantrekt, waarom ga je er dan wel op/tegenin?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dát doe ik dus op Fok. Zodat dat IRL niet meer hoeftHoeven mensen me verder ook geen zeikwijf te noemen. En hier trek ik me daar toch weinig van aan
Je gaat er niet direct aan dood, indirect kan het wel er voor zorgen.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:33 schreef perro. het volgende:
[..]
je gaat er niet aan dood.
maar ik bedoelde dus niet specifiek jou, meer in het algemeen.
Ondertussen in Afrika: "Mam, ik heb het koud." Moeder: "Dat mag je niet zeggen. Kinderen in Nederland, dié hebben het koud."quote:Op zondag 25 mei 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag je niet over klagen, he?
Die kinderen in Afrika, die hebben het pas zwaar.
En ze hebben er geen last van filequote:Op zondag 25 mei 2014 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij snapt het, alles positief bekijken.
Muhahaha is ook wel een geavanceerde nerd, met zijn magic kaarten.quote:
Dat is ook waar. Dus eigenlijk moeten ze gewoon niet klagen.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is het wel vaak mooi weer voor de BBQ
Je mag veel vlees eten.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is ook waar. Dus eigenlijk moeten ze gewoon niet klagen.
Al snap ik nooit zo waar die Nederlandse fetisj met barbecueën vandaan komt.
Nee, dat begreep ik eruit. Ik voelde me ook niet aangevallen. Ben het op sommige punten zelfs met je eens. Maar ik val er altijd over als mensen voor een ander gaan bepalen of er geklaagd mag worden of niet. Snap je?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:33 schreef perro. het volgende:
[..]
je gaat er niet aan dood.
maar ik bedoelde dus niet specifiek jou, meer in het algemeen.
Dat vinden er wel meer, gezien de aantallen zelfmoorden.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:34 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dood gaan overigens minder erg dan ongelukkig zijn. Just saying.
Jaja, first world problems.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ondertussen in Afrika: "Mam, ik heb het koud." Moeder: "Dat mag je niet zeggen. Kinderen in Nederland, dié hebben het koud."
Ondertussen in Afrika: "Mam, ik heb trek." Moeder: "Dat mag je niet zeggen. Jij hebt honger. Kinderen in Nederland, dié hebben pas trek!"
I dont know if there's anything after death.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:34 schreef Myraela het volgende:
Omdat het kan!quote:Op zondag 25 mei 2014 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je je er niks van aantrekt, waarom ga je er dan wel op/tegenin?
Omdat vleeschquote:Op zondag 25 mei 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha is ook wel een geavanceerde nerd, met zijn magic kaarten.
[..]
Dat is ook waar. Dus eigenlijk moeten ze gewoon niet klagen.
Al snap ik nooit zo waar die Nederlandse fetisj met barbecueën vandaan komt.
Dit.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:34 schreef Myraela het volgende:
natuurlijk mag dat en natuurlijk mag je af en toe klagen, dat doet iedereen, maar ik word er hier, door de manier waarop en door de constante stroom van gezeur af en toe ook wel moe van.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen heeft dingen om over te klagen hoor, wat maakt het uit als mensen dan klagen. Iemand die gezond is mag zich niet even kut voelen door een onbeantwoorde liefde? Ik snap dat niet.
Maar ik wil niet veel vlees etenquote:Op zondag 25 mei 2014 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag veel vlees eten.En kruidenboter.
^^quote:Op zondag 25 mei 2014 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat vleesch
En als een echte man met vuur spelen natuurlijk
Ik weet best dat ik hier soms zeik, maar dat is mijn manier om bepaalde irritaties te verminderen die ik irl niet uit. Wat buuf ook al zei, het lucht gewoon enorm op om fok als uitlaatklep te gebruiken. En af en toe ben ik volgens mij nog best gezellig hierquote:Op zondag 25 mei 2014 14:31 schreef perro. het volgende:
[..]
nee eigenlijk meer door yats als ik eerlijk ben.
maar idd dat ja.
Dat dus. Verder prima tevreden hier. Een leuke kamer, genoeg leuke spullen, een paar goede vrienden waar ik leuke dingen mee onderneem, een bedrijfje wat langzaam begint te lopen en gewoon een goede gezondheid. Alleen mis ik dus liefde in mijn leven, ook omdat ik die bij familie niet echt ontvang.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen wat er volgens jou meevalt aan onbeantwoorde liefde?
Want geloof me, verder ben ik echt wel gelukkig met mijn leven. Alleen heb ik heel erg behoefte aan beantwoorde liefde en dat is op dit moment niet het geval. Dat maakt mij, op dat gebied, ongelukkig. Wat is de positieve kant van onbeantwoorde liefde?
nu moet ik ook bekennen dat het ook wel aan mijn referentiekader ligt denk ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat begreep ik eruit. Ik voelde me ook niet aangevallen. Ben het op sommige punten zelfs met je eens. Maar ik val er altijd over als mensen voor een ander gaan bepalen of er geklaagd mag worden of niet. Snap je?
En iedereen is vrij om daar dan op zijn beurt weer over te klagen. Hoppa!quote:Op zondag 25 mei 2014 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
natuurlijk mag dat en natuurlijk mag je af en toe klagen, dat doet iedereen, maar ik word er hier, door de manier waarop en door de constante stroom van gezeur af en toe ook wel moe van.
En daar mag ik dan weer over klagen, mooi cirkeltje zo
Ja zo komen we nooit uit die cirkel hequote:Op zondag 25 mei 2014 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En iedereen is vrij om daar dan op zijn beurt weer over te klagen. Hoppa!
Ik snap je wel. Ik heb ook een hoop shit meegemaakt waardoor ik soms kan denken 'Ach mens, zeik niet, je hebt het veel beter gehad'. Maar wie ben ik om dat voor de ander te bepalen?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:38 schreef perro. het volgende:
[..]
nu moet ik ook bekennen dat het ook wel aan mijn referentiekader ligt denk ik.
maar ik bepaal niks. alles staat in the grand design.
Katten zijn anders ook geen lieverdjes.quote:
Ahwquote:Op zondag 25 mei 2014 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Katten zijn anders ook geen lieverdjes.
Die van mij vond het vanmorgen leuk om vanaf de kast op me te springen
Mijn kater gisteren: bij me op schoot springen (wat hij bijna nooit doet), van mn schoot wegspringen, mij blijven aankijken om zeker te weten dat hij mijn aandacht heeft, in de mand met speelgoed gaan zitten, me aankijken met zo'n hoofd 'kijk wat ik ga doen'.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Katten zijn anders ook geen lieverdjes.
Die van mij vond het vanmorgen leuk om vanaf de kast op me te springen
Haha.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn kater gisteren: bij me op schoot springen (wat hij bijna nooit doet), van mn schoot wegspringen, mij blijven aankijken om zeker te weten dat hij mijn aandacht heeft, in de mand met speelgoed gaan zitten, me aankijken met zo'n hoofd 'kijk wat ik ga doen'.
En toen had ik het door. Hij zat verdomme te pissen in die bak
eens. probeer ik ook niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Ik heb ook een hoop shit meegemaakt waardoor ik soms kan denken 'Ach mens, zeik niet, je hebt het veel beter gehad'. Maar wie ben ik om dat voor de ander te bepalen?Dat probeer ik te zeggen
pure provocatie,daar zijn katten goed in,we hebben er hier drie rond lopen,en allemaal erg stout natuurlijk!!quote:Op zondag 25 mei 2014 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn kater gisteren: bij me op schoot springen (wat hij bijna nooit doet), van mn schoot wegspringen, mij blijven aankijken om zeker te weten dat hij mijn aandacht heeft, in de mand met speelgoed gaan zitten, me aankijken met zo'n hoofd 'kijk wat ik ga doen'.
En dan denk ik weer; je hóeft niet te reageren/lezen. Lees er dan lekker overheen en begin over iets leuks, zodat jij niet mee hoeft in dat geklaagquote:Op zondag 25 mei 2014 14:43 schreef perro. het volgende:
[..]
eens. probeer ik ook niet.
maar je kunt het ook eens een keer niet posten, denk ik dan. al is iedereen anders.
nu eerst koffie.
Daar speel ik niet eens meer mee.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Muhahaha is ook wel een geavanceerde nerd, met zijn magic kaarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is hier nog flink gemasturbeerd dan, dit weekend?UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is hier nog flink gemasturbeerd dan, dit weekend?Nee, geen zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Is hier nog flink gemasturbeerd dan, dit weekend?Nee nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is hier nog flink gemasturbeerd dan, dit weekend?Hard gewerkt, dus nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wel?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nice.quote:
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 25 mei 2014 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat is deze. SEX SC -> Er wordt nauwelijks geneukt en nauwelijks gemasturbeerd. Dat kan niet..
Je houd in je eentje de eer van de sex sc hoog.quote:
Faxie!quote:
Nou fax, het is wel je dag geloof ik. Eerst al iemand die wil daten en nu deze uitnodiging van zeefje.quote:
Wie wilde Daten dannquote:Op zondag 25 mei 2014 15:00 schreef yats het volgende:
[..]
Nou fax, het is wel je dag geloof ik. Eerst al iemand die wil daten en nu deze uitnodiging van zeefje.
Hij heeft in 1 maand meer seks dan ik in 2,5 jaar.quote:
Rhubarbjequote:
Ach, who needs sex when you have pokemonquote:Op zondag 25 mei 2014 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft in 1 maand meer seks dan ik in 2,5 jaar.
De zeurpiet.
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft in 1 maand meer seks dan ik in 1,5 jaar.
De zeurpiet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Squirtle, i choose yooouuuuuu!quote:Op zondag 25 mei 2014 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, who needs sex when you have pokemon
Dat wel.quote:
Waar staat dat heb geen zin om terug te lezenquote:
Daarom toch.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, who needs sex when you have pokemon
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 25 mei 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom toch.
Milotic en Victini up in this bitch
Datingsite topicquote:Op zondag 25 mei 2014 15:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Waar staat dat heb geen zin om terug te lezen
Ben je m'n 60 panda's vergeten soms?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft in 1 maand meer seks dan ik in 2,5 jaar.
De zeurpiet.
right. er is nb een heel klb-forum.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan denk ik weer; je hóeft niet te reageren/lezen. Lees er dan lekker overheen en begin over iets leuks, zodat jij niet mee hoeft in dat geklaag
Dat zeker.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou niet altijd, soms moeten we toch echt even op krachten komen.
quote:
Dan is alles nu toch 1000% beter?quote:
0 is natuurlijk wel een makkelijk startpunt he? Dan heb je als snel meer/beterquote:
77 inmiddelsquote:
Dat je dat onthoud terwijl je nu regelmatig er maar 3 hebt. Ik zou die 60 gewoon vergetenquote:
Deze week aan seizoen 10 beginnenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga Buffy kijken joh.
[..]
Dan is alles nu toch 1000% beter?
0?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:04 schreef yats het volgende:
[..]
0 is natuurlijk wel een makkelijk startpunt he? Dan heb je als snel meer/beter
[..]
77 inmiddels
Geen idee. Ik ken haar verder niet. Maar fok zit sowieso vol met open relaties.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:04 schreef perro. het volgende:
[..]
heeft die tegenwoordig een open relatie dan, die is verloofd nml.
denk dat dat wel meevalt. je moet niet alles geloven op fok! heh.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:06 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken haar verder niet. Maar fok zit sowieso vol met open relaties.
quote:
Dus je komt 1 keer per 4 maanden langs?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat je dat onthoud terwijl je nu regelmatig er maar 3 hebt. Ik zou die 60 gewoon vergeten
Ohquote:Op zondag 25 mei 2014 15:07 schreef yats het volgende:
[..]Was het maar zo'n feest. Nee, ik bedoelde dat je vanaf geen seks hebben (dus 0) het eenvoudig is daarin vooruit te gaan.
Maar maar maar, wat of internet staat is toch altijd waar?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:07 schreef perro. het volgende:
[..]
denk dat dat wel meevalt. je moet niet alles geloven op fok! heh.
Ik hoop toch niet dat Fax zo lang nodig heeft om weer te kunnen.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus je komt 1 keer per 4 maanden langs?
Soms zitten er 4 maanden tussen soms niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus je komt 1 keer per 4 maanden langs?
..quote:Op zondag 25 mei 2014 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat Fax zo lang nodig heeft om weer te kunnen.
Middag Tijn.quote:
Doe dan ook eens een beetje rustig met die oude man.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
..
Misschien put Ik zijn lijf wel uit dat hij dat nodig heeft
. Ik en rustigquote:Op zondag 25 mei 2014 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe dan ook eens een beetje rustig met die oude man.
En wat ben jij?quote:
Hebben jullie het over mij?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe dan ook eens een beetje rustig met die oude man.
Ja daar ga je al.quote:
Als fax al 3 maanden moet bijkomen hoeveel zou jij dan nodig hebbenquote:
Weet ik niet. Ik vergelijk mezelf nooit met een dierquote:
Dat kun je berekenen via dezelfde site.quote:
Zolang hij minder punten heeft dan veel andere posters hier ga ik hem niet zo noemen.quote:
Oh, dus ik heb nog een paar jaar om dat te doen en dan trek ik dan niet meer? Goed om e weten!quote:Op zondag 25 mei 2014 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar ga je al.
Op de leeftijd van mij en Fax dan kunnen we niet meer 48 uur achter elkaar door gaan
Geheel afhankelijk van wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
Als fax al 3 maanden moet bijkomen hoeveel zou jij dan nodig hebben
Oh het trekken gaat nog goed hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 15:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kun je berekenen via dezelfde site.
[..]
Zolang hij minder punten heeft dan veel andere posters hier ga ik hem niet zo noemen.
[..]
Oh, dus ik heb nog een paar jaar om dat te doen en dan trek ik dan niet meer? Goed om e weten!
Volgens mij ben ik dan ook een tijger nav het aantal puntenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kun je berekenen via dezelfde site.
[..]
Zolang hij minder punten heeft dan veel andere posters hier ga ik hem niet zo noemen.
[..]
Oh, dus ik heb nog een paar jaar om dat te doen en dan trek ik dan niet meer? Goed om e weten!
Het eventuele beeldmateriaal staat veilig in KPDquote:Op zondag 25 mei 2014 15:12 schreef muhahaha het volgende:
Jonges jongens, ik wil zo nog kunnen eten.
Dat het daar blijft.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het eventuele beeldmateriaal staat veilig in KPD
"Veilig"quote:Op zondag 25 mei 2014 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het eventuele beeldmateriaal staat veilig in KPD
Grote kans. Ik had er al 42 en ik heb toch echt geen extreem seksleven.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dan ook een tijger nav het aantal punten
quote:
Het is wel beter jaquote:Op zondag 25 mei 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga Buffy kijken joh.
[..]
Dan is alles nu toch 1000% beter?
Ja, in wekenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:04 schreef yats het volgende:
[..]
0 is natuurlijk wel een makkelijk startpunt he? Dan heb je als snel meer/beter
[..]
77 inmiddels
Ik zou niet durvenquote:
Mijn hoogste was 48. (Student)quote:Op zondag 25 mei 2014 15:16 schreef yats het volgende:
[..]
Grote kans. Ik had er al 42 en ik heb toch echt geen extreem seksleven.
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat je dat onthoud terwijl je nu regelmatig er maar 3 hebt. Ik zou die 60 gewoon vergeten
Ik doe het volgens de regels. Ik was toen nog student, dus dan hoor je in weken te tellen.quote:
Ja. Maar niet voor hier ga naar lekker klagen bij je HAquote:Op zondag 25 mei 2014 15:19 schreef artelligence het volgende:
Is een onregelmatige stoelgang klachtwaardig?
Je werkt toch gewoon?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doe het volgens de regels. Ik was toen nog student, dus dan hoor je in weken te tellen.
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
Te veel pandapunten hier, hopelijk komt daar snel verandering in
Hoeveel heb je er? 42 weken?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doe het volgens de regels. Ik was toen nog student, dus dan hoor je in weken te tellen.
Ja dat hoop ikquote:
Hoe gaat t met je date? Al klonk het de vorige keer of de panda's binnenkort verdwenen zijn,quote:Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
Te veel pandapunten hier, hopelijk komt daar snel verandering in
Ja, nu wel ja. Maar de laatste keer dat ik seks had was ik nog student.quote:
Nee, een stuk meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 42 is mijn aantal tijgerpuntenMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |