Is er überhaupt iets waar je wel verstand van hebt?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:50 schreef persmaker het volgende:
Mag ik dan vragen hoeveel mensen VOOR en hoeveel mensen TEGEN mijn voorstel zijn? Niet dat het veel toe doet, aangezien mensen ook Galileo uitlachten toen hij beweerde dat de aarde bol is, maar gewoon uit nieuwesgierigheid.
Dat mag je natuurlijk vragen alleen is er niemand die dat weet, ik denk dat er één persoon voor is maar hoeveel tegen zijn?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:50 schreef persmaker het volgende:
Mag ik dan vragen hoeveel mensen VOOR en hoeveel mensen TEGEN mijn voorstel zijn?
Je gelooft werkelijk dat ten tijde van Galileo men nog dacht dat de wereld plat was?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:50 schreef persmaker het volgende:
Mag ik dan vragen hoeveel mensen VOOR en hoeveel mensen TEGEN mijn voorstel zijn? Niet dat het veel toe doet, aangezien mensen ook Galileo uitlachten toen hij beweerde dat de aarde bol is, maar gewoon uit nieuwesgierigheid.
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:50 schreef persmaker het volgende:
quote:Op zondag 25 mei 2014 12:26 schreef Operc het volgende:
[..]
Argumenteer eerst eens waarom wel dat wel zouden doen en waarom het mogelijk is.
Hoe moet ik dit beargumenteren? Dmv een discussie? In dat geval moet jij de specifieke vragen stellen.quote:
TS heeft college gevolgd via onderstaande linkquote:Op zondag 25 mei 2014 17:50 schreef persmaker het volgende:
R en hoeveel mensen TEGEN mijn voorstel zijn? Niet dat het veel toe doet, aangezien mensen ook Galileo uitlachten toe
nee, jij vindt het een goed idee. Dan leg je dus uit wat je idee precies is, waarom het precies een goed idee is en waarom het beter is dan de huidige situatie.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:21 schreef persmaker het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit beargumenteren? Dmv een discussie? In dat geval moet jij de specifieke vragen stellen.
Maar ik vrees dat het een van die dingen is dat we pas proefondervindelijk het succes of gefaal van kunnen vaststellen. Oftewel pas nadat het geprobeerd wordt.
Argumenten zat in de OP. Stel jij maar doelgerichte vragen.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:23 schreef Operc het volgende:
[..]
nee, jij vindt het een goed idee. Dan leg je dus uit wat je idee precies is, waarom het precies een goed idee is en waarom het beter is dan de huidige situatie.
Als ik besluit om grasmaaiers op de maan te gaan verkopen, dan is de logische stap dat ik uitleg waarom dat zin heeft in plaats van anderen moeite te laten doen om uit te leggen wat voor een kansloos idee dat is. Oftewel: creëer een fatsoenlijke OP met een argumentatie, dan kunnen users ook gerichter reageren.
Er staan helemaal geen argumenten in je OP. We zijn zo ongeveer het meest genivelleerde land ter wereld. Maar zelfs als we als uitgangspunt nemen dat de inkomensverschillen te groot zijn én dat we daar iets aan willen doen én dat het zou kunnen, dan geef je nog geen argumenten waarom jouw idee goed zou werken.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:25 schreef persmaker het volgende:
[..]
Argumenten zat in de OP. Stel jij maar doelgerichte vragen.
Oké dat kan kloppen, nu besef ik me pas dat de argumenten voor en tegen ietsje later in het topic zijn voorbijgekomen. Dus ik raad je aan het hele topic door te lezen.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er staan helemaal geen argumenten in je OP. We zijn zo ongeveer het meest genivelleerde land ter wereld. Maar zelfs als we als uitgangspunt nemen dat de inkomensverschillen te groot zijn én dat we daar iets aan willen doen én dat het zou kunnen, dan geef je nog geen argumenten waarom jouw idee goed zou werken.
Je kunt net zo goed voor een communistisch systeem gaan pleiten waar iedereen even veel verdientkrijgt maar wel kan doen waar ie goed in is.
Ja gek hè. Jij komt met een totaal onwerkbaar, bizar en tot algemene chaos leidend plan zonder onderbouwing waarom je het zou willen en zonder oplossingen voor de 100 praktische problemen, en omdat anderen geen behoefte voelen om tegenargumenten voor deze onzin te verzinnen zie je dat als legitimatie voor je plan.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:37 schreef persmaker het volgende:
[..]
Zie bovenstaande reactie van mij. Zo komen we niet vooruit.
TS gaat dit niet begrijpen, volgens mij is zijn Antipsychotica op.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja gek hè. Jij komt met een totaal onwerkbaar, bizar en tot algemene chaos leidend plan zonder onderbouwing waarom je het zou willen en zonder oplossingen voor de 100 praktische problemen, en omdat anderen geen behoefte voelen om tegenargumenten voor deze onzin te verzinnen zie je dat als legitimatie voor je plan.
Dat is niet hoe het werkt.
Ik ben blij dat we niet achteruit gaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:37 schreef persmaker het volgende:
[..]
Zie bovenstaande reactie van mij. Zo komen we niet vooruit.
Nogmaals hoe moet ik cijfers en bronnen poneren voor iets dat nog niet in de praktijk is gebracht? Ik ben geen wetenschapper maar theoreticus en zelfs als ik politicus zou zijn, zou ik de macht niet hebben om dit te implementeren.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja gek hè. Jij komt met een totaal onwerkbaar, bizar en tot algemene chaos leidend plan zonder onderbouwing waarom je het zou willen en zonder oplossingen voor de 100 praktische problemen, en omdat anderen geen behoefte voelen om tegenargumenten voor deze onzin te verzinnen zie je dat als legitimatie voor je plan.
Dat is niet hoe het werkt.
Houd je gedeisd. Bedanktquote:Op zondag 25 mei 2014 20:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
TS gaat dit niet begrijpen, volgens mij is zijn Antipsychotica op.
als theoreticus moet je toch alle knelpunten die de afgelopen 6 pagina's genoemd zijn kunnen omzetten in argumenten dat jouw briljante plan zelfs in theorie niet helemaal waterdicht is?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:46 schreef persmaker het volgende:
[..]
Nogmaals hoe moet ik cijfers en bronnen poneren voor iets dat nog niet in de praktijk is gebracht? Ik ben geen wetenschapper maar theoreticus en zelfs als ik politicus zou zijn, zou ik de macht niet hebben om dit te implementeren.
Dus actuele cijfers hoef je niet van mij te verwachten.
Jaaah, dan kan ik volgende maand een sneeuwpop maken.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:53 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Nu je baas, maar morgen wellicht de piloot die jou naar je vakantiebestemming vliegt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |