Ze is ook wel knap maar ze heeft de X-Factor gewoonweg niet en zonder X-Factor ook geen 8,5+/10.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind haar oprecht mooi. En dat zeg ik niet snel
Dat is wel sneuquote:Op maandag 26 mei 2014 02:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
2 Hetero vrouwen die dan met elkaar staan te vunzen omdat ze denken dat mannen dat leuk vinden, plssssss
Zegt de man die met meloewa wat hadquote:Op maandag 26 mei 2014 02:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze is ook wel knap maar ze heeft de X-Factor gewoonweg niet en zonder X-Factor ook geen 8,5+/10.
Alle vrouwen zonder de X-Factor stootten hun hoofd tegen het glazen 8,5/10 plafond.
Wij welquote:Op maandag 26 mei 2014 02:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is wel sneuik zou er geen moeite mee hebben maar ik heb er geen behoefte aan
Als je een fix moet hebben, moet je een fix hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Aandacht, niks vrijer, gewoon aandacht, om nomnomnom
Heb het weer overgemaakt, verzendt maar naar de gebruikelijke PO box.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit blijft je altijd achtervolgen. Heb wel wat dirt over snowie trouwens
Dm me de gossip dan :$quote:Op maandag 26 mei 2014 02:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit blijft je altijd achtervolgen. Heb wel wat dirt over snowie trouwens
Moet ze wel een dijk van een persoonlijkheid hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Om hierop terug te komen. Ze is bij deze een van de drie 10/10 chicks die ik 'ken'
Puur gebaseerd op uiterlijk he. En in dit geval op foto'squote:Op maandag 26 mei 2014 03:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moet ze wel een dijk van een persoonlijkheid hebben.
Creatief persoon, altijd leuke mensen.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Puur gebaseerd op uiterlijk he. En in dit geval op foto's
Kleine handen he, past bij zijn lengtequote:Op maandag 26 mei 2014 03:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, een mortaxxhand is snel gevuld?
Nee hoor. Integendeel juistquote:Op maandag 26 mei 2014 03:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, een mortaxxhand is snel gevuld?
Het is al goed, ben eigenlijk een hele rustige jongen.quote:
Ah vandaar dat 'ken'.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem alleen variabelen waarover ik data heb mee in mijn analyse
Eentje ken(de) ik wel echt. Ook gelijk mijn grootste hosselfaal ooitquote:
Dat telt natuurlijk enorm mee als je al je hitsige fantasieën erop kan botvieren.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eentje ken(de) ik wel echt. Ook gelijk mijn grootste hosselfaal ooitmaar die was dan ook in alle opzichten perfect. Nou ja alle, ze deed zo'n hbo pretstudie
'In alle opzichten, nou ja behalve dan dat ze dom was.'quote:Op maandag 26 mei 2014 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eentje ken(de) ik wel echt. Ook gelijk mijn grootste hosselfaal ooitmaar die was dan ook in alle opzichten perfect. Nou ja alle, ze deed zo'n hbo pretstudie
Hohoho, een HBO pretstudie betekent niet dat iemand dom is. En daarnaast kunnen dat nog best leuke relaties maken, je moet er alleen niet mee willen trouwen.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:30 schreef Chai het volgende:
[..]
'In alle opzichten, nou ja behalve dan dat ze dom was.'
CY!!quote:Op maandag 26 mei 2014 10:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hohoho, een HBO pretstudie betekent niet dat iemand dom is. En daarnaast kunnen dat nog best leuke relaties maken, je moet er alleen niet mee willen trouwen.
Als het heel wel overwogen is en past bij de ambities die diegene heeft niet nee, maar dat is niet zo vaak zo.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hohoho, een HBO pretstudie betekent niet dat iemand dom is. En daarnaast kunnen dat nog best leuke relaties maken, je moet er alleen niet mee willen trouwen.
Inb4 hou je bek en bemoei je met je eigenquote:
Goed! Klaar met coschappen, dus heerlijk veel rust.. Vakanties aan het plannen enzoquote:
nice, waar ga je naartoe?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Goed! Klaar met coschappen, dus heerlijk veel rust.. Vakanties aan het plannen enzoMet jou?
@Modus, NEEN, eindelijk eens niet druk
Wow doe eens rustig tegen Modus jijquote:Op maandag 26 mei 2014 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Inb4 hou je bek en bemoei je met je eigen
sorry juffrouwquote:
Verschillende opties.. laat het weten als ik wat geboekt hebquote:Op maandag 26 mei 2014 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice, waar ga je naartoe?
ik heb wel vakantie gepland, maar ga niet op vakantie. want huis gekocht enzo
paar straten verderopquote:Op maandag 26 mei 2014 11:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Verschillende opties.. laat het weten als ik wat geboekt heb
Nice, waar? Pics?
Wauw, zit er mooi uit! Gefeliciteerdquote:Op maandag 26 mei 2014 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar straten verderop
zal de funda link even zoeken
mwa, binnenin is het nog niet zo mooi, maar dat komt wel goedquote:Op maandag 26 mei 2014 11:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wauw, zit er mooi uit! Gefeliciteerd
je hebt me niet eens gebeld. Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 26 mei 2014 11:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Super erg gemist, nachten lang gehuild.
Heb wel drie keer voor de Melkweg gestaan bij sluitingstijd, hopend dat ik je tegen zou komenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je hebt me niet eens gebeld. Ik geloof er niks van
lieg niet snolliequote:Op maandag 26 mei 2014 11:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb wel drie keer voor de Melkweg gestaan bij sluitingstijd, hopend dat ik je tegen zou komen
Ik ben jou vorige week nog tegen gekomen op het station.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb wel drie keer voor de Melkweg gestaan bij sluitingstijd, hopend dat ik je tegen zou komen
Hier geloof ik dus echt helemaal niets van. Welk station?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben jou vorige week nog tegen gekomen op het station.
Nou dan niet, laat maar dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier geloof ik dus echt helemaal niets van. Welk station?
Holendrecht bij het AMCquote:Op maandag 26 mei 2014 12:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier geloof ik dus echt helemaal niets van. Welk station?
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]Zeer verkeerd. Hoewel ik me vrij regelmatig afvraag of jij het bent die mijn kaartje controlleert.
Masjieniest?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:43 schreef Salatrel het volgende:
binnenkort kun je stoppen met afvragenals ik alle weken dat ik nog verlof heb wegstreep werk ik nog maar 6 weken als conducteur
Gelukkig, kost me een hoop stress. Laast gaf een conducteur me zo'n "ken ik jou niet ergens van...?" blik, wist ZEKER dat jij het was. En vervolgens keek ik hier en postte je net bij fucking Zwolle ofzo te zittenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:43 schreef Salatrel het volgende:
binnenkort kun je stoppen met afvragenals ik alle weken dat ik nog verlof heb wegstreep werk ik nog maar 6 weken als conducteur
Zwollequote:Op maandag 26 mei 2014 12:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gelukkig, kost me een hoop stress. Laast gaf een conducteur me zo'n "ken ik jou niet ergens van...?" blik, wist ZEKER dat jij het was. En vervolgens keek ik hier en postte je net bij fucking Zwolle ofzo te zitten
gewoon aan ze allemaal vragen of ze sala zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 12:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gelukkig, kost me een hoop stress. Laast gaf een conducteur me zo'n "ken ik jou niet ergens van...?" blik, wist ZEKER dat jij het was. En vervolgens keek ik hier en postte je net bij fucking Zwolle ofzo te zitten
"bent u hem?"quote:Op maandag 26 mei 2014 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon aan ze allemaal vragen of ze sala zijn
zo vaak ga ik ook niet met de treinquote:Op maandag 26 mei 2014 13:00 schreef Salatrel het volgende:
deze week hoef je niet te vragen want ik ben de hele week vrij hihihi
Kan zo op een tegeltje.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je een fix moet hebben, moet je een fix hebben.
In Brabant !quote:
in de wc?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan zo op een tegeltje.
Leuk voor in de wc.
Doorspoelen maarquote:
havermout vingers en een iphone = ??quote:Op maandag 26 mei 2014 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omg, ik vind havermout ineens lekker![]()
Hoe dan?
Glibberige zooi
Je komt te vaak in Brabant.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omg, ik vind havermout ineens lekker![]()
Hoe dan?
Glibberige zooi
"Ga met uw muis naar de rechterbovenhoek van uw scherm".quote:Op maandag 26 mei 2014 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en ken je dat verhaal van 10 mensen die vandaag training zouden hebben, waarvan 1 helemaal uit Groningen kwam en om 4.00 moest vertrekken?
Nou de trainer kwam niet
Hihaho
Ik had m'n iPhone weleens per ongeluk in de marinade voor speklapjes gelegdquote:
Klopt, bijna iedere weekquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had m'n iPhone weleens per ongeluk in de marinade voor speklapjes gelegd
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:10 schreef Modus het volgende:
[..]
"Ga met uw muis naar de rechterbovenhoek van uw scherm".
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, bijna iedere week
Begin bijna Brabants te praten,
maar als ik ons mam ga zeggen vraag ik euthanasie aan:)
Download het formulier dan maar alvastquote:Op maandag 26 mei 2014 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, bijna iedere week
Begin bijna Brabants te praten,
maar als ik ons mam ga zeggen vraag ik euthanasie aan:)
Denken dat ik dat nog niet gedaan hebquote:Op maandag 26 mei 2014 13:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Download het formulier dan maar alvast![]()
![]()
Veel plezier met je aambeien xoxo.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kontspierpijn, maar niet weten waarvan
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, Modus?quote:
Kut Brabander die je bentquote:Op maandag 26 mei 2014 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]even normaal hoor
Deze week intents
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja gvd man kwam helemaal voor niks stiereklquote:Op maandag 26 mei 2014 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en ken je dat verhaal van 10 mensen die vandaag training zouden hebben, waarvan 1 helemaal uit Groningen kwam en om 4.00 moest vertrekken?
Nou de trainer kwam niet
Hihaho
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja gvd man kwam helemaal voor niks stierekl
Niet mijn werk vriendquote:Op maandag 26 mei 2014 13:29 schreef Salatrel het volgende:
Je was gewoon vergeten de traier uit te nodigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |