quote:Op zondag 25 mei 2014 00:37 schreef sig000 het volgende:
Deed dat elke winter als het kon op de vijver in de buurt.
Verder met schooltoernooien.
Voetbal heb ik ook nog gedaan, was een snelle rechtsbuiten die wanneer in de diepte gelanceerd meteen de bal voorgaf omdat ik 'm anders snel kwijt was.
We hadden een zeer sportieve buurt en vanaf jong af aan was het wielrennen, voetballen, honkballen, Ijshockey afhankelijk van wat er dan weer ff populair was.quote:
OKquote:Op zondag 25 mei 2014 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
We hadden een zeer sportieve buurt en vanaf jong af aan was het wielrennen, voetballen, honkballen, Ijshockey afhankelijk van wat er dan weer ff populair was.
hahaha had ook een s zoiets gelijks , niet dat ik de tour nadeed maar ik knalde op een geparkeerde auto of zo en maakte schade ...quote:Op zondag 25 mei 2014 00:47 schreef sig000 het volgende:
Toen ik jaar of 10 was knalde ik vol op een auto toen we de Tour de France aan het nadoen waren.
Ik lag op kop maar ging wat te wijd door een bocht en ineens was daar die auto.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha had ook een s zoiets gelijks , niet dat ik de tour nadeed maar ik knalde op een geparkeerde auto of zo en maakte schade ...
Details ben ik vergeten ,,,,
Ik werd 16 en kreeg een opgevoerde Yamaha FS1 (van studie vriendje van mn broer) // 1 van de eerste tochten ging ik op mn bek en dat monster daarna niet echt meer actief gebruikt ...quote:Op zondag 25 mei 2014 00:52 schreef sig000 het volgende:
Toen ik de brommer ontdekte was het gedaan met mijn sportieve carriere.
Ik was meer van de Zundapp en de Kreidlers.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd 16 en kreeg een opgevoerde Yamaha FS1 (van studie vriendje van mn broer) // 1 van de eerste tochten ging ik op mn bek en dat monster daarna niet echt meer actief gebruikt ...
Ja die had n beste vriend ook en daar schreurden we mee op de akker bij zn boerderij toen we nog lang geen 16 waren ...quote:Op zondag 25 mei 2014 00:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik was meer van de Zundapp en de Kreidlers.
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:03 schreef sig000 het volgende:
Rijbewijs halen was ook lachen toen.
Eerst oefenvergunning halen op plaatselijk politie bureau. Een achtje draaien en keer hard remmen zonder op de bek te gaan, 6 van de 10 theorievragen goed en je kon rondscheuren in de gemeente met een L plaatje.
quote:
Heb mijn Guzzi met spijt verkocht omdat de wegen in NL niet tof meer zijn en aantal bekeuringen iets teveel werd.quote:
Die kleine op hoogte aan het volgen ?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:48 schreef sig000 het volgende:
*btw ben tegenwoordig liefhebber van 4 benen.
Denk dat me dat zonder rijbewijs ook wel luktquote:
Is het de moeite om dit te kijken nu op dit uur?quote:
Neu, ik ga geen heel topic teruglezen nuquote:Op zondag 25 mei 2014 02:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vind je dat belangrijk om het bij te houden?
Late BBQ.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:10 schreef FANN het volgende:
Ik ruik brandlucht en het komt van buiten, even uit het raam kijken
Nee, dát ruikt andersquote:
Als de daders gepakt zijn kun je volgens mij alles op hun verhalen ..quote:Op zondag 25 mei 2014 02:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dát ruikt andersmaar serieus, ik had dat 's nachts ook een keer en toen stond onze
auto in de fiknou eigenlijk stond er een andere auto in de fik, die was gestolen en hadden
''ze'' god mag weten wie, gebruikt bij een overval en hier neergezet en in de fik gestoken om
de sporen uit te wissen, zei die agent tenminste
en toevallig stons hij dus naast onze autowas kut, auto foetsie, alleen WA verzekering dus
naar de entjes kan je fluiten.
was wel een aut wrak hoor, maar toch...
Ik hou wel van Jiskefetquote:Op zondag 25 mei 2014 02:13 schreef chufi het volgende:
Je houd er van of niet.. maar inderdaad zijn lange stukjes.. moet er wel weer om lachen ,,,
Ow.......quote:Op zondag 25 mei 2014 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de daders gepakt zijn kun je volgens mij alles op hun verhalen ..
En dat zegt mij weer geen ene fucjk ...quote:Op zondag 25 mei 2014 02:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hou wel van Jiskefetmaar ik heb de hele avond naar Shameless zitten kijken dus nu
geen zin in.
Shameless in écht lachen trouwens
Is toch zonde hoor, zitten leuke dingen bij, maar misschien hou je niet zo van series en films kijken?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:25 schreef chufi het volgende:
Das weer zon download series sizzle .. waar ik niet aan doe
Ik heb film1 en kan de meeste films al zien ,,, en al die series heb ik idd gewoon geen tijd voorquote:Op zondag 25 mei 2014 02:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Is toch zonde hoor, zitten leuke dingen bij, maar misschien hou je niet zo van series en films kijken?
quote:Op zondag 25 mei 2014 02:28 schreef chufi het volgende:
en al die series heb ik idd gewoon geen tijd voor
Ook dat was een keertje hier, maar dat was de auto van een buurman, kortsluitingquote:Op zondag 25 mei 2014 02:31 schreef sig000 het volgende:
Een auto van mij vloog spontaan in de fik, dat was nog een heel gedoe.
Bv met jou ja,, of ik moet een voetbalwedstrijd kijken ...quote:
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor Chuf, ik was verslaafd aan DGKquote:Op zondag 25 mei 2014 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Bv met jou ja,, of ik moet een voetbalwedstrijd kijken ...
Ik ben voor dat alles online is maar ik kijk het gewoon niet in mijn eigen tijd .. Ik ga niet kijken omdat men (de rest ) kijkt... Ik heb in mijn huidig pakket al genoeg om 3 x 24 uur te vullen 7 dagen in de week ..
Fann ik was er ook verslaafd aan de DGK, maar dit volg ik maar het is minder heftig ,,, en ik maak me er minder druk om...quote:Op zondag 25 mei 2014 02:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor Chuf, ik was verslaafd aan DGK![]()
maar ik heb er geen zin meer in en ik heb het hele begin gemist dus nu heb ik er hélemaal geen zin meer in want het zegt me niks
2 lekke pakkingen, 1 van benzine ding en andere van uitlaat, poef deed de auto bij stoplichtquote:Op zondag 25 mei 2014 02:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook dat was een keertje hier, maar dat was de auto van een buurman, kortsluiting
ik wist niet eens dat dat kon
Jij maakt je toch nooit drukquote:Op zondag 25 mei 2014 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann ik was er ook verslaafd aan de DGK, maar dit volg ik maar het is minder heftig ,,, en ik maak me er minder druk om...
Moet je een keer komen chillen Fannquote:Op zondag 25 mei 2014 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij maakt je toch nooit drukik wou dat ik dat een beetje meer had
ow...............quote:Op zondag 25 mei 2014 02:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
2 lekke pakkingen, 1 van benzine ding en andere van uitlaat, poef deed de auto bij stoplicht
Grote vlam onder motorkap en dat was bekeken. Total Loss.
een bed van 5000 euroquote:Op zondag 25 mei 2014 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vandaag alweer bijna een Ebike en een nieuw bed besteld a 5000 E
Ik doe niet aan joints (ben er ook niet tegen en rook misschien wel mee).... Vet glas wijn of iets anders en dan gewoon lekker tegen me aan ... Komt allemaal goedquote:Op zondag 25 mei 2014 02:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Met een vette joint ofzoik heb op zijn minst een glas wijn nodig
quote:Op zondag 25 mei 2014 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe niet aan joints (ben er ook niet tegen en rook misschien wel mee).... Vet glas wijn of iets anders en dan gewoon lekker tegen me aan ... Komt allemaal goed
En enquote:Op zondag 25 mei 2014 02:42 schreef FANN het volgende:
[..]
een bed van 5000 eurodan laat je het breed hangen
![]()
welk bed? Doe eens een linkje?
Samen met vrouw en toen nog een hond.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...............dus je zat er nog in ook? da's best eng dan...
Boh... nog mazzel dat iedereen er uit kon komen ...........quote:Op zondag 25 mei 2014 02:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Samen met vrouw en toen nog een hond.
Grote vlam uit dashbord en zo snel mogelijk wegwezen was dat.
Wil ik dat nu dan weer weten ?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... we hebben zo ook al wel een mot hoor
Ik heb een gouden beschermengel, ben ik erg zuinig op.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Boh... nog mazzel dat iedereen er uit kon komen ...........
Kijk zo horen we het graagquote:Op zondag 25 mei 2014 02:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb een gouden beschermengel, ben ik erg zuinig op.
Neh... niks belangrijks verder, dat heeft iedereen wel eens, van die gewone dingetjes....quote:
Neh... dit is ''ons'' liedje, van die Griek en mij dan hehquote:
En dat durf je serieus te beweren ... ? Heb je dat duffe nummer gehoord?quote:Op zondag 25 mei 2014 03:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... dit is ''ons'' liedje, van die Griek en mij dan heh![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 03:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat durf je serieus te beweren ... ? Heb je dat duffe nummer gehoord?
Jij bent nog wel even bezig tot morgenochtend gok ik..quote:
Ik kruip er ook in, nog eentje.........quote:Op zondag 25 mei 2014 03:17 schreef sig000 het volgende:
Heb morgen 13:00u een afspraak dus erg bont ga ik het niet maken.
Geen idee of ik je nog moet geloven Fann ...quote:Op zondag 25 mei 2014 03:13 schreef FANN het volgende:
[..]hij had het een keer voor me achtergelaten op de mail
![]()
maar eigenlijk is dit ons nummer![]()
Ben je zo goedgelovig?quote:Op zondag 25 mei 2014 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee of ik je nog moet geloven Fann ...
Die hebben we grijs gedraaid, in Griekenland en op weg er naar toe in de autoquote:Op zondag 25 mei 2014 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee of ik je nog moet geloven Fann ...
Heb jij één liedje dan met je vrouw?quote:
Ik ook ... Trusten Fannquote:Op zondag 25 mei 2014 03:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Die hebben we grijs gedraaid, in Griekenland en op weg er naar toe in de auto
maar écht een speciaal liedje hebben we geloof ik ook niet, maakt niet uit,
hebben we niet nodig![]()
jaja nu ga ik écht
Je geeft nu de perfecte definitie van een relatie.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... niks belangrijks verder, dat heeft iedereen wel eens, van die gewone dingetjes....
Meestal iets dat IK gelijk heb en dat hij dan zegt dat het anders zit, en dan blijf ik volhouden
n dan blijk ik toch gelijk te hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was altijd het leukstequote:Op zondag 25 mei 2014 14:03 schreef Treehut362 het volgende:
volleybal basketbal zaalvoetbal softbal APENKOOI!
ik heb een nieuwe useravatarquote:
Ga je nog uitleggen waar onderstaande opmerking op sloeg?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:51 schreef Treehut362 het volgende:
Bedoel je hoeft er toch niet op te clicken?
quote:
jaquote:Op zondag 25 mei 2014 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je nog uitleggen waar onderstaande opmerking op sloeg?
[..]
Volgende keer beter lezen dusquote:Op zondag 25 mei 2014 16:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja
hij was een vriend van de ex-vriend van de vriendin
ik las: een ex-vriend van een vriendin
Tmiquote:Op zondag 25 mei 2014 16:25 schreef Treehut362 het volgende:
sorry sorry sorry maar het was al laat en ik moest grote boodschap
Je zal toch maar ineens voor afgelikte boterham worden uitgemaakt op mijn leeftijdquote:
Ze zeggen sinds aantal jaar ineens u tegen me.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zal toch maar ineens voor afgelikte boterham worden uitgemaakt op mijn leeftijd
zo lief is iedereenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze zeggen sinds aantal jaar ineens u tegen me.
Ik was de officieele tweede draaimolen meneer en ik heb geen kinderen dat ik weetquote:Op zondag 25 mei 2014 16:58 schreef chufi het volgende:
Wat is het nut vn de laatste foto? Je familie die blij in de draaimolen zit ?
inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2014 17:06 schreef chufi het volgende:
Ok we moeten nog even aan je wennen hier vandaar ... Dus je doet iets met schapen en draaimolens ...op biomarkten of zo
nee dat is ieder jaar dat doe ik niet daar heb ik geen diploma's voorquote:
Hoe gaat het met je boek?quote:
Ok...quote:Op zondag 25 mei 2014 17:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
inderdaad
http://www.kiboe-hoeve.nl/Kiboe-Hoeve.nl/Welkom.html
http://www.opnieuwenco.nl/winkels/zwijndrecht
http://www.arboretummunnikepark.nl/
dat werk
Ik rijd op een peerd en heb daar ook geen diploma voor.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee dat is ieder jaar dat doe ik niet daar heb ik geen diploma's voor
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik rijd op een peerd en heb daar ook geen diploma voor.
oh een heel dik boek net als Tolkienquote:
Het is meer dat ik het begin steeds uitstel.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
oh een heel dik boek net als Tolkien
soort cyber-dart of pantomimequote:Op zondag 25 mei 2014 17:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het begin steeds uitstel.
lekker makkelijkquote:
Wanneer iedereen verdwenen is dan plaats ik soms wat YT om ze later weer terug te kunnen vinden.quote:
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:44 schreef Treehut362 het volgende:
Ik ben 5 dagen ouder dan PP als ik het goed begrepen heb.
van gisteravondquote:
ht nietquote:
Nee hoor !!! Echt geen 5 dagen ... Lees terug of weet hoeveel dagen er in een week zittenquote:
Ok scheelt 2 dagen dan.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:02 schreef chufi het volgende:
Nee hoor !!! Echt geen 5 dagen ... Lees terug of weet hoeveel dagen er in een week zitten
Heb vorige week de oorlog in Korea en Vietnam ge-bestudeerd op het internet.quote:
Heb je de serie MASH nooit gezien ?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Heb vorige week de oorlog in Korea en Vietnam ge-bestudeerd op het internet.
dat was jaren 50 Korea maar ja toen was er nog geen TV
quote:
quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:58 schreef Treehut362 het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=Ug5AiI6GUA
quote:Deze video bestaat niet.
quote:
Die is gewoon op zo'n houten kistje begonnen ooit.quote:
Zo klinkt het ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die is gewoon op zo'n houten kistje begonnen ooit.
[/quote]quote:Op zondag 25 mei 2014 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..][quote]
Op zondag 25 mei 2014 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Daarnaast heb ik nog wat andere plekken.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:35 schreef Treehut362 het volgende:
DAT IS OMDAT IK DAAR WAT IN MOEST VULLEN VOOR EEN ACCOUNT TE MAKEN BIJ FOK
Dat is omdat ik daar wat in moest vullen voor een account bij fok en omdat ik op de vierde verdieping vertoef vierhoog woon met uitzicht tussen de bomen zeg maar ik vond het wel leuk
Logischquote:Op zondag 25 mei 2014 19:36 schreef Treehut362 het volgende:
362 is omdat ik eerst 251 had verzonnen maar dat heb ik toen veranderd
Ik al jarenquote:
Laat ik eens een wilde gok doen....jij woont in de sterrenbuurt?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:35 schreef Treehut362 het volgende:
DAT IS OMDAT IK DAAR WAT IN MOEST VULLEN VOOR EEN ACCOUNT TE MAKEN BIJ FOK
Dat is omdat ik daar wat in moest vullen voor een account bij fok en omdat ik op de vierde verdieping vertoef vierhoog woon met uitzicht tussen de bomen zeg maar ik vond het wel leuk
[ afbeelding ]
hoe ziet ie er uitquote:
Als je in Utopia komtquote:
nooitquote:
Sorry,quote:Op zondag 25 mei 2014 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je nog een keer "wordt ik" met "dt" gaat typen.
Een grijs vlak met een paar strepenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hoe ziet ie er uit dan ga ik hem in elkaar sklaan
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laat ik eens een wilde gok doen....jij woont in de sterrenbuurt?
ja en ik zit te zweten zo warm is het hierquote:
Ik zweet hier niet, prima te doenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja en ik zit te zweten zo warm is het hier
Ja, dat las ik ook, maar het bleek een misverstand en hij kon het niet meer aanpassen waar hij moest poepenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Las ik het nou goed dat jij een afgelikte boterham bent?
ik ben echtquote:Op zondag 25 mei 2014 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook, maar het bleek een misverstand en hij kon het niet meer aanpassen waar hij moest poepen![]()
Ik vraag me af van wie Treehut362 een kloon is, want dit kan niet echt zijn.
wie is yvonnequote:Op zondag 25 mei 2014 19:51 schreef sig000 het volgende:
Er gaat iets mis volgens mij, ik stuur ff berichtje aan Yvonne.
Gelukkig maar, want anders had ik onze neukdate gecancelled....ik ga er uiteraard vanuit dat je nog maagd bent!quote:Op zondag 25 mei 2014 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook, maar het bleek een misverstand en hij kon het niet meer aanpassen waar hij moest poepen![]()
Ik vrees dat het geen kloon is....(alhoewel MM al een paar dagen afwezig isquote:Ik vraag me af van wie Treehut362 een kloon is, want dit kan niet echt zijn.
Dat zijn we allemaal toch.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af van wie Treehut362 een kloon is, want dit kan niet echt zijn.
Ik zou gek worden van dat gedoe met kloons. Oeps verkeerde, kan Fann over meespreken.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want anders had ik onze neukdate gecancelled....ik ga er uiteraard vanuit dat je nog maagd bent!
[..]
Ik vrees dat het geen kloon is....(alhoewel MM al een paar dagen afwezig is)
Hello miss Holloway.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou gek worden van dat gedoe met kloons. Oeps verkeerde, kan Fann over meespreken.
Ik lig al een tijdje bij de haaien, verkeerd gegoktquote:
WTF?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lig al een tijdje bij de haaien, verkeerd gegokt
Toevallig. KT. Nou leukquote:
Ik ben druk geweest met zaken buiten de deur, vooral eten en drinken...quote:Op zondag 25 mei 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vrees dat het geen kloon is....(alhoewel MM al een paar dagen afwezig is)
Prachtig maar ik ga naar de FEBO daarna. Dat is toch niks.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Whisky lunch 2014 bij Restaurant DeVijfdeSmaak, door Slijterij Drinks & Gifts met whisky's van Whisky Import Nederland (foto's van links naar rechts, van boven naar beneden):
[ afbeelding ]
Voorgerecht: Filet Americain van tonijn, met een uienbroodje, huisgemaakte tonijn, kapperappel en cornichonmayonaise
Tussengerecht: Jonge venkel, gaffelbitter (haring gerijpt in zoete 'jenever'), amandel, zuring en oude cheddar
Hoofdgerecht: Gebakken steak (rundermuis) en nierbroodje (gepaneerd en gefrituurd witbrood gevuld met nierragout) met saus van sherry, asperges en doperwten met havert en gort
Nagerecht: Aardbeien en rabarber, gebrande merinque (zacht), gedroogde sinaasappel en ijs van yoghurt en mint
Begeleidende whisky's:
Adelphi Fascadale batch 6 (Clynelish 12y) 46%,
Carn Mor Ben Nevis 17y 46%,
Kilchoman for WIN PX Sherry 54,9%,
Exclusive Range Aberlour 2009-2013 50%
Wie dan ook.quote:
Nee, is niks, niet te vreten...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtig maar ik ga naar de FEBO daarna. Dat is toch niks.
Je zat zeker in een boomhut?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben druk geweest met zaken buiten de deur, vooral eten en drinken...
Dat zeg ik niet, ik heb het er niet zo op die mooie borden met een pluk slaquote:
Als het echt niet te vreten zou zijn, dan zou ik het ook niet doen, maar dit was niet bij de FeBo.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik heb het er niet zo op die mooie borden met een pluk sla
Welke zijn dat dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Miss Holloway post(e) in fora waar ik nog niet dood gevonden wil worden.
Het ziet er lekker uit hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het echt niet te vreten zou zijn, dan zou ik het ook niet doen, maar dit was niet bij de FeBo.
En er was slechts één blaadje sla vanmiddag, wat je niet eens op de foto ziet...
Die heeft hier toch ook wel eens gepost. En verder niet zo belangrijk.quote:
Shit betaald?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft hier toch ook wel eens gepost. En verder niet zo belangrijk.
Die shit die Madmaster heeft betaald is veel leuker.
Heeft ie wel betaald?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:17 schreef Soury het volgende:
Die shit die Madmaster heeft betaald is veel leuker.
Ik weet het niet de chinees voor 15 euro was iig topquote:
We hebben een Surinaamse mama hier met snelle bezorgservice omdat ik niet zo ver weg woon.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet de chinees voor 15 euro was iig top
Ik ook, nog nooit geprobeerd.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
We hebben een Surinaamse mama hier met snelle bezorgservice omdat ik niet zo ver weg woon.
Ja als het goed is wel er zit er één om de hoek. Ik hoorde geen goeie berichten.quote:
Niet elke Surinaamse mama is een goede kok.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als het goed is wel er zit er één om de hoek. Ik hoorde geen goeie berichten.
Dat van mij was iets duurder, maar veeeeeel goedkoper dan jij kennelijk denkt, drank inbegrepen.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet de chinees voor 15 euro was iig top
In je uppie wel jaquote:Op zondag 25 mei 2014 21:15 schreef chufi het volgende:
als ik 15 E Chinees bestel heb ik morgen nog minstens de helft ..
ow... sorryquote:Op zondag 25 mei 2014 21:27 schreef Treehut362 het volgende:
Ik vind jullie niet echt gastvrij ik zit hier pas 2 dagen.
Soms wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |