Waaat zo moeilijk zijn die toch niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik weet heel vaak de snelheid inderdaad niet, meer van "je kan hier makkelijk 80. Zal wel zo zijn dan, dus door naar de 90-100 "
En achter een auto rijden doe ik ook liever niet.
En om het nog erger te maken, ik heb standaard op mijn telefoon een website open met alle verkeersborden... ik weet die shit echt niet. Het is dan ook een klein wonder dat ik in 1x door de theorie ben gekomen
Mijn geheugen is zo slecht dat ik mijn eigen pincode niet kan onthoudenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waaat zo moeilijk zijn die toch niet?
Hier altijd 10% boven de vmax zoals is aangeleerd met lessen.
DM hem maar dan kan ik je wel helpen herinneren af en toe.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn geheugen is zo slecht dat ik mijn eigen pincode niet kan onthouden
Nee, Bandit en GSXF hebben andere wielen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:36 schreef Tunafish het volgende:
Naar aanleiding van Gummies zoektocht naar remschijven de mijne ook maar even kort opgezocht; die prijzen van de garage zijn helemaal zo slecht nog nietWat ik zo snel kon vinden voor de GSX600F zit tussen de 90 en 110 euro voor de achterschijven, maar voor de voorkant allemaal 225 euro en hoger
Althans, als ik echt kijk of het expliciet voor mijn model geschikt is. Staan mooi framenummers enzo bij, de mijne begint met GN72A, die zijn duur. Ze zitten er wel met prijzen van 120 euro tussen voor de Bandit modellen, maar die hebben dan framenummers beginnend met GN72B.
[noob-met-twee-linkerhanden]Mag dat?[/noob]
Ik zal te snel hebben gekeken; zie inderdaad overal 77 staan. Sowieso bijna alleen maar schijven voor modellen die jonger zijn dan de mijne.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, Bandit en GSXF hebben andere wielen.
Althans, als je GN77B bedoelt. GN72B is geen Bandit maar een GSXF.
Waar vind jij die 77B schijven?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:16 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ik zal te snel hebben gekeken; zie inderdaad overal 77 staan. Sowieso bijna alleen maar schijven voor modellen die jonger zijn dan de mijne.
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener. Die vraag krijg ik meestal tijdens een verjaardag oid.quote:
Gewoon, Louis.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waar vind jij die 77B schijven?de mijne komen met 4.1mm gevaarlijk dicht bij de grens ook.
Al denk ik dat aftermarket wave schijven voordeliger zijn. Standaard Suzuki schijven zijn ruim 200 euro per stuk_!
En het zit veel lekkerderquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:09 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener. Die vraag krijg ik meestal tijdens een verjaardag oid.![]()
Het leuke is dat ik nooit achter een Alp aanzat maar dat deze toevallig op mijn pad kwam toen ik mijn rbw had gehaald. Ondertussen 11 jaar later en rijd er nog steeds mee![]()
Maar bewust geen racert na een proefrit, gaat allemaal veulste makkelijk qua overschrijding Vmax en je hebt niks in de gaten
En dan zeg je "nee je vergist je dat is de Africa Twin"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:19 schreef Dekatria het volgende:
Toch mooi, die reacties van leerlingen soms:
"Meneer is dat uw motor? Dat is toch zo'n Dakar motor?"
Is ook gewoon een kwestie van wennen hoor. Ik heb de zithouding op de Bandit ook flink aangepakt. Stuur verder naar voren en onder en zadel lager. Eerste ritje kramp, en nu krijg ik weer kramp als ik op een stock Bandit zit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Ja dat ook. Nog nooit zoveel kramp in de lies gekregen door zo'n gare racert. Was blij dat ik weer op m'n Alp mocht zitten
Ik zag hem voorbij komen ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:51 schreef mstx het volgende:
http://www.visordown.com/(...)-roadster/25039.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Duc met een dubbele achterbrugquote:
Ik gooi er altijd Lucas blokken onder en die doen het prima, dus de schijven zullen ook wel prima zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:24 schreef Gummiebeer het volgende:
Zijn Lucas schijfremmen een bitje kwaliteit?
https://www.louis.eu/_109(...)10043600&typ_id=PD06
Mja, 200+ rijden is even leuk voor de kick, maar écht motorrijden gebeurt op de dijk natuurlijk. Knappe jongen die op de Waaldijk gemiddeld 200 roltquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:17 schreef kawa4 het volgende:
[..]
idd meestal 150 - 160.
daarboven kom ik meestal niet, tenzij ik wat file gehad heb op de provinciale weg en rij net een toerit op,
dan wil hij de 200+ wel ff aantikken, maar snel daarna gaat het gas weer terug naar 150
rijd wat fijner moet ik zeggen
Ik mis de Waaldijk. In Amsterdam nog geen leuke bochtjes kunnen vinden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:12 schreef BlackLining het volgende:
Uit rittopic:
[..]
Mja, 200+ rijden is even leuk voor de kick, maar écht motorrijden gebeurt op de dijk natuurlijk. Knappe jongen die op de Waaldijk gemiddeld 200 rolt
Waarom ga je daar dan ook wonenquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:31 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik mis de Waaldijk. In Amsterdam nog geen leuke bochtjes kunnen vinden.
Omdat studie (en werk hopelijk) en oud genoeg om uit huis te gaan. Verder: geen idee.quote:
Dat is niet mijn ervaring met Tukkers.quote:
Die wonen gelukkig ook in Twente.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ervaring met Tukkers.
Uhuh en ik geloof in sprookjesquote:
Je vergeet dat ik er woon, mijn aanwezigheid compenseert dat ruim.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh en ik geloof in sprookjes.
Ook in de Achterhoek is niet iedereen zo. Dat is gewoon een eigenschap van het overgrote deel van de mensheid. Schouders ophalen en doorlopen: Een ander knapt dat vast wel op.
quote:
Teveel Ride of the Century gekeken...quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Bermuda, teenslipper en hemd als optie
Van kevlar. Uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |