Statistisch gezien staan die wel weer hoger dan de rokende 40 plussers, en ik ben ook niet zo goed in netwerken wat wel handig is in het criminele circusquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tenzij je in het criminele circuit verkeerd....dan heb je als 40 minner weer meer kans, dus wat dat betreft zou je statistisch gezien nu maar beter een criminale carriëre kunnen gaan overwegen.
Ik ken wel de Karel Doormanstraat in Rotterdam, maar dat is in het centrum. Bedoel jij niet het Clara ziekenhuis aan de Olympiaweg, dat staat inderdaad leeg en wordt momenteel gesloopt, ik rij er bijna dagelijks langs en het doet me wel wat om dat ziekenhuis zo te zien.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
fiets er nog wel eens langs dat ziekenhuis aan de kareldoormanweg ./ dijk staat helemaal leeg nu met van die herasrasterhekken er om heen
Ik ben er ook gaan studeren maar halverwege moest ik naar Amsterdam om mn studie af te maken ... Ik kom oorspronkelijk uit de provincie daar ..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Al vanaf dat ik ging studeren. Ik vond hier werk en had het naar m'n zin.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rotterdam Zuid dus, daar kom ik oorspronkelijk ook vandaan, is nu één grote ghetto
Moet ik dan maar vaker langskomen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
Wel fijn dat er eindelijk wat tegenwicht is tegen de normale Amsterdamse overheersing in dit topic.
Dus jij bent in Amsterdam blijven hangen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er ook gaan studeren maar halverwege moest ik naar Amsterdam om mn studie af te maken ... Ik kom oorspronkelijk uit de provincie daar ..
Ik voelde me zo verdomd alleenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
Wel fijn dat er eindelijk wat tegenwicht is tegen de normale Amsterdamse overheersing in dit topic.
Juistquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus jij bent in Amsterdam blijven hangen?
Wat heb je er toen mee gedaan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ach ik kocht ooit een leuke Oldtimer Ford pickup uit de USA en kwam er al snel achter dat ding werkelijk nergens in NL een parkeerterrein op kon.
Als Uccie zich nou eens vaker buiten die andere sc zou begeven.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goed plan!
Hoewel je Uccie hier niet tegen zult gaan komen.
dat vind ik knap want de verleidingen zijn grootquote:
Ik voelde me heus weleens eenzaam tussen al die Amsterdammersquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan Dees ... Je bent gewoon geliefd hier ..
U is ook Rotterdammert of gewoon geen Amsterdammer?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik durfde nooit uit de kast te komen.
Ik wist niet dat ik een amsterdammert wasquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voelde me heus weleens eenzaam tussen al die Amsterdammers![]()
Weet je wel hoe dat voelt om als enige Rotterdammert in een topic vol Amsterdammers te zitten?
Hoe heb je het al die tijd volgehouden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voelde me heus weleens eenzaam tussen al die Amsterdammers![]()
Weet je wel hoe dat voelt om als enige Rotterdammert in een topic vol Amsterdammers te zitten?
Jij niet nee, maar jij zal je ook weleens zo verdomd alleen gevoeld hebben hierquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik een amsterdammert was
Als jij Schiedam als Rotterdam-West ziet, dan kom ik ook uit Rotterdam.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
U is ook Rotterdammert of gewoon geen Amsterdammer?
Ik weet het niet, ik vroeg het mezelf ook weleens af "meid, hoe hou je het vol?".quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe heb je het al die tijd volgehouden.
Het is Kingstown hč? De hele sc licht op als Kingstown er is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vroeg het mezelf ook weleens af "meid, hoe hou je het vol?".
Maar nu is alles anders
ajaxquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
Ik de enigste uit Amsterdam op dit moment en voel me nu opeens niet zo op mn gemak ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |