Lees nergens waarom wel/niet..quote:Op zondag 25 mei 2014 20:14 schreef mjan het volgende:
Ok. Ik zal dus echt zelf een muntje op moeten gooien![]()
Gaat inderdaad wel om de combi PR en 021, maar dan dus PR3 voor en BT021 achter. Meh, keuzes.
Wat mag je niet zeggen? Dat Bridgestone een kutband is? Of dat recensies als een tang op een varken slaan?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar dat mogen we niet zeggen van Gummiebeer
Dat laatste.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:40 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wat mag je niet zeggen? Dat Bridgestone een kutband is? Of dat recensies als een tang op een varken slaan?
Dat zeg ik niet. En wat je nu zegt is behoorlijk zwart wit.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat laatste.
Komt erop neer dat je net zo goed twee totaal willekeurige banden onder je motor kunt gooien toch?En als band A 75% slechte reacties heeft een band B 75% goede, kun je net zo goed voor band A gaan.
Ik hoop die driftkikkers van hier.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:03 schreef Gummiebeer het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=190641&cat=1
B&B?
Lang leve the interwebzquote:Op maandag 26 mei 2014 20:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik hoop die driftkikkers van hier.
Wat een keyboard warriors zeg daar
ja op 1 wielquote:
De ekte officiele Den Haag natoerlijk.quote:
Om dan maar gelijk in de "motor-forum" modus te blijven:quote:Op maandag 26 mei 2014 21:16 schreef Gummiebeer het volgende:
Iedereen rijd wel eens te hard. Maar om nou consequent te hard gaan rijden vind ik dan best sneu. Sommige mensen zijn ook afhankelijk van hun rbw en dat wordt gemakshalve weleens vergeten.
Gisteren ook zo'n sneu gastje in WMB. Teveel gezopen deze keer dus rbw kwijt. Daarna janken dat ie zijn rbw nodig heeft voor werk..tja.. dan ben je gewoon verkeerd bezig. Idem geldt voor snelheid. Ik pas ervoor. Dan kan ik gelijk mijn CE en D dus ook inleveren![]()
vandaar de keuze voor een alp?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:16 schreef Gummiebeer het volgende:
Iedereen rijd wel eens te hard. Maar om nou consequent te hard gaan rijden vind ik dan best sneu. Sommige mensen zijn ook afhankelijk van hun rbw en dat wordt gemakshalve weleens vergeten.
Gisteren ook zo'n sneu gastje in WMB. Teveel gezopen deze keer dus rbw kwijt. Daarna janken dat ie zijn rbw nodig heeft voor werk..tja.. dan ben je gewoon verkeerd bezig. Idem geldt voor snelheid. Ik pas ervoor. Dan kan ik gelijk mijn CE en D dus ook inleveren![]()
Jongen tijdens het lessen ook... Bolle gozer, vooral niet te snugger..quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Om dan maar gelijk in de "motor-forum" modus te blijven:
[ afbeelding ]
Zelfde hier.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:20 schreef BlackLining het volgende:
Ik ken weinig, lees geen, motorrijders zie zich aan de snelheid houden.
Eerlijk gezegd ben ik me ook zelden bewust van de geldende snelheid. Don't know, don't care.
Ik weet heel vaak de snelheid inderdaad niet, meer van "je kan hier makkelijk 80. Zal wel zo zijn dan, dus door naar de 90-100 "quote:Op maandag 26 mei 2014 22:20 schreef BlackLining het volgende:
Ik ken weinig, lees geen, motorrijders zie zich aan de snelheid houden.
Eerlijk gezegd ben ik me ook zelden bewust van de geldende snelheid. Don't know, don't care.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |