SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Echt waar, wat ben jij dom....Ik heb een bloedhekel aan Rienk vanaf het begin.. en nu ga je mensen die het met mij eens zijn vergelijken met Rienk.. Achterlijke!!quote:Op zondag 25 mei 2014 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus je bent een fan van Rienk?
Die vragen weet te ontwijken om het zijn "kant" op weet te trekken in een discussie, zoals Rienk doet bij Nicoline?
Even terug lezen zal je antwoorden geven .....ga niet eens moeite doen om dit toe te lichten hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus je bent een fan van Rienk?
Die vragen weet te ontwijken om het zijn "kant" op weet te trekken in een discussie, zoals Rienk doet bij Nicoline?
+1 Maar niet te lief doen hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 03:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Even terug lezen zal je antwoorden geven .....ga niet eens moeite doen om dit toe te lichten hoor
quote:Op zondag 25 mei 2014 03:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
+1 Maar niet te lief doen hoorgrommen mag ::P Nu zelfs gifjes
Welkom in de cos. Ik mis nog een paar man helaasquote:
Wie zit er in de sc?quote:Op zondag 25 mei 2014 03:36 schreef ChocoFan het volgende:
ik breng even wat vreugde uit de SC naar jullie
en ben gelijk weer weg
ON TOPIC
alles ligt te maffen
Jij bent een "Rienk".quote:Op zondag 25 mei 2014 03:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Echt waar, wat ben jij dom....Ik heb een bloedhekel aan Rienk vanaf het begin.. en nu ga je mensen die het met mij eens zijn vergelijken met Rienk.. Achterlijke!!
Krijg lekkere trek door jouw naam , oké de helft van je naam danquote:
OK, ik blijf je uitlachen. Op bepaalde punten heb je gelijk, maar zelfinzicht, kan je niet...Jij blijft maar gelijk hebben he, prutser.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent een "Rienk".
En ik heb alles altijd gelezen.
En dat behoeft ook geen toelichting, zoals Danique schreef.
Ruud lijdt ook aan "slaapstoornissen" die hij waarschijnlijk faked.
Jij kruipt altijd in de slachtofferrol over homofoben. En jij weet dondersgoed dat ik geen homofoob ben.
Maar teruglezen is niet je sterkste punt en begrijpend lezen al helemaal niet.
UTO / [UTOPIA SC #145] Viva La Ska Revolutionquote:Op zondag 25 mei 2014 03:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
OK, ik blijf je uitlachen. Op bepaalde punten heb je gelijk, maar zelfinzicht, kan je niet...Jij blijft maar gelijk hebben he, prutser.
Hebben er meer last vanquote:Op zondag 25 mei 2014 03:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Krijg lekkere trek door jouw naam , oké de helft van je naam dan
quote:Op zondag 25 mei 2014 03:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hebben er meer last vandus geneer je niet
Je bovenste helft of je onderste helft?quote:Op zondag 25 mei 2014 03:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hebben er meer last vandus geneer je niet
Dus? bang voor modjes?quote:Op zondag 25 mei 2014 03:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
UTO / [UTOPIA SC #145] Viva La Ska Revolution
Huh??quote:
Modjes lezen ernstig in de cos hoor... Meteen badatisboem.. als je te ver gaat...quote:Op zondag 25 mei 2014 03:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huh??
Die lezen daar ook mee hoor, maar de COS is niet voor dit soort gesprekken.
Ja, je gelooft het niet, maar ik kan me ook aanpassen bij de COS.
Dus ga deze discussie ook verder niet aan in de COS.
We hadden bewoners moeten zien die zich klaar maakte voor deze dagquote:Op zondag 25 mei 2014 07:04 schreef Hunter het volgende:
GM
De standbouwers zijn er nog niet
Idsa legt maar weer ens wat weg dat op de grond tussen het voer ligt. Ze fluit
Mooi vogeltje op 2. Een fitis?
Vorige keer voor zevenen dacht ikquote:Op zondag 25 mei 2014 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hadden bewoners moeten zien die zich klaar maakte voor deze dag
Hoe laat zijn normaal altijd de standhouders?
Jaha, en niet meer over inkoopprijzen praten hm. De klanten zouden zich eens bekocht kunnen gaan voelen.quote:
Ja, die markt loopt wel, dat is volgens mij het enige wat goed loopt daarquote:Op zondag 25 mei 2014 07:09 schreef Hunter het volgende:
[..]
Vorige keer voor zevenen dacht ik
Maar ach, dat loop wel vanzelf toch? Let the money keep rolling in
Hoor wel iemand kreunen maar geen idee wie dat doetquote:
Maar je hebt wel de unieke Utopia experiencequote:Op zondag 25 mei 2014 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die markt loopt wel, dat is volgens mij het enige wat goed loopt daar![]()
Het zal boven verwachting wel weer heel druk worden, goede omzet gedraaid worden.
Die kistjes van 40 euro zullen veel verkocht gaan worden.
Ik zou daar op een dag als vandaag helemaal niet heen gaan er zijn door het land verspreid heel veel leuke mei markten waar je gratis toegang hebt, leuke terrasje, muziek etc.
klinkt als iemand die zit te douwen op een hele harde keutelquote:Op zondag 25 mei 2014 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor wel iemand kreunen maar geen idee wie dat doet
Ha ha ha, Ik hoor wel iemand onder de douche, zie Rienk en Nico bewegen, die liggen of heel zachtjes te praten of te zoenen, zie alleen de achterkant van zijn hoofdquote:Op zondag 25 mei 2014 07:13 schreef bull1966 het volgende:
[..]
klinkt als iemand die zit te douwen op een hele harde keutel
Ik weet nooit wie bief en wie stuk is ha haquote:Op zondag 25 mei 2014 07:16 schreef Hunter het volgende:
Stuk krijgt wat krachtvoer. Bief zit haar weer te pesten tijdens het melken
Bief (de zwarte) staat altijd links, Stuk staat bijna altijd rechtsquote:Op zondag 25 mei 2014 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet nooit wie bief en wie stuk is ha ha
Ik zeg altijd die zwarte of die witte
Of suf gekust, want hoor ze niet echt praten,quote:Op zondag 25 mei 2014 07:19 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Nico en haar opdringerige zwerver. Het is 7 uur en Nico wordt alweer suf geluld.
Ha, oké, hoop dat ik het nu kan onthouden.quote:Op zondag 25 mei 2014 07:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bief (de zwarte) staat altijd links, Stuk staat bijna altijd rechts
Waar haal je dat hartje vandaan dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 07:19 schreef Ransjih het volgende:
hartje ---> bief ---> lief zo onthoud ik het
geen idee of het klopt
De bles op haar voorhoofdquote:
Thnx, ppff moet je nagaan was mij nog nooit opgevallen ha ha ha,quote:
Zo irritant die twee,quote:Op zondag 25 mei 2014 07:27 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Moet dat nu als ik de streams aan zet op stream 1 de vozende Rienk en Nico
Als dierenasiel ik sowieso twee keer nadenken of ik me door een kopstoter zou willen laten vertegenwoordigen.quote:Op zondag 25 mei 2014 07:14 schreef Hunter het volgende:
Dit keer zijn de kaasjes om half elf uitverkocht. Ruud zijn stand voor het dierenasiel gaat niet door begreep ik. Moest ie zeker moeite voor doen, net zoals voor het wandelen met Bief. Daar heeft hij ook gen zin meer in begreep ik.
Doet Isa wel
Mooi hoor!quote:Op zondag 25 mei 2014 07:27 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Moet dat nu als ik de streams aan zet op stream 1 de vozende Rienk en Nico
Van de utopia -site (inclusief taalfout)quote:Op zondag 25 mei 2014 07:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Vraag me af of de markt vol geboekt is. Vrijdag konden mensen zich nog steeds aanmelden en heb ook geen bericht gezien dat het vol was.
Precies , ok ze zijn verlieft, maar dat staren naar elkaar, wacht op de derde keer dat het weer uit gaat, als Rienk weer iets niet bevalt!quote:
Sja daar ga je al... En ze hebben nog prachtig weer ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 07:32 schreef Hunter het volgende:
[..]
Van de utopia -site (inclusief taalfout)
De indeling van de shifts zijn als volgt:
11:00 uur – 12:30 uur
12:30 uur – 14:00 uur = Vol
14:00 uur – 15:30 uur = Vol
15:30 uur – 17:00 uur
Mopperen heeft ze al gedaan, alhoewel het van korte duur was vandaagquote:Op zondag 25 mei 2014 07:31 schreef pullup het volgende:
Isa is goed bezig vandaagen lekker rustig ook.
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze dit keer verder gaan dan de andere twee keren.quote:Op zondag 25 mei 2014 07:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Precies , ok ze zijn verlieft, maar dat staren naar elkaar, wacht op de derde keer dat het weer uit gaat, als Rienk weer iets niet bevalt!
O, om 11 uur pas de eerste shift, dat is laat of niet?quote:Op zondag 25 mei 2014 07:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Sja daar ga je al... En ze hebben nog prachtig weer ook.
Lijkt me ook dat het eerder was de vorige keren maar weet het niet zekerquote:Op zondag 25 mei 2014 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, om 11 uur pas de eerste shift, dat is laat of niet?
Nee, die komt er zo vast wel mee aanzettenquote:
Ja volgens mij ook, maar er is nu ook nog geen standhouder op het terrein en de bewoners liggen nog op bed, heb alleen Aike op zien staan en Isa, de rest ligt volgens mij nog in bedquote:Op zondag 25 mei 2014 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat het eerder was de vorige keren maar weet het niet zeker
In ieder geval met dit mooie weer. Ik denk dat ze de vorige keer om tien uur begonnenquote:Op zondag 25 mei 2014 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, om 11 uur pas de eerste shift, dat is laat of niet?
Maar, ze hebben hem niet vol kunnen krijgen, hoop dat er nog afhakers tussen zitten, het mag wat mij betreft wel een grote strop worden. ff met de benen terug op de grond gezet worden.quote:
Dat is onaardig van jequote:Op zondag 25 mei 2014 07:42 schreef Poezewoes het volgende:
Kan de Utopia markt helaas niet zien vandaag, krijg visite van de zus van mijn man die hij 21 jaar niet meer gezien heeft, terug gevonden op Facebook.
Best wel jammer.
quote:
Nee niet jammer dat mijn schoonzus komt maar dat ik het niet kan zien, de Markt.quote:
Deze was te mooi om te missenquote:Op zondag 25 mei 2014 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, die komt er zo vast wel mee aanzetten
quote:Op zondag 25 mei 2014 07:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee niet jammer dat mijn schoonzus komt maar dat ik het niet kan zien, de Markt.
Had het al verbeterd vond het zelf ook beetje vreemd staan.
Leuk dat je man zijn zus terug heeft gevonden via FBquote:Op zondag 25 mei 2014 07:42 schreef Poezewoes het volgende:
Kan de Utopia markt helaas niet zien vandaag, krijg visite van de zus van mijn man die hij 21 jaar niet meer gezien heeft, terug gevonden op Facebook.
Best wel jammer, niet die schoonzus maar geen markt kijken..
Jammer dat we geen beelden krijgen, we hebben er nu een van een mooie lucht ppffffquote:Op zondag 25 mei 2014 07:47 schreef pullup het volgende:
Isa is duidelijk wat extra aan het vegen schrobben vandaag voor de zondag.
Ik hoor het opbouwen van die markt ondertussen op de achtergrond denk ik
Niet zozeer extra vegen, maar normaal komt ze om een uur of elf altijd terug naar stal om de boel aan kant te maken , maar met de BM vandaag zit dat er niet in.quote:Op zondag 25 mei 2014 07:47 schreef pullup het volgende:
Ik hoor het opbouwen van die markt ondertussen op de achtergrond denk ik
Is ook niet echt handig om natte kleren 's nachts buiten te hangen.quote:Op zondag 25 mei 2014 07:51 schreef Dotteke het volgende:
O Fuck zegt Isa, volgens mij zijn de kleren die ze aan wil nog niet droog,
Hoorde Isa gisteren zeggen dat Ruud het niet meer wilde doen.quote:Op zondag 25 mei 2014 07:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze moeten ook nog de 'Biefwalk' gaan doen, maar Ruud ligt nog steeds in z'n luie nest naast een andere koe
Nee, dat is het zeer zeker niet wordt er niet droger van, ha haquote:Op zondag 25 mei 2014 07:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is ook niet echt handig om natte kleren 's nachts buiten te hangen.
Hij wil zo veel niet, maar het zal toch moeten gebeuren.quote:Op zondag 25 mei 2014 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde Isa gisteren zeggen dat Ruud het niet meer wilde doen.
Ja die wil natuurlijk een wit voetje halenquote:Op zondag 25 mei 2014 07:47 schreef pullup het volgende:
Ja hier eet ook 6 man mee vandaag dochter komt ook!quote:Op zondag 25 mei 2014 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk dat je man zijn zus terug heeft gevonden via FB
Is hier meestal wat als er daar wat te doen is, ze ruiken het gewoon.
Zeg gisteren tegen Henk als je nog iets doen wil dan graag voor drie uur want het lijkt er op dat er dan een spannend (ahum) centraal komt.
IK heb het nog niet gezegd of de telefoon gaat en krijg te horen dat ik 5 logés krijg die ook maar gelijk mee eten ha ha ha.
OT
Nico is maar onder Rienk vandaan gekropen en opgestaan.
Tja, we kennen Ruud als hij iets niet wil doet hij het ook nietquote:Op zondag 25 mei 2014 07:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij wil zo veel niet, maar het zal toch moeten gebeuren.
Op de 360 is nog geen activiteit te zienquote:Op zondag 25 mei 2014 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat we geen beelden krijgen, we hebben er nu een van een mooie lucht ppffff
Die is echt de baas samen met Emil!quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 07:56 schreef Scherzo het volgende:
Sjo... Nicolien heeft weer voldoende zaad opgevangen om nu haar kasplantjes te kunnen besproeien...
En mooie zondag gewenst...
Er was in elk geval veel onderhandse beweging waar te nemen... En Rienk was in Adamskostuum...quote:Op zondag 25 mei 2014 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor mij gevoel leek het er even op dat ze idd bezig waren, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
Ruud gewoon vertellen dat de kijkers het prachtig vinden dat hij met die koe loopt en hij er overal om geprezen wordt. Dan heb je zelfs kans dat hij Sjon vraagt of het ook drie keer per dag mag.quote:Op zondag 25 mei 2014 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, we kennen Ruud als hij iets niet wil doet hij het ook niet
Erg of niet, zat me net ook al op te vreten, duvel die twee toch eens van de streams af er moet toch meer te zien zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 08:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Die zwerver en zijn duurzame pastinaak hebben intussen alle vier de streams weer gemonopoliseerd...
Rienk is altijd in adams kostuum. Nico moet wel ontzettend veel zelf beheersing hebben, ik neem aan de Rienk toch wel met een grote harde wortel boven op haar ligt.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:01 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Er was in elk geval veel onderhandse beweging waar te nemen... En Rienk was in Adamskostuum...
Het was een simpel commentaar op de stream en er zat niets negatiefs inquote:Op zondag 25 mei 2014 07:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja die wil natuurlijk een wit voetje halen![]()
(Normaal doet ze 's middags vaak nog uitmesten maar dat gaat vandaag niet he?)
quote:Op zondag 25 mei 2014 08:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was een simpel commentaar op de stream en er zat niets negatiefs in
zJa idd, die zijn altijd in beeld en Rienk en Nico zullen we nu wel helemaal veel in beeld gaan krijgen.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:03 schreef Rica het volgende:
Ruud, Billy, Lot, Vanes, Gio, Nico en Rienk krijgen zeker 80% van de streamtijd.
De anderen moet je meestal om zoeken of ze er nog zijn.
Ah mijn fout. Ik ben het zo van je gewend.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was een simpel commentaar op de stream en er zat niets negatiefs in
Aike to the rescuequote:Op zondag 25 mei 2014 08:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Daar zijn de marktkramen. Intussen ligt het grootste gedeelte nog op hun nest te rotten.
Zoals altijd moeten dezelfde paar bewoners het weer doen.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Daar zijn de marktkramen. Intussen ligt het grootste gedeelte nog op hun nest te rotten.
Ze gaar haar laarzen wel afknippen zegt zequote:
The usual suspects zijn natuurlijk weer als laatste op: Lot, Gio en Jowie.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:09 schreef Rica het volgende:
Zoals altijd moeten dezelfde paar bewoners het weer doen.
quote:Op zondag 25 mei 2014 08:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Charlotte heeft weer commentaar. Ze dacht dat ze om halfnegen op mocht staan, maar ze is al om 10 over acht gewekt. Arm prinsesje
Strontverwend en vervelend mokkel is het.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Charlotte heeft weer commentaar. Ze dacht dat ze om halfnegen op mocht staan, maar ze is al om 10 over acht gewekt. Arm prinsesje
Tja, die lapzwans heeft het ook veel te druk met triootjes e.d. om zich ook nog met iets triviaals als de webshop bezig te houden.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:14 schreef Rica het volgende:
Ik wou een paar kaartjes voor de musical bestellen. Kadootje voor iemand anders. Webshop geeft steeds foutmeldingen tijdens het bestellingsproces. Mail gestuurd, niks meer gehoord.
Laat dan maar zitten...
Laat Billy maarflink jaloers wordenquote:Op zondag 25 mei 2014 08:19 schreef doodmoe het volgende:
Wat zit Ruud daar die Marjetje veren in haar reet te steken "Je bent de mooiste vrouw op aarde, je mooie blonde haar..."
Lees die post van doodmoe nog een keerquote:Op zondag 25 mei 2014 08:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Laat Billy maarflink jaloers worden![]()
![]()
Het is nog vroegquote:Op zondag 25 mei 2014 08:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Laat Billy maarflink jaloers worden![]()
![]()
quote:
En je mooie oogjes en je bent een schattebout, niet normaal. Je bent de mooiste vrouw op aarde, daarom ben je mijn vriendin. En Billy: "Ik denk dat ik verliefd op je ben, hihihihihihihihihihi."quote:Op zondag 25 mei 2014 08:19 schreef doodmoe het volgende:
Wat zit Ruud daar die Marjetje veren in haar reet te steken "Je bent de mooiste vrouw op aarde, je mooie blonde haar..."
Hij kijkt in ieder geval de andere kant opquote:Op zondag 25 mei 2014 08:26 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
En je mooie oogjes en je bent een schattebout, niet normaal. Je bent de mooiste vrouw op aarde, daarom ben je mijn vriendin. En Billy: "Ik denk dat ik verliefd op je ben, hihihihihihihihihihi."
[ afbeelding ]
Maar misschien vindt Ruud Marjet echt wel mooi
Hij vind zichzelf ook heel mooi, en liefde maakt blind!quote:Op zondag 25 mei 2014 08:26 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
En je mooie oogjes en je bent een schattebout, niet normaal. Je bent de mooiste vrouw op aarde, daarom ben je mijn vriendin. En Billy: "Ik denk dat ik verliefd op je ben, hihihihihihihihihihi."
[ afbeelding ]
Maar misschien vindt Ruud Marjet echt wel mooi
Vreemd toch, dat iedereen alles van elkaar jat waaronder eten. En als er iets van gezegd wordt (als dat al gebeurt) dan wordt er verontwaardigd gereageerd door de daders.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:26 schreef Poezewoes het volgende:
In Utopia moet je alles vast spijkeren, als je je spullen bij elkaar wilt houden.
quote:Op zondag 25 mei 2014 08:05 schreef Ransjih het volgende:
nico : rienk... wil je nog een keer bidden voor de besjes tomaten?
Maar die eet ze ook met pindakaasquote:Op zondag 25 mei 2014 08:29 schreef pullup het volgende:
Vanessa is deze week 3 kg afgevallen door dat worteltjes eten![]()
Aike 500 gram
De afspraak was dan ook dat ze om half negen zouden klaar staan om te helpen.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Dachten ze goh laten we de prijzen verhogen, de mensen hebben vakantiegeld gekregen, ik snap echt niet dat die mensen die zooi allemaal kopen daar, pannekoeken duurder dan hamburgers?quote:
Ik hoop niet dat die Utopiaburger van het gehakt is dat Joey in zijn kast bewaarde.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dachten ze goh laten we de prijzen verhogen, de mensen hebben vakantiegeld gekregen, ik snap echt niet dat die mensen die zooi allemaal kopen daar, pannekoeken duurder dan hamburgers?
Vanas maakt die pannekoeken hequote:Op zondag 25 mei 2014 08:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dachten ze goh laten we de prijzen verhogen, de mensen hebben vakantiegeld gekregen, ik snap echt niet dat die mensen die zooi allemaal kopen daar, pannekoeken duurder dan hamburgers?
Nee, worden speciaal door boer John gebracht. Inkoop: 1 euro 30.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:34 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die Utopiaburger van het gehakt is dat Joey in zijn kast bewaarde.
Ik ben meer benieuwd naar de pastinaakquote:Op zondag 25 mei 2014 08:34 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen op de akker over rucola en tomaten.
En 2,50 extra als je kaas of spek op je pannenkoek wil. Rauw spek en ongesmolten kaas. Eén plak kaas voor 2,50 euro, dat is bijna gratis.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die komt ook op en dat is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de pastinaak
quote:
Omdat die rol het laatst in de grijpgrage klauwtjes van die geblondeerde duisternis is gesignaleerd.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:32 schreef pullup het volgende:
Waarom vraagt Isa überhaupt aan Billy en niet aan de bouwers om ducktape
Ahquote:Op zondag 25 mei 2014 08:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat die rol het laatst in de grijpgrage klauwtjes van die geblondeerde duisternis is gesignaleerd.
Lotte ?quote:Op zondag 25 mei 2014 08:39 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen toegang wegens drachtige koe.
Oeps. Isa schrijft 'vanwegen'
Het is toch compleet idioot, een pannenkoek met spek of kaas voor 7,50.quote:
Ah korte nachtjes, 's avonds paar wijntjesquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 08:40 schreef pullup het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Rienk maar niet dat hij zijn handen in zijn zakken stopt
Ja moest door vanflessa besteld worden en die vond bbq geen goed idee....quote:
Oeps.quote:
Ik gah niet ellke keer de prijss aanpassuquote:Op zondag 25 mei 2014 08:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch compleet idioot, een pannenkoek met spek of kaas voor 7,50.
Ik hoorde Vanas gisteren tegen de gasten zeggen dat ze de prijs niet verhoogde van de gewone pannenkoeken. Aike kwam met het voorstel om er 4, 00 euro voor de te vragen omdat dat beter uitkwam ivm de prijs van een hamburger voor 4,50. Dat schijnt topvlees te zijn.
Maar mevrouw wilde er niks van weten.
Afzetten. Dat is hun Utopia. In meerdere opzichten.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:42 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Ja moest door vanflessa besteld worden en die vond bbq geen goed idee....
Trouwens denk dat dit de laatste markt wordt waar veel mensen komen ze zetten alles af je mag negrgens meer komen....
Al had Nicoline de hele dag stront lopen scheppen, hij helpt om in haar buurt te zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 08:40 schreef pullup het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Rienk maar niet dat hij zijn handen in zijn zakken stopt
Omdat ze net gezegd hadden dat ze het wel met zijn tweetjes aankondenquote:Op zondag 25 mei 2014 08:47 schreef Mirjam152 het volgende:
Aike krijgt de stalen balk van een kraam op haar hoofd. Isa ligt dubbel.
[ afbeelding ]
Die heeft altijd wat jaquote:Op zondag 25 mei 2014 08:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Als John de Mol ooit nog een slapstickserie gaat maken kan Aike zo de hoofdrol vervullen.
Als één van de twee Aike heet, is dat op voorhand al geen snuggere aanname.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:49 schreef Hunter het volgende:
[..]
Omdat ze net gezegd hadden dat ze het wel met zijn tweetjes aankonden
Aike is ook beter achter de computer dan met haar handjesquote:Op zondag 25 mei 2014 08:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als één van de twee Aike heet, is dat op voorhand al geen snuggere aanname.
Wat dat betreft kan je beter Marije ff vragenquote:Op zondag 25 mei 2014 08:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Aike is ook beter achter de computer dan met haar handjes
bijna iedereen aan het werk behalve de show man/girl billyquote:Op zondag 25 mei 2014 08:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
En Gio de randdebiel staat weer met zijn klauwen in zijn zakken
quote:Op zondag 25 mei 2014 08:43 schreef theDC het volgende:
[..]
Beter!
Dit is weer goed wakker worden.
Koffie en een stream voor deze liefhebber!
Op blote voeten met een bijl,slim.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:53 schreef Mirjam152 het volgende:
Aapmens probeert een stuk hout te splijten.
[ afbeelding ]
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:58 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Lot wil een bepaalde parfum op, Lau ook. Lot: "Dat jatten we gewoon hoor." Lau: "Neeeh, dat doen we niet."
Ik denk dat van alle dingen die verdwijnen, er flink wat door Lot achterover gedrukt worden.
Jammer dat Joey het overnam. Een leuke verwonding zou ik Ruud the Ape wel gunnen.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Op blote voeten met een bijl,slim.
mooi kan dat nog net meegenomen worden door de mensen die erheen gaan....ff doorgeven an de andere dat lotje graag piktquote:Op zondag 25 mei 2014 08:58 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Lot wil een bepaalde parfum op, Lau ook. Lot: "Dat jatten we gewoon hoor." Lau: "Neeeh, dat doen we niet."
Ik denk dat van alle dingen die verdwijnen, er flink wat door Lot achterover gedrukt worden.
Denk het ook. Zij het doet ook slim door anderen er in te betrekken. Niet zozeer dat anderen het ook moeten doen, maar gewoon zeggen dat ze het doet en dan het verweer hebben dat ze ook anderen heb ingelicht als ze er wel op wordt aangesproken.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:58 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Glow in the dark vlas...quote:Op zondag 25 mei 2014 08:19 schreef doodmoe het volgende:
is makkelijkr uit te trekken als ze gaat batsen in de buiten wcquote:Op zondag 25 mei 2014 09:02 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanessa heeft haar Helmondse jumpswiet aan.
Ah idd ja. Sowieso wijdbeens staan, maar dan nog kan ie lelijk afketsen en je schoen raken, of in dit geval je kleine teen verwijderen.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Op blote voeten met een bijl,slim.
Shit, en wij al die tijd Andrea de schuld geven...quote:Op zondag 25 mei 2014 08:58 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
die pik ik even meequote:Op zondag 25 mei 2014 09:04 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Shit, en wij al die tijd Andrea de schuld geven...
Met terugwerkende kracht: sorry, Andrea!
Op een gemiddeld festival betaal je nog meer.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:04 schreef Paxcon het volgende:
5 euro voor een pannekoek, 4,50 voor een hamburger
mijn hemel![]()
Prinsesjes als Lot komen overal mee weg...quote:Op zondag 25 mei 2014 09:04 schreef beequeen het volgende:
Zit Lot nou doodleuk achter de laptop?
Als ik Aike was liet ik haar toch echt haar schilderijen zelf naar buiten sjouwen.
Af en toe betrap ik me er op dat ik Andra mis...quote:
Ik ben ook bang dat de hamburger alleen gehakt op brood isquote:Op zondag 25 mei 2014 09:04 schreef Paxcon het volgende:
mijn hemel![]()
Tja, Lot is echt zo'n 'alles is voor Bassie' type. Ze is een prinses, dus heeft recht op ALLES.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:04 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Shit, en wij al die tijd Andrea de schuld geven...
Met terugwerkende kracht: sorry, Andrea!
3 maal raden wat de mensen gaan eten vandaag.............en vanflessa dan vanavond klagenquote:Op zondag 25 mei 2014 09:04 schreef Paxcon het volgende:
mijn hemel![]()
Denk dat je dit meer met een dierentuin moet vergelijken, maar daar weet ik de kosten helaas niet van.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:05 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Op een gemiddeld festival betaal je nog meer.
Het echte leven haalt haar nog wel een keertje in. Hoewel, ik ken genoeg prinsesjes van haar soort die er zelfs dan nog mee weg komen.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:06 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Tja, Lot is echt zo'n 'alles is voor Bassie' type. Ze is een prinses, dus heeft recht op ALLES.
Deed de föhn het eerst wel dan van billy?quote:Op zondag 25 mei 2014 09:07 schreef Mirjam152 het volgende:
Vanessa moet weer nieuwe pannen bestellen, want de pannen zijn weer kapot.
En Billy schreeuwt dat de föhn het niet meer doet.
ik elke dagquote:Op zondag 25 mei 2014 09:06 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Af en toe betrap ik me er op dat ik Andra mis...
Minstens zo duur.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:07 schreef theDC het volgende:
[..]
Denk dat je dit meer met een dierentuin moet vergelijken, maar daar weet ik de kosten helaas niet van.
Valt me nog mee, had verwacht dat ze niet eens bolletjes zouden hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:06 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat de hamburger alleen gehakt op brood is
Teringjantje, wat doet dat mens met haar pannen! Tennissen?quote:Op zondag 25 mei 2014 09:07 schreef Mirjam152 het volgende:
Vlindertjes als Marjet ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:05 schreef dolcefarniente het volgende:
Prinsesjes als Lot komen overal mee weg...
Lekker belangrijkquote:Op zondag 25 mei 2014 09:07 schreef Mirjam152 het volgende:
Dat verklaart de staat van haar kapselquote:Op zondag 25 mei 2014 09:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deed de föhn het eerst wel dan van billy?
Ah k, dan ist wel redelijk marktconform!quote:Op zondag 25 mei 2014 09:08 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Minstens zo duur.
Ik heb al grote kinderen, maar pretparkniveau was minstens zo schofterig duur
Mensen krassen de anti-aanbaklaag eraf met metalen vorken en messen. En het schijnt dat je dat daar 100 x kan zeggen, maar dat het niets uithaalt.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:08 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Teringjantje, wat doet dat mens met haar pannen! Tennissen?
Ik zeg 2 euro per 50 gram. Kost geen drolquote:Op zondag 25 mei 2014 09:10 schreef theDC het volgende:
[..]
Ah k, dan ist wel redelijk marktconform!
Wat kosten de zakjes met nootjes die de bezoekers aan Lotte kunnen voeren?
Gewoon zo'n niet-anti-aanbakpan kopen dan.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:10 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Mensen krassen de anti-aanbaklaag eraf met metalen vorken en messen. En het schijnt dat je dat daar 100 x kan zeggen, maar dat het niets uithaalt.
Ik heb ook al één schoen aan en de ander bijna. Nog even en Utopia is al bijna op de achtergrond hier...quote:Op zondag 25 mei 2014 09:10 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]![]()
ook vandaag ben ik er weer niet trouwens,ga lekker varen veel te mooi weer
![]()
Fact.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:11 schreef Mirjam152 het volgende:
Dennis klaagt tegen Isa over de meiden die niets doen en nog staan te make-uppen. Isa zegt tegen Dennis dat hij er zich maar niet druk over moet maken, want het verandert toch niet.
die zijn gratis anders verhongerd ze nogquote:Op zondag 25 mei 2014 09:10 schreef theDC het volgende:
[..]
Ah k, dan ist wel redelijk marktconform!
Wat kosten de zakjes met nootjes die de bezoekers aan Lotte kunnen voeren?
have fun,..... nachtmerrie Ruud nog gezien op stream 3 om 02:09quote:Op zondag 25 mei 2014 09:10 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]![]()
ook vandaag ben ik er weer niet trouwens,ga lekker varen veel te mooi weer
![]()
Ye koop zo'n keramischequote:Op zondag 25 mei 2014 09:11 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Gewoon zo'n niet-anti-aanbakpan kopen dan.
quote:Op zondag 25 mei 2014 09:12 schreef HaagscheCourant het volgende:
[..]
have fun,..... nachtmerrie Ruud nog gezien op stream 3 om 02:09
Was Billy in beeld?quote:Op zondag 25 mei 2014 09:12 schreef HaagscheCourant het volgende:
[..]
have fun,..... nachtmerrie Ruud nog gezien op stream 3 om 02:09
quote:Op zondag 25 mei 2014 09:14 schreef theDC het volgende:
[..]
Jij verzaakt je taken echt in extreeeme mate dit weekend
godemorgen,quote:Op zondag 25 mei 2014 09:17 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik weet niet of het goed voor je gezondheid is om lang naar Marije's stem te luisteren
Ik hoop dat de volgende bewoners gecast is op zéér fijne stem
Lekker hyper is hijquote:Op zondag 25 mei 2014 09:18 schreef Hunter het volgende:
Dennis tapt melk (voor het ijs?) Ah daar is Marije, ze kijkt toe hoe de installatie werkt
Godemorgen? owja Zondag!quote:
Zij kan het weten.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:20 schreef Hunter het volgende:
Marije morst melk. Dat staat zo lullig zo'n witte streep over je been, zegt ze
Zolang al?quote:
Was het onveilig?quote:
Nee.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:21 schreef renevanlaaren het volgende:
hebben marije en lot gisteren nog ruzie gehad
Had je de streams maar moeten volgenquote:Op zondag 25 mei 2014 09:21 schreef renevanlaaren het volgende:
hebben marije en lot gisteren nog ruzie gehad
Lot weet het wel al, paar woorden over gewisseld maar ze is niet boos (uhhuh...)quote:Op zondag 25 mei 2014 09:22 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dank je,ik hoop vandaag dan als iemand van de markt er iets over zegt
ja heb ik gisteren nog wel een filmpje van gemaaktquote:Op zondag 25 mei 2014 09:23 schreef asco het volgende:
[..]
Lot weet het wel al, paar woorden over gewisseld maar ze is niet boos (uhhuh...)
Moooggeh!quote:Op zondag 25 mei 2014 09:17 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik weet niet of het goed voor je gezondheid is om lang naar Marije's stem te luisteren
Ik hoop dat de volgende bewoners gecast is op zéér fijne stem
Oh ja, jij bent het.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:24 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja heb ik gisteren nog wel een filmpje van gemaakt
Goedemorgen!quote:Op zondag 25 mei 2014 09:24 schreef theDC het volgende:
[..]
Moooggeh!
Praat te langzaam met kwetsbaar zeurderig stemmetje, TE irritant ja.
quote:Op zondag 25 mei 2014 09:26 schreef asco het volgende:
Is Emil ook al op want die was om 3 uur nog bezig met de laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |