Yup, bizar hè?!quote:Op zondag 25 mei 2014 16:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand wel eens pregnant in heels gekeken op tlc? Wat een mensen
Ik keek het ook net, en wat een mensen inderdaad... Maar die coachmiep is ook net zo erg hoor, ik heb het halverwege afgezet wegens er echt niet langer tegen kunnenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand wel eens pregnant in heels gekeken op tlc? Wat een mensen
Ik vond t raar klinken maar t klopt dus ook helemaal niet...? #noobquote:Op zondag 25 mei 2014 16:58 schreef Burdie het volgende:
Die moeder-iq test sloeg ook nergens op, je baby mag niet in bad zolang het navelstompje er nog aan zit.
Dat hanteren ze hier ook, dus dat zal wel van land tot land verschillenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:58 schreef Burdie het volgende:
Die moeder-iq test sloeg ook nergens op, je baby mag niet in bad zolang het navelstompje er nog aan zit.
Nopequote:Op zondag 25 mei 2014 17:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik vond t raar klinken maar t klopt dus ook helemaal niet...? #noob
37+4... eigenlijk vinden we het niet meer oké hoor, manlief zou in principe vanaf 36/37 weken in de buurt blijven. Hij zit in Scandinavie dus mocht de bevalling beginnen dan is hij hoogstwaarschijnlijk niet op tijd thuis. Dit tripje is er tussendoor gekomen en omdat het o.a. belangrijk is voor zijn verdere carrière, heb ik met verstand op 0 en een diepe zucht 'oké' gezegd.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:35 schreef marel88 het volgende:
Slaap lekker Cantare! Geniet nog ff van je kinderloze moment... Maar hoe ver ben jij ook weer? Vind jij het nog oké als je man naar het buitenland gaat? Mijn man gaat bijna elke week een nachtje naar een land op vliegafstand, en we hadden het er toevallig van de week over hoe kang we dat nog oké vinden, ik weet het nog niet zo goed.
Bekend fenomeenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oke dan! Nou ja ging er vanuit dat de kraam dat wel weet.
Ik probeer mn bewegende buik te filmen maar zodra ik de camera aanzet doet mupke "freeze" tot ik weer anderen dingen aan het doen ben...papa's kind...
+1.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oke dan! Nou ja ging er vanuit dat de kraam dat wel weet.
Ik probeer mn bewegende buik te filmen maar zodra ik de camera aanzet doet mupke "freeze" tot ik weer anderen dingen aan het doen ben...papa's kind...
Nachtjes alleen zijn ook pittig hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 14:35 schreef marel88 het volgende:
Man is dit weekend ook weg en ik vind het wel pittig. Ik krijg tegenwoordig harde buiken en zelfs buikpijn van hele kleine stukjes lopen. En fietsen met 18 kilo achterop is ook niet meer zo comfi, dus ik voel me echt al een beetje thuis opgesloten nu als ik alleen ben met m'n peuter, niks voor mij. Gisteravond heb ik heel lang (vannacht werd ik er ook nog een aantal keer wakker mee) buikpijn onder m'n ribben gehad. Als ik diep inademde deed het vervelend zeer. En toen kreeg ik ook nog hoofdpijn, en lag ik weer te piekeren wat ook weer beginnende symptomen van zw.vergiftiging waren en dat ik alleen thuis was. Kortom, ik vind nachtjes alleen thuis zijn nu al pittig, en ik ben nog maar 30 weken. Niks voor mij en helemaal niet handig...
O, en Loj,voor je 20-weken! SEO al gehad? En wat heerlijk dat je huis bijna opgeleverd gaat worden, wanneer willen jullie er in?
Ranzig hequote:Op zondag 25 mei 2014 17:46 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Oh en mijn tetten geven geel/oranje vocht af! Dat kunnen ze gewoon, die gekke dingen!
Yeah melk!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:46 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
+1.
Zodra ik mijn arm beweeg om mijn mobiel te pakken kapt ze er al mee, en als ik op het rode knopje druk is het al helemaal gedaan. Klein fotoschuw meisje zwemt daar.
Oh en mijn tetten geven geel/oranje vocht af! Dat kunnen ze gewoon, die gekke dingen!
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:11 schreef Cantare het volgende:
Super kwak, het is ineens een babykamer! Dat borduurwerk is ook cute.
neuh, we bewaren er meuk in nu we nog geen commode hebben/ladekast. als we gaan verven is dat aan de kant van de kast, die schuiven we van de muur en leggen plastic over de rest. alles is nog verschuifbaar...quote:Op zondag 25 mei 2014 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
Leuk kwak! Dat borduurwerkIs hett alleen niet onhandig om dat ledikant nu al te hebben staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |