En ik de hele tijd vol verwachting uit het raam kijken als hij het tunneltje meepaktquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hier in de stad rijdt een Piaggio MP3 met Akrapovic uitlaten_! zit ook echt zo'n mooiboi op met zo'n pothelmpje met Italiaanse vlag, slippers, korte broek etc. Op een mooie dag rijdt die in één uur minstens zes keer alle terrassen voorbij
Sneuie loeder. Ik hoop serieus dat ie dat ding een keer tegen een boom parkeert. Liefst recht voor een van die terrasjes.
daar kun je idd leuk rijden, ben er nou 2x geweest met mn motor, alleen raakte ik elke verdwaald.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:59 schreef pindaplukker het volgende:
Vrij, lekker weer
bochtjes knallen op flight forum
Duhquote:
Wij zijn weggestuurd door de politie op het flight forumquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:02 schreef kawa4 het volgende:
bij de brand was het net ook maar rustig.
[ afbeelding ]
Ninjaaaaa.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:02 schreef kawa4 het volgende:
bij de brand was het net ook maar rustig.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:04 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Wij zijn weggestuurd door de politie op het flight forum
klopt die groene zijn het snelst jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:09 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ninjaaaaa.
Maar de mijne is groen, en dus sneller.
[..]
[..]
Klinkt gewoon als een normaal ritje?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:03 schreef Gummiebeer het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=190641&cat=1
B&B?
Wees niet bang, ik heb mijn pasje nog.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik hoop die driftkikkers van hier.
Wat een keyboard warriors zeg daar
Heeft de Panigale 899 ook, geen gezicht idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |