Deisyy gaat gewoon 2 keer per maand op vakantie naar het buitenland om die zware last een beetje te kunnen dragen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe heb je het al die tijd volgehouden.
Schiedam is ook Rotterdam, vind ik, mijn dochter snapt dat niet, voor haar is Schiedam Schiedam.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij Schiedam als Rotterdam-West ziet, dan kom ik ook uit Rotterdam.
Ja dat lijkt me wel nodig als je hier tussen het Amsterdams gespuis moet overleven.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deisyy gaat gewoon 2 keer per maand op vakantie naar het buitenland om die zware last een beetje te kunnen dragen.
Je ziet deze sc al van veraf stralen als Kingstown er isquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is Kingstown hč? De hele sc licht op als Kingstown er is.
Ik ben de enigstequote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
Ik de enigste uit Amsterdam op dit moment en voel me nu opeens niet zo op mn gemak ...
Aan jou hoe ik het tenminste niet uit te leggen, waarom ik zo vaak op vakantie gaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deisyy gaat gewoon 2 keer per maand op vakantie naar het buitenland om die zware last een beetje te kunnen dragen.
Ow gelukkig maar dan, maar ik heb me nog niet echt alleen gevoeld in dit topic hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij niet nee, maar jij zal je ook weleens zo verdomd alleen gevoeld hebben hier
En van heinde en verre kwamen de users op leeftijd erop af.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je ziet deze sc al van veraf stralen als Kingstown er is
Pfffff.....daar gaat mijn zorgvuldig opgebouwde reputatie als notoire zeiksnor....en bedankt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je ziet deze sc al van veraf stralen als Kingstown er is
Ben jij al aan het sparen voor een juichpak?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:08 schreef Treehut362 het volgende:
'Oranjekoorts in supermarkt nog niet op gang'
Morgen ben je gewoon weer de negatieve bromsnor zoals we je hier kennenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pfffff.....daar gaat mijn zorgvuldig opgebouwde reputatie als notoire zeiksnor....en bedankt.
Is ie erg vervelend?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen ben je gewoon weer de negatieve bromsnor zoals we je hier kennen
Het ligt er ... Maar ik koop die zooi nooit ... EN bij de tokkies in de buurt ben ik nog niet weer langs geweest de laatste week.. Maar het zou kunnen zijn dat ze de boel hebben verbouwd ..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:08 schreef Treehut362 het volgende:
'Oranjekoorts in supermarkt nog niet op gang'
Echt, ik heb nog nergens zo'n negatieve mopperkont gezien als Kingstown, overal zeurt hij over, niets vindt hij leuk en hij wil altijd alles anders dan een ander.quote:
keek even op de google newsquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij al aan het sparen voor een juichpak?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt, ik heb nog nergens zo'n negatieve mopperkont gezien als Kingstown, overal zeurt hij over, niets vindt hij leuk en hij wil altijd alles anders dan een ander.
Jakkes, hij moet dan wel een heel oude man zijn. Zo een die het ook niet meer droog houdt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt, ik heb nog nergens zo'n negatieve mopperkont gezien als Kingstown, overal zeurt hij over, niets vindt hij leuk en hij wil altijd alles anders dan een ander.
Hij valt best mee als je hem door hebt![]()
Zijn ze daar al aan het sparen voor een juichpak?quote:
Daar was je 20 jaar geleden toch al mee gestopt?quote:
ik dacht dat je het tegen mij hadquote:
Daarom kan ik het ook makkelijk vragen!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar was je 20 jaar geleden toch al mee gestopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Een man met een inlegkruisjequote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Jakkes, hij moet dan wel een heel oude man zijn. Zo een die het ook niet meer droog houdt.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom kan ik het ook makkelijk vragen!
In dat geval: Ja, lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Tsja Disana....er komt een moment dat je zo oud bent, dat je moet accepteren dat sommige zaken niet meer lukken. Life is hard.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen wonder dat ie 'het' niet meer doet.
Reputaties tellen niet hier.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pfffff.....daar gaat mijn zorgvuldig opgebouwde reputatie als notoire zeiksnor....en bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook goed....er gaat toch al van alles mijn hol in....
Life is dan juist niet hard. Toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsja Disana....er komt een moment dat je zo oud bent, dat je moet accepteren dat sommige zaken niet meer lukken. Life is hard.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
Tokkies home
[ afbeelding ]
IMGUR had het ff moeilijk en dan dit plaatjeEen verdwaalde meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen wonder dat ie 'het' niet meer doet.
Zolang je maar niet daarna vriendelijk gaat doen, want dan blijft het een eenmalige gebeurtenis.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
Tokkies home
[ afbeelding ]
IMGUR had het ff moeilijk en dan dit plaatjeOioioi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ook geen kaarsjes enzo?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je maar niet daarna vriendelijk gaat doen, want dan blijft het een eenmalige gebeurtenis.
Alweer nieuwe batterijen PP ?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga ff wisselen nu om beter in de goede stemming te komen.
Nee, dat is een fase in zijn leven die hij achter zich heeft gelaten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar leven zit er niet meer in.
Dat begreep ik althans.
Zo is dat .. Maar daar mogen we het hier vast niet te veel over hebben...quote:
It was fun while it lasted.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:31 schreef Deisyy het volgende:
Nee, dat is een fase in zijn leven die hij achter zich heeft gelaten.
quote:
Welterusten dames ...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:36 schreef Deisyy het volgende:
Lieve mensen, ik ga mijn legging met kant aantrekken en de lichtjes uit doen![]()
Disana, we zien je hier graag vaker
Welterusten Dees, ik ga om middernacht ook naar mijn bed. En ik zal eens vaker komen buurten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:36 schreef Deisyy het volgende:
Lieve mensen, ik ga mijn legging met kant aantrekken en de lichtjes uit doen![]()
Disana, we zien je hier graag vaker
Ook hier volgen we Utopia , maar niet iedereen ..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Welterusten Dees, ik ga om middernacht ook naar mijn bed. En ik zal eens vaker komen buurten.
Alleen jij en ik toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook hier volgen we Utopia , maar niet iedereen ..
Ja je wordt nog steeds gevolgdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:40 schreef sig000 het volgende:
Ik ga daar niet aan beginnen 1x RLS vond ik wel genoeg.
Het moet je smaak zijn. Ik vermaak me er wel mee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:40 schreef sig000 het volgende:
Ik ga daar niet aan beginnen 1x RLS vond ik wel genoeg.
Ah. Heb er nooit op gelet maar kijk hier dan ook niet vaak.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je gedacht ...![]()
Ik ga geen namen noemen maar 5 meer sowieso...
Zo kijk ik tegenwoordig graag kookpramma's, da's ook soap.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het moet je smaak zijn. Ik vermaak me er wel mee.
Gewoon wat vaker komen buurten... dat RLS gaat soms ook nergens over zoals nu dat optreden van die 3 dames ..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Heb er nooit op gelet maar kijk hier dan ook niet vaak.
Ja, daar heb ik ook lang naar gekeken. Maar uiteindelijk was ik het toch wel een beetje zat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo kijk ik tegenwoordig graag kookpramma's, da's ook soap.
En de homofobie van LS.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon wat vaker komen buurten... dat RLS gaat soms ook nergens over zoals nu dat optreden van die 3 dames ..
Jij ook alquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo kijk ik tegenwoordig graag kookpramma's, da's ook soap.
Het voordeel van internet is dat je stukken kan overslaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook lang naar gekeken. Maar uiteindelijk was ik het toch wel een beetje zat.
Maar ook weer kunt terughalenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het voordeel van internet is dat je stukken kan overslaan.
Ja da's waar, maar ik kijk het liefst direct.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het voordeel van internet is dat je stukken kan overslaan.
Ik heb die zenders niet meer op de TV dus die drang is weg.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja da's waar, maar ik kijk het liefst direct.
Toch loop je dan achter tijdens live uitzending.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat kan ik op mn tv ook.. Programma kijken ... plassen. pauze en verder kijken
Spoel je toch weer vooruit tot je live bent ..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch loop je dan achter tijdens live uitzending.
Omgekeerde slow motion.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Spoel je toch weer vooruit tot je live bent ..
Ja best wel handig hoor .. Maar alles kan idd ... Alleen niet vooruit op de live beelden kijkenquote:
Dat zou de natte droom van gokkers zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja best wel handig hoor .. Maar alles kan idd ... Alleen niet vooruit op de live beelden kijken
Ga ff Back to the Future kijken gozer !!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zou de natte droom van gokkers zijn.
Welk deel?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga ff Back to the Future kijken gozer !!
laatste dacht ik, dat ze in 2021 of zo zijn ... Dan komen ze een gokboekje tegen met alle resultaten van wedstrijden uit het verledenquote:
Paardenraces?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
laatste dacht ik, dat ze in 2021 of zo zijn ... Dan komen ze een gokboekje tegen met alle resultaten van wedstrijden uit het verleden
Ja dat doen zit er echt niet meer in, op onze leeftijd en het is niet iets in de NL-cultuur bij bbq of zo om ff een potje te honkballen ... Dus soms kijk ik ze wel eens op mijn sportchannels en soms val ik er ook bij in slaap ....quote:Op zondag 25 mei 2014 00:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Leuk om te doen maar op TV val ik erbij in slaap.
Ik kon goed meppen en hard rennen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat doen zit er echt niet meer in, op onze leeftijd en het is niet iets in de NL-cultuur bij bbq of zo om ff een potje te honkballen ... Dus soms kijk ik ze wel eens op mijn sportchannels en soms val ik er ook bij in slaap ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |