SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Echt waar, wat ben jij dom....Ik heb een bloedhekel aan Rienk vanaf het begin.. en nu ga je mensen die het met mij eens zijn vergelijken met Rienk.. Achterlijke!!quote:Op zondag 25 mei 2014 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus je bent een fan van Rienk?
Die vragen weet te ontwijken om het zijn "kant" op weet te trekken in een discussie, zoals Rienk doet bij Nicoline?
Even terug lezen zal je antwoorden geven .....ga niet eens moeite doen om dit toe te lichten hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus je bent een fan van Rienk?
Die vragen weet te ontwijken om het zijn "kant" op weet te trekken in een discussie, zoals Rienk doet bij Nicoline?
+1 Maar niet te lief doen hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 03:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Even terug lezen zal je antwoorden geven .....ga niet eens moeite doen om dit toe te lichten hoor
quote:Op zondag 25 mei 2014 03:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
+1 Maar niet te lief doen hoorgrommen mag ::P Nu zelfs gifjes
Welkom in de cos. Ik mis nog een paar man helaasquote:
Wie zit er in de sc?quote:Op zondag 25 mei 2014 03:36 schreef ChocoFan het volgende:
ik breng even wat vreugde uit de SC naar jullie
en ben gelijk weer weg
ON TOPIC
alles ligt te maffen
Jij bent een "Rienk".quote:Op zondag 25 mei 2014 03:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Echt waar, wat ben jij dom....Ik heb een bloedhekel aan Rienk vanaf het begin.. en nu ga je mensen die het met mij eens zijn vergelijken met Rienk.. Achterlijke!!
Krijg lekkere trek door jouw naam , oké de helft van je naam danquote:
OK, ik blijf je uitlachen. Op bepaalde punten heb je gelijk, maar zelfinzicht, kan je niet...Jij blijft maar gelijk hebben he, prutser.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent een "Rienk".
En ik heb alles altijd gelezen.
En dat behoeft ook geen toelichting, zoals Danique schreef.
Ruud lijdt ook aan "slaapstoornissen" die hij waarschijnlijk faked.
Jij kruipt altijd in de slachtofferrol over homofoben. En jij weet dondersgoed dat ik geen homofoob ben.
Maar teruglezen is niet je sterkste punt en begrijpend lezen al helemaal niet.
UTO / [UTOPIA SC #145] Viva La Ska Revolutionquote:Op zondag 25 mei 2014 03:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
OK, ik blijf je uitlachen. Op bepaalde punten heb je gelijk, maar zelfinzicht, kan je niet...Jij blijft maar gelijk hebben he, prutser.
Hebben er meer last vanquote:Op zondag 25 mei 2014 03:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Krijg lekkere trek door jouw naam , oké de helft van je naam dan
quote:Op zondag 25 mei 2014 03:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hebben er meer last vandus geneer je niet
Je bovenste helft of je onderste helft?quote:Op zondag 25 mei 2014 03:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hebben er meer last vandus geneer je niet
Dus? bang voor modjes?quote:Op zondag 25 mei 2014 03:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
UTO / [UTOPIA SC #145] Viva La Ska Revolution
Huh??quote:
Modjes lezen ernstig in de cos hoor... Meteen badatisboem.. als je te ver gaat...quote:Op zondag 25 mei 2014 03:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huh??
Die lezen daar ook mee hoor, maar de COS is niet voor dit soort gesprekken.
Ja, je gelooft het niet, maar ik kan me ook aanpassen bij de COS.
Dus ga deze discussie ook verder niet aan in de COS.
We hadden bewoners moeten zien die zich klaar maakte voor deze dagquote:Op zondag 25 mei 2014 07:04 schreef Hunter het volgende:
GM
De standbouwers zijn er nog niet
Idsa legt maar weer ens wat weg dat op de grond tussen het voer ligt. Ze fluit
Mooi vogeltje op 2. Een fitis?
Vorige keer voor zevenen dacht ikquote:Op zondag 25 mei 2014 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hadden bewoners moeten zien die zich klaar maakte voor deze dag
Hoe laat zijn normaal altijd de standhouders?
Jaha, en niet meer over inkoopprijzen praten hm. De klanten zouden zich eens bekocht kunnen gaan voelen.quote:
Ja, die markt loopt wel, dat is volgens mij het enige wat goed loopt daarquote:Op zondag 25 mei 2014 07:09 schreef Hunter het volgende:
[..]
Vorige keer voor zevenen dacht ik
Maar ach, dat loop wel vanzelf toch? Let the money keep rolling in
Hoor wel iemand kreunen maar geen idee wie dat doetquote:
Maar je hebt wel de unieke Utopia experiencequote:Op zondag 25 mei 2014 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die markt loopt wel, dat is volgens mij het enige wat goed loopt daar![]()
Het zal boven verwachting wel weer heel druk worden, goede omzet gedraaid worden.
Die kistjes van 40 euro zullen veel verkocht gaan worden.
Ik zou daar op een dag als vandaag helemaal niet heen gaan er zijn door het land verspreid heel veel leuke mei markten waar je gratis toegang hebt, leuke terrasje, muziek etc.
klinkt als iemand die zit te douwen op een hele harde keutelquote:Op zondag 25 mei 2014 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor wel iemand kreunen maar geen idee wie dat doet
Ha ha ha, Ik hoor wel iemand onder de douche, zie Rienk en Nico bewegen, die liggen of heel zachtjes te praten of te zoenen, zie alleen de achterkant van zijn hoofdquote:Op zondag 25 mei 2014 07:13 schreef bull1966 het volgende:
[..]
klinkt als iemand die zit te douwen op een hele harde keutel
Ik weet nooit wie bief en wie stuk is ha haquote:Op zondag 25 mei 2014 07:16 schreef Hunter het volgende:
Stuk krijgt wat krachtvoer. Bief zit haar weer te pesten tijdens het melken
Bief (de zwarte) staat altijd links, Stuk staat bijna altijd rechtsquote:Op zondag 25 mei 2014 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet nooit wie bief en wie stuk is ha ha
Ik zeg altijd die zwarte of die witte
Of suf gekust, want hoor ze niet echt praten,quote:Op zondag 25 mei 2014 07:19 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Nico en haar opdringerige zwerver. Het is 7 uur en Nico wordt alweer suf geluld.
Ha, oké, hoop dat ik het nu kan onthouden.quote:Op zondag 25 mei 2014 07:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bief (de zwarte) staat altijd links, Stuk staat bijna altijd rechts
Waar haal je dat hartje vandaan dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 07:19 schreef Ransjih het volgende:
hartje ---> bief ---> lief zo onthoud ik het
geen idee of het klopt
De bles op haar voorhoofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |